Marató de l’ardenya 2018 (8/12/2018)

Marató de l’ardenya 2018 (8/12/2018)

17 Oct 2018 12:30 #1 per pinelli (Associat/da)
Hola , el pròxim 8 de desembre fan aquesta marató a Santa Cristina d’aro .. si algú l’ha fet i pot fer cinc cèntims .. la idea es fer-la dintre del temps 8h que donen amb l’objectiu de acabarla sense mes pretensió ..sembla molt trencacames pel perfil .. també tenen 21 i 10 k ..
maratoardenya.matxacuca.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2018 13:42 #2 per fandes (Associat/da)
T'ha enganxat eeeeeh?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2018 14:41 #3 per pinelli (Associat/da)

fandes va escriure: T'ha enganxat eeeeeh?

siii , això enganxa , tendre que tornar al Segarra novament a fer entrenos expréss ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2018 16:21 #4 per fandes (Associat/da)
El Segarra enamora :hearteyes:

pinelli va escriure: siii , això enganxa , tendre que tornar al Segarra novament a fer entrenos expréss ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2018 09:24 #5 per txaos (Visitant)
Wenaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!! :)

Fa un parell d'anys que no faig l'Ardenya peró si no ha canviat es una marató moooooooooooolt maca amb bona organització...corrible... algo pistera...

Aquest any hi torno :666:

El diumenge faig la tirada llarga a la Marató de Collserola :party:

Nos vemos!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 14:36 - 25 Oct 2018 14:39 #6 per pinelli (Associat/da)
Doncs ens veurem txaos ? ,
Per perfil es el que m’ha semblat , res de bastons i ( trampetes ) jeje .. suposso que per entrenar pot ser bona idea fer tirades per Collserola .. així que aquest diumenge faré una volteta per Collserola i us donaré ànims ? .. de moment pujem uns quants a l’ardenya ? ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 22:52 #7 per Sarcel (Associat/da)
Algo pistera dius txaos...? Ya ho crec. De la meva experiència de la primera edició de la marató m'he quedat amb el disgust de tota la part central, pista i més pista, moooolt pesat, per mi al menys que em demoralitzo amb les pistes. Es més, ho trobo durissim doncs la catalogo com no apte per mi, que no m'agrada patir. En canvi la mitjà si que la recomanaria perquè tot queda molt més equilibrat entre pista i corriol i l'entorn es molt maco, i la organització excel.lent, molt bon tracte al corredor.

Ara bé, sembla que l'han canviat. D'entrada ara son 47 km i aquell any era només 44 k. Doncs en principi ara és més dura. Ya ens explicareu Pinelli i txaos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 19:21 #8 per Sarcel (Associat/da)
He anat a veure els resultats i si sembla que és mooolt més dura que fa vuit anys, ben segur que molt més tècnica, ya explicareu. Quin recorregut tenim ara? Us ha agradat?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2018 19:50 #9 per aurelian (Associat/da)
tantes queixes per ser MOOOLT i TAAAN pistera que al final no han deixat rés de pista... ja contaran :whistle:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2018 09:42 #10 per txaos (Visitant)
Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Pues aquí con agujetas hasta las pestañas :joy:

Crec que de pista han deixat molt poqueta, i per sort diría que tota de baixada, per que la resta era tot corriol cap a munt i cap avall :whip:

En general molt maca, ben marcada, a mi en sobrava el tram de grimpada i cordes per la platja :grrr: es que soc més de intentar córrer :laughing:

Al final més de 47 km's en 6:59:58 i pensant en no tornar més... fins avui... es clar que tornaré el proper any :heart:

Com sempre un plaer saludar i compatir estona amb un grapat de correcats.

MUACS!!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2018 10:30 - 10 Des 2018 19:15 #11 per pinelli (Associat/da)
Resumen de la Marató de l’ardenya .
Todo empieza en septiembre cuando nos dan 3 puntos itra por hacer la marató del Pirineu , Despues de pensarlo con Toni decidimos liarnos y mirar una cursa que nos diera otros 3 puntos para así sumar 6 , es uno de los requerimientos que hacen para la occ de chamonix , la ilusión es enorme ..
decidimos está de l’ardenya para que nos diera tiempo para entrenar algo y así afrontarla con garantías .. más tarde dion se sumaría al reto .. después de un par de meses con entrenos de 60/70 kms y 1000/1500 + por serralada marina , serralada litoral y collserola .. pretendiendo imitar el trazado de l’ardenya .. error .. nada que ver .. por lo menos teníamos una buena base ..
la cursa .. objetivo acabar dentro de las 8h ..
llegada a las 6:30 y pronto aparecen Xavi , Manu , Ori , Toni .. más tarde Mònica y joan .. dion y José María más tarde .. también saludó a Carlos , compi de entrenos .. la idea es no separarme de dion y si la cosa se pone fea tirar o que el tire ..
salida sin nervios y con la ilusión de un niño .. empezamos a subir lentamente .. a partir del km 4 la cosa se pone divertida pienso .. corriol y empieza el show .. Manu y Toni tiran y yo me quedo conservando todo lo que pueda .. corriol divertido de subida mezclando zonas de roca .. vamos subiendo y en medio de la subida bajada de 200 m , es la tónica general de todas las montañas que subimos .. ni un metro plano .. coronamos en km 8.5 y estamos perfectos .. bajada peligrosa y tecnica hasta el av del km 11 .. vamos bien de tiempo , empezamos la segunda montaña que es una subida por escalones , subes 1 kmy bajas 100m por corriol peligroso .. también es una zona muy guapa , la bajada si que mola .. espectáculo visual , corriol , hojas rojas , verde y las bambas agarraban perfecto .. bajamos rápido por miedo de no pasar el corte .. que lo esperábamos en el km 20 y no lo encontramos hasta el 21.4 .. ya les vale .. el tiempo de corte era de 3:30h y llegamos en 3:15 h , con margen pero sabiendo que era difícil llegar en 8h .. allí mimo nos dicen que no nos preocupemos , que pondrían 10h y tal .. eso nos tranquiliza y hace que nos marquemos como objetivo las 8:30 /9h .. nos encontramos un grupo de dos y un tío suelto .. el grupo de dos genial .. con la conya conectamos de seguida .. tercera montaña , subimos tramo leeento , muy lento .. agarrándote en los árboles pero este era directo hasta casi al final , que como siempre baja para subir y hacer más daño .. las piernas están calentitas y dion se empieza a quejar del isquio , yo voy subiendo bien pero el va más lento pero a buen ritmo .. de la colla que éramos los dos catxondos eran colegas y el otro iba solo decia que queria plegar .. coronamos y empieza la bajada , que empezaba por pista pero a los 200 m corriol de 3 kms para abajo , era interminable y técnico , los quadriceps quemando .. dion bajaba bien y yo también .. estamos deseando llegar a la playa como si fuera una salvación .. llegamos a la playa y la primera playa bien , tierra pero bien .. pero nos hacen ir de cala en cala cada vez peor .. una de rocas grandes , otra rocas pequeñas , otra larguísima de rocas de todo tipo .. el cansancio hace mella ., entre cala y cala hay que escalar literalmente y bajar por piedras o cuerdas .. sitios con caídas de 3/4 m y peligrosos .. el tío que quería plegar se queda en el avituallamiento .. y nos quedamos 4 .. los dos colegas , dion y yo .. avituallamos tranquilamente , comemos y cachondeo por aquí y por allá .. empieza una subida de escaleras muy guapa , uno de los dos colegas se encuentra bien y tira , el otro se queda con nosotros .. en mitad de la subida vemos un tío de amarillo bajar , era Manu que plega .. problemas de todo tipo y es lo mejor que puede hacer antes de exponer el cuerpo al límite .. intento que no me afecte porque está a diferencia de la otra si que me afecta , pero intento no pensar mucho .. seguimos subiendo y el otro chaval lo veo que flaquea , y dion va peor del isquio .. me da como miedo quedarme solo .. el otro chaval se queda y yo voy esperando a dion que le pone dos huevos .. nos vamos animando , km 35 y aún no sabemos bien lo que nos queda , ya que unos dicen que serán 44 , otros 45 y otros 47 .. las subidas no concuerdan con el track del dorsal .. pero bueno .. seguimos .. como siempre subidas andando , planos y bajadas a gas .. llegamos al cuarto monte y bajada por primera vez de pista , pero al ser de tan pronunciada se cargan los quadriceps a tope .. dion va mejor de isquio y solo le preocupa la fascitis .. yo el isquio y lo demás bien .. llegamos a la última montaña km 39 , sabiendo que iban a caer 47 kms , estábamos casi viendo santa Cristina y nos hacen ir en dir contraria .. putada .. es lo que hay .. venga que quedan menos de 10 .. está subida la subimos a buen ritmo porque sabíamos que aunque petaramos entrábamos en las 10h sobradisimos .. vamos muy bien y el dion me anima todo el rato .. el tío está súper recuperado y sabemos que queda poco .. llegamos a la cima y desde arriba vistakas con santa Cristina de fondo .. es bajar y plano .. empezamos a bajar por un corriol jodido y luego más corrible , a buen ritmo .. ahora molestan muchísimo las pequeñas subidas que hay en las bajadas .. pero ya da igual .. vamos adelantando corredores y eso nos anima aún más .. estamos llegando y vemos el polideportivo , pero los muy cabrones nos hacen dar la vuelta para subir por un riachuelo que lo piso enterito para celebrarlo .. entrada en meta en 8:17h y con la sensación de haber gestionado muy bien la marathon ..me hidrate correctamente , comi correctamente y he entrado entero , corriendo y con una sonrisa de oreja a oreja , con mi ángel de la guarda ( dion ) y dedicándoselo a mi padre que era su 10º aniversario de su muerte .. va para él pues .. al llegar , encuentro con la claca xipiruna ? , Toni ha hecho un carreron ,Txaos sub 7h ?, Ori y barcia Muy Bien también , mi colega dani de 10 también .. lo de Manu ya lo sabía y tambien mi colega Carlos que ha tenido que plegar en el 28 .. una lastima también .. recojo el peluche que acompaño a mi padre sus últimos días en el hospital y me inmortalizo con él en meta .. mi familia también estaba pendiente .. ? . .
luego duchita y a tomar algo rápido que la familia me esperaba ..
gracias a tod@s por los consejos , entrenos , madrugones .. sois muy grandes ..
ah , las supernova asfalto se han portado de 10 .. eso si .. han reventado del todo ?
2222 kms según strava con ellas .. es hora de jubilarlas pero me resisto .. ☝️
Ahora a descansar una mica y ya veremos qué hago .. no me apetece meterme en un plan de maratón ahora mismo , veremos ..

de esta marathon destacó la belleza del entorno pero Sobra dureza , también tener claro la distancia final , ya que el cerebro en este tipo de carrera es fundamental .. ayer no , pero hoy agujetas de traca .. gracias a todos por los mensajes recibidos , continúem amb ilusio com diria un bon amic ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2018 12:49 #12 per Sarcel (Associat/da)
Gràcies per la crónica Pinelli i felicitats a tots vosaltres per la cursa!
Veig que me la puc tornar a posar a l'agenda, tot i que... no sé si sería capaç. En tot cas la mitjà.

Cuidar-vos molt i fins ben aviat a Can Dragó.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2018 16:39 #13 per RugbyMan (Associat/da)
Pinelli :clap: :clap: :clap: :clap:

Ara que he llegit la crónica em reafirmo en l'ideia de no haver-te'n fer cas era la millor opciò per a mi ara mateix.

Algun dia caurà...però preparant-la amb molt de carinyo

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2018 19:10 #14 per pinelli (Associat/da)
sarcel, em vaig en recordar de tu , sabia que t’agradaria .. el recorregut de la mitja pot ser perfecte per l’any que ve .. la marató ni de conya ? ..
rugbyman , tu i jo tenim que fer alguna ja .. aquesta ganxotrail que ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 16:33 #15 per Tonibeltran (Associat/da)
Bones.
Vaig fer la bogeria d'apuntar-me a fer aquesta marató sense rumiar-ho massa. L'objectiu era acabar-la per tenir 3 punts itra que ens permetes optar a anar a la OCC
(Chamonix) el 2019.
Sort que la vàrem preparar junts amb el Pinelli i això va fer que anessim bastant be fisicament i mentalment (es molt exhaustiu i li agrada cuidar el detall, jo sóc mes intuïtiu).
El millor ha estat la preparació, compartir kms amb els companys, fer noves amistats. Tinc molt bon record de l'entrenament correcat a Vacarisses on vàrem coincidir molts companys-es.

La cursa: molt mes dura dels plans que ens havíem fet i les referències que teniem. Només es podia rodar els 3 primers km i els 3 últims, la resta un trenca-cames constant passant per indrets molt bonics i "salvatjes".
La vaig acabar en menys de 8h, que es el temps de tall que demanava l'organització, així que hem dono per satisfet.

Ha estat un plaer poder compartir-ho amb en Dion, Oriol, Xavher, Manu, Barcia i Pinelli, es el millor que m'en porto d'aquesta experiència.

Seguim.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2018 08:29 #16 per txaos (Visitant)

RugbyMan va escriure: Pinelli :clap: :clap: :clap: :clap:

Ara que he llegit la crónica em reafirmo en l'ideia de no haver-te'n fer cas era la millor opciò per a mi ara mateix.

Algun dia caurà...però preparant-la amb molt de carinyo


Nenaza :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2018 23:04 #17 per Dennis Teuling (Associat/da)
Amb retard...

Enhorabona Pinelli (i txaos i Tonibeltran)!!!

Gran cursa, i gran crònica!!
He vist els tracks de la cursa de 10K i era pràcticament plana, i després el perfil de la marató... i era un puto full de serra.
Brutal!!

Tot i així, impressiona molt més llegint la detallada crònica que el perfil tan fred de Strava.
Molt, molt gran Pinelli.

Ara que tens els 6 punts... què faràs amb ells? :dry: :whistle: :whistle:

Una cosa... jo just ara m'he comprat el tercer parell de wambes Supernova (canviant-les cada 800 kms), i vaig fer la última tirada de 75km (muntanya molt "light"), però dubto que siguin les més indicades per a una cursa tan tècnica ?!?:? :?

Molt bonic el detall del peluche pel teu pare :heart: :heart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2018 14:10 #18 per pinelli (Associat/da)
Correcte dennis , per mi molt dura .. , pel perfil i per uns vídeos penjats al Youtube vaig pensar que era pistera , però desde l’any passat es mes o menys així .. ja a la sortida vaig veure un 50% de gent amb trampetes ? , i això ja em va fer pensar ..

lo dels 6 punts la ilusio era ser-hi al sorteig de chamonix , però tot i que la organització va dir que entrarien a la classificació tots fins 10h , això es una decisió de la itra , per lo tant encara no se si em donaran els punts .. això canviaria el planing anual ..
la decisió de fer-la amb bambes dasfalt era fàcil , les Hoka van petar del tot i ni tenia temps ni pasta per comprar/provar unes noves .. així que vaig fer un parell de tirades guapes i es van portar de maravella , de fet crec que es un encert .. si treiem un 10% de roca petita i corriol amb pedra , tot lo demés perfecte ..
de fet , pot ser parli amb el meu Sabater per tunejar-les per fer muntanya .. el boost es inacabable mes de 2200 km i com el primer dia , el Hupper ja es un altre cosa ..
ja contaré que pasa amb els punts

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2018 15:08 - 13 Des 2018 15:09 #19 per RugbyMan (Associat/da)

txaos va escriure:

RugbyMan va escriure: Pinelli :clap: :clap: :clap: :clap:

Ara que he llegit la crónica em reafirmo en l'ideia de no haver-te'n fer cas era la millor opciò per a mi ara mateix.

Algun dia caurà...però preparant-la amb molt de carinyo


Nenaza :666:


jose....Yo tambien te quiero :kissheart:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2018 23:35 #20 per Dennis Teuling (Associat/da)

pinelli va escriure: Correcte dennis , per mi molt dura .. , pel perfil i per uns vídeos penjats al Youtube vaig pensar que era pistera , però desde l’any passat es mes o menys així .. ja a la sortida vaig veure un 50% de gent amb trampetes ? , i això ja em va fer pensar ..

lo dels 6 punts la ilusio era ser-hi al sorteig de chamonix , però tot i que la organització va dir que entrarien a la classificació tots fins 10h , això es una decisió de la itra , per lo tant encara no se si em donaran els punts .. això canviaria el planing anual ..
la decisió de fer-la amb bambes dasfalt era fàcil , les Hoka van petar del tot i ni tenia temps ni pasta per comprar/provar unes noves .. així que vaig fer un parell de tirades guapes i es van portar de maravella , de fet crec que es un encert .. si treiem un 10% de roca petita i corriol amb pedra , tot lo demés perfecte ..
de fet , pot ser parli amb el meu Sabater per tunejar-les per fer muntanya .. el boost es inacabable mes de 2200 km i com el primer dia , el Hupper ja es un altre cosa ..
ja contaré que pasa amb els punts


Espero (i confio) que finalment et donen els 3 punts que t'has més que merescut!!

Jo també vaig fer els 75 'cabrejats' amb les Supernova, però he de reconèixer que les Bushido són molt més adequats per una cursa com p.e. La Bisaura... Són bones, però tenen el seu límit!!
I no conec a ningú que fa 2200 kms amb unes vambes... ningú!
Jo sóc dels que només córren amb un parell de vambes, però després de 800 kms comencen els dolors de bessons, etc...
Dubto que es pugui triplicar!!!

Tot i així... segur que l'any que ve ens veiem en alguna cursa bèstia per aquí!!

Ets un crack Pinelli!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.