19ª Cursa de Sant Quirze - memorial David Rovira. Orgnaitza CoRReDoRS.CaT

19ª Cursa de Sant Quirze - memorial David Rovira. Orgnaitza CoRReDoRS.CaT

21 Mai 2026 09:17 #101 per BadaMike (Associat/da)
Hola Jordi!
Sí, ja fa dies que anem de cursa en cursa, però per ase o per bèstia no acabem de fer la mateixa. Si t'animes a fer la del dimoni, el 31 de maig, ja saps!

A la Berta li he comentat més d'una vegada que s'hauria d'associar. No diu que no, però no s'acaba de decidir. Deu pensar que tots els d'aquest club són uns iaios, com son pare. Em sembla que la inscriuré i ja està. Després ja decidirà ella si entra al fòrum o s'apunta a alguna activitat. Serà la meva petita venjança, perquè ara està a punt d'acabar el grau de nutrició i dietètica i em té fregit amb el que puc menjar i el que no. De fet, faig sèries per la cuina perseguint-la perquè em pren la sucrera. O sigui que, en parlem!

Ella ha fet aquest any la mitja de Barcelona amb un dorsal prestat. Però ja està apuntada a la de l'any que ve. Diu que això de la marató és excessiu i no s'atreveix. A això ja no m'atreveixo a apuntar-la sense que n'estigui del tot convençuda. Al llarg de l'estiu, a veure si ho anem veient. Com que el dia 22 de juliol farà 22 anys, li fa gràcia fer 22 Kms. Tot i que és dimecres, sortirem a les 6 del matí de Badalona i anirem fins l'hotel Vela. És un recorregut que tenim apamat i que són 22 Kms, més o menys. A partir d'allà, anirem veient si s'anima a fer tirades més llargues.

Ens veiem, Jorfer!

Miquel Perea Borràs
perea.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2026 18:23 #102 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,
Ens vam reunir força pastanagues a la que es podria considerar la cursa de casa (el meu barri està tocant Sant Quirze del Vallès).
A les 6:45 ja estava a la zona per ajudar en tasques de muntatge, les quals s'han finalitzat ràpidament gràcies a la gran quantitat de voluntaris que hi ha hagut.
Un cop finalitzades, s'ha fet la fotografia CoRReCaT (llàstima que en fandes arribés tard) i he sortit a rodar amb companys del nivell de Barceruel, o Chute.

Parlant amb en Dennis Teuling veig que podria ser bona idea mirar de seguir-lo. Dit i fet, comença la cursa i miro de situar-me al seu darrere fins que en arribar a Ronda d'Arraona, m'animo i l'avanço. Un cop arribats a l'Avinguda de Can Pallars diversos CoRReCaTS/Tes ens saludem en creuar-nos i, en arribar al punt mes alt toca girar per baixar cap al parc De la Betzuca tot passant per la pancarta d'en David on aprofito per aplaudir.

Un cop creuat el parc, toca tornar a pujar i patir una mica fins a tancar la primera volta. Tot just creuat l'arc de sortida/arribada, aprofito l'avituallament per beure una mica i redrecar-me.
Miro el rellotge i, començo a veure com es repeteix la mateixa situació d'anys anteriors, de cara a la segona volta algú aconsegueix incrementar la pujada dels carrers sense modificar la distància :wonder:.

Toca mirar de perdre el mínim temps possible i pensar que que poc a poc l'arribada estava mes a prop. En començar la baixada de l'Avinguda de Can Pallars aprofito per veure la situació d'en Dennis Teuling :whistle:
Un altre pas per la pancarta d'en David, creuo el parc i, veig que en Dennis cada cop s'apropa mes...:S

Vaig mirant de veure la Ronda d'Arraona, on ja quedaràn pocs centenars de metre i podré incrementar el ritme i, ja quan el tenia a sobre començo a trepitjar aquesta avinguda podent evitar ser avançat per en Dennis Teuling

Podeu consultar la seva crònica a: https://www.corredors.cat/forum/lligacorrecat-edicio-2026/961715-16-lliga2026-17-05-26-memorial-david-rovira-curses-de-5k-i-10k-a-sant-quirze#1017378

Ràpid no seré, ara, si puc donar una mica d'emoció/espectacle i a més mirar que "rivals" de la LLiga CoRReCaT sumin més punts que jo...:whip:

Encantat de poder parlar una mica amb mister Corte Inglés (Ramon_B), l'home de les maratons Arcadi42, en Natxo, fandes, Vladi, Vladi Jramon o en jaume86 entre d'altres. Precissament feia força que no veia a en jaume86, m'alegro de tornar-te a veure còrrer :party:.

BadaMike, Bona notícia que vinguin noves generacions (gairebé doblo en edat a la teva filla). Que s'animi a entrar en aqusesta associació de bojos/ges Hi ha gent de totes les edats, amb la filla d'en Barceruel no es portarà gaire edat. I per darrera venen fins i tot atletes mes jovenets, com el fill d'en fandes, que l'any vinent puja de distància a Sant Quirze.

Ramon_B, a la pàgina web dde la cursa encara no surten les fotografies.

L'estrena de Mona amb el micròfon ha sigut satisfactori. :great:

Per cert, en aquesta edició he fet menys temps que a la Cursa El Corte Inglès, entenc que per estar una mica mes rodat i recuperat de la congestió de la setmana passada.

Cursa El Corte Inglès: (2025) 43'44" (2026) 44'06" => + 22"
Cursa Sant Quirze: (2025) 44'29" (2026) 43'39" => - 50"

Sóc un cas...:wonder:

Propera estació: Llebre a Pujada a Coll de Pal, diuen que es de les curses mes planes que hi ha... :whip:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

21 Mai 2026 18:53 - 21 Mai 2026 18:55 #103 per Mona (Associat/da)
Ramon_B, què bé que hagis pogut participar!
Fandeeeeeeees!!! L’any que ve arribeu una mica abans! Fantàstic que hagis pogut acabar bé la cursa!
Chute gran! Heu fet un súper podi M50!
Miguel_sbd, molta il•lusió veure’t, feia molt de temps que no coincidíem! Realment els de Sabadell heu omplert la cursa! :heart:
Vladi, molt contenta que acabessis la cursa i que l’acabessis bé! Anima’t a la Campana, que de les curses de muntanya, no en trobaràs cap de millor!
Sergi42195 tens raó, vaig sentir que l’Ajuntament havia reasfaltat part del recorregut per augmentar una mica el desnivell! :stucktongue
XaviCht, l’any vinent potser fas podi local?! Una pena que en bySerra14 no hi pogués ser pel podi, l'any que ve t'has de quedar més estona ;)
Hansi fent una tasca tan amagada, però tan important! Llàstima que per això no poguessis ser a la foto.
BadaMike, què bé que la Berta t’hagi tornat a enganxar al córrer, a veure si ara et veiem més sovint! I sí, diaga-li a la Berta que es faci CoRReCaT i que porti els seus amics, així ja no serem tan iaios! N'hi ha de joves també, eh! I així ens pot instruir a tots sobre la bona nutrició.
Rularo86 està molt bé córrer amb l’emoció de sumar punts a la LLiGa CoRReCaT, un gran al•licient!

Per part meva, aquest any vaig debutar com a lloro, juntament amb la cris, em feia moltíssim respecte, no només per no haver-ho fet mai, sinó perquè el llistó estava molt alt! Per sort vaig parlar amb el gran Debu i em va dir quatre coses que havia de tenir en compte, cosa que em va anar molt bé! La veritat és que tot i començar amb la veu una mica tremolosa, m’ho vaig passar molt bé, amb la cris ens vam entendre perfectament i va ser un matí molt xulo.
A més, aquest any també s’estrenaven una de les meves germanes i la meva neboda en els 5km. A part dels 3 mussolets que ja fa anys que fan la "cursa de les txutxes" com diuen ells :joy:
Molt contenta d’haver pogut veure tantíssims CoRReCaTs, alguns que feia molt de temps que no veia. Fa molta il•lusió veure que aquesta cursa és un moment de festa i retrobada, tanta gent que repeteix cada any, no només a córrer, sinó també a col•laborar en el muntatge, el desmuntatge, el circuit... és meravellós veure com les coses surten d’una manera tan natural. Malgrat no haver-lo conegut, és una manera molt maca de tenir present en David i fer-lo partícip d’aquest dia tan especial.
Moltes gràcies Natxo per tota la feinada i per mantenir l’esperit d’aquesta cursa.

Va ser molt emocionant veure tanta representació CoRReCaT dalt del podi :heart: però el millor podi és el de la foto!

Llarga vida a la Cursa SQV !
Adjunts:

23 Mai 2026 11:09 - 23 Mai 2026 11:10 #104 per Hansi (Associat/da)
BadaMike, quina il·lusió que tornis a les curses, i més de la mà de la teva filla :hearteyes: :party:
Llàstima que la meva tasca de voluntari impedís trobar-nos, a veure si aviat coincidim! Fa anys que no ens veiem, potser no ens reconeixerem :joy: :laughing:

23 Mai 2026 22:22 #105 per Natxo (Associat/da)
Moltes gràcies a tots, de tot cor, per ser-hi un any més, corrent, ajudant, animant o simplement compartint aquesta festa tan especial per mi i la meva família. Llegir-vos després de la cursa emociona molt i fa adonar-me, una vegada més, que aquesta cursa ja és molt més que una cursa. I em dona motivació per seguir, ja que de vegades, quan s’acumula la feina i l’estrès pre-cursa, les forces decauen una mica.
sergi42195, què et puc dir… gràcies per ser-hi sempre. De debò. Hi ha persones que formen part de l’ànima de la cursa i tu n’ets una clarament. Any rere any, faci fred, calor o toqui patir més del compte, sempre hi ets. I això, per mi, té un valor immens.
BadaMike, quina alegria tornar-te a veure pel fòrum i per les curses! I encara més compartint-ho amb la teva filla. Se’t nota aquell orgull de pare que no es pot dissimular i fa molta il·lusió veure-us gaudir plegats d’aquest món tan nostre. Moltes felicitats a ella també, que això de començar amb una mitja ja són paraules majors!
Hansi, ets d’aquelles persones imprescindibles que de vegades no surten a la foto però sense les quals tot això seria una mica més difícil. Fa molts anys que hi ets ajudant, sempre sumant, i fins i tot aquest any, sense poder córrer, has tornat a ser-hi donant un cop de mà.
Vladi, un altre dels clàssics que ja sentim com de casa. Sempre em fa content veure’t per Sant Quirze. Em fa especial il·lusió saber que continues venint i gaudint de la cursa després de tants anys.
I també una abraçada molt especial per en Chute. Llegint-te es nota perfectament l’estima que tens per aquesta cursa. Sou molts els que heu ajudat a convertir el Memorial David Rovira en una cita que va molt més enllà de córrer, i tu també formes part d’aquesta història tan bonica i m’encanta ue l’Anna hagi escollit una imatge teva per il·lustrar l’edició d’enguany.
I, és clar, també una salutació per en Fandes, que encara que arribi tard a la foto, mai falla quan toca ser-hi!
De veritat, gràcies a tots. El millor de la cursa és aquesta comunitat tan bonica que, any rere any, continua recordant el David d’una manera tan especial.:heart:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats