102ena. Allianz Jean Bouin 30 de novembre 2025

102ena. Allianz Jean Bouin 30 de novembre 2025

17 Nov 2025 08:02 #21 per Jorfer (Associat/da)
Bernaus te’l passo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2025 10:49 #22 per bernaus (Associat/da)
Moltes gràcies Jordi.
Malauradament estàn les inscripcions exhaurides.

28 Nov 2025 17:51 #23 per Mona (Associat/da)
Aquest diumenge a les 9h tenim la Jean Bouin, serà una cursa molt concorreguda, i molt provablement difícil de poder-nos trobar sota l'arc de sortida per a fer la foto.
Ens podem trobar darrera la Font Màgica, on normalment ens instal·lem per a la Cronoescalada, a les 8:30 per a fer la foto CoRReCaT i desitjar-nos bona cursa! He fet un petit mapa, espero que s'entengui...

Adjunts:

29 Nov 2025 12:44 #24 per Mona (Associat/da)
Acabo de recollir el dorsal i la samarreta i haig de dir que és molt xula! La bossa que han donat també!

Veig que han donat un fulletó amb la zona de sortida, on potser es veu millor on quedem per a la foto CoRReCaT a les 8:30, és una bona situació per després cadascú es posi al seu calaix:

Fins demà!
Adjunts:

29 Nov 2025 18:39 #25 per Vladi (Associat/da)
Mona, molt bé, ha quedat súper clar. Escalfaré abans per poder estar a l'hora de la foto.

Vinga, a veure si som una bona colla :great: :great: :great:

30 Nov 2025 13:16 #26 per Mona (Associat/da)
Molt contenta de la cursa d'avui.
Començant per la foto abans d'entrar als calaixos, m'ha agradat molt veure alguns CoRReCaTS que feia temps que no veia!

Moltíssima gent, ara feia temps que no anava a una cursa tan massificada, però he pogut córrer bé, sortia del 2n calaix i m'he pogut posar ben al principi del calaix. Menys al principi, fins a arribar a la Gran Via, que calia vigilar, doncs hi havia moltíssima gent i alguns entrebancs al camí, incloent un cotxe de policia que gairebé m'hi estampo, després he pogut córrer molt bé, he aconseguit fer el què volia, que era baixar de 44', i he fet 43'29'', així que genial! Sobretot tenint en compte que vaig anar a dormir més tard del què hagués calgut per fer una cursa...

El guardarroba també molt fluid, m'ha agradat aquest sistema de col·locar tu mateix la motxilla i recollir-la, sota la supervisió dels voluntaris, és una bona manera d'estalviar temps. Molt de líquid a l'avituallament final i fruita, el que ve de gust quan acabes de córrer! :heart:

Bona cursa, tot i ser la 102a, per mi ha estat la primera vegada que hi he participat, i m'ha agradat!
Adjunts:

30 Nov 2025 18:12 - 30 Nov 2025 18:14 #27 per aurelian (Associat/da)
Bon dia... fotos d'avui photos.app.goo.gl/BLjmrfcGb1b9Mt5e7

Impresiona la cantidad de corredores que van por la acera, creo que a nivel organizativo se podría hacer mejor: informar a la gente, pagar a unos influencers que expliquen por qué no está bien correr por la acera, montar más vallas. En Parallel casi matan a los vecinos que iban por allí paseando a sus perros, es que es un desmadre total... es la imagen que se me quedo de la cursa de hoy.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

30 Nov 2025 18:28 #28 per mario.cat (Associat/da)

aurelian va escriure: Bon dia... fotos d'avui photos.app.goo.gl/BLjmrfcGb1b9Mt5e7

Impresiona la cantidad de corredores que van por la acera, creo que a nivel organizativo se podría hacer mejor: informar a la gente, pagar a unos influencers que expliquen por qué no está bien correr por la acera, montar más vallas. En Parallel casi matan a los vecinos que iban por allí paseando a sus perros, es que es un desmadre total... es la imagen que se me quedo de la cursa de hoy.

Totalmente de acuero Aurelian. No acostumbro a correr estas cursas masivas, pero hice Bombers hace 15 dias y tuve la misma impresión. Es un despitote lo de las aceras y las esquinas. A mi, una chica estuvo a punto de tirarme por su afán en cruzarse para ir a buscar el chaflán por encima de la acera y recortar. Sinceramente, no lo entiendo si no es por la falta de "cultura deportiva" de mucha gente. Algún dia se llevarán por delante alguna abuelita que salga de su casa.
Y también es verdad que los organizadores podian hacer algo mas como poner cintas, vallas o un rotweiler para que les muerda !!!! 😜😜

30 Nov 2025 18:53 #29 per aurelian (Associat/da)
Pues, tenían puestos unos conos y vallas ya que el trafico estaba abierto en Sepuveda. La gente saltaba por encima de los conos llegando a tener coches de frente, solo una chica como voluntaria que no podría controlar a los zombies y luego la policía tiro una cinta entre todas esta vallas y se tranquilizo. Yo estaba en la acera haciendo fotos y a un punto ya empezó a ser peligroso, deje de hacer fotos ya que me quitaron las ganas y observe el fenómeno charlando con un par de ancianos que iban de paseo intentando cruzar la acera!!!. En mi opinión 90% es una falta de que la gente no se da cuenta que no es normal lo que hacen. Simplemente no saben que el recorrido de la cursa va por la calle o por donde este marcado.

La organización puede educar, puede hacer salidas multiples y al final si no pueden controlar 18.000 personas que pongan un precio de EUR50 y limite a 5000 inscripciones y ya esta. osti cagundeu que me he calentao

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

01 Des 2025 10:11 #30 per Chute (Associat/da)
El que la gent hauria de pensar es que si com atletes reclamem que les distàncies estiguin homologades o com mínim ben mesurades, després hem de respondre fent el circuit per la calçada, que és per on s’ha mesurat. Si al final les curses es converteixen en un campi qui pugui, les organitzacions al·legaran que no val la pena mesurar les curses correctament i serem els propis corredores que acabarem perjudicats.

01 Des 2025 10:24 #31 per squash (Associat/da)
Hola

el cas dels retalladors és perdut. No hi ha res a fer. Ni la pedagogia ni el sentit comú guanyaran.

Que retallin em resulta indiferent, fan pena i prou; el problema és quan s'incorporen de nou al traçat. Llavors cal tenir el colze armat i el crit a punt.

Malgrat ser una cursa massificada, només en un parell de punts es va crear un coll d'ampolla. La resta, fluïd.

M'ho vaig passar molt bé. Circuit maco, amb el "temut" Paral·lel per acabar-la. Mola.

Salutació en plena hiperventilació al Jordi que m'amenaça amb arrencar-me les enganxines... però en arribar tots els logos de la samarreta i pantalons eren a lloc.

Fins ara.

Jordi

03 Des 2025 11:29 #32 per crissbd (Associat/da)
Bon dia!
Doncs una altre que hi va ser 😊 la vaig fer amb la meva filla Lucia, que era la seva primera de 10 kms i super bé!! 1h02'..tinc clar que en res no la podré seguir 😅
Nosaltres vam sortir de l ultim calaix, i massa gent per poder correr fluid...sobretot el primer km i el desviament al 5km/10 km...per la resta doncs com s'esperava, amb 18000 corredors😅
També vaig aprofitar per explicarli que no s'ha de retallar, perque em pagat oer fer 10 kms i no volem fer menys😃 i que es perillos per la gent que passeja a la vorera..
Propera parada amb la Lucia...Sant Silvestre de Badalona 🥰

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

03 Des 2025 18:09 #33 per kilometer (Associat/da)
Eiipps hola a tothom. Moltes gràcies al Jorfer pel descompte i moltes gràcie sa tots els que vaig poder trobar i saludar i moltíssimes gràcie sa fotògrafs i a tothom que em va animar :heart: :heart: . Això fa oblidar gairebé dolors, molèsties o moments de forma...Em sap greu no haver estat a la foto, anava una mica despistat. Del que es diu la veritat és que va fer la cursa un xic complicada a l'inici i per moments. Ja ho parlava amb la meva cunyada quan arribàvem al guardarroba, només vèia dorsals verds i més verds, inquiets ja per prendre la sortida 1h abans, i clar després vaig poder comprovar que l'inquietut era gran doncs gairebé més les vaig veure poder entrar al calaix 1 atapeït d emolts colors i de gent que no tocava...Vaig trigar 11 segons en sortir, imagineu com estava la cosa i els primers dos km vam intentar córrer evitant canvis de direcció i perills, fins a la Gran Via on ja vam poder córrer amb normalitat. Al final va ser divertit toranr al'asfalt després de NYC i sentir-me de nou atleta, tot i que estic lluny de sentir-me bé i de recuperar el meu estat de forma de no fa tant de temps (seguirem treballant). Em va sortir una cursa força equilibrada amb 18:33 - 18:37 (37:10), però m'garadaria poder anar més ràpid (això ja serà altre história). Després d'acabar em vaig traure el xip i vaig girar cap enrera a buscar la meva cunyada per fer-li de llebre fins al final i estic amb vosaltres la gent retallava el que no esta escrit, en massa i jo me las vèia per anar en direcció contrària pe rque en les cantonades la gent venia de cara per les voreres o els xaflans. Finalment la vaig rescatar sobreel km 7,5 i vam anar fins al final i amb orgull diré, que tot i fer 1h04...va seguir-me, com sempre, i no vam retallar ni un mm del recorregut original. No hi ha honor en la retallada...
Ens veiema la propera...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

05 Des 2025 09:37 #34 per Jordi (Associat/da)
Bon dia gent, amb retard intentem anar recuperant els bons costums ;)

Arribem aquí passat el marató de Donosti-San Sebastian (que va sortir millor de l'esperat i que té una crònica pendent i que espero arribi abans de Nadal :oops:), però en un bonic sopar Divendres es donen les circumstancies perquè hem pugui plantejar tornar a córrer la Jean Bouin que només havia corregut una vegada en els meus inicis (2011) i que fa gràcia fer amb un amic (en José) que fa poc s'ha iniciat en el mon del córrer i està motivat per fer les MMP que toquen i tot allò que jo ara veig de lluny amb nostàlgia i espero pugui tornar.

En definitiva, després de recollir el dorsal el Dissabte sense problemes i amb molts dubtes, només hem plantejo valorant sensacions pensant en fer sub50 (en 2011 vaig fer un sub53).
En José marca que vol fer un sub48 i ja m'ha picat, doncs som-hi. Tinc davant uns quants Correcats que ja he saludat: Camilo, Rubén, Joan,... (fa mandra trobar els nicks del fòrum i alguns no els sé :? )
En el segon calaix veient amb força distancia la llebre de 4:30 tenim una sortida de boixos, massa gent per voler córrer, gens còmode fins Gran Via i ja he perdut en José quan s'ha tirat al carril bici per avançar.
Vaig fent passant en Rubén i sent passat a Gran Via per ell; ja passat el 5K no estic atent i se’m fa curt l'avituallament, sense aigua i amb la típica pèrdua de forces seguim, però res exagerat i penso en apretar dents i fer el meu màxim sense deixar-me anar potser atrapo a en José :D
Últim quilòmetre i apareix/saluda en squash.

squash va escriure: Salutació en plena hiperventilació al Jordi que m'amenaça amb arrencar-me les enganxines... però en arribar tots els logos de la samarreta i pantalons eren a lloc.

L'aprofito tot el que puc per continuar sent competitiu (i sí no puc evitar dir que l'hi passaré la mà per la cara a meta com no corri més que jo) i tot i que va marxant això ja està i celebro que faré 48 llargs i força regular. Les endorfines entelen la meva vista i no veig en squash que no m'ho posa fàcil amb la seva indumentària mortuòria de negre rigorós, així que hem centro en mi i en pensar que estic millor del que pensava i jo que no volia córrer fins passat l'esquiada d’aquesta setmana... ara sí fins mitjà de Roses el 28/12.
A meta salutacions amb Vladi, Vicenç, Camilo i en José que ha fet MMP amb 47:07 i com no decebut per no veure el 46. A la propera amb una sortida més neta segur que ho aconseguirà, però ara tocarà Roses també, que fàcil es de convèncer :D

48:44 4:50 171/178 - 24:04 + 24:40

Voltes crono manual amb kilòmetres organització:
L01- 4:47,99 - 4:47,99
L02- 9:37,65 - 14:25,64
L03- 4:45,14 - 19:10,78
L04- 4:53,60 - 24:04,38 - 5K (24:04)
L05- 4:43,76 - 28:48,14
L06- 4:50,55 - 33:38,69
L07- 4:55,18 - 38:33,87
L08- 5:02,15 - 43:36,02
L09- 5:08,28 - 48:44,30 - META (48:44)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats