35ena. Cursa Popular Caldes d'Estrac 3 Viles 13/04/2025

35ena. Cursa Popular Caldes d'Estrac 3 Viles 13/04/2025

11 Abr 2025 17:55 #21 per Vladi (Associat/da)
Us deixo el link del blogmaldito que sempre va molt bé per planificar l'estratègia de la cursa

blogmaldito.com/2025/04/09/guia-cursa-ca...ficacion-resultados/

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2025 15:32 #22 per Jorfer (Associat/da)
Indemà 30
Minuts abans de la sortida foto CoRReCaT👍👍
Adjunts:

13 Abr 2025 12:53 #23 per Chute (Associat/da)
Quan portes anys fent cursa, resulta difícil fer una que no hagis fet abans, i més quan es tracta d’una cursa amb 35 edicions al darrera. Després de fer la setmana passada la cursa de L’Hospitalet a les 9 de la nit, aquest cop tocava córrer a les 8’30 del matí, un horari més d’hora de l’habitual. Quasi puc dir que he arribat amb Jet lag. :laughing:

Quan arribes a la cursa ràpidament ja veus que no es tracta d’una cursa massificada si no d’una cursa familiar, amb un bon ambient, ben organitzada i amb qualsevol persona de la organització disposada a donar-te un cop de mà. En quant al circuit, el perfil és dur, amb lo qual ja saps que no és per fer marca, així doncs toca córrer per aconseguir la millor posició que també m’agrada.:thumbup:

La cursa surt amb puntualitat amb una lleugera baixada, i ràpidament enllacem una sèrie de revolts i girs on resulta complicat portar un ritme constant. Superat el primer quilòmetre, el grup es va estirant poc a poc i sense gaire pausa, el perfil comença a pujar cap amunt. Una pujada que tampoc té un percentatge molt alt però que es fa llarga. Després d’un gir de 180 graus s’inicia un suau descens que serveix per afrontar la rampa més dura del circuit. No hem fet encara ni tres quilòmetres i les cames ja tenen un càstig important. A partir d’aquí arriba un descens vertiginós, d’aquells que fins i tot fan mal a la musculatura a cada petjada. Finalment arribem al passeig marítim, la millor part del circuit per portar un ritme constant, però les cames ja no estan tant fresques com voldria.

Al final del passeig marítim hi ha un nou gir de 180 graus i ja afrontem la tornada. No fa vent, i això ajuda a portar un ritme constant. Estic remuntant algunes posicions, fins que arribo a punt on el corredor de davant està tant lluny que ni el veig (de fet a l’arribada m’ha tret més de 30”). Per moments he pensat la possibilitat de si m’havia equivocat de circuit, però a la que veig el punt quilomètric 8, sé que vaig pel bon camí. Toca afrontar la part final, on torna a picar cap amunt. És el moment de gastar totes les forces que queden, que fa que arribi amb un temps de 38’40”, que pel perfil que té la cursa ja està prou be. La distància m’ha donat un pel justa, però amb tants revolts i ponts no m’atreveixo a posar en valor les dades del meu GPS.

Al final de la cursa, beguda i bossa d’obsequis, i molt bon tracte als corredors. Cursa per recomanar. Fins la propera.:woohoo:

13 Abr 2025 19:11 #24 per Jorfer (Associat/da)
Crec que l'he fet fa molts anys i recordo les fortes pujades i baixades que descriu Chute al post anterior.
Té molt mèrit fer aquest temps en una cursa dureta i trencacames encara que també teniu el sector pla.

Esperem que les llebres us hagin ajudat.

13 Abr 2025 20:14 - 13 Abr 2025 20:19 #25 per mario.cat (Associat/da)
Penjo un parell de fotos d'aquest matí a Caldetes

Adjunts:

13 Abr 2025 22:56 #26 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Avui quarta vegada que he fet aquesta cursa, com ja vaig explicar, és una cursa que agrada i que enganxa. Aquesta edició, com les altres que he fet, l'he trobat molt ben organitzada i amb bons detalls cap al corredor (recorregut, llebres, bossa, ...) Es respirava un bon ambient, tant a nivell esportiu com festiu.

Jo sortia amb l'objectiu de fer sub50 perquè encara no l'havia pogut fer les altres vegades. Al final, objectiu aconseguit fent 48:36 :party: , gairebé dos minuts menys que l'any passat amb el mateix recorregut. No m'ho podia creure. Bona part del mèrit d'aquest temps ha estat la Mariona, llebre sub-50. He sortit amb el seu grup intentant no quedar-me enrere. A la primera pujada llarga he vist que es marxava uns 50-100 metres, però a la baixada he pogut recuperar. Ja en la part plana he vist que anava bé i he decidit tirar i m'ha sortit bé, aconseguint baixar dels 49 minuts. Gràcies, Mariona. :clap: :clap: :clap:

Per tant, bon dia avui a Caldetes. A més, he pogut saludar a uns quants companys i companyes. Llàstima que m'he perdut la foto i això que a les 8 estava a la zona de sortida, suposo que s'ha fet quan m'he anat a escalfar.

Ens veiem a la mitja del Mediterrani.

Salut :great: :great: :great:

14 Abr 2025 20:43 #27 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Mario per compartir les fotos al foro.

Vladi, estàs fet un xaval. Enhorabona per aquesta millora en comparació l'any passat. Ja tens objectiu pel 2026.

15 Abr 2025 19:33 #28 per Chute (Associat/da)
Adjunto enllaç amb les fotos oficials de la organització:
photos.google.com/share/AF1QipP7Mb8P8dGF...bG1CTWR5WVQ2WmlOSEZB

30 Abr 2025 08:58 #29 per fandes (Associat/da)
Hola equip! De forma improvisada i amb el desig que la Carolineta es recuperés ben aviat, ens vam plantar la Ther i el menda a guiar els corredors/es a baixar de 60 minuts... Crec que vam fer molt bona feina en un circuit que barreja diversió i dificultat! Per anar a un ritme controlat, era molt bonic passar pel carrer de les Ambaixades o vorejar el mar, però els que devíeu anar a per totes devia ser difícil de gestionar.

Organització TOP! Com mola córrer en curses de poble, però amb gent que sap muntar coses darrera. L'únic quid era el pas subterrani, que una mica més i perdem les banderes :joy: . Ah, i en això l'organització no té cap culpa, però vam haver d'aguantar uns impresentables vestits amb samarretes taronges i verdes els primers kms... Sort que amb el pas del temps van anar tirant endavant o endarrera, que si he de fer la cursa amb ells PLEGO :laughing:

Repetirem!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats