Serra Trail Vallromanes 1-12-2019

Serra Trail Vallromanes 1-12-2019

15 Oct 2019 23:36 #1 per No Surrender (Associat/da)
Hola a tothom!!!
M'ha aparegut aquesta cursa i com he de canalitzar l'energia, avui me dedic a obrir fils.
La desconec totalment, però m'ha semblat una opció interessant, ja que auquel dia hauria de fer una tirada no molt llarga i aproximaré per fer la mitja, ja que tampoc cau gaire lluny de casa.

Hi ha diferents curses:
Un recorregut de 11,4 km pels que comencen, un altre de 21 km pels iniciats i la llarga de 42 km pels que els agrada els reptes. A més a més farem una marxa en la distancia més curta pels que els agrada caminar per la muntanya. Totes discorren pel Parc de la Serralada Litoral amb unes vistes impresionants de les dues cares del territori. El recorregut transcorre en un 85% per corrriols i algún petit tram de pista, sobretot a la cursa llarga. Hem seleccionat els millors trams de la zona i de curses històriques com la Trinxacames del Parc. La sortida i arribada serà a la Zona Esportiva de Vallromanes i teniu un munt de serveis i facilitats per que gaudiu d'una gran jornada esportiva.

Els preus van ara mateix dels 10 als 32 euros, depenent de la distància, però els preus s'aniran incrementant...tot i que no se si depn dels inscrits o de data.

Vos deixar l'enllaç aquí, per si és del vostre interés:
www.gotzam.com/ca/esdeveniments-esportiu...llromanes-2019-24704

Fins aviat! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2019 15:35 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
Tan a prop, i mai havia sentit parlar del Vallromanes...

Però a només 6 dies d'ardenya.. millor ni mirar-ho

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2019 18:33 #3 per Sarcel (Associat/da)
Helena, no he pogut resistir i m'acabo d'inscriure a la mitjà. Es primera edició però ben segur que és farà un lloc al calendari.
També he vist que hi ha un noi de Corredors.cat inscrit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2019 20:11 #4 per Barceruel (Associat/da)
Aquell día estaré a la Marató de València, pero m'ho apunto i estaré atent al feedback que feu. Ho tinc molt a prop de casa!

PS: El correcat que està apuntat és l'Ecopac, vei de Vallromanes. ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2019 18:27 #5 per Sarcel (Associat/da)
Arrossada a l'arribada, miam :) :party: Ya en tinc ganes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2019 16:39 #6 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molta sort Sarcel !!!

Ja ens diràs

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2019 19:56 #7 per ecopac (Associat/da)
Demà correrem per Vallromanes, vaja, com si fossim a casa.

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 17:48 #8 per No Surrender (Associat/da)
Helloooooooo!!!! :party:

Idò això....que avui hem corregut la Trail Vallromanes!!!!!
Era la primera edició, i es notava que hi havia ganes de fer-ho molt bé!!!...pos per aquí les crítiques positives i negatives, ja que sent la primera edició potser algú de l'organització ho llegeix i tot!:

PUNTS POSITIUS:

- Diferents distàncies: A més de la Marató i la Mitja i la de 12km, també hi havia la marxa, cosa que va molt bé, per si vas d'acompanyant, fer una mica d'activitat física, mentre esperes que arribin.
- Cronometratge: Catifa de sortida i d'arribada, i un control sorpresa per allà enmig, per si algún espavilat volia que coneix la zona vol retallar.
- Circuit: Cursa ràpida, molt ràpida (si estas en forma i no vas passat de kg com jo ), amb pista, corriols i circuit trencacames que ho fa divertit. Personalment no és dels terrenys que més m'agraden, perquè a mi me van més les tècniques que he d'acabar arrossegant el cul pel fang i quasi-grimpant...però això ja és el meu problema.
- Preu: a Mi em va costar 20 euretes, no és de les barates, però tampoc de les cares. Qualitat preu no està malament.
- Fotògrafs: N'he vist mínim un parelll duarnt el circuit i un a l'arribada, que no és primordial, però ja sabem que tots som uns "posturetis" i que ens agrada més una foto amb un dorsal que un bon sopar.
- Avituallament final: Molt bé l'aperitiu, la beguda i la paella o arrossada (no he revisat si hi havia opció vegetariana, ja que igualment no quedava a menjar-la).
- Voluntaris: Tela lo amables, i la bona feina que feien!!!!!
- Parquing: Els que sortiem a les 9'30h teniem places a un parquins, no se els que han arribat més tard.
- Bossa del corredor: Una cosa d'aqelles ultraprocessada que no suport, una beguda ensucarda, una manta tèrmica (que sempre va molt bé), i uns calcetins de córrer (molt millor que una samarreta que ja en tenim 2.000).

PUNTS A MILLORAR

Avituallaments: Ja sabem tots que no em diuen de malnom la ràpida i que només n'he deixat 10 enrera, però trob que eren molts justets i jo quan he arribat al segon no hi havia fruita, només galletes maria i principe (talladetes en trocets, perquè supos que je en quedaven poques) a més de les begudes.

- Marcatge: Tot i que la cursa consider que estava correctament marcada, hi havia algun revolt o algun desviament que he trobat que justejava. De fet, alguns corredors s'han perdut.

Plàstic: Moltes curses ja demanen que cada un porti el seu propi got, i ja que era la primera edició podien haver posat al reglament que era obligatori portar got, i de pas, si en posen a la venta a l'inici de la cursa pels que no hi han pensat, es forren...no se, tal i com van les coses qualsevol petita cosa pel planeta és d'agraïr, jo sempre porto el meu.

Aquí acaba el meu "repassillo" a la cursa i a l'organització. Personalment, no és el perfil de curses que m'encantin, però estant tan a la vora de casa, el circuit m'ha agradat i potser hi torni, no serà primordial al calendari ni cap objectiu per mi, però és una d'aquelles que te queden al pensament.

La meva cursa, res a destacar, he anat molt lenta (com costa tornar a començar, joder....), però contenta del dia i de la cursa, jo sempre estic contenta quan acab una cursa. Lo millor haver pogut saludar a na Sarcel, i a n'Alice i n'ecopac, que ells no ho saben , però els tenc moltes vegades al meu pensament perquè me varen animar molt a la meva primera cursa de muntanya (Alpens 2013), que ells també la corrien, i una, sempre s'enrecorda d'aquestes coses. Per cert, veient el recorregut maco de la zona i les opcions que té, potser us hauríeu de plantejar un entrenament d'aquests que es fan mensuals a Vallromanes, segur que serieu uns grans amfitrions i la zona bé ho val la pena....ahí lo dejo.....

Res més, ens veiem a la propera! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 19:47 #9 per Sarcel (Associat/da)
Totalment d'accord amb No Surrender que seria molt guapo fer un entreno-trobada Correcat a Vallromanes, Alice i Ecopac teniu un entorn marevellós al pati de casa.
Per mi lo d'avui era el perfil i el terreny ideal :) , no gens tècnic i de bon córrer, tot i que no tan ràpid trobo amb els 1.100 m positius a la mitjà que és fan notar cuan arribas a certa edat... A la web del Runtolive tenim una eina que ens dona el temps compensat per edat i el meu temps de 2.55.13 és converteix en 2.22.50 ! La veritat, no tinc ni idea si amb 35 anys haguessis pogut fer aquest temps, vaig començar a córrer amb 39...
El recorregut m'ha agradat molt. Dels avituallaments lo que m'ha sorprés és que els dos primers estaven amb els vasos buits i s'havien d'omplir, si és així aleshores millor que cadascú tingui el seu propi got... El tercer avituallament tot normal amb els vasos preparats amb aigua i isotónic, les galletes sense tallar ; i m'he hagut de beure cinq vasos d'aigua per poder menjar-ne una... Crec que anava una mica desidratada.
Tot un encert la paella. Els mitjons també, llástima per això que la talla més petita era un 37-40, massa gran per mi. Però m'els han canviat sense cap problema per uns de més grans que al menys li anirán bé al meu company.
Trobo que ha sigut una primera edició molt lograda i espero que tingui continuitat. L'únic que cambiaria és l'horari de la marató a les 7.45 o les 8 per sortir de dia i no de nit, els altres horaris molt bé, s'agraeix no haver de matinar tant.
En tot cas, cursa molt recomanable :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 20:26 #10 per gorka (Associat/da)
Bé noies, jo també he de canalitzar energia i aquesta tarda estic llegint cròniques i croniquetes.
Pel que dieu un trail prou ben organitzat, caldrà tenir-lo en compte.
NoSurrender, "la ràpida" no seràs però és més important no rendir-se mai. :)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 23:15 #11 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies No Surrender & Sarcel per aquesta informació!!

Doncs.. una cursa per apuntar per l'any vinent!!

Enhorabona per les vostres curses :thumbup:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 14:33 #12 per Zàngano (Visitant)
Bones, en el meu cas vaig fer la marató. El recorregut molt be, totalment trencacames. Aparcament al costat de la sortida, dutxes, fotos, menjar a la meta, cervesa, això ok.
Entenc que fer una marató de muntanya ha de ser un festival considerable, més una primera edició, però no em va agradar que s'endarrereixi la sortida 12-13 minuts mentre plovia. Hi havien moltes cintes, però vaig trobar a faltar senyals al terra, de guix, de fet vaig veure molta gent perduda abans de l'antepenúltim avituallament. I, al penúltim no hi havia gens de fruita ("s'ha acabat") i només unes galetes de gust curiós.
I, fora de l'organització, tampoc em va agradar el poc respecte de certs ciclistes. La muntanya és de tots, però no hauries de passar pegat a un corredor que porta 20, 30 o 40 km. a sobre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 23:36 #13 per No Surrender (Associat/da)

Zàngano va escriure: Bones, en el meu cas vaig fer la marató. El recorregut molt be, totalment trencacames. Aparcament al costat de la sortida, dutxes, fotos, menjar a la meta, cervesa, això ok.
Entenc que fer una marató de muntanya ha de ser un festival considerable, més una primera edició, però no em va agradar que s'endarrereixi la sortida 12-13 minuts mentre plovia. Hi havien moltes cintes, però vaig trobar a faltar senyals al terra, de guix, de fet vaig veure molta gent perduda abans de l'antepenúltim avituallament. I, al penúltim no hi havia gens de fruita ("s'ha acabat") i només unes galetes de gust curiós.
I, fora de l'organització, tampoc em va agradar el poc respecte de certs ciclistes. La muntanya és de tots, però no hauries de passar pegat a un corredor que porta 20, 30 o 40 km. a sobre.


Hola zángano!
Primer de tot, felicitar-te per la teva Marató :party:
Després dir.-te, que molt d'acord amb tu...no m'imagino trobar-me l'avituallament que em vaig trobar en una Marató. En quan a l'espera, trobo fatal que s'endarrereixin les sortides i asobre si plovia fatal.
Ànims i recupera`t !!! :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2019 13:57 #14 per Zàngano (Visitant)
Moltes gràcies No Surrender. L'any que ve més, jo també la tinc al costat de casa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2019 14:31 #15 per Sarcel (Associat/da)
Yo la veritat no m'hi vaig fixar gaire en lo que hi havia als avituallaments perquè les dues primeres hores no tinc cap necessitat de menjar, i encara menys aquí que tenia un trajecte de mitjà hora només fins a Vallromanes, aleshores l'esmorzar no era tan llunyà. I a més a més sempre em prenc mig llitre de té i un plàtan cuan arribo al lloc. Aleshores per mi lo que hi havia en la meva distància perfecte. Ben segur que a la marató n'hi havia un de molt més complet, oi que si Zàngano?

Felicitats per la marató:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2019 14:13 #16 per Zàngano (Visitant)
Gràcies!!!
Puc parlar de les restes dels avituallaments, ja que també soc de l'equip "el/la ràpid/a". El que vaig veure no era abundant, beguda molt correcte (agua, cola, aquarius) i menjar recordo galetes, plàtans i llaminadures (potser em deixo alguna cosa), el que és segur és que no hi havia menjar més contundent com entrepans o sandwitxes, ni recordo fruits secs. I en el penúltim avituallament se'ls havien acabat coses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2019 20:46 #17 per Sarcel (Associat/da)
Fins ara no havia pogut llegir aquesta valoració de la cursa feta per el Speaker però aquí tenim l'explicació del retard a la sortida de la marató, i més coses.

speakerevents.es/serratrail-aixo-promet/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.