19ª Cursa de Sant Quirze - memorial David Rovira. Orgnaitza CoRReDoRS.CaT

19ª Cursa de Sant Quirze - memorial David Rovira. Orgnaitza CoRReDoRS.CaT

09 Mai 2026 22:14 #81 per Natxo (Associat/da)

piri va escriure: Natxo, jo m'animaré un any més per fer de voluntari únicament ;)

Que bé, Piri, ens anirà genial. :hearteyes:

t'apunto a la llista del fil de volunatris ;)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2026 22:22 #82 per Natxo (Associat/da)
Darrera actualització de la llista

1 Sergi42195
2 Joan3
3 ConxaC
4 luzyan54
5 Vladi
6 Grampy
7 TtX
8 Fandes
9 Ther
10 mario.cat
11 Josep80
12 Ramon_B
13 antoniu
14 Judith
15 Rico
16 Batman
17 Roger67
18 Sherpa
19 Chute
20 OscarBolo75
21 RaquelRS
22 Wolves
23 BadaMike
24 Bristok
25 mickymache
26 lorens
27 Jramon
28 jordi mas
29 Mari Luz
30 Richy
31 rularo86
32 ericmm
33 BySerra14
34 XaviCht
35 Oriol_R
36 Hansi
37 MiguelSBD
38 Sergio Burgos
39 MarcOrantes
40 Xavi_Corral
41 Socanna
42 crissbd
43 DennisTeuling
44 Joan33
45 hectorgarde
46 barceruel
47 Liz
48 Bonhome
49 OLympicgames
50 paco
51 Pirata Agus
52 JORDI/SBD
53 Arcadi42
54 Reche
55 jaume86
56 Natxo

MÉS CORRECATS QUE L'ANY PASSAT, ole-ole

Va, vinga, ara ja si que és la darrera oportunitat, demà tanquem inscripcions

Ah! i sisplau, porteu la samarreta CoRReCaT, fem que el taronja torni a ser el color més visible. [/quote]

Natxo
Sant Quirze del Vallès

16 Mai 2026 09:06 #83 per Mona (Associat/da)
Demà arriba el Dia D :heart: la Gran Cursa d'Asfalt de l'associació, una festa atlètica i de germanor on es respira un ambient immillorable, amb moltíssims CoRReCaTS involucrats, ja sigui corrent o fent totes les tasques possibles perquè la cursa sigui un èxit!

Soc poc de números, no sé quantes curses he fet, recordo poc les marques, però si que sé és que aquesta és la cursa d'asfalt que més vegades he fet, i no és casualtiat, sinó és perquè per mi aquesta cursa és una cita ineludible, com el dinar de Nadal amb la família! N'he faltat poques, sempre pequè m'ha tocat treballar i no ho he pogut combinar.

En aquesta cursa va ser on vaig arribar dalt de tot del podi per primera vegada, el 2013, molt emocionant de fer-ho aquí. I em fa especial il·llusió aquest any perquè la nena que m'ajudava a aguantar la copa, l'Ariadna, aquest any correrà el seu primer 5k! :heart:

I molta il·lusió també perquè aquesta edició m'estreno en el món de l'atletisme d'una manera diferent, per primera vegada faré de "lloro", no ho he fet mai i estic entre entre el terror i l'eufòria. El llistó està molt alt, però vaig parlar amb el Gran Debu i ja em va donar algunes pautes del necessari que no em puc deixar de dir. Per sort, no m'estreno sola i tindré la cris al meu costat, estic convençuda que ens ho passarem molt bé!

Crec que a la llista d'en Natxo hi falten un parell de CoRReCaTS... 1 de fa temps i una de ben nova! :heart:
Adjunts:

16 Mai 2026 09:09 #84 per Mona (Associat/da)
I amb tot aquest rollo, m'he deixat de dir el què volia! Obviament, hem de repetir la FoTo CoRReCaT!

A les 8:30 ens veiem sota l'arc de sortida per fer la FoTo CoRReCaT, no hi falteu! :rocket:

16 Mai 2026 11:14 #85 per Jorfer (Associat/da)
Amb tot el dolor del cor aquest any per motius d'agenda familiar m'ho perdré.
Gaudiu de la festa. Us trobaré a faltar.

Us recordo les llebres oficials:

40': Sergio Burgos
45': Marc Orantes
50': Xavi Corral
55': XaviCht
60': Socanna
Fi de Cursa: Cris Sbd

16 Mai 2026 12:47 - 16 Mai 2026 12:47 #86 per Natxo (Associat/da)

Mona va escriure: Demà arriba el Dia D :heart: la Gran Cursa d'Asfalt de l'associació, una festa atlètica i de germanor on es respira un ambient immillorable, amb moltíssims CoRReCaTS involucrats, ja sigui corrent o fent totes les tasques possibles perquè la cursa sigui un èxit!

Soc poc de números, no sé quantes curses he fet, recordo poc les marques, però si que sé és que aquesta és la cursa d'asfalt que més vegades he fet, i no és casualtiat, sinó és perquè per mi aquesta cursa és una cita ineludible, com el dinar de Nadal amb la família! N'he faltat poques, sempre pequè m'ha tocat treballar i no ho he pogut combinar.

En aquesta cursa va ser on vaig arribar dalt de tot del podi per primera vegada, el 2013, molt emocionant de fer-ho aquí. I em fa especial il·llusió aquest any perquè la nena que m'ajudava a aguantar la copa, l'Ariadna, aquest any correrà el seu primer 5k! :heart:

I molta il·lusió també perquè aquesta edició m'estreno en el món de l'atletisme d'una manera diferent, per primera vegada faré de "lloro", no ho he fet mai i estic entre entre el terror i l'eufòria. El llistó està molt alt, però vaig parlar amb el Gran Debu i ja em va donar algunes pautes del necessari que no em puc deixar de dir. Per sort, no m'estreno sola i tindré la cris al meu costat, estic convençuda que ens ho passarem molt bé!

Crec que a la llista d'en Natxo hi falten un parell de CoRReCaTS... 1 de fa temps i una de ben nova! :heart:

Quina crònica tan bella, Mona, desconeixia aquesta fita de que el teu primer trofeu va ser a la nostra ursa, és molt significatiu :hearteyes:

I tens tota la raó, ara actualitzaré la llista de CoRReCaTS

Natxo
Sant Quirze del Vallès

16 Mai 2026 12:49 #87 per Natxo (Associat/da)

1 Sergi42195
2 Joan3
3 ConxaC
4 luzyan54
5 Vladi
6 Grampy
7 TtX
8 Fandes
9 Ther
10 mario.cat
11 Josep80
12 Ramon_B
13 antoniu
14 Judith
15 Rico
16 Batman
17 Roger67
18 Sherpa
19 Chute
20 OscarBolo75
21 RaquelRS
22 Wolves
23 BadaMike
24 Bristok
25 mickymache
26 lorens
27 Jramon
28 jordi mas
29 Mari Luz
30 Richy
31 rularo86
32 ericmm
33 BySerra14
34 XaviCht
35 Oriol_R
36 Hansi
37 MiguelSBD
38 Sergio Burgos
39 MarcOrantes
40 Xavi_Corral
41 Socanna
42 crissbd
43 DennisTeuling
44 Joan33
45 hectorgarde
46 barceruel
47 Liz
48 Bonhome
49 OLympicgames
50 paco
51 Pirata Agus
52 JORDI/SBD
53 Arcadi42
54 Reche
55 jaume86
56 Pauloshka-22
57 Natxo

Ah! i sisplau, porteu la samarreta CoRReCaT, fem que el taronja torni a ser el color més visible. [/quote]

Natxo
Sant Quirze del Vallès

16 Mai 2026 12:49 - 16 Mai 2026 12:50 #88 per Natxo (Associat/da)

1 Sergi42195
2 Joan3
3 ConxaC
4 luzyan54
5 Vladi
6 Grampy
7 TtX
8 Fandes
9 Ther
10 mario.cat
11 Josep80
12 Ramon_B
13 antoniu
14 Judith
15 Rico
16 Batman
17 Roger67
18 Sherpa
19 Chute
20 OscarBolo75
21 RaquelRS
22 Wolves
23 BadaMike
24 Bristok
25 mickymache
26 lorens
27 Jramon
28 jordi mas
29 Mari Luz
30 Richy
31 rularo86
32 ericmm
33 BySerra14
34 XaviCht
35 Oriol_R
36 Hansi
37 MiguelSBD
38 Sergio Burgos
39 MarcOrantes
40 Xavi_Corral
41 Socanna
42 crissbd
43 DennisTeuling
44 Joan33
45 hectorgarde
46 barceruel
47 Liz
48 Bonhome
49 OLympicgames
50 paco
51 Pirata Agus
52 JORDI/SBD
53 Arcadi42
54 Reche
55 jaume86
56 Pauloshka-22
57 Natxo

Ah! i sisplau, porteu la samarreta CoRReCaT, fem que el taronja torni a ser el color més visible.

Natxo
Sant Quirze del Vallès

16 Mai 2026 18:54 #89 per Ricard (Associat/da)
Què us vagi molt demà per Sant Quirze. No hi serè perquè demà tinc cursa de Copa Catalana d'orientació.

17 Mai 2026 16:49 - 17 Mai 2026 16:50 #90 per Ramon_B (Associat/da)
Setena participació a aquesta gran festa de corredors.cat aquest matí. Un plaer veure tantes samarretes pastanaga juntes i poder saludar tants amics i companys.

En les condicions físiques en que em trobo avui he fet la prova curta de 5 Km. Tot i això amb el puja i baixa ja n'he tingut prou :whistle:

El meu temps 35:06 a ritme de 7'02''/Km

Final feliç amb un bon entrepà de botifarra amb cerveseta inclosa ;)

Ens veiem la propera setmana a la Cursa del DIR !!

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

17 Mai 2026 20:39 #91 per fandes (Associat/da)
Començo per l'única nota negativa d'aquest matí... No hem arribat a la foto correcat :joy: . Per tota la resta només ens queda que donar les gràcies al Natxo i a tot l'equip, voluntaris i voluntàries pel treballasso que feu en que any rere any, aquesta sigui una jornada rodona.

La climatologia ha acompanyat i que bonic és quan pots parlar amb tanta gent pastanaga. I és que aquest Memorial (que emocionant és passar sempre pel carrer del David) ens ve cada any a recordar-nos, que ni que sigui uns segons, és important parar-nos i preguntar als altres com es troben, com els va tot. I una abraçada a aquells/es que lliuren batalles, sempre és un tresor!

Personalment, mai havia arribat a aquesta bonica cursa de Maig, amb tants dubtes que físicament pogués fer-la. Però (exceptuant la de 2021, empentant un carret :party: i corrent junt amb la Ther) la d'avui ha estat per mi la SQV més emocionant per mi. Poder tornar a córrer a un ritme viu (18m15s els 5km) sense dolor ha estat meravellós, una alliberació.

Ara com em recomanàvem companys/es (gràcies!) a ser previsor i no voler córrer ràpid massa d'hora per permetre al cos recuperar al 100%. La cursa dels Mussols indica el camí! ;) Tan de bo ens trobem aviat en un altre diumenge d'atletisme.

17 Mai 2026 21:03 - 17 Mai 2026 21:04 #92 per Chute (Associat/da)
Doncs avui hem tingut una nova edició de la Cursa de Sant Quirze, i hem estat allà per gaudir de la cursa, de l’ambient, i dels companys. D’entrada m’emporto la sorpresa de veure el cartell de la cursa amb la meva foto per tot el pavelló. Agraeixo molt al Natxo aquest detall, tot i que no sé si mereixia aquest honor.

Després de la multitudinària foto correcat, vaig a escalfar una estoneta, intercanviant opinions amb els companys. La climatologia es bona, un puntet de calor, però per fer un deu mil, no serà un problema.

Es dona la sortida de forma puntual, el grup comença a estirar-se, jo vaig una mica a l’estela del Joan3. Tot i que veig que vaig una mica forçat decideixo anar amb ell, doncs per darrera s’ha fet un forat i em tocaria anar sol. El circuit, tot i que el coneixem de memòria, es fa dur, per sort també hi han baixades per compensar. El puja baixa del qm.2-3 serveix per veure una mica la situació de cursa, i per donar i rebre ànims. Paso el qm.5 encara al grup del Joan3, però a la pujada del qm.6 ja no puc seguir-lo i em vaig quedant enrera. Miro darrera, i no veig ningú, el següent corredor ve força lluny.

Arribo a meta en 37’35”, una mica millor que l’any passat, amb un ambient fantàstic, i amb les noves speakers Cris i Mona, que ho han fet fantàstic. A més a més m’emporto la sorpresa d’haver quedat tercer a la categoria M50. Un matí inoblidable.

Gràcies a tots els voluntaris i organitzadors que han fet possible la cursa.

18 Mai 2026 06:46 #93 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Geàcies Gràcies Gràcies
Voluntaries voluntaris
Organització Corredors.Cat
Nosaltres desde el club natació de Sabadell és una cursa especial que no podem falta
Ens veiem en el 2027

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

18 Mai 2026 16:31 #94 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Ahir, molt content de poder coincidir i córrer al costat de tants correcats. La nostra cursa és una gran oportunitat de trobar a companys i companyes que normalment no veiem en tot l'any. Només cal veure el bon ambient :party: que hi ha durant tota la cursa: en recollir el dorsal, durant la foto, a l'arribada, durant la cursa (és fantàstic els ànims que ens anem donant a l'avinguda de Can Pallars quan ens creuem els que pugen i els que baixen).

Com sempre, tot fantàsticament organitzat :clap: :clap: :clap: . Gràcies a totes i tots els organitzadors :heart: i els voluntaris :heart: per la feina. Molt maca i útil la samarreta de regal i molt bo l'avituallament a l'arribada. És una cursa de matrícula d'honor :trophy: :trophy: :trophy: .

El circuit també m'agrada molt, tot i que no és fàcil. Les pujades es van compensant una mica amb les baixades, la zona del parc, els carrers per on passa també són molt agradables, ... No canvieu aquest recorregut, està molt ben pensat.

De les meves 14 edicions, aquest any he fet la 6a pitjor marca, però crec que, de les del circuit actual, és el pitjor temps. De totes maneres vaig gaudir molt del dia i en certa manera content. El diumenge anterior, a El Prat, vaig haver d'abandonar a la primera volta per problemes respiratoris i, ahir, sortia amb molta por. Em vaig mentalitzar de no passar-me durant la primera volta i vaig ser una mica conservador. Preferible acabar-la que no retirar-me. Al final objectiu aconseguit, la cursa de 10k feta a ritme molt constant (25:32 + 25:30 = 51:02). Això crec que em servirà per tornar a agafar confiança. :)

Aquest any estic valorant fer la nostra cursa de La Campana la de 10k, però el desnivell de 260m fa una mica de por. Segur que el bon ambient serà igual que a SQV.

El proper diumenge a la del Dir, que l'únic bo que té és que és en baixada. :joy:

Salut :great: :great: :great:

18 Mai 2026 17:31 #95 per Ramon_B (Associat/da)
On podem veure fotos ? A la web no hi son. Gràcies !!

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

20 Mai 2026 08:04 #96 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola Correcats !!

Que escriure, que no s’hagi ja escrit en anteriors edicions d’aquesta cursa. :party: :party:

Es respira una atmosfera especial any rera any, i tot fa que sigui màgic per el participants que llueixen la samarreta taronja amb la senyera, i la família del David. Ell, que ens deu veure allà on sigui, es deu sentir orgullós d’aquest passat diumenge com de les edicions anteriors.

Felicitar organització, Ajuntament, patrocinadors, voluntaris, i a tots els que fan un èxit aquest esdeveniment. :ok_hand:

Anomenar i aplaudir les dues speakers Mona / Cris, doncs tenien el llistó molt alt del Debu, i ho han fet realment excepcional. :top:

Respecte a la cursa, doncs cada any veig més desnivell a les pujades, i menys baixades, però com la conec bé, vaig saber administrar les forces. Temps real 52:54 (26:35 primera volta i 26:19 la segona). :woohoo:

Fins any vinent i espero que em deixin fer-ho vestit de taronja. :whistle:

20 Mai 2026 10:43 #97 per XaviCht (Associat/da)
Aprofito un moment per escriure en aquest fil.

Aquest any, per diversos temes de feina, família, i coses encara pendents del trasllat (precisament, a Sant Quirze), no he pogut fer gaire i tampoc he pogut entrenat gaire, tot i que he intentat (i pel resultat, aconseguit) mantenir uns mínims que em garantissin fer els 55' que m'havia compromès a llebrejar.

En fi, repetir la opinió de tothom sobre la cursa. Emotiva, excel·lent organització, el millor ambient del món, voluntaris, avituallaments, speakers de luxe tot i haver fet el relleu al debu aquest any, circuit entretingut... a més, des d'aquesta edició, és la meva cursa local :)

He fet arribat els agraïments als voluntaris a una companya de feina, que vaig trobar-me per sorpresa amb el pitrall verd a la pujada de Can Pallars.

Vaig tenir un grup maco al principi, però com passa en les curses (i més quan tenen desnivells), vaig anar perdent gent pel camí, especialment a la segona volta.

El Marc (correcat bySerra14), amb 19 anys, i que no corre molt regularment (però fa moooooolt d'esport, i a més ha estat entrenant una mica, darrerament) volia fer el seu primer sub40, i va anar 9k amb el Sergio, la llebre de 40', i després va apretar una mica i va aconseguir la marca.
No ens vam quedar gaire estona en acabar, perquè ens portaven a casa en cotxe, i jo havia de ser a Lleida al migdia, o sigui que no hi érem per l'entrega de premis. Un cop a casa, un company del Marc li va dir que el Marc havia fet 3er de la categoria :D

En fi. L'any que ve, com no pot ser d'altra manera, hi tornem!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

20 Mai 2026 20:42 #98 per Hansi (Associat/da)
No vaig poder córrer perquè estic recuperant-me de problemes musculars a l'esquena. Desitjaria haver pogut córrer totes les edicions d'aquesta cursa, però amb aquesta són tres vegades que la salut m'ho ha impedit :grrr: :sob: .
El que sí que he fet en totes les edicions és col·laborar com a voluntari, amb una tasca que m'aparta de la zona del pavelló, tant abans de la cursa com després: poso i trec la cinta que vol evitar que hi hagi participants que retallin en punts "conflictius", i poso i trec els cartells de punts kilomètrics. Enguany, que no podia córrer la cursa, he viscut el pas per tot el circuit amb més atenció i calma, i amb tot el carinyo, a cada racó de posar cinta, a cada tanca amb punts kilomètrics. Per cert, per qui no ho sàpiga, el km 1 està pintat al terra abans d'on realment és (inexactament per tant), i per això sempre poso la tanca amb el cartell uns 70 o 80 metres més enllà, perquè els corredors i corredores a qui importa molt l'exactitud puguin gaudir més de la cursa...si ningú passa després de mi i mou les tanques d'on jo les he col·locat, que de vegades també passa, no per mala fe, sinó per ignorància de les persones que ho fan.
Veure i tocar la pancarta amb la foto del David sempre és un dels moments que més m'agraden. Al passar li vaig dir que segur que està orgullós veient com l'estimen la seva mare, el seu pare i la seva germana, que cada any munten aquesta festa pel seu record :heart:.
Pel que fa a poder veure i xerrar amb tants amics i amigues correcats, en massa :joy: :party:, és un luxe, malgrat la poca estona que ho puc fer a causa de la tasca que realitzo.
Menció especial a les speakers, Mona i Cris, valentes i molt encertades prenent el relleu a un mite com el Debu.

Natxo, :heart: :heart:

20 Mai 2026 22:29 #99 per BadaMike (Associat/da)
Hola a tots.
Diumenge va ser un dia molt especial per a la comunitat correcat i en particular per a mi. Després d'una colla d'anys, vaig coincidir amb molts vells coneguts i a més vaig poder participar en una cursa que em transporta inevitablement a la seva creació.
La meva filla Berta, que al juliol farà 22 anys, m'ha retornat al món de les curses. Després de força temps gaudint dels partits de futbol dels meus dos fills, en Tomàs de 24 anys i en Jordi que aviat en farà 19, ara la Berta s'ha animat a córrer i estira de mi com en els millors temps. Hem guanyat el sorteig per la propera Behovia, que no havia fet mai, i m'ha fet apuntar a la marató de Barcelona de l'any que ve! La Berta també es va interessar per l'origen de la cursa i la coincidència amb el naixement d'en Jordi.

El traçat d'aquesta cursa era tal com el recordava, prou exigent. Fins ara havíem fet curses planes, com la de Bombers, la Mercè o la de Sant Antoni, a més de la cursa de Mossos de Badalona. Ara bé, a la darrera cursa "Ponle Freno" vaig haver d'aturar-me amb molèsties, aprofitant que passava per davant de casa. Per tant afrontava aquesta de SQV sense l'entrenament que m'hagués agradat. Vam acordar amb la Berta que ens conformàvem amb seguir la llebre de 50'.

Sí que vaig veure que algun punt quilomètric em feia ballar el cap. Precisament vaig estar pensant en que m'hauria agradat veure en Hansi, sense saber que era ell el que m'estava trolejant :laughing: . Vaig poder saludar en Chute, en Grampy, el mateix Natxo a qui em va fer molta il·lusió saludar... I tanmateix, quan anàvem cap al cotxe li deia a la Berta que quina pena que en Hansi no hi era.

Total... Que no vam perdre de vista la llebre de 50'. No vam apretar per deixar de veure-la. Tampoc per perdre-la. Al final, 50'26". Ens vam endur una mostra petita del que és una cursa amb desnivells, de cara a la Behovia, vam gaudir molt de l'ambient, l'organització i el moment més emotiu que es viu al passar per davant de la casa d'en David, a qui la Berta li va enviar un petó.

Moltes gràcies a tots els voluntaris i en especial al Natxo, per aquesta edició i per totes les anteriors. Veient la foto de l'arc de sortida em vaig adonar que ha esdevingut una referència per al món correcat. Malgrat que no m'heu vist durant anys, sempre heu estat presents per a mi.

Una abraçada a tothom.

Miquel Perea Borràs
perea.cat/
Adjunts:

21 Mai 2026 08:46 #100 per Jorfer (Associat/da)
Miquel, quina pena que no Et vaig poder saludar, però segur que tindrem ocasions per a retrobar-nos.

Superbé que la teva filla et reenganxi a això de córrer de nou.

Ja està associada la Berta?
Debutarà a la marató de Bcn 27?

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats