- Missatges: 1134
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
perdo , 2000 ? .. no tinc temps per mesXeix va escriure: M'estas dient que 65km/200+ és un entrenament? Per Salomón Ultra Pirineu? ??????????????????????????????????????????????????
de moment a aquesta no arribo amb pals , crec que tindria que entrenar i o puc .. veurem que pasa i decidiré mes endavant ? ..tonivet va escriure: Pinelli a fonts del montseny es bon lloc per a provar els pals sobretot a les pujades que son llargues!
pinelli va escriure: Si dennis , picant pedra .. poc a poc i paciència .. aquesta setmana l’espatlla fotuda i sense res de desnivell , faré tirada llarga però al litoral i si molesta paro , es lo que hi ha ..
Ja vindràs a un altra mona , faré unes cuantes de excursions ? .. estic esperant que el rugbyman i jorfer , m ensenyin el Garraf .. es on entrenen ells en secretillo ...
vinga ., mentre mes siguem , mes riurem .. o no ?RugbyMan va escriure:
pinelli va escriure: Si dennis , picant pedra .. poc a poc i paciència .. aquesta setmana l’espatlla fotuda i sense res de desnivell , faré tirada llarga però al litoral i si molesta paro , es lo que hi ha ..
Ja vindràs a un altra mona , faré unes cuantes de excursions ? .. estic esperant que el rugbyman i jorfer , m ensenyin el Garraf .. es on entrenen ells en secretillo ...
Per al.lusions des de la calurosa Frankfurt...nens quina calda aquesta setmana, 35 graus I aquests q es cauen al terra de la calor.
Bé, el 4 d'Agost em sembla q estic per aqui encara peró tinc q mirar com tinc l'agenda familiar per si em puc escapar. De lo del Garraf, ja saps que quan vulguis. Jo aquesta setmana, dissabte o diumenge penso sortir, així que si et quadra diguem quin dia I muntem una ruta de uns 18/20 kms pel Garraf I mirant de ficar una mica de desnivell I corriols si et va bé.
Espero noticies teves...que en Jordi marxa avui a Galicia
segurament pujaré un parell de vegades mes .. m’agradaria fer els primers 15k i tornar o algun track que m’han pasat ?Barceruel va escriure: Crec que no havia escrit a aquest fil encara, pero estic inscrit a la UltraPirineu per primera vegada, amb l'objectiu únic de poder acabar-la en el temps marcat (tot i que la idea és sortir al voltant de 25h, per si de cas). Per ara estic entrenant menys del que toca. Només la Catllaràs de diumenge passat la puc considerar com una bona pedra de toc (que em va recordar que haig de sortir més i més kms).
Pinelli, el 4 d'agost estic a Terol i no podré vindre, pero si quadrem alguna altra data, molaría molt anar a fer algun tram al Cadí. I sino, compartir kms al Vallès, Collserola, Montseny o el que sigui.
pinelli va escriure:
segurament pujaré un parell de vegades mes .. m’agradaria fer els primers 15k i tornar o algun track que m’han pasat ?Barceruel va escriure: Crec que no havia escrit a aquest fil encara, pero estic inscrit a la UltraPirineu per primera vegada, amb l'objectiu únic de poder acabar-la en el temps marcat (tot i que la idea és sortir al voltant de 25h, per si de cas). Per ara estic entrenant menys del que toca. Només la Catllaràs de diumenge passat la puc considerar com una bona pedra de toc (que em va recordar que haig de sortir més i més kms).
Pinelli, el 4 d'agost estic a Terol i no podré vindre, pero si quadrem alguna altra data, molaría molt anar a fer algun tram al Cadí. I sino, compartir kms al Vallès, Collserola, Montseny o el que sigui.
No Surrender va escriure: Xeix, si pots penja una foto de l'enginy que dius, jo no ho he acabat d'entendre gaire, i m'aniria bé.