Cursa dels Nassos de Barcelona 31/12/22 10km

Cursa dels Nassos de Barcelona 31/12/22 10km

18 Oct 2022 19:20 #1 per joseluisblanco (Associat/da)
En breu obrirem inscripcions, amb un límit de 10.000 inscrits/es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 20:02 #2 per Barceruel (Associat/da)
En principi, ha de ser l'objectiu principal d'aqui a final d'any. Estaré atent a l'apertura d'inscripcions. :great:

Quines llebres hi hauran? Seran correcats? Gràcies!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 21:30 #3 per fandes (Associat/da)
Correcats no seran ;) Barceruel. Suposo que les habituals, vejams si ens les confirma el Jose Luis. Jo he de veure com queda al final, és una de les opcions per tancar l'any!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2022 00:01 #4 per joseluisblanco (Associat/da)
KONSTANZE KLOSTERHALFEN I KAROLINE GRØVDAL, REVENJA DE LUXE I A PEL RÈCORD D'EUROPA A LA CURSA DELS NASSOS
Diumenge passat, al campionat d'Europa de cros celebrat a Itàlia, vam gaudir d'un d'aquells grans duels de l'atletisme. L'alemanya Konstanze Klosterhalfen i la noruega Karoline Bjerkeli Grøvdal van lluitar fins a l'extenuació per la medalla d'or fins als darrers compassos de la prova. Quan la teutona semblava escapar-se del seu rival, la noruega es va mantenir amagada a escassos metres fins que a la part final del dur recorregut va accelerar per reeditar el seu triomf del 2021, doblegant una de les grans estrelles del fons mundial.

David Escudé, regidor d'esports de l'Ajuntament de Barcelona, que ja va anunciar fa uns dies la participació de Grøvdal a la Cursa dels Nassos, i acaba de confirmar que la seva gran rival, Konstanze Klosterhalfen, també competirà als 5 km el 31 de desembre a Barcelona.

L'alemanya ha completat una temporada excepcional en què s'ha proclamat campiona d'Europa de 5000 metres a Munic i es presentarà a Barcelona amb una motxilla carregada d'èxits: bronze en 5000 metres al Mundial de Doha 2019, vuitena aLS 10.000 metres a els Jocs de Tòquio 2021, plata europea indoor en 1500 metres (2017) i 3000 metres (2019), rècords nacionals de 1500, milla, 3000 i 5000, i unes marques personals de 14:26.76 (5000), 31:01.71 (10 000) i victòria amb 1:05:41 en el seu debut sobre els 21.097 metres a la recent Mitja Marató de València.



Fins ara, Klosterhalfen i Grøvdal s'han enfrontat en nou ocasions, amb cinc victòries per a l'alemanya i quatre per a Noruega, però serà la primera vegada que totes dues competeixin juntes en una prova de ruta, de manera que la Cursa dels Nassos es converteix en la primera cursa del món sobre asfalt que aconsegueix reunir-les per gaudir d'un duel estel·lar.

El repte de totes dues és millorar el rècord continental: actualment està en 14.44. El titular, una llegenda, la doble campiona olímpica i mundial Sifan Hassan.

Cal recordar que a més d'aquestes dues estrelles, la Cursa dels Nassos ja ha anunciat la participació dels germans Ingebrigtsen (Jakob, Henrik i Filip) i del francès Jimmy Gressier. En breu l'organització donarà a conèixer la resta d'incorporacions a la magnífica nòmina d'atletes d'elit, possiblement la cursa més forta del món de 5km.

Més informació: www.cursadenassos.barcelona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2022 16:43 #5 per Antirco (Associat/da)
Una pregunta
Tindrem aquest any carpa o lloc correcat per deixar les bosses ??

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2023 14:15 #6 per andreugg (Associat/da)
Bones, ja tenim una Nassos més al sac, responent a posteriori Antirco no vaig veure la nostra carpa, per sort aquest any el guarda roba oficial estava a 4 passes i no vam tenir de donar una excursió.

Aquí faig la meva valoració de la meva cursa, el que vaig viure d'ella. Vaig veure moltes pastanagues, va ser una gran trobada i com sempre un gran nivell, solament falta mirar la classificació de les pastanagues que tenen l'equip com corredors que no son totes el gran nivell!

Com sempre els primers kms son un constant de transit dens, jo aquest any com anava en mode turista no vaig patir el tenir d'avançar a molta gent, progressava la gent perquè afluixaven, un cop superats l'avituallament del km5 i escaig ja va ser moment de veure com anava tot i per aquell moment no tenia cap problema, ja que al venir del refredat tenia por i no volia recaure.

Un cop encetem els 3kms finals ja era moment d'anar pujant una mica el ritme, suau però pujar, al 1,5km una mica més i així anar fent ja que al portar la càmera a la ma no podia pegar grans canvis jeje.

De l'avituallament final no em va agradar els gots allà sense vigilància i sense cap classe de tapa, val tenim de tenir els gots de paper però tapats no? Que allà tothom esternuda i no cap beure el que la resta treu. Desprès les bosses del corredor no sé si es que existien diferents versions uns els venien com era el meu cas aquarius i una FreeDamm pero altres tenien la DammLemon sense smith no sé curiositats.

Sigui com sigui el que vaig aplaudir va ser el guarda roba que va estar en un gran lloc, sense tenir de fer aquella llarga travessia. Els serveis vaig veure molts però tot i tenir-ne molts vaig veure força gent pixant fora per les llargues cues (Tant homes com dones)

La cursa d'elit va estar maca tot i que la retransmissió vaig notar a faltar més dades tècniques (Ritmes, previsió en base al km etc). Sigui com sigui una Nassos més al sac, i com altres cops pensant que la 5K podria ser també una opció per la gent que vulgues participar i 10km els és massa així l'organització podria tenir més inscrits.

Sigui com sigui us deixo el meu "cutre" resum perdoneu la baixa qualitat, la falta de llum no ajuda.





PD Feliç 2023! Ara seguir sumant KMS!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2023 18:44 #7 per fandes (Associat/da)
Vídeo molt xulo andreugg! Igual que les teves reflexions. Me n'alegro molt d'haver-te vist a l'acabar la cursa!

A mi la veritat és que Nassos és una cursa que per molts motius em costa, i ahir vaig tornar a experimentar part d'ells. Malgrat tot, crec que vaig prendre les decisions adequades per baixar-li el meu "hate mode" i gaudir-la tot i el refredat. 34m36s és la meva millor marca en aquesta cursa i 3a millor marca de sempre en la distància.

Amb ganes de llegir com va anar el vostre tancament d'any, que em consta que molts vau riure i uns quants també vau volar!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2023 21:23 - 01 Gen 2023 21:23 #8 per andreugg (Associat/da)
Bones fandes! Mil gràcies però aquí el mèrit el tens tu, mare meva constipat i fas aquell temps jeje.

Apa que et milloris i seguim en el 2023 sumant excuses per sumar kms, trobar-nos i passar-ho bé.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2023 21:45 #9 per joseluisblanco (Associat/da)
Andreu per la Cursa de la Mercè o la Cursa dels Nassos si voleu contacteu abans amb La Sansi per el tema carpa i us deixem lloc just al costat de la sortida / arribada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.