- Missatges: 231
això tu dira el RülOoooohhh m' acabo d' adonar a la plana d' inscripcions de la pregunta si ets celíac.
M' ha agradat molt perquè a casa en patim el problema.
Les meves sinceres felicitacions a la organització per aquest petit detall.![]()
![]()
Una pregunta, ara mateix tenim llicencia FEEC del tipus C però potser fem un "downgrade" a B pel 2015. Val o no val?
Gràcies!!!!
Ooooohhh m' acabo d' adonar a la plana d' inscripcions de la pregunta si ets celíac.
Les meves sinceres felicitacions a la organització per aquest petit detall.![]()
![]()
Una pregunta, ara mateix tenim llicencia FEEC del tipus C però potser fem un "downgrade" a B pel 2015. Val o no val?
Gràcies!!!!
Ooooohhh m' acabo d' adonar a la plana d' inscripcions de la pregunta si ets celíac.
![]()
Gràcies!!!!
Gràcies per les felicitacions Null0, en la mesura que podem intentem que no sigui un impediment el tema alimentari per poder participar en una cursa com La Llanera.
Et responc al que preguntes: Les curses per muntanya estan cobertes per la FEEC a partir de la llicència tipus C en amunt, la B cobreix les marxes i caminades però no les curses.
www.feec.cat/wp-content/uploads/2012/12/...-llicencies-2014.pdf
Les fotos son de Jaume Amiel oi Miguel?
M'he preinscrit i ara em toca fer una transferencia. Hi ha una manera de fer-lo directament amb la visa?
Animada per debutar en Marató de Muntanya....ja veurem com va....
M'ha semblat bona opció per ser la primera. :yes: