SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

08 Mar 2013 11:11 #641 per kilometer (Associat/da)

Hola Companys,

ara l'ST hem surt amb un missatge de que haig canviar una key del google maps i mentrestant m'han desaparegut els mapes.
A algú li ha sortit o sap que s'ha de fer?

L'opció del apply routes, funciona, però no m'encaixa el recorregut pel lloc que toca. Soc com Jesucrist corrent per sobre les aigues del mar  :666:

Gràcies,


Jo simplement he actualitzat la versió de l'ST. La última és del dia 7 de març. Un cop actualitzat, tot ha tornat a la normalitat. És la versió 3.1.4814. Ja saps jimbdn  ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2013 11:56 #642 per jimbdn (Visitant)
Gràcies kilometer, vaig veure el missatge i vaig passar, em paso el dia actualitzant-ho tot:

iphone, windows, java, flash, office, antivirus,  ipad.......n'estic fins el pebrots    :666:  Vaig veure el missatge i vaig passar, no vaig caure en que fos això.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2013 16:42 #643 per kilometer (Associat/da)

Gràcies kilometer, vaig veure el missatge i vaig passar, em paso el dia actualitzant-ho tot:

iphone, windows, java, flash, office, antivirus,  ipad.......n'estic fins el pebrots    :666:   Vaig veure el missatge i vaig passar, no vaig caure en que fos això.


Si tu, és un conyàs, menys mal que la gent et va avisant i ho vas posant al dia per que sino, seria un estrés veure si tot està actualitzat... :no:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2013 16:42 #644 per Pau (Associat/da)
Mateix problema però a mi crec que no m'ha ofert res d'actualitzar i ara no sé com fer-ho per actualitzar. A "configuración -> Módulos" em diu que estan actualitzats però la versió és la 3.1.4518 (anterior a la que dieu)

Help! ;)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2013 19:24 - 09 Mar 2013 20:07 #645 per Xeix (Associat/da)
Per tornar a visualitzar mapes SportTracks 2.1.3478

Cal canviar el plugin que serveix els mapes, ara ha de ser el Apply Routes.

Tanqueu el programa SportTracks

Descarregar el plugin d'aquí: apply-routes.googlecode.com/files/ApplyRoutes-0.2.106.st2plugin

Un cop descarregat modifiqueu el nom ApplyRoutes-0.2.106.st2plugin per ApplyRoutes-0.2.106.zip

Extraieu els arxius que hi ha en una carpeta nova (on volgueu) i d'aquí cal copiar el contingut a la carpeta Plugins on tingueu instal·lat el programa que segurament serà:

C:\Archivos de Programa (x86)\Zone Five Software\SportTracks 2.1\Plugins
C:\Archivos de Programa\Zone Five Software\SportTracks 2.1\Plugins
C:\Program Files (x86)\Zone Five Software\SportTracks 2.1\Plugins
C:\Program Files\Zone Five Software\SportTracks 2.1\Plugins

o semblant a C:\ o D:\ i si no busqueu-la

per copiar s'ha de fer el contingut de subcarpeta a subcarpeta per no fer malbé les que ja teniu.

Ja podeu obrir el programa i seleccioneu una ruta amb track, encara no veureu cap mapa.

On hi han les eines de zoom sobre l'àrea del mapa hi ha un cercle amb un triangle invertit, premeu-lo, és per seleccionar el mapa que volgueu, heu de seleccionar els que comencen per AR.

Per el SportTracks 3 hi ha apply-routes.googlecode.com/files/ApplyRoutes-0.2.106.st3plugin però no l'he fet servir, amb cura podeu fer el mateix que per la versió 2  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2013 19:43 #646 per krlos (Associat/da)
8)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2013 20:02 #647 per Pau (Associat/da)
Xeix,

T'estimo.

Demà ho provo ;)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2013 21:07 #648 per XaviPapell (Associat/da)
Joderrrrrrrrrrr !!!! encara que esta ben explicat , queee complicat.
Voy pa ya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2013 21:13 - 06 Abr 2013 21:15 #649 per XaviPapell (Associat/da)
Xeix que fàcil o es que jo en se molt ??  :mdr:
Moltes gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2014 14:42 #650 per XaviPapell (Associat/da)
Una question.
Desde el Garmin connect es pot importar un recorregut al ST

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2014 14:01 #651 per Xeix (Associat/da)
Directe no, passa-ho a disc en format .GPX i pots enviar dades entre els dos llocs

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2014 14:21 #652 per XaviPapell (Associat/da)

Directe no, passa-ho a disc en format .GPX i pots enviar dades entre els dos llocs


Gracies Xeix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2014 14:22 #653 per jimbdn (Visitant)
Bones. Demano ajuda de nou.
Ordinador nou, windows 7, FR405', SportTracks 3.1,  garmin communicator plugin 4.1 instalat i funcionant tant en chrome com en explorer i fins i tot a dins del navegador del ST.
A dins l'ST, també tinc instal-lat el Garmin GPS Pluguin.
El problema: quan vull enllaçar l'ST amb el FR405, em diu que no pot inicilaitzar el communicator pluguin.
Ja he probat d'instalr-ho tot del dret i del reves. Alguna idea??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2014 17:13 #654 per Xeix (Associat/da)
jimbdn,

Et funciona amb el Garmin connect? i amb el Garmin Training Center? encara que no els vulguis fer servir si aquest no et funcionen segurament tampoc ho farà el ST. No ho puc provar perquè encara uso el ST2

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2014 17:17 #655 per jimbdn (Visitant)
Si Xeix, amb el TC i el Garmin Connect no hi tinc cap problema. Tant a la web com en el TC, veig les activitats un cop les ha enviades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2014 17:25 #656 per David C (Associat/da)
Has provat de canviar-ho de port USB ? de vegades .... aquestes coses pasen

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2014 17:40 #657 per Xeix (Associat/da)
Tens la llicència vigent? si has canviat d'equip i/o sistema operatiu potser t'has quedat sense

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2014 17:41 #658 per jimbdn (Visitant)
Llicència, activada, comprovat.
Tema USB, els del davant tots provats, miraré de connectar a algun del darrera i us dic el que. Per provar que no sigui.
Thanks......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2014 09:20 #659 per jimbdn (Visitant)
Provat amb el USB del darrera la torre, Training Center i Garmin Connect, ok, el punyeteru sporttracks ni s'entera....diu que no te permís per inicialitzar el connector pluguin i ho fotut es que nomès tinc 1 usuari al PC i lògicament està com administrador..... :grrrrrr:

Gràcies de totes formes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2014 18:42 #660 per Xeix (Associat/da)
Fes una prova més. Enlloc d'executar-lo com fas normalment, amb el botó dret digues-li que l'executes com administrador (run as Administrator) potser ho solucionis. Encara que només tinguis un usuari hi ha aplicacions que ho requereixen, així i tot consulta-ho al forum de ST o directament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.