- Missatges: 1401
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola Danigoal , he llegit tot el post i m'he sentit aludit. Els d'Olot erem nosaltres. :yes: :yes: varem venir 11 representants del Club atletisme olot terra de volcans. dels quals 4 varem fer la marató. Jo vaig entrar amb 3:52 i crec que no es una marató per fer temps, només has de veure els temps de l'èlit. La últims 20 km els vaig trobar lletjos i amb molt poca gent. A més molts de terrenys diferents i corves pronunciades. Vaja no hem va agradar. L'ambient d'arribada molt bo y l'últim tram pasada la meta pel costat costa de pair. Res només volia presentarme i donar el meu punt de vista de la cursa i espero coneixert algun dia. Igual marató Barna.
![]()
![]()
![]()
![]()
A veure, si l'any que ve hi va algú....
... i em jugo una St a que tornaràs a aquesta Marató de Palma que tant significa per tu
Felicitats de tot cor, demostres ser una persona amb una enteresa envejable, no tothom pot fer el canvi de xip, a mi
personalment m'has donat una bona lliçó de cursa, moltes gràcies i enhorabona, ets un crack!!!!!La vas saber córrer i la vas disfrutar, no es pot demanar més d'una Marató!!!!!!!! Endevant noi!!!!!! Seguint aquesta línea, els teus reptes serán sempre grans i exitosos!!!!!! Molta sort!!!!!!