CURSA DE LA CAMPANA. 9 de Juny. Organitza CoRReDoRS.CaT

CURSA DE LA CAMPANA. 9 de Juny. Organitza CoRReDoRS.CaT

14 Jun 2019 10:49 #61 per Aloi (Associat/da)
Bones!!
No m'he pogut connectar aquests dies,

Només volia agraïr el bon tracte rebut per part tant dels voluntaris com dels organitzadors, que arribant fins i tot un quart d'hora tard a la línia de sortida no van tenir cap problema en buscar-me el dorsal i deixar-me sortir a fer la cursa aviam si atrapava als que feien d'escombra.
La cursa em va encantar i s'em va fer curta, i no pels quilometres, si no per l'entorn i els corriolets que són magnífics, un pèl tècnics en algun tramet però que es deixaven fer bé sense parar de córrer, saltant com una cabreta i alguna pujadeta que et posava al lloc, l'any que ve a la mitja sense pensar-m'ho.

Bon ambient a l'arribada amb un bon entrepà, un tros de coca i un donut, i fruita!! la síndria boníssima entrava sola!!
En definitiva, una bona cursa per tenir en compte al calendari en properes edicions.

Mil gràcies!!! :)

Salut!!!

"penso mentre corro"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2019 12:09 #62 per ericmm (Associat/da)

14 Jun 2019 23:44 #63 per fandes (Associat/da)
Felicitats organitzadors! L'enhorabona participants i voluntaris! Quin goig feu tots plegats :D

19 Jun 2019 22:12 #64 per No Surrender (Associat/da)
Quin greu haver tardat tants dies a escriure quelcom!, però no volia deixar passar l'oportunitat de donar les gràcies a l'organització i voluntaris la seva tasca per a fer-nos gaudir d'aquesta cursa.
Per mi Vacarisses és una festa, un dia de reunió, de poder veure a molts companys, alguns d'ells que fa mesos o anys que no veia!!!. Vàrem tenir un dia perfecte per fer una bona cursa, i els que aneu ràpids, segur que ho vareu poder aprofitar!
Enguany vaig fer la mitja, a ritme moooolt lent, però contenta pel resultat, és una mitja bastant corrible (però jo no estava per la labor :666: ), molt guar trobar-se allà enmig a en Pau, Tensi i Socanna i poder-los saludar.
Un 10 a l'organització, i faig un petit suggeriment: potser el tassó que ens vareu regalar, en podrieu fer més l'any que ve i que es poguessin reutilitzar cada any (jo ja vendria a escurar :sunglasses: ), jo a les de muntanya , encara que siguin curtes, porto el meu got flexible, però estaria bé si es pogues plantejar alguna alternativa als gots de plàstics d'un sol ús....total en 2 anys estaran prohibits!!! Només és un suggeriment.

Res més, gran jornada i gran matí !!! Larga vida a la Cursa de la Campana i a la Mitja!!! :kissheart:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats