Cursa, Mitja i Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 11-06-2017

Cursa, Mitja i Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 11-06-2017

11 Jun 2017 19:05 #101 per Jorfer (Associat/da)
Felicitats a tots els que heu assolit els vostres objectius com a organitzadors, voluntaris o corredors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2017 19:41 - 11 Jun 2017 19:42 #102 per aurelian (Associat/da)
Bon matinal trailero en Vacarisses on pel segon any vagi fer la mitja, avui amb l'objectiu de millorar el registre del any passat.
La cursa en si no te molta historia: vagi fer goma en un grup de 3-4 nois, tot això a partir del quilometre 4 fins l'arribada.

Com sempre: l'entorn especatular, la cursa molt bé montada amb voluntaris molt macus (Sufridor també) i avituallaments de sobra.
Oganizacio perfecte, vagi veure fotografs pel recorregut aixi que segur que tindrem uns bons records fotos. Moltes gracies.

Enhorabona als que avui han fet la marató :woohoo:
Felicitats Mona per el podí.

Fins aviat.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

11 Jun 2017 19:52 #103 per Juan (Associat/da)
Gran matinal como cada año.
El primero de la Mitja y la primera de la maratón son pareja, grandes corredores y mejores personas

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

11 Jun 2017 22:43 #104 per pinelli (Associat/da)
Aquí un que a passat aquest mati per Vacarisses , aquest cop per fer la mitja .. havia entrenat moltes vegades la campana però mai la mitja .. això , ames d'anar curt de km a la muntanya han fet que els últims 3 kms hagin sigut molt durs .. l'any que bé entrenarem mes ...
La organització impecable ..
felicitats amona i kilòmetre pels seus podis :great:
Les xancletes ja les he estrenat aquesta tarda .. un regal diferent ?
P.d . Això està fet amb el Movil .. a veure com surt ..
Adjunts:

12 Jun 2017 08:34 #105 per Oriol_TBID (Associat/da)
Fantàstic matí ahir a Vacarisses!!! :great: :great:

Va ser la meva sisena participació i em vaig decantar per La Campana. Feia mooolt de temps que no feia res de muntanya i em van sobrar uns quants kms :P

Organització impecable com sempre :great:

12 Jun 2017 09:39 #106 per grimi (Associat/da)
Bona dia companys
Jo ahir vaig fer la marató tot i la calor va ser una passada!!!!
Vem disfrutar com mai
Es la meva tercera marató de muntanya i la primera vegada que acabo sense arrossegarme com un cuc
Potsr la calor o la fractura em van fer ser me prudent hehe
Jo desde aquí volia felicitar al Toni i a tota la penya que l'ha ajudat amb els voluntaris i tota la pesca!!
El volia felicitar x la super org?
Ha estat genial?
Gracies. ?
I la samarreta es tb un 10!!!?
Una passada?
Gràcies per la feinada!!
Salut i cames??
Grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

12 Jun 2017 09:47 #107 per korfbaler (Associat/da)
Repte organitzatiu aconseguit ... Ficar en un mateix cap de setmana, el concert de divendres, la "Campaneta" infantil dissabte a la tarda, i 3 curses (Campana, Mitja i Marató) el diumenge al matí ha estat una autèntica feinada..... però al final el resultat sembla que ha estat satisfactori.
Emotiva l'arribada dels corredors de la Marató, amb una kilometrada de 44, i amb la calor que ha fet. Alguns d'ells demanaven la continuitat de la Marató per l'edició vinent, però ja els hi vaig assegurar que per part meva, segur que no. Sembla ser que amb el posava el dorsa de "UNICA MARATÓ DE LA CAMPANA" no els hi havia quedat suficientment clar ..... :P
Impagable la feina dles 205 ... si .... 205 voluntaris que hem tingut aquest any. Sense la seva col·laboració tot aquest tinglado hagués estat impossible, i amb ganes i un somriure sempre present.
S'ha cobert 55kms de recorregut, amb 14 avituallaments i quasi 5.000kgs només en menjar i beure.
I esperem que el resultat final hagi estat la satisfacció de les corredores i corredors que han participat. Amb aixó des de l'organització ens donem per satisfets

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

12 Jun 2017 10:28 #108 per jordi mas (Associat/da)
Molt bona organització i gran tracte al corredor

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

12 Jun 2017 11:56 #109 per Apintu (Associat/da)
Segona participacio a la Mitja i segona vegada que disfruto molt, circuit trenca cames pero molt divertit amb tot tipus de terreny des de pistes amples fins a torrrenteres de vertigen.

Molt agrait del tracte de tots els voluntaris, des de l'entrega de pitralls fins a la recollida de l'entrepa el tracte exquisit :great: :great:

10km:       42:52  (Nassos 2014)
21km:    1:33:13  (Barcelona 2015)
Maratò:  3:34:51  (Barcelona 2015)

12 Jun 2017 15:13 #110 per Mona (Associat/da)
Cursa genialíssima!!! És la 2a vegada que la faig i m'encanta!

La organització fantàstica, cap aglomeració en lloc, bons avituallaments, bons voluntaris, recorregut ben marcat i ben xulo, el lloro genial! la síndria al final i la birra, genial!!! Molt bé tot! La samarreta molt guapa, i les xancles també, i molt pràctiques! ?

Em trec el barret amb els q heu fet la Marató amb la calorada que feia! Felicitats valents!

El recorregut és preciós, amb bona combinació de corriols i pista, molt guapo! I l'ambient quan creues el poble és brutal! I pensar que quan em va sonar el despertador vaig estar a punt de quedar-me al llit...

Espero poder repetir l'any que ve!

Merci per les felicitacions! Per cert, el trofeu és xulíssim! A veure si me'n surto per penjr-ne una foto...

12 Jun 2017 15:19 - 12 Jun 2017 15:20 #111 per Mona (Associat/da)

Me'n he ensortit! :lol: :lol:
Adjunts:

12 Jun 2017 16:08 #112 per Oriol_TBID (Associat/da)
Ja hi ha l'opció de valorar la cursa al Qualicat: corredors.cat/curses/details/12/20-cursa-de-la-campana

Els que la vau córrer ja us hi podeu passar i fer la vostra valoració.

Ja podem donar vida i utilitat a aquesta nova eina :great: :great: :great:

14 Jun 2017 08:36 #113 per korfbaler (Associat/da)
Ja hem començat a penjar fotos dels diferents punts. Hi han mooooooltes ..... A veure si tothom es pot trobar

cursavacarisses2017.corredors.cat/fotografies/

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

14 Jun 2017 12:11 #114 per fanbikeblog (Visitant)
Hola a tots/es!
Vaig participar a la marató i os tinc que felicitar per l'excel.lent organització. També felicito als voluntaris que van estar genial. Un 10 en tot! FELICITATS.
Vaig acabar 3r. i vaig disfrutar moltissim. Hos deixo la meva crónica: fanbike-fanrunner.blogspot.com.es/
Adjunts:

14 Jun 2017 20:19 #115 per Hansi (Associat/da)
Una grandíssima cursa, és la manera com puc definir-la després d'haver corregut en gairebé totes les edicions. Enhorabona al Korfbaler i tots els organitzadors, voluntaris i col·laboradors. Dóna gust el tracte al corredor, els bonics recorreguts (amb trams que em van recordar que si no entreno per muntanya, són durs :lol: ), l'ambient familiar, els obsequis. L'avituallament final em té el cor robat, jo que sóc d'endrapar molt després de les curses, hehehe.

Oriol_TBID va escriure: Ja hi ha l'opció de valorar la cursa al Qualicat: corredors.cat/curses/details/12/20-cursa-de-la-campana

Els que la vau córrer ja us hi podeu passar i fer la vostra valoració.

Ja podem donar vida i utilitat a aquesta nova eina :great: :great: :great:

Per valorar la cursa, em demana que entri el meu resultat. Però quan premo el botó d'introduir-lo, no veig cap lloc per fer-ho. Ho faig malament?

14 Jun 2017 21:38 #116 per Oriol_TBID (Associat/da)
Hola Hansi!

Si entres a la pestanya de Resultats, hauries de trobar un botó d'"Afegir Resultat". I al prémer t'hauria d'aparèixer això:
Adjunts:

15 Jun 2017 10:47 #117 per grimi (Associat/da)
a mi tb em dona problemes aquest sistema... hansi no ets l'unic
per cert la foto de grup que vem fer de corredors no la veig enlloc ;-(

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

25 Jun 2017 20:36 - 25 Jun 2017 20:48 #118 per Hansi (Associat/da)

Oriol_TBID va escriure: Hola Hansi!

Si entres a la pestanya de Resultats, hauries de trobar un botó d'"Afegir Resultat". I al prémer t'hauria d'aparèixer això:

Sí, sí, Uri, això feia, i quan premia el botó "afegir resultat" no m'obria res. Ara he provat a tornar a fer login en la pàgina del Qualicat (tot i que ja havia entrat en el fòrum) i m'ha obert el quadre per entrar el resultat, i després he pogut fer la valoració :great: (tot i que al principi semblava que tampoc no em deixava).

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats