Salomón ultra Pirineu (28-29-30/9/2018)

Salomón ultra Pirineu (28-29-30/9/2018)

23 Jun 2018 21:06 #21 per Antirco (Associat/da)
Molt bé pinelli
Ho aconseguiras segur
Amb les ganes e ilusio que tens només resta gaudir-la.
Aquí estaré atent i esperant cronica.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2018 21:48 #22 per pinelli (Associat/da)

Xeix va escriure: M'estas dient que 65km/200+ és un entrenament? Per Salomón Ultra Pirineu? ??????????????????????????????????????????????????

perdo , 2000 ? .. no tinc temps per mes

23 Jun 2018 21:59 #23 per pinelli (Associat/da)

tonivet va escriure: Pinelli a fonts del montseny es bon lloc per a provar els pals sobretot a les pujades que son llargues!

de moment a aquesta no arribo amb pals , crec que tindria que entrenar i o puc .. veurem que pasa i decidiré mes endavant ? ..

20 Jul 2018 20:21 - 21 Jul 2018 07:11 #24 per pinelli (Associat/da)
Poc moviment per aquest fil .. jeje .. Bueno , ja estic entrenant mes volum i poc a poc agafem confiança ., després de Trail del Montseny ara toca entrenar sense Dorsal .. faré tirades llargada els caps de setmana i entre setmana algo de desnivell i també algo de velocitat .. us comento que el dia 4 agost a les 6:30 farem un entrenillo per una zona fe la marató , es tracta de la ruta martinet - pas de gosolans - martinet .. uns 23 kms i quasi 1700 + .. esteu tots invitats .. no cal dir que es pot fer els kms que volgueu , tan sols hi ha in camí crec .. i l’hora de sortida també .. si després fem una st o un dinar millor .. vinga .. es.wikiloc.com/rutas-carrera-por-montana...ns-martinet-13556182

20 Jul 2018 20:30 #25 per Dennis Teuling (Associat/da)
Pinelli, és que... cada cop hi ha menys bojos... van morint pel camí (és lògic) :wonder:

El Sado-Masoquisme ja no està ben vist :666: :666: :666: :666:

Però tranquil, que després de la mega-cursa del Montseny ja no tinc cap dubte que acabaràs.

Som-hi, seguir picant pedra :hocho: :hocho: :hocho:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

23 Jul 2018 09:21 #26 per Mona (Associat/da)
Que xulo Pinelli! A mi m'encantaria venir el 4 d'agost, però em toca treballar, així que t'acompanyo a la distància! ;)

26 Jul 2018 08:26 #27 per pinelli (Associat/da)
Si dennis , picant pedra .. poc a poc i paciència .. aquesta setmana l’espatlla fotuda i sense res de desnivell , faré tirada llarga però al litoral i si molesta paro , es lo que hi ha ..

Ja vindràs a un altra mona , faré unes cuantes de excursions ? .. estic esperant que el rugbyman i jorfer , m ensenyin el Garraf .. es on entrenen ells en secretillo ...

26 Jul 2018 10:51 #28 per RugbyMan (Associat/da)

pinelli va escriure: Si dennis , picant pedra .. poc a poc i paciència .. aquesta setmana l’espatlla fotuda i sense res de desnivell , faré tirada llarga però al litoral i si molesta paro , es lo que hi ha ..

Ja vindràs a un altra mona , faré unes cuantes de excursions ? .. estic esperant que el rugbyman i jorfer , m ensenyin el Garraf .. es on entrenen ells en secretillo ...

Per al.lusions des de la calurosa Frankfurt...nens quina calda aquesta setmana, 35 graus I aquests q es cauen al terra de la calor.

Bé, el 4 d'Agost em sembla q estic per aqui encara peró tinc q mirar com tinc l'agenda familiar per si em puc escapar. De lo del Garraf, ja saps que quan vulguis. Jo aquesta setmana, dissabte o diumenge penso sortir, així que si et quadra diguem quin dia I muntem una ruta de uns 18/20 kms pel Garraf I mirant de ficar una mica de desnivell I corriols si et va bé.

Espero noticies teves...que en Jordi marxa avui a Galicia

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

26 Jul 2018 12:05 #29 per Barceruel (Associat/da)
Crec que no havia escrit a aquest fil encara, pero estic inscrit a la UltraPirineu per primera vegada, amb l'objectiu únic de poder acabar-la en el temps marcat (tot i que la idea és sortir al voltant de 25h, per si de cas). Per ara estic entrenant menys del que toca. Només la Catllaràs de diumenge passat la puc considerar com una bona pedra de toc (que em va recordar que haig de sortir més i més kms).

Pinelli, el 4 d'agost estic a Terol i no podré vindre, pero si quadrem alguna altra data, molaría molt anar a fer algun tram al Cadí. I sino, compartir kms al Vallès, Collserola, Montseny o el que sigui. :great:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

26 Jul 2018 19:34 #30 per pinelli (Associat/da)

RugbyMan va escriure:

pinelli va escriure: Si dennis , picant pedra .. poc a poc i paciència .. aquesta setmana l’espatlla fotuda i sense res de desnivell , faré tirada llarga però al litoral i si molesta paro , es lo que hi ha ..

Per al.lusions des de la calurosa Frankfurt...nens quina calda aquesta setmana, 35 graus I aquests q es cauen al terra de la calor.

Bé, el 4 d'Agost em sembla q estic per aqui encara peró tinc q mirar com tinc l'agenda familiar per si em puc escapar. De lo del Garraf, ja saps que quan vulguis. Jo aquesta setmana, dissabte o diumenge penso sortir, així que si et quadra diguem quin dia I muntem una ruta de uns 18/20 kms pel Garraf I mirant de ficar una mica de desnivell I corriols si et va bé.

Espero noticies teves...que en Jordi marxa avui a Galicia

vinga ., mentre mes siguem , mes riurem .. o no ?

26 Jul 2018 19:36 #31 per pinelli (Associat/da)

Barceruel va escriure: Crec que no havia escrit a aquest fil encara, pero estic inscrit a la UltraPirineu per primera vegada, amb l'objectiu únic de poder acabar-la en el temps marcat (tot i que la idea és sortir al voltant de 25h, per si de cas). Per ara estic entrenant menys del que toca. Només la Catllaràs de diumenge passat la puc considerar com una bona pedra de toc (que em va recordar que haig de sortir més i més kms).

Pinelli, el 4 d'agost estic a Terol i no podré vindre, pero si quadrem alguna altra data, molaría molt anar a fer algun tram al Cadí. I sino, compartir kms al Vallès, Collserola, Montseny o el que sigui. :great:

segurament pujaré un parell de vegades mes .. m’agradaria fer els primers 15k i tornar o algun track que m’han pasat ?

27 Jul 2018 08:59 #32 per Mona (Associat/da)

pinelli va escriure:

Barceruel va escriure: Crec que no havia escrit a aquest fil encara, pero estic inscrit a la UltraPirineu per primera vegada, amb l'objectiu únic de poder acabar-la en el temps marcat (tot i que la idea és sortir al voltant de 25h, per si de cas). Per ara estic entrenant menys del que toca. Només la Catllaràs de diumenge passat la puc considerar com una bona pedra de toc (que em va recordar que haig de sortir més i més kms).

segurament pujaré un parell de vegades mes .. m’agradaria fer els primers 15k i tornar o algun track que m’han pasat ?

Avisa amb temps, si no curro m'agradaria acompanyar-te!

27 Jul 2018 12:02 #33 per DION (Associat/da)
Hola companys¡¡

Jo també estic inscrit a la marató UP i tinc previst afegir-me a l'entrenament del 4 d’agost. Un tast de la zona anirà perfecte. Pinelli ja ens aniràs perfilant els detalls de la trobada però ja hi pots comptar amb mi, pujaré des de Girona. :thumbup:
Animeu-vos¡¡ a veure si fem colla i gaudim de la “rutilla”, de la ST i si es tèrcia muntem un àpat recuperador.:stucktongue

Seguim en contacte¡

28 Jul 2018 01:43 #34 per pinelli (Associat/da)
mona tot pinta que la propera serà entre 9/10 d’agost .. ja diré algo mes segur .. ?

Perfecte dion .. un plaer tornar a coincidir amb tu .. després podem Montar un dinar per la zona .. crec que també hi ha piscina ? ..

06 Ago 2018 10:42 #35 per pinelli (Associat/da)
Bé , ara que estic de Rodríguez , vaig aprofitar per fer un dels entrenos desitjats , que era la part del mig de la cursa .. el tram de pas de gosolans fins a martinet .. abans teníem que pujar els 1600+ que Tenia el tram al l’inrevés .. ens juntem 8 madrugadors per fer aquest entreno .. Van sortir 25.2 km i 1650+ en quasi 5h .. parant varies vegades ..
va sortir un entreno guapo rodejat de bona gent , una matinal d’aquelles que recordar tota la vida .. amb piscina i bon menjar ..

gràcies dion , rutxi , marc , dabit , Edu , manu 1.1 , Toni Beltran per voler acompanyarme .. i als que per una raó o altra no han pogut .. sou la ostia .. ??
per cert , aquest dijous faré un altre tram , de Bellver a cortals i una mica mes .. per completar uns 1300+ .. si algú
Vol , ja sap .. vinga .. a veure si puc pujar alguna foto ?

06 Ago 2018 22:48 #36 per Dennis Teuling (Associat/da)
Pinelli :clap: :clap:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

05 Set 2018 08:12 #37 per pinelli (Associat/da)
Eiiii , tornem a pasar pel fil , menys d’un mes per la marató , continuem entrenant lo que es pot , de volum bé , però desnivell Lo que es pot ? , ara ja encarant els últims entrenos de qualitat i tirades llargues , a diferencia de una marató de asfalt , l entreno per aquesta marató no se està fent pesat , ja he fet tres entrenos per la zona i tan sols m’he deixat uns 8 kms per fer del track , així que encaro la recta final amb ilusio d’un nen petit i amb les dubtes d’un principiant , com es el cas .. tinc tot el material obligatori ( gràcies en part als companys ? ) , i ja començo a fer càlculs per passat el tall i no pasar me de ritme al principi .. preparar alimentació , roba etc .. vinga ..

05 Set 2018 14:31 - 05 Set 2018 14:32 #38 per Xeix (Associat/da)

No Surrender va escriure: Xeix, si pots penja una foto de l'enginy que dius, jo no ho he acabat d'entendre gaire, i m'aniria bé.

Ja em fustigo solet :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Les fotos adjuntes són sense les tanques, són dos nusos correders
Adjunts:

07 Set 2018 20:06 - 07 Set 2018 20:09 #39 per No Surrender (Associat/da)
Ashhhh!! Moltes gràcies xeix!!!! No fa falta te fustiguis!!!, lo bo se fa esperar!!!

Pinelli, veig que ho portes molt bé!!!!!
Barceruel, jo faré de supporter del meu marit, pels ritmes que comentes més o menys és la seva intenció....però clar....en llarga distància ja se sap....per tant és possible que et pugui donar ànoms en algun dels avituallaments...
Vinga, ànims a tots!!!

12 Set 2018 17:58 #40 per hyuste (Associat/da)
Fa mesos que no entro a la web. Me'n alegro molt Pinelli de la teva iniciativa :) , ja veuràs com et sortirà bé!.:great:
Si necessites qualsevol cosa m'ho fas saber

Héctor Yuste

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats