Bona tarda,
Tal com diu en
fandes, 3 pastanagues vam decidir anar a la sauna de Torredembarra per jugar a fet i amagar.
Abans de començar la prova vaig tenir l'honor de poder fer rodatge amb
fandes i ja vaig veure que tocaria suar de valent donada la calor que feia (27ºC vaig veure en un termometre).
Era el primer cop que participava en aquesta prova i, tenint en compte la longitud de volta i el ritme dels primers l'any passat, l'objectiu era intentar no ser doblat.
Donen la sortida i ja veig que els primers juguen la seva lliga mentres intento anar avançar a les persones que m'impedeixin rodar per sota de 4'20"/km. Veig que a la recta principal i a menuts situats a ambdues bandes oferint la seva ma i miro d'aprofitar per xocar-les-hi (com faré les properes voltes).
1a volta: 6'26"
Primera volta tancada i ja es troba la situació estabilitzada al meu voltant. Començo a veure que el ritme va decaient i, no volent canviar l'objectiu tocarà apretar les dents per a evitar que els primers em despentinin quan estiguin acaban la seva quarta volta i jo estigui a la tercera.
2a volta: 6'40" - 13'06"
Començo la tercera volta sabent que es la decisiva per aconseguir l'objectiu i, de tant en tant miro cap enrera per veure si s'apropen coets. Ara, me n'adono que al mateix temps que intento que no em treguin una volta de distància, jo l'estic treient a altres participants.

Just aband de tancar la volta, indiquen que en breus moments apareixerà el primer atleta.
3a volta: 6'51" - 19'57"
Ara toca la darrera volta mentalitzant-me en intentar incrementar el ritme baixant pel carrer de l'Estació i intentar fer l'sprint final marca de la casa. Dit i fet, encaro l'arribada fent sprint i en 43a posició (de 218 arribades).
4a volta: 6'21" - 26'18"
Els temps de volta que he indico son aproximats donat que a la classificació
classificació
no veig pas per catifa de cada volta (cosa que si que veig a l'edició de l'any passat).
La meva activitat es:
activitat
, amb els següents parcials:
km 1: 4'09"/km
km 2: 4'11"/km
km 3: 4'23"/km
km 4: 4'29"/km
km 5: 4'22"/km
km 6: 4'30"/km
0.17 km: 3'39"/km
Un cop finalitzat i hidratant-me, veig que en
fandes aprofita per acompanyar la
Ther a finalitzar la seva participació, això si que es compartir amor i passió

. El que donariem alguns per poder fer el mateix.
Alguna soltera interessada? Per demanar que no quedi...
Havent acabat tots tres, parlem una mica, ens fem unes fotos i ens apropem al podi.
I, per tancar l'edició, en
fandes pujant a podi de la seva categoria.
Per cert, '"speaker", en acabar la seva feina va estar petant la xerrada amb nosaltres també.
Un gust poder participar en aquesta cursa i havent pogut escalfar amb algú de tant nivell.
A millorar? Un quants graus menys de temperatura s'agrairien. De fet, vaig veure alguns participants, fins i tot de distàncies inferiors, acabats força esgotats per la temperatura. Es el que hi ha a l'estiu.
Fins aviat i bon estiu.