11a TUI Marathon Palma de Mallorca - (19/10/2014)

11a TUI Marathon Palma de Mallorca - (19/10/2014)

21 Oct 2014 21:30 #81 per No Surrender (Associat/da)
Danogoal, impossible frenar-se pel centre de Palma.
Me n'alegro molt que canviassis el xip, era la millor decisió, com tu dius, és una Marató diferent.
Una vegada més felicitats! I a recuperar-se i pensar en nous objectius.
A veure, si l'any que ve hi va algú.... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 23:17 #82 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal has fet la marató amb intel·ligència i has fet una lectura perfecte de la marató.
Una experiència més i a pensar en la següent.  :yes: :yes:

22 Oct 2014 00:06 #83 per Polgi (Associat/da)
Danigoal felicitats per la teva Marató, la volies fer tranquil i el temps t'ha obligat a mes.  :yes: ara a descansar i em jugo una St a que tornaràs a aquesta Marató de Palma que tant significa per tu   ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

22 Oct 2014 21:28 #84 per Nogui (Associat/da)
Felicitats de tot cor, demostres ser una persona amb una enteresa envejable, no tothom pot fer el canvi de xip, a mi
personalment m'has donat una bona lliçó de cursa, moltes gràcies i enhorabona, ets un crack!!!!!  :party: La vas saber córrer i la vas disfrutar, no es pot demanar més d'una Marató!!!!!!!! Endevant noi!!!!!! Seguint aquesta línea, els teus reptes serán sempre grans i exitosos!!!!!! Molta sort!!!!!!  8)

03:54:37 Marató BCN 2012
01:49:15 Mitja Marató Roda 2011
50:28:00 Cursa de la Merce 2009

25 Oct 2014 17:30 - 25 Oct 2014 17:39 #85 per Danigoal (Associat/da)

Hola Danigoal ,   he  llegit  tot  el post i m'he  sentit  aludit. Els  d'Olot  erem  nosaltres.   :yes: :yes:     varem  venir  11  representants  del Club atletisme olot terra de  volcans.   dels  quals   4  varem  fer  la marató.  Jo   vaig entrar  amb 3:52 i    crec  que no es   una  marató per  fer  temps, només  has  de veure els  temps de l'èlit.    La  últims  20 km els  vaig   trobar lletjos i  amb molt  poca  gent.  A més   molts  de  terrenys  diferents  i   corves    pronunciades.  Vaja  no hem  va  agradar. L'ambient  d'arribada  molt  bo  y  l'últim  tram pasada la meta pel  costat   costa  de  pair.  Res   només   volia   presentarme  i  donar  el  meu  punt de  vista   de la  cursa i  espero   coneixert   algun  dia.  Igual  marató  Barna.    8) 8) 8) 8) 8)

Hola, Kilian87  8)  Cert, que hi havia poca animació (perquè de gent ni n'havia un munt... a la platja i als bars!) Una llàstima que la gent no s'impliqui perquè aniniria molt bé en uns kms importants (del 30 al 35, almenys). Dels últims 20km només es salva el moment del gir al km29'5 i a partir del km40, amb tota la gent que ha anat acabant de les altres proves.

A veure, si l'any que ve hi va algú.... :whistle:

Esperem que sí  :P, no volia espantar ningú, jejeje. A més, ara per probabilitats ja no tocarà un any tant dur fins d'aquí a uns anys  :intello:
Per cert, l'any que ve, canvia de patrocinador. De fet ja aquest any TUI no era el principal prò han mantingut el nom.
Qui sap si amb el nou organitzador hi hauran més canvis.

... i em jugo una St a que tornaràs a aquesta Marató de Palma que tant significa per tu   ;)

No sé jo...  :he:  Potser d'aquí uns quants anys, per mirar de fer-la sense caminar. Però al pas que vaig, si he de tornar a les que no m'han sortit com volia, hauré d'estar fent maratons fins als 90anys, de tres diferents ja en tinc dos a repetir/millorar algun dia: Valencia i Palma

Felicitats de tot cor, demostres ser una persona amb una enteresa envejable, no tothom pot fer el canvi de xip, a mi
personalment m'has donat una bona lliçó de cursa, moltes gràcies i enhorabona, ets un crack!!!!!  :party: La vas saber córrer i la vas disfrutar, no es pot demanar més d'una Marató!!!!!!!! Endevant noi!!!!!! Seguint aquesta línea, els teus reptes serán sempre grans i exitosos!!!!!! Molta sort!!!!!!  8)

Moltes gràcies Nogui! però no crec que hagui donat cap lliçó  :oops: un dia com aquest havia d'arribar i suposo que el dia que hagi d'abandonar-ne una també. Però aquí estava perfectament físicament, sense cap molestia (ni tant sols al final tinia la més mínima butllofa als peus!  :oh:) Així que no tenia excuses per no acabar-la.  Ara, ja tinc la segona "caminada" més llarga feta a l'illa, desprès del Des Güell a Lluc a peu   :rofl:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

03 Nov 2014 19:00 #86 per Hansi (Associat/da)
Fa dies se'm va esborrar un post en el qual et felicitava per la serenor de les teves decisions en plena cursa, i reconeixent en les teves explicacions que no hi ha dubte que aquesta marató t'importava molt i molt, i vas saber fer complir el que tu desitjaves. Enhorabona de nou, Danigowl! 8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats