Cursa de la Campana i Els 10 de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 5 de juny

Cursa de la Campana i Els 10 de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 5 de juny

24 Mai 2022 15:56 #21 per korfbaler (Associat/da)
Teniu actiu l'inscripció amb descompte per als Associats

TPV EXCLUSIU PER A CORRECATS OBERT: botiga.corredors.cat/index.php?id_produc...9&controller=product

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2022 18:58 #22 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Com altres edicions... Hi haurà piscina després de la cursa?

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2022 20:32 #23 per korfbaler (Associat/da)
Si, tindrem piscina 😜. No hem volgut ser molt insistents en aquest tema perqué el poble està patint unes severes restriccions en l'us d'aigua.
Però com la piscina estava plena, s'ha netejat, i podreu fer us 😉

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2022 20:33 #24 per korfbaler (Associat/da)
Demà dimecres tanquen inscripcions !!!! Animeu-vos !!!

Hi haurà més Correcats a altres curses que a la nostra? 😓

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2022 11:04 #25 per rularo86 (Associat/da)
Bon dia,

En el meu cas faig de llebre a la 13a Edició dels 10 de Santa. Com a màxim em podria apropar en acabar.

Salutacions,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2022 18:08 #26 per Pau (Associat/da)
Els Kms estan marcats? (Es per saber si m'ho he de posar al track o no cal)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2022 21:53 #27 per korfbaler (Associat/da)
Pau .... M'ofen aquesta pregunta 🤪
Està el recorregut marcat, i els punts kilomètrics posats

Fins demà !!!!

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2022 18:16 #28 per Jorfer (Associat/da)
Com ha anat?
Que tal la calor? Us ha deixat córrer?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 09:08 #29 per Kiske (Associat/da)
Bon dia!! Gran matinal ahir a Vacarisses. No podiem faltar malgrat el meu lamentable estat de forma. Em vaig apuntar a la de 10 perque tenia curiositat pel nou recorregut, "peaso recorrido" que s'han marcat, a mi em va encantar, m'ho vaig passar molt be, excepte l'ultim kilometre que vaig patir molt. Primers quatre kms i mig tot practicament de baixada amb corriols espectaculars i pistes molt maques, arribem primer avituallament i 3'5 kms. quasi tot de pla-pujada. Aqui vaig cometre l'error d'anar massa conservador perque pensava que la pujada seria mes forta. Quasi tot per un corriol maquissim!!! Segon avituallament. Un altre km de baixada espectacular on es podia correr, i molt! i el darrer km de pujada pels voltants del poble, aqui ja no podia mes. Resumint, cursa espectacular, si feu els 10 l'any que ve el tornare a fer perque em vaig quedar amb les ganes d'apretar a la pujada una mica mes.

El serveis de 10, a l'arribada de tot, bocata buti bonissima, birra que entra de conya, fruita i gelat, i despres remullada a la piscina que per un dinar familiar no vaig poder disfrutar. L'any que ve com ja es tradició hi tornare.

Felicitats a tots/tes per la cursa que teniu alla especialment Korfbaler que es l'anima de la festa, que no el vaig saludar perque estava massa atabalat perque tot surtis be!

Això si, l'any que ve tenim que fer un esforç tots els/les correcats perque aquesta torni a ser la nostra cursa de muntanya, pocs vaig veure, millor dit molts pocs.

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 13:19 #30 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Fantastic el nou recorregut de 10 k, apte per la gent que vol iniciar-se al Trail, o gent ràpida al asfalt que no está acostumada als desnivells que hi ha a la muntanya. Circuit molt ràpid i corrible, corriols poc exigents que no son molt exigents, gens tècnic, excepte algun petit pas per als que no estiguin acostumats.

Estreno podi de categoría (3r senior) , ja que aquest any he passat a la senior al fer els 35 anys. No se si estic millor o pitjor que l'última edició abans de la pandèmia, ja que allà vaig poder gaudir d'una 3ra posició a la general de la Campana (14,7 km), pero había un bon nivell a la cursa de 10k.

Demano disculpes als companys/es correcats, ja que no em poden identificar bé al no portar la nostra samarreta pastanaga 🥕 Ja que per segons quin tipus de proves, em resulta més còmode portar d'altres samarretes meves que estic més acostumat.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 18:27 #31 per fandes (Associat/da)
Bones curses companys! Sí, vejam si podem ser més correcats en futures edicions... Que la gent de la Campana s'ho curra molt i és una de les nostres!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 20:56 #32 per Pau (Associat/da)
Una cursa genial!

Ja no recordava com eren les curses ;) :S

Quants voluntaris!!!!! Tot impecable, com un rellotge. Felicitats a tota la organització!!!

Per part meva.... fatal, no em pensava que fos possible. No havia entrenat gens, però tot i això em va semblar que 2h30 per 15km no serien un problema... però sí, i fort.

No vaig poder, al final entrant 4' fora de temps, no és gaire, però em sap greu pels organitzadors.

Entrepà de cansalada i cervesa sense límit. Què més es pot demanar?

Ahir sense poder ni pujar les escales de casa, avui una mica millor.

A veure si m'hi poso.... Fins la propera!!

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2022 22:50 #33 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Kiske per la cursa i per la crònica!

Juanjokyokushin, enhorabona pel podi (encara que sense pujar). Potser per a tu era fins i tot massa poc tècnica, oi? :lol:

Pau, quina alegria llegir una nova crònica teva... fa què? 10 anys, 15 anys? :666:
Potser faltaven les Volls del "abuelo" als punts de control per arribar en 2h29:59 ?!?

Fandes, doncs sí, una llàstima. Potser tampoc era la data idònia doncs al caure a dins d'un cap de setmana llarg amb bon temps hi havia molta gent que era fora de Barcelona (com jo) :wonder:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2022 08:32 #34 per korfbaler (Associat/da)
Amb una mica de retard, però entre dilluns de "desconnexió", i ahir de cul a la feina, no es pot arribar a tot :pensive:

Doncs una altre al sac. Ja van 14, i l'any vinent la 15 ...... Alguna cosa farem per celebrar un any rodó ;)

Sempre que hi ha canvis estàs amb el neguit de, com sortirà, i com es valoraran aquestes modificacions. Era nova l'ubicació i els recorreguts de la Campaneta de dissabte. La nova cursa de 10km, i els canvis al recorregut de la Campana. A Vacarisses quan ens liem, ens hi posem be :laughing:
Al final tot perfecte, o quasi perfecte :P
Els nens a la Campaneta van gaudir. Si veieu les fotos, l'espai molt més ample que la resta d'anys, i els recorreguts, sense ser massa llargs, entretinguts i amb el seu punt, curt, d'exigència. De 150 inscrits, 135 nens i nenes van còrrer per l'espai de la Rectoria. El gelat final s'ho valia :woohoo:

El circuit de 10km era una incògnita. Nosaltrs ja el tenim molt vist i fet :stucktongue , i pel que heu comentar, i van dir el mateix diumenge, va agradar. L'estil que comenteu era realment el que buscavam: Circuit de terra, amb més corriol que pista, rapidet però amb els seus "puntets", i molt accesible a gent que no fa gaire muntanya. Així que els asfalteros ja teniu un objectiu per l'any vinent. I l'anunciat "nou corriol de la Campana" també va resultar molt atractiu. Treu 1'5km de pista oberta, per fer-ho per un corriol tancant, amb petites pujades, i on es podia córrer, era un bon canvi.

I l'arribada, com sempre, una festa gastronòmica :laughing: Sindria, entrepà escollit previament, begudes sense límit (cervesa, isotònic, coca-cola, fanta, aigua), coca de forn, gelat, i ..... piscina !!!! Tot a preu preu d'inscripció "barato", i amb preu especial Correcat.

Sincerament .... que més voleu? :wonder:
Era un cap de setmana llarg, si, però la participació a baixat a la meitat que al novembre, quan a les curses dels nens han estat els mateixos que a la darrera edició. A veure com podem quadrar el pressupost, perquè les despeses fixes son les mateixes amb 600 que amb 300 :pensive:

Agraïr als que van venir. Als repetidors ;) i als que s'han estrenat, al nou circuit o a la Cursa. Als 128 voluntaris que dediquen part del seu temps lliure del cap de setmana a donar un cop de ma i la cursa surti endavant. Als comerços del poble que ens donen un cop de ma i ens permeten, de moment, poder oferir el que oferim.

I com sempre, em sap molt greu no poder estar més per vosaltres el dia de la Cursa. Poder xerrar una estoneta i compartir :beer: , però quan no hi ha un all, i ha una ceba :laughing:

Eiiiiii ...... Ens veiem al 2023? Ens veiem al 2023 ..... :party: :party: :party:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.