Bona tarda,
Ens vam reunir força pastanagues a la que es podria considerar la cursa de casa (el meu barri està tocant Sant Quirze del Vallès).
A les 6:45 ja estava a la zona per ajudar en tasques de muntatge, les quals s'han finalitzat ràpidament gràcies a la gran quantitat de voluntaris que hi ha hagut.
Un cop finalitzades, s'ha fet la fotografia CoRReCaT (llàstima que en fandes arribés tard) i he sortit a rodar amb companys del nivell de
Barceruel, o
Chute.
Parlant amb en
Dennis Teuling veig que podria ser bona idea mirar de seguir-lo. Dit i fet, comença la cursa i miro de situar-me al seu darrere fins que en arribar a Ronda d'Arraona, m'animo i l'avanço. Un cop arribats a l'Avinguda de Can Pallars diversos CoRReCaTS/Tes ens saludem en creuar-nos i, en arribar al punt mes alt toca girar per baixar cap al parc De la Betzuca tot passant per la pancarta d'en David on aprofito per aplaudir.
Un cop creuat el parc, toca tornar a pujar i patir una mica fins a tancar la primera volta. Tot just creuat l'arc de sortida/arribada, aprofito l'avituallament per beure una mica i redrecar-me.
Miro el rellotge i, començo a veure com es repeteix la mateixa situació d'anys anteriors, de cara a la segona volta algú aconsegueix incrementar la pujada dels carrers sense modificar la distància

.
Toca mirar de perdre el mínim temps possible i pensar que que poc a poc l'arribada estava mes a prop. En començar la baixada de l'Avinguda de Can Pallars aprofito per veure la situació d'en
Dennis Teuling 
Un altre pas per la pancarta d'en David, creuo el parc i, veig que en Dennis cada cop s'apropa mes...
Vaig mirant de veure la Ronda d'Arraona, on ja quedaràn pocs centenars de metre i podré incrementar el ritme i, ja quan el tenia a sobre començo a trepitjar aquesta avinguda podent evitar ser avançat per en
Dennis Teuling
Podeu consultar la seva crònica a:
https://www.corredors.cat/forum/lligacorrecat-edicio-2026/961715-16-lliga2026-17-05-26-memorial-david-rovira-curses-de-5k-i-10k-a-sant-quirze#1017378
Ràpid no seré, ara, si puc donar una mica d'emoció/espectacle i a més mirar que "rivals" de la LLiga CoRReCaT sumin més punts que jo...
Encantat de poder parlar una mica amb
mister Corte Inglés (
Ramon_B),
l'home de les maratons Arcadi42, en
Natxo,
fandes,
Vladi,
Vladi Jramon o en
jaume86 entre d'altres. Precissament feia força que no veia a en
jaume86, m'alegro de tornar-te a veure còrrer

.
BadaMike, Bona notícia que vinguin noves generacions (gairebé doblo en edat a la teva filla). Que s'animi a entrar en aqusesta associació de bojos/ges Hi ha gent de totes les edats, amb la filla d'en
Barceruel no es portarà gaire edat. I per darrera venen fins i tot atletes mes jovenets, com el fill d'en
fandes, que l'any vinent puja de distància a Sant Quirze.
Ramon_B, a la pàgina web dde la cursa encara no surten les fotografies.
L'estrena de
Mona amb el micròfon ha sigut satisfactori.
Per cert, en aquesta edició he fet menys temps que a la Cursa El Corte Inglès, entenc que per estar una mica mes rodat i recuperat de la congestió de la setmana passada.
Cursa El Corte Inglès: (2025) 43'44" (2026) 44'06" => + 22"
Cursa Sant Quirze: (2025) 44'29" (2026) 43'39" => - 50"
Sóc un cas...
Propera estació: Llebre a Pujada a Coll de Pal, diuen que es de les curses mes planes que hi ha...