19ª Cursa de Sant Quirze - memorial David Rovira. Orgnaitza CoRReDoRS.CaT

19ª Cursa de Sant Quirze - memorial David Rovira. Orgnaitza CoRReDoRS.CaT

01 Mar 2026 21:40 #1 per Natxo (Associat/da)
Hola a tots les amigues i amics corredores i corredors! 🎉

Ja tenim les inscripcions obertes per una nova edició la Cursa de Sant Quirze - Memorial David Rovira que tindrà lloc el 17 de maig. Aquesta és una cita ineludible en el calendari dels CoRReCaTs i també pels amants de les curses organitzades artesanalment.

I perquè és la nostra Cursa de 10km sobre asfalt.

Aquí teniu tota la informació bàsica:
1. Data: El 17 de maig és el dia en què les nostres cames es posaran a prova.

2. Preus del dorsal:
o Dorsal bàsic: Només 8€.
o Associats: Teniu un preu especial de només 4€. (demaneu-ne el cupó descompte a mi directament, en aquest fil o escrivint a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)
Els preus són vàlids fins al 30 d’abril. A partir del 1 de maig s’incrementaran en 2€

3. Obsequi commemoratiu:
o Aquest any, el record commemoratiu és aquesta samarreta tècnica de màniga llarga, ideal per entrenar aquells dies que fa una mica de fresca.. Per només 6€ més, podeu adquirir-lo. Recordeu que només estarà disponible fins al 30 d’abril i podreu triar la talla al formulari d’inscripció. 4. Esmorzar complet:
o Com sempre, després de córrer, us espera un deliciós esmorzar amb el famós entrepà de botifarra i una refrescant cervesa :beer: .

5. Correcats, sou essencials:
o La vostra participació és important per l’èxit de la cursa. És un dels punts de trobada tradicionals de l’Associació, així que seria xulo tornar a veure la cursa tenyida de color pastanaga

Tota la informació i inscripció a la nostra web: activitats.corredors.cat/cursasantquirze/cursa/

Como cada any, volem que sigui una festa plena d’esport, fraternitat, solidaritat i sobretot alegria, tots ells valors intrínsecs de l’Associació Correcat . Així que prepareu les vostres bambes i veniu a córrer amb nosaltres!
No us ho perdeu! Inscriviu-vos aviat i compartiu aquesta notícia amb tots els vostres amics corredors. Ens veiem a la línia de sortida! 🏁
Salut i cames lleugeres! 🏃‍♂️🏃‍♀️

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2026 22:11 #2 per Vladi (Associat/da)
Hola, Natxo !

Apuntada la cursa al calendari. Un altre any estaré per SQV a compartir festa amb molts companys i companyes.

Em pots enviar el cupó descompte? Quan puguis.

Una abraçada :great: :great: :great:

02 Mar 2026 15:56 #3 per Vladi (Associat/da)
Rebut i inscrit!

Gràcies, Natxo :great: :great: :great:

02 Mar 2026 20:03 #4 per Jorfer (Associat/da)
Quin regal més bo i diferent!!! :hearteyes: :hearteyes:

A veure si fent equilibris familiars sóc capaç d'arribar (però crec que serà dificil).

Vinga animeu-vos que és una cursa amb un superambient i una botifarra espectacular entre altres moltes coses.

03 Mar 2026 15:12 #5 per TtX (Associat/da)
Gràcies Natxo per tirar endavant aquesta gran cursa en record del teu fill. Tot i tenir en breu canvi d’horaris a la feina, faré tot el posible per fer la cursa… per tant si em passes un cupó faré l’inscripció ja. Ens veiem en breu, quines ganes!!! :stucktongue

03 Mar 2026 21:35 #6 per Natxo (Associat/da)

TtX va escriure: Gràcies Natxo per tirar endavant aquesta gran cursa en record del teu fill. Tot i tenir en breu canvi d’horaris a la feina, faré tot el posible per fer la cursa… per tant si em passes un cupó faré l’inscripció ja. Ens veiem en breu, quines ganes!!! :stucktongue

T'he enviat el cupó per mail, però no estic del tot segur que l'adreça de mail és la teva vigent ;)

ja em diràs. sisplau!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

04 Mar 2026 07:40 #7 per TtX (Associat/da)

Natxo va escriure:

TtX va escriure: Gràcies Natxo per tirar endavant aquesta gran cursa en record del teu fill. Tot i tenir en breu canvi d’horaris a la feina, faré tot el posible per fer la cursa… per tant si em passes un cupó faré l’inscripció ja. Ens veiem en breu, quines ganes!!! :stucktongue

T'he enviat el cupó per mail, però no estic del tot segur que l'adreça de mail és la teva vigent ;)

ja em diràs. sisplau!

Sí Natxo, rebut e inscrit. Gràcies!!!

04 Mar 2026 14:24 #8 per mario.cat (Associat/da)
Bon dia Natxo.

Quan puguis, fes-me arribar un cupó. Ens veiem dissabte a la tarda ( si et va bé ) 😜
Gràcies.

04 Mar 2026 15:49 #9 per Mona (Associat/da)
Visca!!! :party: Quina bona notícia!!! La cursa d'asfalt de l'associació on no podem faltar!!! :heart:
Jo també vull un codi de descompte! Moltes gràcies!!!

04 Mar 2026 17:44 #10 per fandes (Associat/da)
Hola hola! Felicitats Natxo i comissió per la festa que prepareu. Sant Quirze hi vindrem sempre que puguem, és l'única cursa que el Roure ens demana cada any de repetir (li encanta la idea dels Mussols!).

Suposo que les infantils no tenen descompte :joy: així que et demano dos cupons per quan puguis. Llarga vida a les curses boniques i per tan bon record!

08 Mar 2026 20:21 #11 per Josep80 (Associat/da)
Hola, David.
Enguany m'encaixa a l'agenda, perfecte!
Compte amb mi!!
Si em pots enviar el cupó, please?
Gràcies.

Cat M65-69- (1º CURSA 2001)
total maratons: 56 (en 41 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

08 Mar 2026 20:46 #12 per Natxo (Associat/da)
Ei, que bé, Josep80

T'he enviat un cupó per mail. No estic segur de tenir actualitzada la teva adreça de mail.

Si el reps, ja em dius

Natxo :)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

09 Mar 2026 08:01 #13 per Josep80 (Associat/da)

Natxo va escriure: Ei, que bé, Josep80

T'he enviat un cupó per mail. No estic segur de tenir actualitzada la teva adreça de mail.

Si el reps, ja em dius

Natxo :)

Rebut, i inscrit.
Gràcies, David. :great:

Cat M65-69- (1º CURSA 2001)
total maratons: 56 (en 41 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats