- Missatges: 239
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
rularo86 va escriure: Bones,
Abans de res, vull responsabilitzar en mario.cat de la meva participació en aquesta cursa. Ell i els seus companys jubilats no son de fiar, fugiu si us els trobeu, en cas contrari us els tornareu a trobar en una altra cursa, no es cansen mai.
Diumenge passat, havent acabat la Cursa del CNS, em va preguntar si feia alguna cosa aquest diumenge i si m'importava agafar cotxe.
Com li vaig contestar negativament a les dues preguntes, em va explicar que a Manlleu feien una cursa gratuïta molt maca i clar, com li deia llavors que no la faria?
Amb aquest nom i donat que al reglament indicava que no hi havia premis, he pujat amb la idea de fer un rodatge amb dorsal acompanyant els altres pastanagues, pero tot just abans de donar la sortida, en mario.cat m'ha indicat que no sortís amb ells (sortien darrera de tot) i que mirés de sortir a la part davantera per a evitar veure'm bloquejat. Be, doncs em posiciono mes proper a la sortida. Fan el compte enrera i veig que la gent surt a un ritme força alt, no entenc res, la cursa no es deia córrer per córrer? I jo que havia aprofitat per estrenar sabatilles en aquesta cursa no competitiva... Be, miro d'intentar seguir el ritme dels corredors que m'envolten i em trobo rodant per sota de 4'00"/km.
Havent acabat els 2 primers kms, comencen les pujades i camins estrets i, miro de no forçar gaire. Sembla que les posicions s'estabilitzen i el Sol acabarà de vèncer la boira. A mesura que vaig consumint kms veig que el ritme que porto pot portar-me a fer una bona marca de 10k. Arriba el km 6 amb l'avituallament, en got gran, i a partir d'aquest punt veig que els desnivells ja no son tan grans i es pot córrer a un ritme mes constant. En arribar a el km 9 em pregunto si acabaré fent marca o no, fins ara tenia un 41'54" a La Mercè (18/09/22) i un 41'16" a El Corte Ingles (24/04/22). Arribo a la pista d'atletisme i vaig preparant l'sprint final per acabar en 41'17". Tenint en compte que el GPS em marca 10,06km i que el principi/final era en el mateix lloc (no com a la Cursa El Corte Inglés), dono per millor marca personal de 10k : .
Espero l'arribada dels companys i quan els hi dic la marca, tornen a mirar de convencer-me a fer altres curses, cap sorpresa...
Cursa molt maca on veig que es possible tant fer marca, encara que sigui una cursa majoritariament de terra, com enfocar-la a fer un rodatge fora d'asfalt. La cursa transcorre en un entorn natuarl amb animals (no he pogut acaronar gats a l'alçada del km 3 ) i bones vistes. La temperatur era força fresca al principi, pero a mesura que anavem corrent i s'aixecava la boira, m'ha semblat força bona per no suar gaire, encara que el dorsal potser no ha opiniat el mateix (ha acabat desfet). En arribar, entrepa de butifarra i bebuga molt correctes i mes donada la gratuïtat de la cursa. Les dutxes tenien aigua força calenta i també hi havia força places d'aparcament.
Amb ganes de tornar a repetir-la. Espero que aquest tipus de cursa no acabin morint. No hi havia cronometratge oficial ni samarreta, pero a mi no m'importen aquests aspectes, la distància, tot i no estar homologada sembla força acurada i els serveis oferts, sota el meu parer, son millors que algunes curses de prop de 10€.
Ara em plantejo fer el 39è Cros Amorós i mes tenint en compte el que m'ha dit fandes: (tarifa plana d'hachassus)
M'acomiado esperant crónica de la resta de companys
Salutacions,
Rubén
rularo86 vaig llegir això just pel matí abans d'anar cap a Manlleu i em va fer molta gràcia! no sabies on venies jejeBones,
Donat que no es una cursa competitiva, podem aprofitar per muntar barqueta i fer entrenament amb dorsal, oi?