25ena. edició Cursa Delta Prat 5/10k 11 de maig de 2025

25ena. edició Cursa Delta Prat 5/10k 11 de maig de 2025

21 Abr 2025 21:51 #21 per Hansi (Associat/da)

Jorfer va escriure: Ja ho tens

Moltes gràcies, Jorfer! Ja hi estic inscrit :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2025 11:05 #22 per Chute (Associat/da)
Web de la cursa
www.cursadeltaprat.org/

Inscripcions
(Fins al 7 de maig o al arribar a 1200 inscrits)
xipgroc.cat/ca/curses/DeltaPrat2025/10k/inscripcio/2v_1v

06 Mai 2025 12:11 #23 per anrool (Associat/da)
Vull dos cupons, per a Anrool i montseR. Salud!!!!

06 Mai 2025 12:16 #24 per Jorfer (Associat/da)
Ja els teniu.

Salutacions

06 Mai 2025 14:46 #25 per anrool (Associat/da)
OK, Gracies company!!!

08 Mai 2025 10:35 #26 per Chute (Associat/da)
Entrega de dorsals i xips
Al pavelló cobert del Complex Esportiu Municipal Sagnier:
•Dissabte anterior a la cursa, de 16 a 19 h.
•Diumenge de la cursa, a partir de les 07.30 h.

Recorregut
Adjunts:

11 Mai 2025 21:31 #27 per Chute (Associat/da)
M’aixecava pel matí amb un doloret al turmell, i ràpidament em ve al cap la frase d’en Josep59: “A partir dels 40, el dia que no et fa mal res, es que t’has mort”. Llavors penso que estar viu és una bona notícia. Agafo el metro a L’Hospitalet en direcció al Prat. Al trajecte veig una barreja de turistes amb maletes que van a l’aeroport, de gent en xandall que va a fer alguna activitat esportiva, i de gent que torna a casa després d’estar tota la nit de festa.

Arribo amb força temps de marge, recullo el dorsal i em preparo per escalfar. Ho faig amb un grupet de correcats i anem petant la xerrada. Quan queden deu minuts ens situem a les nostres posicions. No hi han calaixos, així que les úniques referències són les banderoles de les llebres.

Es dona la sortida, amb un gir a l’esquerra als 20m. de cursa, que fa que ja surtis girant. Hi ha una pluja de confeti i una serpentina s’enganxa al corredor de davant meu. Per sort, al cap d’uns metres surt volant. La sortida ha sigut molt ràpida, però intento mantenir la calma, doncs estem corrent amb gent que fa la cursa de 5k, i no seria bo cremar les naus a la primera volta. No he arribat al primer quilòmetre i m’avança un noi que corre amb sandàlies, poc després m’avança una noia embarassada. Em pregunto que serà el següent, potser m’avança un paio fent malabars.

Intento no desconcentrar-me i continuo endavant. Entrem al carrer Verge de Montserrat, que va d’embut, i la cursa es comprimeix. Sort que estic ben situat, doncs resulta difícil maniobrar. Són llargues rectes on si vas be es pot córrer prou bé. Arribem al final del carrer, on em trobo que tot i ha haver una rotonda, ens fan girar amb uns cons que hi ha al terra. Trenca una mica el ritme però ho recupero ràpidament.

S’està acabant la primera volta, i cal estar atent a la separació de la cursa de 5k i la de 10k. El pas per dintre de la pista no es gaire fàcil. Es fa per un camí de terra, bastant estret i revirat. Passo el primer 5k en 18’34, perfecte pel 37 baix que pretenc fer.

L’ambient pel matí era fresc, però la calor es comença a notar. Noto la sensació d’esforç però vaig recuperant posicions. La segona volta l’estic fent una mica més ràpid, fins i tot em veig amb opcions de fer sub37. Esprinto amb totes les meves forces, i acabo en 37’00”. I curiosament quedo segon de la meva categoria amb el mateix temps que el primer, el company MXirau. El felicito pel seu pòdium, doncs només hi ha premi pel primer. Igualment molt satisfet amb el resultat.

Aquest era el darrer deu mil amb opcions de millorar marca aquesta temporada, doncs els propers seran en circuits més durs, i segurament amb més calor. Propera estació Sant Quirze.

11 Mai 2025 22:10 #28 per Jorfer (Associat/da)
Quina crònica tant amena Chute. Les fas molt interessants i anecdòtiques.
Estàs en un punt de forma molt bo. Enhorabona.

12 Mai 2025 10:17 #29 per Sergi42195 (Associat/da)
Chute, m'ha encantat la teva crònica, doncs l'he viscut sense les sabatilles de córrer. Ben lluitat, i genial registre. I quina casualitat del registre.

Ens veiem diumenge,

12 Mai 2025 10:46 #30 per Vladi (Associat/da)
Jo n'estava inscrit, però no l'he pogut córrer per un compromís familiar d'últim moment :(

Chute, gràcies per compartir aquesta molt bona crònica :thumbup: , tothom s'hauria d'animar a comentar una mica les curses, com fèiem abans, així donaríem encara més vidilla al fòrum.

Si no passa res, ens veiem a SQV :great: :great: :great:

12 Mai 2025 13:08 #31 per Jorfer (Associat/da)
Totalment d'acord amb l'observació del Vladi.
Vinga més cròniques please.

13 Mai 2025 19:29 #32 per Chute (Associat/da)
Doncs jo també estic d’acord amb vosaltres. Darrerament la tendència es fer crònica només a les maratons, però crec que encara que siguin curses més curtes sempre hi han cosetes per explicar i compartir.

Us deixo un enllaç amb les fotos de la cursa. De moment només hi ha un àlbum però sembla que aniran penjant més.
www.cursadeltaprat.org/fotos.htm

14 Mai 2025 19:20 - 14 Mai 2025 19:22 #33 per Hansi (Associat/da)
Diumenge també vaig córrer al Prat, va estar molt bé.

Després d'aparcar una mica lluny tot i arribar més d'una hora abans de la cursa, recollir dorsal i deixar bossa (tot amb cues raonables de no gaire temps d'espera), vaig sortir a escalfar i em vaig trobar amb incombustibles correcats: Chute, JJ, Xarlie, Conxa, Ttx, Anrool i MontseR...Xerrant i sense adonar-nos va passar l'estona, ens vam plantar a la sortida i a córrer. Guai per poder-nos saludar i animar mútuament en diversos llocs en què ens creuàvem.

La meva cursa va ser com esperava, dintre del lent progrés que vaig fent setmana a setmana després d'haver parat al març per una bronquitis. Ja començo a agafar una mica de ritme, però encara lluny d'un nivell òptim, em falta força muscular a les cames i millorar cardio. La part bona és que vaig baixar més de 2 minuts la marca de fa 15 dies a Mediterrani (era fàcil, com us dic sortia d'un període de no poder entrenar). Amb motivació i si puc seguir entrenant amb constància, a veure si progresso més les properes setmanes, tot i que amb la calor no serà fàcil que els cronos siguin gaire lluïts.

La propera serà a Sant Quirze :heart: :heart:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats