Córrer per córrer (13/11/22 10:00 Manlleu)

Córrer per córrer (13/11/22 10:00 Manlleu)

09 Nov 2022 10:50 #1 per rularo86 (Associat/da)
Bones,

Diumenge 13/11/22 fan una cursa gratuïta a Manlleu sense premis ni trofeus, hi ha avituallaments, esmorzar, serveis de dutxes i guarda-roba.
Em sembla bona opció per sortir del cercle de curses comercials.
Les inscripcions estan limitades a 600 corredors i es tanquen divendres 11 de novembre a les 23:59 hores. El mateix dia de la cursa costen 5€ fins a les 9:30.

https://www.olimpicmanlleu.cat/correr-per-correr/

Que us sembla? Algunes pastanagues hi anirem B)

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2022 11:44 #2 per jorditogores (Associat/da)
Nos vemos el domingo Rularo86, es una de mis carreras favoritas, he participado en muchas ocasiones, es dura, pero bonita, y el trato al corredor espectacular, ya quedan muy pocas así. La botifarra recién hecha, al final, es increíble, y barra libre de refrescos. Nos vemos el domingo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2022 11:59 #3 per rularo86 (Associat/da)
Buenas jorditogores,

No estaremos solos, mario.cat fue el que me puso en conocimiento de esta carrera. Aún acabaremos rememorando la Cursa del CNS con tanta liebre :laughing:

Que sepa, iríamos:

mario.cat
rularo86
jorditogores

Saludos,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2022 12:07 #4 per joregar (Visitant)
:point_up: un altre que va! i crec que tindré el dorsal #1 :laughing: al menys vaig ser el primer en apuntar-me :stucktongue

Com bé dieu, ja queden poques curses com aquesta :hearteyes: . Per la gent de la comarca és un imprescindible, molts l'anomenem "campionat del mon de Manlleu" jeje

Ens veiem!

PD: aquestos dies ja va havent boira, avui s'ha aixecat fa una estoneta. Però la boira i el fred són un clàssic en aquesta cursa.
Els novells ho gaudireu, el recorregut, el final a aquella pista, l'esmorçar...

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2022 18:13 #5 per fandes (Associat/da)
Enveja! A mi em toca tirada aquest diumenge. Xaleu-la moooolt!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2022 21:52 #6 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
Donat que no es una cursa competitiva, podem aprofitar per muntar barqueta i fer entrenament amb dorsal, oi?
mario.cat
rularo86
jorditogores
joregar


No et preocupis fandes, ja ens veurem en una altra cursa, potser el 20-11-2022 al 39è Cros Amorós.:whistle:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2022 16:32 #7 per fandes (Associat/da)
Osti! Allà tindràs hachassus dels que tu t'agraden per avorrir rularo86 :laughing:

Prepareu les cames pels girs però! Com ha anat per Manlleu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2022 21:18 #8 per rularo86 (Associat/da)
Bones,

Abans de res, vull responsabilitzar en mario.cat de la meva participació en aquesta cursa. Ell i els seus companys jubilats no son de fiar, fugiu si us els trobeu, en cas contrari us els tornareu a trobar en una altra cursa, no es cansen mai.

Diumenge passat, havent acabat la Cursa del CNS, em va preguntar si feia alguna cosa aquest diumenge i si m'importava agafar cotxe.
Com li vaig contestar negativament a les dues preguntes, em va explicar que a Manlleu feien una cursa gratuïta molt maca i clar, com li deia llavors que no la faria?

Amb aquest nom i donat que al reglament indicava que no hi havia premis, he pujat amb la idea de fer un rodatge amb dorsal acompanyant els altres pastanagues, pero tot just abans de donar la sortida, en mario.cat m'ha indicat que no sortís amb ells (sortien darrera de tot) i que mirés de sortir a la part davantera per a evitar veure'm bloquejat. Be, doncs em posiciono mes proper a la sortida. Fan el compte enrera i veig que la gent surt a un ritme força alt, no entenc res, la cursa no es deia córrer per córrer? :wonder: I jo que havia aprofitat per estrenar sabatilles en aquesta cursa no competitiva... Be, miro d'intentar seguir el ritme dels corredors que m'envolten i em trobo rodant per sota de 4'00"/km.

Havent acabat els 2 primers kms, comencen les pujades i camins estrets i, miro de no forçar gaire. Sembla que les posicions s'estabilitzen i el Sol acabarà de vèncer la boira. A mesura que vaig consumint kms veig que el ritme que porto pot portar-me a fer una bona marca de 10k. Arriba el km 6 amb l'avituallament, en got gran, i a partir d'aquest punt veig que els desnivells ja no son tan grans i es pot córrer a un ritme mes constant. En arribar a el km 9 em pregunto si acabaré fent marca o no, fins ara tenia un 41'54" a La Mercè (18/09/22) i un 41'16" a El Corte Ingles (24/04/22). Arribo a la pista d'atletisme i vaig preparant l'sprint final per acabar en 41'17". Tenint en compte que el GPS em marca 10,06km i que el principi/final era en el mateix lloc (no com a la Cursa El Corte Inglés), dono per millor marca personal de 10k :B) .

Espero l'arribada dels companys i quan els hi dic la marca, tornen a mirar de convencer-me a fer altres curses, cap sorpresa...:laughing:

Cursa molt maca on veig que es possible tant fer marca, encara que sigui una cursa majoritariament de terra, com enfocar-la a fer un rodatge fora d'asfalt. La cursa transcorre en un entorn natuarl amb animals (no he pogut acaronar gats a l'alçada del km 3 :sob: ) i bones vistes. La temperatur era força fresca al principi, pero a mesura que anavem corrent i s'aixecava la boira, m'ha semblat força bona per no suar gaire, encara que el dorsal potser no ha opiniat el mateix (ha acabat desfet). En arribar, entrepa de butifarra i bebuga molt correctes i mes donada la gratuïtat de la cursa. Les dutxes tenien aigua força calenta i també hi havia força places d'aparcament.

Amb ganes de tornar a repetir-la. Espero que aquest tipus de cursa no acabin morint. No hi havia cronometratge oficial ni samarreta, pero a mi no m'importen aquests aspectes, la distància, tot i no estar homologada sembla força acurada i els serveis oferts, sota el meu parer, son millors que algunes curses de prop de 10€.

Ara em plantejo fer el 39è Cros Amorós i mes tenint en compte el que m'ha dit fandes: (tarifa plana d'hachassus) :party:

M'acomiado esperant crónica de la resta de companys :whistle:

Salutacions,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2022 10:15 - 14 Nov 2022 10:18 #9 per mario.cat (Associat/da)

rularo86 va escriure: Bones,

Abans de res, vull responsabilitzar en mario.cat de la meva participació en aquesta cursa. Ell i els seus companys jubilats no son de fiar, fugiu si us els trobeu, en cas contrari us els tornareu a trobar en una altra cursa, no es cansen mai.

Diumenge passat, havent acabat la Cursa del CNS, em va preguntar si feia alguna cosa aquest diumenge i si m'importava agafar cotxe.
Com li vaig contestar negativament a les dues preguntes, em va explicar que a Manlleu feien una cursa gratuïta molt maca i clar, com li deia llavors que no la faria?

Amb aquest nom i donat que al reglament indicava que no hi havia premis, he pujat amb la idea de fer un rodatge amb dorsal acompanyant els altres pastanagues, pero tot just abans de donar la sortida, en mario.cat m'ha indicat que no sortís amb ells (sortien darrera de tot) i que mirés de sortir a la part davantera per a evitar veure'm bloquejat. Be, doncs em posiciono mes proper a la sortida. Fan el compte enrera i veig que la gent surt a un ritme força alt, no entenc res, la cursa no es deia córrer per córrer? :wonder: I jo que havia aprofitat per estrenar sabatilles en aquesta cursa no competitiva... Be, miro d'intentar seguir el ritme dels corredors que m'envolten i em trobo rodant per sota de 4'00"/km.

Havent acabat els 2 primers kms, comencen les pujades i camins estrets i, miro de no forçar gaire. Sembla que les posicions s'estabilitzen i el Sol acabarà de vèncer la boira. A mesura que vaig consumint kms veig que el ritme que porto pot portar-me a fer una bona marca de 10k. Arriba el km 6 amb l'avituallament, en got gran, i a partir d'aquest punt veig que els desnivells ja no son tan grans i es pot córrer a un ritme mes constant. En arribar a el km 9 em pregunto si acabaré fent marca o no, fins ara tenia un 41'54" a La Mercè (18/09/22) i un 41'16" a El Corte Ingles (24/04/22). Arribo a la pista d'atletisme i vaig preparant l'sprint final per acabar en 41'17". Tenint en compte que el GPS em marca 10,06km i que el principi/final era en el mateix lloc (no com a la Cursa El Corte Inglés), dono per millor marca personal de 10k :B) .

Espero l'arribada dels companys i quan els hi dic la marca, tornen a mirar de convencer-me a fer altres curses, cap sorpresa...:laughing:

Cursa molt maca on veig que es possible tant fer marca, encara que sigui una cursa majoritariament de terra, com enfocar-la a fer un rodatge fora d'asfalt. La cursa transcorre en un entorn natuarl amb animals (no he pogut acaronar gats a l'alçada del km 3 :sob: ) i bones vistes. La temperatur era força fresca al principi, pero a mesura que anavem corrent i s'aixecava la boira, m'ha semblat força bona per no suar gaire, encara que el dorsal potser no ha opiniat el mateix (ha acabat desfet). En arribar, entrepa de butifarra i bebuga molt correctes i mes donada la gratuïtat de la cursa. Les dutxes tenien aigua força calenta i també hi havia força places d'aparcament.

Amb ganes de tornar a repetir-la. Espero que aquest tipus de cursa no acabin morint. No hi havia cronometratge oficial ni samarreta, pero a mi no m'importen aquests aspectes, la distància, tot i no estar homologada sembla força acurada i els serveis oferts, sota el meu parer, son millors que algunes curses de prop de 10€.

Ara em plantejo fer el 39è Cros Amorós i mes tenint en compte el que m'ha dit fandes: (tarifa plana d'hachassus) :party:

M'acomiado esperant crónica de la resta de companys :whistle:

Salutacions,
Rubén


Aquets putus jubiletes !!!! Dono fe, que estaven als vestidors i ja estaven embolicant a tot deu per fer altres curses !!!!! :laughing: :laughing: :laughing:

Content de que t'agradés la cursa en terres de Can Pescallunes i enhorabona per la marca.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2022 00:09 #10 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Rularo86!!

Bona crònica i MMP!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2022 23:20 #11 per joregar (Visitant)

Bones,
Donat que no es una cursa competitiva, podem aprofitar per muntar barqueta i fer entrenament amb dorsal, oi?

rularo86 vaig llegir això just pel matí abans d'anar cap a Manlleu i em va fer molta gràcia! :joy: no sabies on venies jeje

ja vas veure que motivats hi ha a tot arreu i a Osona no anavem a ser menys jajaj. Ja vaig avisar del sobrenom "campionat del mon de Manlleu". En tot cas és una cursa entranyable, per les seves característiques de localització, recorregut, gratuïtat, esmorzar... i com no la boira que va fer acte de presència! Espero que us hagi agradat i opines el mateix.

Per altra banda, em sembla que vas fer un carrerón!! Fer marca personal aquí no és gens normal! Enhorabona, i ja pots comptar que tens 1 minut menys en les cames en una cursa de les planes de Barcelona. No ho dic jo, t'ho dirà qualsevol que hagi competit varies vegades als 2 llocs.

Per la meva part, em sap greu no haver-vos saludat, vaig reconeixer a mario.cat pel seu bigot :P però això que vas ocupat amb uns i altres i es va passar.
La cursa, vaig sortir en primera fila i a tope, tant que em vaig fer tota la volta a la pista el primer :astonished: :scream: :lol:
una vegada al passeig del Ter van anar passant-me els cracks fins que em vaig estabilitzar al voltant de la 10ena posició i ahí vaig anar fent. Em sembla que el puja-baixa del 2-4 4-6 el vaig fer més ràpid que mai, però una vegada en el pla em notava resistent però sense la xispa (d'altres anys) per accelerar o fer un canvi a pels de davant. Suposo que per la càrrega de la setmana. Així i tot, super content amb el temps, 1' menys que l'any passat, i 8è.

El millor com sempre, la xerrada amb els companys i coneguts amb la buti i la cervessa i el solet que sempre surt a aquelles hores.

Llarga vida al Correr X Correr!!!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2022 13:15 #12 per rularo86 (Associat/da)
Bones joregar,
Encara que l'anomeneu campionat del mon de Manlleu, es força sorprenent que sense premiació hi hagi tant nivell. :party:

Em vas treure 4 minuts i mig, arribaves tard a algún lloc? :rocket: Clar, compares les nostre millors marques i tens 6 minuts menys en 10k, 16 minuts en mitja marató i uns 45 minuts en marató. Jugues en una altra lliga. B) .

Si vas millorar un minut respecte a l'any passat vol dir que donar-te el luxe d'encapçalar cursa no et va anar pas malament.:great: Respecte al que dius que puc millorar un minut en una cursa plana, t'ho signo ara mateix, m'agradaria poder fer un sub 40 algun dia, a veure si continuo millorant. :whip: En el teu cas veig que es pot aplicar el que dius del minut, veig que aquest any tens un 35'22" a La Mercè i has fet 36'48" aquí (temps oficial). En el meu cas vaig fer 41'54" a La Mercè i 41'17" aquí (temps real en ambdós casos). Que no et sapiga greu no haver pogut parlar amb tothom, ja ens veurem an una altra cursa.

Tal com dius, les característiques d'aquesta cursa la fan molt recomanable (recorregut, preu, butifarra, avituallament, dutxes) :hearteyes: Ens han tret la Cursa de l'Amistat, pero he descovert aquesta. Amb ganes de tornar a participar en el campionat del mon l'any vinent.

A veure si arriben mes cróniques, que segur que hi ha coses interessants que no sabem.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2022 17:46 #13 per Pescallunes (Associat/da)
bona tarda gent, arribo tard a escriure!!!!!
Primer de tot, quin cracks el Rularo86 i el Joregar... si Rularo86 va fer MMP en un recorregut amb desnivell i part de trail (terra i pedres), el dia que li posem una autopista plana i d'asfalt ens haurem d'apartar perquè demanarà pas. El teu temps a Manlleu és 2 minutets menys en asfalt a nivell de mar.
Per part meva, gran matinal amb el club més sénior de Corredors. Vam sortir amb en Paco i Paco, grampy, en Mario i en Pere(SOM) a ritme de xarrameca... el meu fill, en Pol, es va afegir al Km 4 i vam anar junts fins amb el grupo fins a meta, el temps final sub55 que no està gents malament. Gran cursa i millor companyia. De totes maneres, ara que no ho llegeix ningú, tela com tiren els més séniors de la casa :) ja m'agradaria a mi quan sigui una mica més gran... Paco ens va fotre un atxassu a poc de l'arribada... no el vam poder seguir. En Pol va fer 6Kms en pocs més de 31minuts... i ja demana quan farem la següent. Córrer engaxa... què hi farem.
Un plaer saludar a molts de vosaltres i seguim. Manlleu is different en tots els sentits, m'encanta aquests tipus de curses i l Olímpic de Manlleu això ho fan molt i molt bé, curse de corredors per a corredors.
Visca les torrades amb botifarra i la birra lager del Montseny.
Seguim!!!! propera parada: Mitja de Ripoll

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.