Bona tarda,
Aquest matí he pres part d'aquesta cursa. Ja de bon principi la cosa ha començat de forma immillorable. En
Barceruel volia fer reconeixement del circuit encara que ja l'havíem analitzat previament amb el .gpx que proporcionava l'organització.
Fer un reconeixement amb una persona d'aquest nivell no te preu.

. Aquest reconeixement ha servit per decidir estratègia i calçat a emprar a la cursa.
De cara a la cursa, en
Barceruel s'ha posicionat en primera filera, jo a la segona i la
Judith d'escombra de cursa. La sortida ha estat fluïda i als pocs metres ja ens hem posicionat practicament a les posicions en les que hem acabat. El troç de carrers i de pista forestal ha sigut força senzill, però un cop s'ha iniciat el descenç, la cosa ha canviat i he perdut de vista, en
Barceruel (que ja a la volta de reconeixement ha mostrat ser mes destre que jo baixant) a mes de perdre 2 posicions. Ara; quan hem arribat a la riera les he pogut recuperar i mantenir en la pujada cap als carrers, encara que una part de la pujada mes forta l'he fet caminant (17%).
Un cop tornat a l'asfalt he pogut veure un participant a força distància mentres que la distància amb el meu perseguidor es reduia una mica. Al final, encarant la recta d'arribada he fet un sprint quedant en 10a posició, a 2 segons de la novena i 49 segons d'en
Barceruel, qui a la pujada cap als carrera havia avançat precissament a la persona que ha quedat entre nosaltres.
Barceruel, poc després de la meva arribada a anat a la recerca de
Judith per fer els darrers metres amb ella. Hem fet un entrepà tots tres i posteriorment hem assistit al premi de categoria de
Judith.
A nosaltres ens ha respectat la pluja, però la resta de curses, les activitats amb música, lliurament de trofeus i aperitius han estat afectat parcialment per la climatologia.
Recomano aquesta cursa per la gent que vol fer un tast de trail (meitat del recorregut) al mateix temps que asfalt. Per la meva part continuo suspenent en les baixades que tenen pedres. De fet, 36 dels 49 segons que m'ha tret en
Barceruel es concentren al tram del km 1 al 2 (amb desnivell que arribava al -38%).
Enhorabona a tots 2
Barceruel i
Judith per les vostres actuacions. Resto a l'espera de les vostres cròniques.