La Palauenca 5 i 10 km. (24/11/24) 09:30h.

La Palauenca 5 i 10 km. (24/11/24) 09:30h.

13 Set 2024 13:17 #1 per ToniP (Associat/da)
El Club Atlètic Palau amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans organitzen el dia 24 de novembre de 2024, la tercera edició de la cursa “LA PALAUENCA”.
Cursa atlètica de 5km, 70% en asfalt i un 30% en pista i es solapa amb la de 10 km de distància que es 50% per asfalt i 50% per camins. Amb sortida i arribada a la pista de Atletisme, darrere del Pavelló d`Esports María Víctor. El recorregut es molt planer principalment pel costat de la riera i fent la volta a l'hostal del Fum. Es tracta d'un circuit poc exigent, motiu pel qual es apte per a tota classe d'esportistes, fins i tot els menys experimentats.
Les inscripcions s’obriran el dia 01/09/2024 i es tancaran el dia 19/11/2024 o en arribar al límit d’inscripcions.
No es podrà inscriure’s el mateix dia de la cursa. La participació a la cursa tindrà un preu de 6 €.

www.dsport.cat/ca/index.php

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: Reglament.pdf
Mida del fitxer:141 KB
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2024 19:35 #2 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Ja estic inscrit a fer els 10km de La Palauenca. No havia vist aquest fil (o no el recordava, ja que el ToniP el va obrir fa temps) i vaig preguntar a alguns companys si l'havien corregut per tenir més referències abans de decidir-me a apuntar-me. El que m'ha cridat més l'atenció és el fet que sigui mixte asfalt-terra i, a més, el preu, 6 €, que està molt bé.

Si algú vol afegir alguna cosa més, tot i que el ToniP ja va explicar el més essencial, sempre anirà bé pels que no l'hem corregut mai.

Salut :great: :great: :great:

17 Nov 2024 20:28 - 17 Nov 2024 20:34 #3 per mickymache (Associat/da)
Hola, Vladi!

Jo l'he feta dues vegades: al 2021 (la primera vegada que es va fer, amb el nom de "Cursa 10 anys del Club Atlètic Palau") i l'any passat.
Al 2021 es va fer al novembre i l'any passat es va fer al maig. Aquest any tornen al novembre. :wonder:
És un bon any per debutar perquè es veu que aquest any hi haurà entrepà de butifarra a l'arribada, que els anys anteriors no hi havia. :thumbup:

És una cursa de petit format, petita participació, senzilla, però que, pels qui acostumem a moure'ns per ciutat, ens regala un circuit diferent d'asfalt, terra i crec que recordar que algun tram d'herba directament, gespa... petit i sense problemes.
Cap complicació, els asfalterus la podem fer perfectament.

I és cert que és planera però compte que, ni que sigui imperceptible, la primera part és seguint el curs en baixada de la Riera de Caldes i la segona part... hem de tornar. ;) Adjunto el perfil de la cursa de l'any passat. Però, vaja, amb una mica de cap i guardant forces per la tornada, cap problema.

No sé... per aparcar tampoc recordo gaires complicacions... i pel preu de la inscripció (6,00 €) és un regal de cursa.

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: 22'07" 2a volta Cursa Delta Prat
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 44'40" Cursa Delta Prat
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: 1h49'03" Mitja Marató del Pla de l'Estany
Adjunts:

18 Nov 2024 22:34 #4 per Vladi (Associat/da)
Moltes gràcies per la informació, mickymache !

Pel que veig, el perfil no és tan pla com diuen. Haurem de guardar una mica de forces per tornar al punt de sortida. Això ens servirà com a entrenament per la Jean Bouin.

Estic d'acord amb tu, un regal de cursa.

Ens veiem diumenge.

Salut :great: :great: :great:

24 Nov 2024 19:04 - 24 Nov 2024 22:18 #5 per Vladi (Associat/da)
Feta!

Com ja vaig dir, ha estat la meva primera participació en aquesta cursa. En principi, avui havia de fer bo, però quan sortia de casa ha començat a ploure i no ha deixat de fer-ho fins a arribar a Palau, amb intensitat en certs moments. Després ha parat i semblava que ja no plouria més, però a mitja carrera ha tornat a caure durant un moment un bon xàfec. Sort que la temperatura ha estat bona durant tot el matí. Això ha fet que tot el recorregut estigués força enfangat i en certs llocs calia anar amb compte, potser calia portar un altre tipus de vambes.

La meva valoració general de la cursa és molt positiva. Recorregut entretingut, organització bona, bons serveis, avituallament de meta molt bo, ben mesurats els 10k, ... i a 6€.Cursa a tenir en compte per futures edicions.

Tot i que ja estava avisat, el recorregut no és tant pla com en la informació de la cursa diu. Se m'ha fet durillo a partir del 7k, sobretot del 8 al 9 on s'havia de córrer per una bona catifa de gespa, semblava un cros. Al final he pogut fer un sub49, cosa que no pensava que faria. Per tant, força content.

Encantat de poder saludar alguns companys, el TeteXavi, el Francesc, el Jaume i el Ruben. Mickymache, no t'he vist, però és que amb la pluja portava força tacades les ulleres i veia bastant malament. Després he marxat de pressa per poder canviar-me.

La propera, la Jean Bouin.

Molta salut, companyes i companys :great: :great: :great:

29 Nov 2024 16:27 #6 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,

Aquest era el primer cop que participava en aquesta cursa i de camí a Palau-solità i Plegamans la pluja va voler fer acte de servei. Vaig recollir el dorsal i vaig tornar al cotxe una estona mentre continuava plovent. Per sort, la pluja va parar a temps per poder escalfar en bones condicions. Primera sorpresa, una pista d'atletisme de terra de 200m de volta i 4 carrils. Em va recordar la de Manlleu a la Còrrer per còrrer. Escalfant em trobo amb en Vladi, ens saludem i poc després ens situem a la sortida en sentit antihorari.

Donen la sortida i comencem a rodar per aquesta pista per després enllaçar amb un camí de terra. Al llarg de la prova anem transitant per terra, asfalt i gespa i al voltant de mitja cursa la pluja es suma a la festa per produïr una mica de fang. La varietat de superfícies provoca que hi hagi intercanvi de posicions força sovint dins el mateix grupet de participants i ja arribant al final em trobo amb una altra sorpresa, tot i que el recorregut estava senyalitzat cada km, al km 9.5 i havia un cartell indicant que restaven 500m fins a l'arribada B). Arribo a la pista i toca fer el recorregut invers al que vam fer a l'inici.

En Vladi va acabar content amb el temps emprat encara que amb les ulleres ben mullades.

Cursa molt maca i assequible. El fet de tenir dutxes em va anar com anell al dit donat que el fang em va arribar fins a la meitat de la samarreta (en aquest cas la taronja correcat). Ah, i l'entrepà desprès de la remullada va ser molt ben rebut.

Propera estació: 10k Figueres.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

29 Nov 2024 20:31 #7 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Vladi i Rularo86!!

I gràcies per les cròniques !

Bon temps, distància correcta, 6€ només, entrepà... com hauria de ser una bona cursa!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

02 Des 2024 09:31 #8 per TtX (Associat/da)
Gran descobriment de cursa i per només 6 eurets. Amb tots els serveis. Repetiré segur! L’única pega per posar alguna és no tenir el temps net de cursa.
Pd: La buti insuperable! Renoi k bona

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats