Cursa popular Ciutat de Badalona 30/05/2026

Cursa popular Ciutat de Badalona 30/05/2026

07 Mai 2026 10:58 #1 per Chute (Associat/da)

WEB DE LA CURSA
A la Rambla de Badalona, a l’alçada de l’Escola del Mar i el monument de Roca i Pi, es
situarà la sortida, arribada i serveis de la cursa.

INSCRIPCIONS
Les inscripcions es podran fer fins al dimarts 26 de maig de 2026 a les 24 hores. Les inscripcions realitzades des del dilluns 22/05 fins al dimecres 26/05 tindran dorsals sense nom. Només es tancaran les inscripcions abans si s'esgoten els dorsals.

HORARIS
18.00h. Cursa inclusiva i infantil
19.00 Cursa Mitjana 5K
20.00 Cursa Gran 10K
21.00 Fideuada pels participants

RECOLLIDA DE DORSALS
Es farà presencialment el divendres 29 de maig de 2026, de 10.00 a 21.00 hores, a la sala ubicada a la Plaça Pompeu Fabra, de Badalona.
Excepcionalment, es podran recollir el mateix dia de la cursa de 17.00 a 17.45 hores, els dorsals de la cursa mini i inclusiva; i de 18 a 18.45 h, els dorsal de la cursa de 10k i 5k; a la Secretaria de la Cursa ubicada a la Rambla. Servei d’Esports i Joventut.

LLIURAMENT DE PREMIS
Els/les participants en la Cursa rebran una samarreta commemorativa i la bossa del corredor/a. Tindran trofeu els tres primers classificats i classificades de cada categoria de les curses mitjana i gran.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2026 23:52 #2 per BadaMike (Associat/da)
Hola!
Compte, que hi ha canvi de data!

Jo m'acabo d'inscriure! A veure si algú més s'anima i anem a fer una cerveseta!

Miquel Perea Borràs
perea.cat/
Adjunts:

22 Mai 2026 15:58 #3 per Vladi (Associat/da)
Sort que l'han canviat a diumenge al matí. L'any passat es va córrer a la tarda i va ser molt dura per la calor que feia (també és cert que va ser a finals de juny, però aquest any sembla que la "caloreta" :sunny: s'ha avançat).

Espero que també hagin millorat l'organització. L'any passat va haver un moment del circuit que es creuaven els dos recorreguts, el 5k i el 10k, i costava saber per on havies d'anar.

Un altre que ja s'ha inscrit a Badalona :great: :great: :great:

31 Mai 2026 17:32 #4 per BadaMike (Associat/da)
Avui corríem l'autèntica cursa genuïna de Badalona. Fora de les dates en que s'hauria de celebrar, ja que la cremada del dimoni és el dia 11 de maig. Estava prevista per ahir, 30 de maig a les 20:00 i es va canviar a darrera hora, no per causes climàtiques, ni tan sols per la coincidència amb la final de la Champions... No... Va ser per la coincidència amb altres actes programats pel mateix Ajuntament en els mateixos espais.

Amb aquests antecedents, què podia sortir malament? Suposo que deurien pensar, la posem a les 10 del matí, i així tothom té temps d'arribar. I, la veritat, si avui no hem tingut cap tragèdia (que em sembla que no, però no ho podria assegurar) ha estat de miracle. Només en alguna marató havia vist tants corredors caminant esgotats i altres directament estirats a terra, especialment en el darrer quilòmetre. A l'arribada els sanitaris anaven de bòlid interessant-se, entre altres, per l'estat de corredores com la Berta, que ha fet una cursa fantàstica, però que ha arribat sense forces i ha estat uns minuts estirada a pocs metres de l'arribada fins que s'ha pogut refer.

Personalment he dubtat si faria la cursa, fins el darrer moment. Des de Sant Quirze, no he pogut sortir a córrer cap dia, per molèsties. M'he limitat a fer el·líptica. En l'escalfament tenia molèsties però m'han anat passant poc a poc, sense desaparèixer del tot. Abans de la sortida hem pogut saludar en Vladi que ha xerrat una estona amb nosaltres. Al final, he sortit amb la intenció de no forçar gens la màquina. Durant la cursa també he pogut saludar en Vicens.

La Berta volia fer com sa mare, que té algunes copes a casa guanyades en anteriors edicions de la cursa del Dimoni. A més, quan corre a Badalona sembla que les cames la fan volar, i ha sortit a tota castanya, mentre l'ombra encara ens acompanyava i podíem rodar a 4'45". Jo la seguia, però a distància, sense que em veiés. Al quilòmetre tres, en un tram d'anada i tornada, l'he atrapada gairebé just al girar. De tornada m'he arribat a posar a la seva alçada, i quan li he dit "hola, ja estic aquí" passava una amiga seva en el tram d'anada, l'ha saludat efusivament i la mateixa adrenalina l'ha posada a 100. Ni s'ha adonat que son pare estava allà. Ja no he tornat a atrapar-la.

Finalment, la Berta ha acabat tercera de la seva categoria, però incomprensiblement, Championchip diu que no, que ha quedat quarta, malgrat que ningú sap dir-nos on està la tercera de la classificació. Té nom i cognoms, eh? Però a la classificació, no surt.

He escrit una reclamació a Championchip, però no sé si em faran massa cas. La tercera tenia copa, com la mama. Tan si té copa com si no, és una pena que no hagi pogut gaudir d'aquest moment en el podi.

Be està el que bé acaba. Jo he arribat un minut després que la Berta i he fet 49'47", complint amb el meu compromís de no forçar massa, especialment en el tram final, quan he vist algun corredor amb força problemes atès pel públic i pensant en que l setmana que ve, a Pineda, farà calor però, si més no, la sortida serà a una hora més decent.

Ara hi ha algú a qui li toca estudiar per la presentació del TFG :whistle: . Petons a tots, des de Badalona

Miquel Perea Borràs
perea.cat/
Adjunts:

31 Mai 2026 23:23 #5 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Berta.

Badamike, pots ser ben orgullós d'ella!! El Marc em va dir que no havia sortit el seu xip i per tant no sortia.

Potser lo mateix ha passat amb la tercera noia (si és que existeix)... si no, reclamar la tercera posició fins al final.

De totes maneres, en breu s'avorreix de les copes ;)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

01 Jun 2026 08:15 #6 per Vicenç (Associat/da)
Felicitats BadaMike, fer sub 50' ahir no era gens fàcil, quan em vas avançar anaves sobradíssim i Berta encara millor, abans de la cursa vaig poder parlar amb Vladi un altre sub 50'
Vaig acabar suat com si hagués sortit de la dutxa, content dels meus 53'44", tot i que era una mica curta, però ja en vaig tenir prou :party: .

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

01 Jun 2026 16:32 #7 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Un altre que va suar de valent :sunny: ahir a Badalona . I sort que van canviar l'hora de la cursa. Malgrat fer molta calor, l'any passat a la tarda i a final de juny va ser bastant pitjor. Aquest canvi d'hora es va agrair, però el que no s'acaba d'entendre és que la sortida de la 10 km fos a les 10, hora que pot anar bé a l'hivern, però a l'estiu no pot ser.

Respecte a l'edició de l'any passat, també es va millorar el fet que els corredors de la de 5 i la de 10 no van coincidir en cap punt del recorregut (l'any passat va haver-hi un moment que els corredors de la de 10 es van trobar amb els de la de 5 i no quedava clar per on s'havia de seguir).

Com un aspecte a millorar de totes les curses que es fan en aquestes dates de tanta calor és el tema de l'avituallament. No sé quina és la normativa de la Federació d'atletisme, però crec que haurien d'augmentar el nombre d'avituallaments amb aigua al llarg del recorregut. En una de 10k haurien d'haver-hi dos punts amb aigua a més del de l'arribada. Últimament, he fet tres curses amb una temperatura alta (cursa de l'Horta a Lleida, Diagonal-Dir i Badalona) on he vist a corredors estirats al terra a causa de la calor i sent atesos per companys o persones que estaven animant.

Personalment estic força content, malgrat la suada, vaig fer menys temps que l'any passat (mig minut). Vaig sortir una mica endarrerit, però a poc a poc vaig anar avançant i vaig agafar un ritme molt constant des del quilòmetre 1 fins al final. Temps 49:27 (24:50 + 24:37), sense problemes respiratoris, a veure si vaig recuperant. Com diu el Vicenç, la distància va sortir un pèl curta, uns 100 m, però crec que l'han ajustat una mica més respecte a l'edició passada.

Van ser pocs correcats, però crec que vaig poder saludar :party: a tots i totes . El que no tenim és cap foto de grup :cry: .

Us passo l'enllaç amb les fotos que va fer el carlescat:

Fira del corredor:

photos.google.com/share/AF1QipPhhlPnsIil...NVRqNFBJSGk3bURJUGVn

Curses:

photos.google.com/share/AF1QipOnI75eTy4X...alVaSVpXMUoyQ3lVZlZn

La propera Els 10 de Santa :muscle: , una mica més dura que Badalona.

Salut :great: :great: :great:

01 Jun 2026 22:33 #8 per XaviGS (Visitant)
Honestament, va ser inhumà córrer a les 10 h del matí la cursa de 10 km, sent la 2ª meitat de la cursa a més a més amb molt més sol que la 1ª meitat, perquè al principi encara passàvem per més carrers interiors. No entenc per què no vam sortir tots junts a les 9... I els nens a les 12, absolutament al·lucinant...

Com diu en BadaMike, sort n'hem tingut si no ha passat cap desgràcia.

1.500 m: 5'39'' Entrenament 01/10/2013
5.000 m: 20'04'' Ponle Freno Badalona 2025
10.000 m: 43'16'' St. Antoni 2025

04 Jun 2026 18:12 #9 per BadaMike (Associat/da)
¡Advertència: Spoiler! [ Clica per expandir ]

Llàstima haver perdut el moment de rebre el seu primer trofeu allà mateix. Però l'anirà a recollir la setmana que ve!

Gràcies Vladi per les fotos. A més que tenim les imatges de la nostra arribada, ens van permetre confirmar que no existia la corredora que se suposava que havia quedat tercera, per davant de la Berta. No sortia ni a les fotos!

Miquel Perea Borràs
perea.cat/
Adjunts:

04 Jun 2026 19:57 #10 per Vladi (Associat/da)
Enhorabona, Berta :clap: :clap: :clap: . Segur que pujaràs moltes vegades al podi. :muscle: :muscle: :muscle:

Molta força a Pineda :great: :great: :great:

05 Jun 2026 15:44 #11 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt enhorabona Berta!

Ara els "bots" no només són informàtics...també corren!
Fantasmes que et treuen els premis :unsure:

Ves fent lloc a la habitació, que s'omplirà de premis

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats