41ena Cursa de Pallejà el 3 de juliol de 2022

41ena Cursa de Pallejà el 3 de juliol de 2022

03 Jul 2022 13:57 #21 per Jorfer (Associat/da)
RUNandWINE un plaer posar-te cara i ja ens anirem veient per aquests mons del córrer.

Molt bona cursa la teva de menys a més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2022 14:37 #22 per RUNandWINE (Associat/da)
Gràcies Jorfer.

Habitualment t les faig així, de menys a més…abans era un flipat i sortia massa ràpid i rebentava…fins que vaig començar a llegir el fòrum i vaig descobrir que era fer gasosa 🤣

M’hi vaig sentir tan identificat que em vaig proposar canviar la manera de córrer i deixar d’agonitzar els trams finals de les curses.

Jorfer va escriure: RUNandWINE un plaer posar-te cara i ja ens anirem veient per aquests mons del córrer.

Molt bona cursa la teva de menys a més.

03 Jul 2022 15:50 #23 per jorditogores (Associat/da)
Saludos a todos, buena matinal atlética en Palleja, circuito duro, difícil de gestionar, como a mi me gusta, calor y humedad pero es Julio, que queremos? Voy con mi compi Carlos, el está en otra liga, saludo a Jorger, JRamon, y salgo con la liebre de 45, (que pasada Carlos y Llebre de trabajo, controlando el difícil trazado, da gusto tener a estos compañeros, te lo ponen muy fácil, te olvidas de reloj, muchas gracias por el carrero), yo voy muy cómodo y en km 5 aceleró y acabo en 44:09 mejor registro de la temporada, más rápido que Pineda y Prat, se nota mi base en el bosque, y lo mejor es la agradable sensación de tener más gasolina en la recámara. Se acaba la temporada y ya pienso en hacer un poco más de calidad, y a esperar al frío para intentar acercarse al 40, ahora toca hacer entreno cortos y divertidos. Vaya bien grupo.

03 Jul 2022 15:53 #24 per jorditogores (Associat/da)
Por cierto muy buena organización, mucha agua, fruta en la llegada, la camiseta bonita y de buena calidad, perfecto el guardarropa, la entrega de dorsales, repetiré sin duda, por mi reloj 10300, en el de Carlos y de muchos 9900, es lo que tiene llevar un reloj de la era de la DDR, ja ja

03 Jul 2022 16:43 #25 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Doncs a mi m'ha marcat 9,8 km. Suposo que al tenir uns quants girs de 180 graus els gps marquen una mica de menys.

Una cursa, com sempre, maca, ben organitzada, voluntaris/es animant, i alguna zona amb públic.
Aquest any trobo que la Policia Local ha tallat molt d'hora la circulació i crec que força gent ha hagut de buscar altres llocs per aparcar una mica més allunyats que altres vegades.
Nombrosos avituallaments durant la cursa, alguna bicicleta amb ampolles d'aigua, una mànega per la que passaves fins a quatre vegades... :thumbup:

D'entrada, no em veia bé de forma per baixar de 45 minuts però volia provar ni que fos la primera volta a ritme de 4'30".
La tasca de la llebre i l'altre company Correcat ha estat espectacular. :clap: :clap: Informant dels parcials, recordant els llocs perillosos per possible relliscada, marcant el ritme a la perfecció... Excel·lent. :great:
Hem arribat una barqueta força nombrosa fins al final amb forces i tot per sprintar. ;)

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 56'16" Cursa de Sant Vicenç
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

03 Jul 2022 17:39 #26 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!

Primera vegada que he corregut aquesta cursa i m'ha agradat molt. Bona organització, bon ambient i molt bon tracte al corredor. També molt bé el tema dels avituallaments, en aquestes dates és fonamental i és un aspecte que no en totes les curses es té en compte.
El recorregut entretingut amb algunes pujadetes però que es compensen amb baixades. M'ha agradat, llàstima que sigui més curt.
A nivell personal, he sortit amb la idea de estar sempre prop de la llebre intentant no perdre-la de vista. A l'acabar la primera volta m'he trobat bé i he apretat una mica, avançant-la i he aguantat fins al final (sort que era més curta! , si no ...:whistle: )
Molt bona feina del Jorfer i dels companys de la barqueta. :clap: :clap: :clap:

Encantat de saludar alguns companys i donar la benvinguda al RUNandWINE

Salut :great: :great: :great:

05 Jul 2022 23:25 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona a tots per la cursa!

I les llebres, fiables com sempre!!

Fa anys aquest recorregut era certificat i homologat 5000 metres.. han canviat alguna cosa llavors??

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats