Doncs sí, vam tenir una bona cursa i retrobament amb companys tot iniciant-se amb un organitzador/voluntari que estava a tot:
fandes
Després vam seguir amb els fotògrafs de luxe per immortalitzar el moment: en
Dabit i en
CarlesCat
La cursa va servir per marcat el punt de partida de la temporada amb 5,5K en 4:38 de mitjana i pulsacions d'acord a l'estat de forma i pes actuals 170/182
En la sortida veig la
luzyan54 i algú més que no recordo
i em col·loco amb el trio d'en
Marc31 &
Roubby & company (no sé si amb nick correcat, però no el tinc fitxat i si vist del grupet
), també s'afegeix en
Grobyc i finalment l'aparició estel·lar d'en
Hansi
Sortida neta i ja anem pel primer quilòmetre en 4:34
una llàstima no poder aguantar el ritme d'en
Hansi que en encarar el riu m'avança i s'acomiada tot recordant els bons records que en te de la zona i que va en cerca de la seva col·lega
En
Marc31 l'he vist sortir fort i ja no el controlo i en
Roubby crec que també va per davant i només tinc enrere en
Grobyc.
Hem marco l'objectiu d'evitar que m'avanci en
Grobyc i de no afluixar i així anem fent amb parcials força per sota dels 5:00 excepte quan venen les pujadetes, però sabent que només seran 5K aprox. vaig patint amb "il·lusió"
Finalment m'avança en
Roubby que anava darrera i l'hi dic que tiri una mica de mi en el tram final, sense voler i en el seu mode maratonià ni s'immuta i poc a poc hem va deixant
jo faig el meu millor parcial en 4:22
, però no tinc gaire més
Arribant a pista últim esforç i aturem el crono satisfet casi enxampant la
cristina
Content per l'esforç que no creia poder anar molt per sota de 5:00, però "rabiós" per aquest any amb una volta a tope tenir prou i no poder gaudir més ni més ràpid (lluny els 4:19 de l'any passat, que casi m'haurien permès compartir cursa amb en
Hansi).
Propera parada aquest Diumenge en el Cros de l'Ametlla de Merola
Salut!
Jordi