Feta!
Com ja vaig dir, ha estat la meva primera participació en aquesta cursa. En principi, avui havia de fer bo, però quan sortia de casa ha començat a ploure i no ha deixat de fer-ho fins a arribar a Palau, amb intensitat en certs moments. Després ha parat i semblava que ja no plouria més, però a mitja carrera ha tornat a caure durant un moment un bon xàfec. Sort que la temperatura ha estat bona durant tot el matí. Això ha fet que tot el recorregut estigués força enfangat i en certs llocs calia anar amb compte, potser calia portar un altre tipus de vambes.
La meva valoració general de la cursa és molt positiva. Recorregut entretingut, organització bona, bons serveis, avituallament de meta molt bo, ben mesurats els 10k, ... i a 6€.Cursa a tenir en compte per futures edicions.
Tot i que ja estava avisat, el recorregut no és tant pla com en la informació de la cursa diu. Se m'ha fet durillo a partir del 7k, sobretot del 8 al 9 on s'havia de córrer per una bona catifa de gespa, semblava un cros. Al final he pogut fer un sub49, cosa que no pensava que faria. Per tant, força content.
Encantat de poder saludar alguns companys, el
TeteXavi, el
Francesc, el
Jaume i el
Ruben.
Mickymache, no t'he vist, però és que amb la pluja portava força tacades les ulleres i veia bastant malament. Després he marxat de pressa per poder canviar-me.
La propera, la Jean Bouin.
Molta salut, companyes i companys