- Missatges: 231
Estic una mica inquiet...la FEEC encara no ha publicat ni dit quan es podran demanar les llicencies 2015....i veient el ritme de les inscripcions no se que faré..com badi em quedaré sense correr...
RüL em puc inscriure com que tinc llicencia i si no m' arriba el dia de la cursa abonar allà els 3€?
Moltes gràcies!
Estic una mica inquiet...la FEEC encara no ha publicat ni dit quan es podran demanar les llicencies 2015....i veient el ritme de les inscripcions no se que faré..com badi em quedaré sense correr...
RüL em puc inscriure com que tinc llicencia i si no m' arriba el dia de la cursa abonar allà els 3€?
Moltes gràcies!
Tranquil Null0. Fes la inscripció posant les dades de la llicència actual i si fos el cas el dia de la cursa ja et reclamarem els 3€ :intello:
Ostres... fa mal veure aquestes imatges....
Rül... teniu previst netejarlo vosaltres?? ... sempre es podría organitzar un "reconeixement" de la cursa i poder fer un cop de mà...
Doncs si hi ha res que puguem fer, aqui estarem per fer un cop de màOstres... fa mal veure aquestes imatges....
Rül... teniu previst netejarlo vosaltres?? ... sempre es podría organitzar un "reconeixement" de la cursa i poder fer un cop de mà...
Avui hi ha hagut una reunió d'urgència convocada per l'ajuntament per parlar del tema i aquests dies mirarem que fem perquè el paisatge està completament transformat. Estem parlant de molts kms afectats i moltes tones d'arbres per treure.
És d'agraïr el suport de molta gent que ofereix l'ajuda i nosaltres estem disposats a fer el que calgui però hem de veure també que diuen els que manen.
hi han plaçes i de moment és tira endevantbon dia ahir corrent pel llac petit de nit em vaig trobar amb un noi de sbd i em va parlar daquesta cursa
tenim mes noticies?
es fara?
queden places?
gracies
grimi
bon dia ahir corrent pel llac petit de nit em vaig trobar amb un noi de sbd i em va parlar daquesta cursa
tenim mes noticies?
es fara?
queden places?
gracies
grimi
aghhhh quina rabia!!
em puc posar en llista despera?!!!!
gracies!!