44ena edició Cursa Ripollet 27/08/2023

44ena edició Cursa Ripollet 27/08/2023

21 Ago 2023 12:46 #21 per Jorfer (Associat/da)
Bon dia Jixel.

Crec que tu no ets persona associada oi?
Els cupons de descompte són per a les persones associades i és una deferència que té l'organització cap a l'associació pel fet d'oferir el servei de llebres.

Normalment a totes les curses on fem el servei de llebres intentem aconseguir descomptes per a les persones de l'associació.

Si vols beneficiar-te t'hauràs d'associar per un import de 18€ any, que els amortizaràs aviat si fas moltes curses.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2023 12:49 #22 per Jorfer (Associat/da)
A falta d'una setmana us anunciem les llebres oficials per tal de fer barquetes si ho considereu oportú:

Llebres de la Cursa de Ripollet:

Llebre 40: Sergio Burgos

Llebre 45: Oscar B&J

Llebre 50: Mona

Llebre 55: Mario.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2023 14:18 #23 per mario.cat (Associat/da)

aurelian va escriure: Inscrit :thumbup:

M'agradaria fer una tirada llarga previa, pujant pel riu cap a Sabadell, algu sap si puc trovar fons d'aiga pel cami?

Moltes gracies, ens veiem diumenge.


Si Aurelian. Tens varies opcions pel camí.

Al pont on vàrem col·locar la placa d'en Biel hi ha una font de ferro. Però si surts cap a Sabadell a l'alçada del poliesportiu, aquesta font ja no la veuràs, però tranquil, que a un parell de k's a l'alçada de Barberà i una vegada passis per sota dels ponts de l'autopista hi trobaràs una altre font de ferro a peu del camí just on hi ha una rotonda de cotxes.
Mes endavant, també a Barberà i just on està el nou pont penjat que creua el Ripoll, tens una font de ciment.
I si la teva intenció es creuar la carretera de Santa Perpetua i pujar cap a Sabadell, després de passar per sota de les pistes d'Atletisme de Sabadell i quan creuis el pont de fusta a l'altra banda del riu, tot acabant els horts de la dreta, tornes a tenir una altra font d'aigua.

Quan tornis, si passes pel davant del poliesportiu, dins del recinte just entre el bar i les pistes de tenis, tens una altra font.

Si necessites mes informació o algun track del recorregut, no dubtis en dir-me el que sigui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2023 14:37 #24 per aurelian (Associat/da)
Moltes gràcies Mario

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2023 11:00 - 25 Ago 2023 12:38 #25 per aurelian (Associat/da)
Bon dia, sapigueu si es pot recollir el dorsal divendres o dissabte? On es fa l’entrega i en quin horari?

La recollida de dorsals es farà al davant del pavelló a partir de les 07:30 i fins 30' abans del inici de cada cursa


10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2023 13:42 #26 per fandes (Associat/da)
Molta sort companys/es! Volia tornar a córrer aquesta cursa de la RUA, però no m'he recuperat a temps d'una caiguda amb bicicleta a l'Agost (tot just començo a arrencar). Que encerteu l'estratègia amb un recorregut divertit, especialment les llebres.

I endavant amb l'organització d'esdeveniments a Ripollet!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2023 19:10 #27 per Hansi (Associat/da)
Va ser una cursa de Ripollet realment diferent. La dec haver fet com deu edicions o potser més, i totes totes amb una calor canicular (pròpia de la data) que s'afegia a la complicació del perfil. En canvi, en aquesta edició, pluja contínua des d'abans de començar (carai amb la cua per recollir el dorsal :scream:, com mitja hora vaig estar, sota la pluja, que per sort aquella estona era fina).

Mentre corríem, la temperatura va ser fresqueta i el xàfec es va anar intensificant amb el pas dels minuts, als pocs km ja era dens. A mi m'agrada córrer amb pluja quan no fa fred fort, i vaig gaudir. Llàstima que la incomoditat d'estar sota de l'aiguat va fer que gairebé no vaig poder parlar amb el grapat de companyes i companys que vau participar, però puc dir-vos que encara que fos amb converses més breus que quan no plou, va ser una alegria xerrar amb vosaltres :hearteyes:

Pel que fa al que jo vaig entendre com a canvis organitzatius (patrocinador en el nom de la cursa, pujada de preu...), no em fico en res perquè no sé com ha anat la situació, però si puc donar la meva opinió, prescindiria de regalar una samarreta (jo no la vull per res, com una gran part dels corredors habituals), i invertiria el seu cost en donar menjar sòlid a l'arribada, ja que només un plàtan i aigua em sembla escàs.

Em vaig alegrar de no caure en la mandra d'anar plovent, perquè va ser un matí entretingut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.