Cursa nocturna de L'Hospitalet (05/04/2025)

Cursa nocturna de L'Hospitalet (05/04/2025)

25 Mar 2025 09:15 #1 per Chute (Associat/da)
El tret de sortida de la 15a Cursa Nocturna Ciutat de L’Hospitalet està previst per a les 21h. des de la plaça d’Europa i hi haurà un recorregut de 10K, 5K i dos Circuits Infantils a les 18:30 h!
Celebra el centenari de la ciutat de L’Hospitalet corrent pels carrers de la ciutat!

Web de la cursa: cursanocturnalh.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mar 2025 22:28 #2 per Chute (Associat/da)
Inscripcions esgotades. Us adjunto el circuit.
Adjunts:

02 Abr 2025 19:49 #3 per Chute (Associat/da)
Tot el que has de saber per la cursa nocturna de L'Hospitalet

10K I 5K
📍A la Plaça d'Europa
🕔 20:15 h: Escalfament
🕔 21 h: Tret de sortida

CURSES INFANTILS
📍A la Plaça d'Europa
🕔 18:25 h: Inici escalfaments
🕔 18:30 h: Primer tret de sortida

FIRA DE LA CURSA
Podràs recollir la Bossa de la Cursa amb el dorsal, el xip i la samarreta oficial durant la Fira de la Cursa.
🕔 Divendres 4 d'abril: 12 h - 21 h
🕔 Dissabte 5 d'abril: 10 h - 18:30 h
📍A la Sala Reuni2 de Gran Via 2, a la planta -1.
Podràs recollir el teu dorsal amb el teu DNI o document identificatiu i el comprovant de la teva inscripció.
Si reculls el dorsal d'una altra persona, hauràs de portar una foto o fotocòpia del seu DNI i el seu resguard d'inscripció!

MOLT IMPORTANT⚠
Et recomanem recollir el dorsal divendres per evitar cues dissabte!

INSCRIPCIONS EXHAURIDES!
No hi haurà dorsals disponibles a la Fira de la Cursa.

EL DIA DE LA CURSA
Aquest dissabte 5 d'abril, el tret de sortida de les curses de 10K i 5K serà a les 21 hores! Però no et perdis totes les activitats que hi haurà durant la tarda-nit:
🕔 20:15 h: obrim calaixos
🕔 20:15 h: escalfament
🕔 21:00 h: sortida 5K i 10K
🕔 21:45 h: zumba!
🕔 22:05 h: estiraments
🕔 22:20 h: entrega de premis
🕔 22:45 h: concert

GUARDA-ROBA
El 5 d'abril podràs deixar els teus objectes personals abans de la Cursa.
📍Sala Reuni2 de Gran Via 2.
⌚HORARI: de 18:30 h a 23 h

VESTIDORS I DUTXES
Vestidors i dutxes per a després de la Cursa! Hi haurà dos vestidors, un per a homes i un per a dones.
📍Camp Municipal de Futbol Provençana (C/ d'Herrero, 17)
⌚HORARI: de 21 h a 23 h

VINE EN TRANSPORT PÚBLIC
🚌 Vine en transport públic a la Nocturna per evitar problemes de trànsit!
Aquí tens les línies de metro, ferrocarrils i autobús que arriben a Plaça d’Europa!
Metro L9S Estació Europa/Fira
FGC Estació Europa Fira
Autobús 46 / 65 / H12 / V1 / L70 / L72 / L80 / L86 / L94 / L95 / LH1 / LH2

APARCA A GRAN VIA 2
Si no pots venir en transport públic el dia de la Cursa, gaudeix de pàrquing gratuït a Gran Via 2, gràcies al nostre premium partner!
No us preocupeu, el pàrquing estarà obert fins a la 1 h!

03 Abr 2025 00:54 #4 per TtX (Associat/da)

Chute va escriure: Tot el que has de saber per la cursa nocturna de L'Hospitalet

10K I 5K
📍A la Plaça d'Europa
🕔 20:15 h: Escalfament
🕔 21 h: Tret de sortida

CURSES INFANTILS
📍A la Plaça d'Europa
🕔 18:25 h: Inici escalfaments
🕔 18:30 h: Primer tret de sortida

FIRA DE LA CURSA
Podràs recollir la Bossa de la Cursa amb el dorsal, el xip i la samarreta oficial durant la Fira de la Cursa.
🕔 Divendres 4 d'abril: 12 h - 21 h
🕔 Dissabte 5 d'abril: 10 h - 18:30 h
📍A la Sala Reuni2 de Gran Via 2, a la planta -1.
Podràs recollir el teu dorsal amb el teu DNI o document identificatiu i el comprovant de la teva inscripció.
Si reculls el dorsal d'una altra persona, hauràs de portar una foto o fotocòpia del seu DNI i el seu resguard d'inscripció!

MOLT IMPORTANT⚠
Et recomanem recollir el dorsal divendres per evitar cues dissabte!

INSCRIPCIONS EXHAURIDES!
No hi haurà dorsals disponibles a la Fira de la Cursa.

EL DIA DE LA CURSA
Aquest dissabte 5 d'abril, el tret de sortida de les curses de 10K i 5K serà a les 21 hores! Però no et perdis totes les activitats que hi haurà durant la tarda-nit:
🕔 20:15 h: obrim calaixos
🕔 20:15 h: escalfament
🕔 21:00 h: sortida 5K i 10K
🕔 21:45 h: zumba!
🕔 22:05 h: estiraments
🕔 22:20 h: entrega de premis
🕔 22:45 h: concert

GUARDA-ROBA
El 5 d'abril podràs deixar els teus objectes personals abans de la Cursa.
📍Sala Reuni2 de Gran Via 2.
⌚HORARI: de 18:30 h a 23 h

VESTIDORS I DUTXES
Vestidors i dutxes per a després de la Cursa! Hi haurà dos vestidors, un per a homes i un per a dones.
📍Camp Municipal de Futbol Provençana (C/ d'Herrero, 17)
⌚HORARI: de 21 h a 23 h

VINE EN TRANSPORT PÚBLIC
🚌 Vine en transport públic a la Nocturna per evitar problemes de trànsit!
Aquí tens les línies de metro, ferrocarrils i autobús que arriben a Plaça d’Europa!
Metro L9S Estació Europa/Fira
FGC Estació Europa Fira
Autobús 46 / 65 / H12 / V1 / L70 / L72 / L80 / L86 / L94 / L95 / LH1 / LH2

APARCA A GRAN VIA 2
Si no pots venir en transport públic el dia de la Cursa, gaudeix de pàrquing gratuït a Gran Via 2, gràcies al nostre premium partner!
No us preocupeu, el pàrquing estarà obert fins a la 1 h!

I la Fideuà??? :blink:

03 Abr 2025 07:07 - 03 Abr 2025 08:49 #5 per Chute (Associat/da)
Doncs curiosament, tot i que la fideuà és l'activitat extraexportiva que més crida l'atenció en aquesta cursa, la organització no la cita al mail informatiu que envia als participants.

Però sí que es fa, doncs a la inscripció, ja estava la opció d'agafar tickets. Estarà a punt per menjar quan acabem la cursa. Adjunto la foto del cuiner.
Adjunts:

06 Abr 2025 10:55 #6 per Chute (Associat/da)
Temporada 42, cursa 547.

Per un veí de l’Hospitalet, la cursa de casa seva sempre és important, i ahir estava a la línia de sortida després d’alguns anys absència per lesió o altres circumstàncies.

L’ambient era de gala, 7000 corredors a punt per córrer a la cursa més multitudinària sense contar les de Barcelona. La temperatura era perfecte i havia parat el vent que bufava aquests darrers dies.

Es dona la sortida a les 21h. en punt. Ja és negra nit, els carrers són amples però cal vigilar doncs als primers metres tothom vol córrer ràpid i la foscor pot jugar males passades. Estic corrent amb sabatilles noves, recomanades per un dels meus referents atlètics, en Jorfer. Les sabatilles en qüestió són les Saucony Endorphin Speed. Un amic em va dir que barrejar Chute i speed no li semblava una bona idea, però les sabatilles van prou be.

Després de tres quilòmetres pel polígon Pedrosa ens endinsem al barri de Santa Eulàlia, el ritme que porto és just el que volia per intentar atacar el sub38. Una mica més endavant es separen les curses de 5km i 10km. i passa allò que fa tanta ràbia de que el grup on vas es desfà i et quedes més sol que la una. Però no hi ha temps per lamentacions, cal seguir endavant. Passo per l’avituallament i no agafo aigua, no tinc set i no vull perdre temps. No hi ha gaire públic, tant sols grups d’animació organitzats i de batucada, i algun speaker que trenca amb la monotonia de la cursa.

Al entrar a la segona part de la cursa, continuo a un ritme força regular, fins i tot començo a fer parcials una mica més ràpids. Ens creuem al km.8 amb els corredors que van d’anada i d’entre la multitut m’anima en Tete Xavi, jo li torno als ànims. En breu inicio la recta final, que és molt llarga, de quasi un quilòmetre, al fons es veu la plaça Europa. Allà ho dono tot, i acabo amb un sub38 molt raspat (37’57”). Molt content amb el resultat.

Les conclusions són a nivell personal satisfactòries. A nivell de la cursa, el circuit és ràpid, ha crescut molt a nivell de participació, però vull ser crític en alguns aspectes. El circuit no està homologat, el cinc mil surt un pel curt, doncs no he vist cap GPS que hagi arribat a 5k, i la cursa de 10k era un pel llarga, doncs a mi m’ha donat (10,220m.). Amb el creixement que ha tingut la cursa crec que es podien molestar en mesurar el circuit correctament.

I concretament el recorregut a mi no m’acaba d’agradar. Creuem de passada el barri de Santa Eulàlia, la resta de la cursa es desenvolupa pel polígon Pedrosa, polígon la Fira, polígon Santa Eulàlia, polígon Industrial i polígon Gornal. Tots els barris més enllà de les vies de Rodalies (R1) queden exclosos del recorregut, que a més a més són els més poblats i on podria haver més animació. Sembla que Collblanc, Torrassa, Florida, Can Serra, etc. no formem part de la ciutat. De fet, ahir que vaig sortir de casa corrent amb el dorsal, em van animar més a l’escalfament que després durant la cursa. I no em serveix com a excusa que és complicat tallar els carrers, doncs quan és Carnestoltes, Semana Santa, o venen els Reis Mags no els envien als polígons i tallen els carrers sense problemes.

I per no deixar la crònica amb un regust de boca dolent, dir que un aspecte molt a destacar de la cursa és que totes les llebres eren dones. Felicitats a totes per la vostra tasca.

Fins la propera.

06 Abr 2025 21:14 #7 per piri (Associat/da)
Deu ni do Chute! T'ho has cuinat tot tu, tant la promoció com la crònica. Ja tinc proposta per la millor crònica del 2025 :lol:

Tot i ser llarga la cursa de 10k crec que els factors: Chute + speed van tenir el seu efecte.

Ja ens aniràs narrant l'evolució amb aquestes bambes :whistle:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

07 Abr 2025 09:15 #8 per Chute (Associat/da)
Piri, he après de tú, que t'has currat molts fils en solitari.

07 Abr 2025 09:39 #9 per Barceruel (Associat/da)

piri va escriure: Deu ni do Chute! Ja tinc proposta per la millor crònica del 2025 :lol:

Estava llegint la crònica i he pensat exactament el mateix :clap: :clap:

Gran crònica i gran cursa del més gran. :heart:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

07 Abr 2025 16:40 #10 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona per la cursa, Chute! :clap: :clap: :clap:
I gràcies per la crònica :thumbup:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

07 Abr 2025 19:45 #11 per Chute (Associat/da)
Hola companys, doncs molt agrait de que us hagi agradat la crònica. A continuació deixo els enllaços dels àlbums de fotos que va fer el nostre company Carlescat:thumbup:

Fotos recollida de dorsals
photos.google.com/share/AF1QipOQMtcNhWyS...ZllnS1ROTXpia3lPUHFR

Fotos de la cursa
photos.google.com/share/AF1QipPKDsaGCPQ7...VnBabDJrSmF5SE4tZ19R

07 Abr 2025 20:13 #12 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ostres Chute, raspat o no... és un sub 38' collons!!

I si a sobre no era curta (encara no vull dir llarga :laughing: ) pots estar més que content amb el temps.
No t'has queixat dels caminadors de la cursa de 5K, això que suposo que aquest tema s'ha sol·lucionat enguany.

Sempre m'ha agradat córrer allà de nit, però clar... mai ha sigut la cursa més bonica de Catalunya, ehh

Chute + Speed :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

07 Abr 2025 21:28 #13 per Chute (Associat/da)
Doncs sí, no m'he queixat dels caminadors, amb el circuit actual s'ha solucionat la confluència de les dues curses al final. Cadascú té la seva zona d'arribada i pots córrer sense problemes.

13 Abr 2025 15:59 - 13 Abr 2025 16:00 #14 per TtX (Associat/da)

Chute va escriure: Temporada 42, cursa 547.

Per un veí de l’Hospitalet, la cursa de casa seva sempre és important, i ahir estava a la línia de sortida després d’alguns anys absència per lesió o altres circumstàncies.

L’ambient era de gala, 7000 corredors a punt per córrer a la cursa més multitudinària sense contar les de Barcelona. La temperatura era perfecte i havia parat el vent que bufava aquests darrers dies.

Es dona la sortida a les 21h. en punt. Ja és negra nit, els carrers són amples però cal vigilar doncs als primers metres tothom vol córrer ràpid i la foscor pot jugar males passades. Estic corrent amb sabatilles noves, recomanades per un dels meus referents atlètics, en Jorfer. Les sabatilles en qüestió són les Saucony Endorphin Speed. Un amic em va dir que barrejar Chute i speed no li semblava una bona idea, però les sabatilles van prou be.

Després de tres quilòmetres pel polígon Pedrosa ens endinsem al barri de Santa Eulàlia, el ritme que porto és just el que volia per intentar atacar el sub38. Una mica més endavant es separen les curses de 5km i 10km. i passa allò que fa tanta ràbia de que el grup on vas es desfà i et quedes més sol que la una. Però no hi ha temps per lamentacions, cal seguir endavant. Passo per l’avituallament i no agafo aigua, no tinc set i no vull perdre temps. No hi ha gaire públic, tant sols grups d’animació organitzats i de batucada, i algun speaker que trenca amb la monotonia de la cursa.

Al entrar a la segona part de la cursa, continuo a un ritme força regular, fins i tot començo a fer parcials una mica més ràpids. Ens creuem al km.8 amb els corredors que van d’anada i d’entre la multitut m’anima en Tete Xavi, jo li torno als ànims. En breu inicio la recta final, que és molt llarga, de quasi un quilòmetre, al fons es veu la plaça Europa. Allà ho dono tot, i acabo amb un sub38 molt raspat (37’57”). Molt content amb el resultat.

Les conclusions són a nivell personal satisfactòries. A nivell de la cursa, el circuit és ràpid, ha crescut molt a nivell de participació, però vull ser crític en alguns aspectes. El circuit no està homologat, el cinc mil surt un pel curt, doncs no he vist cap GPS que hagi arribat a 5k, i la cursa de 10k era un pel llarga, doncs a mi m’ha donat (10,220m.). Amb el creixement que ha tingut la cursa crec que es podien molestar en mesurar el circuit correctament.

I concretament el recorregut a mi no m’acaba d’agradar. Creuem de passada el barri de Santa Eulàlia, la resta de la cursa es desenvolupa pel polígon Pedrosa, polígon la Fira, polígon Santa Eulàlia, polígon Industrial i polígon Gornal. Tots els barris més enllà de les vies de Rodalies (R1) queden exclosos del recorregut, que a més a més són els més poblats i on podria haver més animació. Sembla que Collblanc, Torrassa, Florida, Can Serra, etc. no formem part de la ciutat. De fet, ahir que vaig sortir de casa corrent amb el dorsal, em van animar més a l’escalfament que després durant la cursa. I no em serveix com a excusa que és complicat tallar els carrers, doncs quan és Carnestoltes, Semana Santa, o venen els Reis Mags no els envien als polígons i tallen els carrers sense problemes.

I per no deixar la crònica amb un regust de boca dolent, dir que un aspecte molt a destacar de la cursa és que totes les llebres eren dones. Felicitats a totes per la vostra tasca.

Fins la propera.

Chute temporada 42??? Però desde quina edat que corres?

Respecte les sabatilles, tu k n’opines? Les sabatilles d’ara ajuden a anar més ràpid segons el teu parer i ritme?

Felicitats x el teu temps! Com dius sortia una mica més llarga. A més a més segons el meu punt de vista els segons 5k era un pel més dur k el primer. I jo també opino k era millor circuits anteriors k eran una mica més cèntrics. Vaig fer les primeres 10 edicions a part de la d’aquest any i recordo circuits i la primera edició quan encara tot estava en construcció i corriem a les fosques i amb una polsera de llum. Per mi la millor, per ser irrepetible.

Al final no vaig menjar Fideuà, vaig prioritzar poder dutxar-me. És el k te anar una mica més lent…

15 Abr 2025 19:31 #15 per Chute (Associat/da)
Txt Doncs vaig començar a córrer amb 10 i ara tinc 52. De fet, el primer deu mil que vaig fer va ser precisament a L'Hospitalet, a la cursa popular del 84, amb 11 anys, edat amb la que ara diria que no es pot córrer una distància tant llarga, però eren altres temps. I en aquella edició sí que es passava per tots els barris de la ciutat.

Respecte al que comentes sobre les sabatilles, crec que ajuden, però alhora diria no són aptes per tothom. Com moltes coses del món del córrer les ha de provar per saber si a tú et funciona. El que li va bé a algú no té perquè anar bé a tothom.

16 Abr 2025 11:01 #16 per Chute (Associat/da)
Adjunto enllaç amb les fotos oficials de la organització:
photos.google.com/share/AF1QipOanLosLncI...LWJLLUh1Um81YnlXLXZB

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats