- Missatges: 187
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Chute va escriure: Tot el que has de saber per la cursa nocturna de L'Hospitalet
10K I 5K
📍A la Plaça d'Europa
🕔 20:15 h: Escalfament
🕔 21 h: Tret de sortida
CURSES INFANTILS
📍A la Plaça d'Europa
🕔 18:25 h: Inici escalfaments
🕔 18:30 h: Primer tret de sortida
FIRA DE LA CURSA
Podràs recollir la Bossa de la Cursa amb el dorsal, el xip i la samarreta oficial durant la Fira de la Cursa.
🕔 Divendres 4 d'abril: 12 h - 21 h
🕔 Dissabte 5 d'abril: 10 h - 18:30 h
📍A la Sala Reuni2 de Gran Via 2, a la planta -1.
Podràs recollir el teu dorsal amb el teu DNI o document identificatiu i el comprovant de la teva inscripció.
Si reculls el dorsal d'una altra persona, hauràs de portar una foto o fotocòpia del seu DNI i el seu resguard d'inscripció!
MOLT IMPORTANT⚠
Et recomanem recollir el dorsal divendres per evitar cues dissabte!
INSCRIPCIONS EXHAURIDES!
No hi haurà dorsals disponibles a la Fira de la Cursa.
EL DIA DE LA CURSA
Aquest dissabte 5 d'abril, el tret de sortida de les curses de 10K i 5K serà a les 21 hores! Però no et perdis totes les activitats que hi haurà durant la tarda-nit:
🕔 20:15 h: obrim calaixos
🕔 20:15 h: escalfament
🕔 21:00 h: sortida 5K i 10K
🕔 21:45 h: zumba!
🕔 22:05 h: estiraments
🕔 22:20 h: entrega de premis
🕔 22:45 h: concert
GUARDA-ROBA
El 5 d'abril podràs deixar els teus objectes personals abans de la Cursa.
📍Sala Reuni2 de Gran Via 2.
⌚HORARI: de 18:30 h a 23 h
VESTIDORS I DUTXES
Vestidors i dutxes per a després de la Cursa! Hi haurà dos vestidors, un per a homes i un per a dones.
📍Camp Municipal de Futbol Provençana (C/ d'Herrero, 17)
⌚HORARI: de 21 h a 23 h
VINE EN TRANSPORT PÚBLIC
🚌 Vine en transport públic a la Nocturna per evitar problemes de trànsit!
Aquí tens les línies de metro, ferrocarrils i autobús que arriben a Plaça d’Europa!
Metro L9S Estació Europa/Fira
FGC Estació Europa Fira
Autobús 46 / 65 / H12 / V1 / L70 / L72 / L80 / L86 / L94 / L95 / LH1 / LH2
APARCA A GRAN VIA 2
Si no pots venir en transport públic el dia de la Cursa, gaudeix de pàrquing gratuït a Gran Via 2, gràcies al nostre premium partner!
No us preocupeu, el pàrquing estarà obert fins a la 1 h!
piri va escriure: Deu ni do Chute! Ja tinc proposta per la millor crònica del 2025
Chute va escriure: Temporada 42, cursa 547.
Per un veí de l’Hospitalet, la cursa de casa seva sempre és important, i ahir estava a la línia de sortida després d’alguns anys absència per lesió o altres circumstàncies.
L’ambient era de gala, 7000 corredors a punt per córrer a la cursa més multitudinària sense contar les de Barcelona. La temperatura era perfecte i havia parat el vent que bufava aquests darrers dies.
Es dona la sortida a les 21h. en punt. Ja és negra nit, els carrers són amples però cal vigilar doncs als primers metres tothom vol córrer ràpid i la foscor pot jugar males passades. Estic corrent amb sabatilles noves, recomanades per un dels meus referents atlètics, en Jorfer. Les sabatilles en qüestió són les Saucony Endorphin Speed. Un amic em va dir que barrejar Chute i speed no li semblava una bona idea, però les sabatilles van prou be.
Després de tres quilòmetres pel polígon Pedrosa ens endinsem al barri de Santa Eulàlia, el ritme que porto és just el que volia per intentar atacar el sub38. Una mica més endavant es separen les curses de 5km i 10km. i passa allò que fa tanta ràbia de que el grup on vas es desfà i et quedes més sol que la una. Però no hi ha temps per lamentacions, cal seguir endavant. Passo per l’avituallament i no agafo aigua, no tinc set i no vull perdre temps. No hi ha gaire públic, tant sols grups d’animació organitzats i de batucada, i algun speaker que trenca amb la monotonia de la cursa.
Al entrar a la segona part de la cursa, continuo a un ritme força regular, fins i tot començo a fer parcials una mica més ràpids. Ens creuem al km.8 amb els corredors que van d’anada i d’entre la multitut m’anima en Tete Xavi, jo li torno als ànims. En breu inicio la recta final, que és molt llarga, de quasi un quilòmetre, al fons es veu la plaça Europa. Allà ho dono tot, i acabo amb un sub38 molt raspat (37’57”). Molt content amb el resultat.
Les conclusions són a nivell personal satisfactòries. A nivell de la cursa, el circuit és ràpid, ha crescut molt a nivell de participació, però vull ser crític en alguns aspectes. El circuit no està homologat, el cinc mil surt un pel curt, doncs no he vist cap GPS que hagi arribat a 5k, i la cursa de 10k era un pel llarga, doncs a mi m’ha donat (10,220m.). Amb el creixement que ha tingut la cursa crec que es podien molestar en mesurar el circuit correctament.
I concretament el recorregut a mi no m’acaba d’agradar. Creuem de passada el barri de Santa Eulàlia, la resta de la cursa es desenvolupa pel polígon Pedrosa, polígon la Fira, polígon Santa Eulàlia, polígon Industrial i polígon Gornal. Tots els barris més enllà de les vies de Rodalies (R1) queden exclosos del recorregut, que a més a més són els més poblats i on podria haver més animació. Sembla que Collblanc, Torrassa, Florida, Can Serra, etc. no formem part de la ciutat. De fet, ahir que vaig sortir de casa corrent amb el dorsal, em van animar més a l’escalfament que després durant la cursa. I no em serveix com a excusa que és complicat tallar els carrers, doncs quan és Carnestoltes, Semana Santa, o venen els Reis Mags no els envien als polígons i tallen els carrers sense problemes.
I per no deixar la crònica amb un regust de boca dolent, dir que un aspecte molt a destacar de la cursa és que totes les llebres eren dones. Felicitats a totes per la vostra tasca.
Fins la propera.