42nd BMW Berlin-Marathon - (27/09/2015)

42nd BMW Berlin-Marathon - (27/09/2015)

22 Jul 2015 20:32 #141 per Altair (Visitant)
Uep bona tarda companys.

guten abend.

Kilometer t´he llegit molt be, celebro que haguis superat la lesio que esmentas, molte nivell tens paiu,  :love:

Las millors hores son las de la fresqueta matinera.

Companys , es la primera vegada que aneu a Berlin ???? :love: dons en el meu cas , repeteixo ,

Us desitxo un bon entrenament, ara ja en el mes d'agost sera el cicle de carga kilometrica, em tirada llarga inclosa.

Crec que provare de duu a terme la teoria de pocs kilomtres setmanals, incluint pero sesions de dues hores,

ho comento perque es el que estic fent, es a dir , dos dies o sesions de dues hores o una hora i tres quarts ( avui ) i el diumenge dues hores, o lo que es igual 20km.

jejeje el diumenge pasat anaba de tornada i eren les 8h15m i aixi que vaig albirar una colla, que aixi que estaban mes aprop, em van fer una piulada agresiva,,,,( es la colla del meu poble ) sempre vaig sol i em el gos,,,vaig pensar " colla de pasarells· com deia en Vivancos jejejeje.

a les nou ja restaba a casa em el bocata i el porro de xarel.lo fresquet :great:.


bueno apa a gaudir, seny i rauxa

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2015 12:58 #142 per curat (Associat/da)
Altair,

mica en mica. Molt bé  8)
M'agrada la teva hidratació en porró fresquet. Un premi després de l'entrenament :wink2:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2015 15:52 #143 per kilometer (Associat/da)
Altair, com es nota que ja has passat pel tràngol de la preparació per Berlin i aixó i l'experiència t'ho està fent portar d'alló més. Em resulta molt interessant el teu plantejament. Jo haig de seguir altre lògicmaent peró resulta interessant, doncs a la postre el que la marató ens demanarà és estar corrent unes quantes hores. Ara ja només et falta fer-te un cinturó de porronets, que els de bidonets ja estan molt vistos  :intello: :intello: :intello:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2015 19:43 #144 per RafaZ (Visitant)
Me n´alegro que tot vagi be Kilometer, jo no em puc queixar, estic portant una bona preparació i per ara el meu objetiu no canvía. Estic fent uns 80km a la setmana i ara començaré a pujar una mica més, fins als 100 mes o menys. L´idea es clara, vull baixar de 2h45 pero estic intentant entrenar per fer-ho una miqueta millor, tot i que l´últim test serà el que decidirà a quin ritme sortire, ja que vull fer una carrera lineal sortint al mateix ritme de principi a fi com vaig fer a Barcelona.
Has pensat en alguna mitja marató previa a Berlin? Si fas algún test de 30km a 3-4 setmanes de la marató igual podríem mirar de coincidir i fer-ho junts... Segur que consegueixo a algún sparring que ens porti aigues i ens pugui fer un seguiment jejeje

Salut!!

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2015 15:01 #145 per kilometer (Associat/da)
Molt bé RafaZ, he de continuar així. Respecte a la mitja, hi ha la posibilitat de la mitja de Sabadell a principis de setembre, peró es bastant probable que no faci cap test de mitja per Berlín. Ara bé, test o tirada si que faré, en principi, si no hi han contratemps, les setmanes -5, -4, -3. Potser si que podem mirar de fer el test de manera conjunta  :wink2:.
Avuí he tancat la 7ena setmana amb gairebé 22 km a la CDLA en 1h30

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2015 16:38 #146 per Altair (Visitant)
hallo companys-
Gracies pels comentaris positius, em fa gracia aixo dels porronets penjats a la cintura.

Pel que fa als entrenaments vaig complint els meus proposits, matinar ben d'hora i sortir al carrer , enfilar las primeras pujadetes del bosc i triscar una mica. paradeta per respirar i alhora acumular energia positiva dels arbres, i guaitar el cel, pensar i sentir l-aire fresquet, el gos aprofita per fer pixaradas i fer de gos, sempre guaita els conills per sortir disparat darrera d.ells pero al capdevall quant arriba devant d'ells no els hi fa res..jejeje.

setmana de 59km igual que l'anterior, tres dies de 10,8.8. 15 i i avui 18km a les 6h30 ja estaba al carrer, i em bones sensacions fisiques i mentals..

La setmana que be crec que augmentare el volumen setmanal fins a 60km, em dos dies de tirades llargas de 18 a 20km.

com a mesura de prevencio prenc cada mati una pildora de arpagofito, i el meu ermorçar es civada + peces de fruita. Ara be el diumenge jejejeje porronet de xarel´lo i botifarra de can Manel em pa i tomatica, em oiives negres.

dos dies de piscina i una mica de bicicleta, mes sesions d'estiraments.

molt be dons, anim i salut,

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2015 17:03 #147 per kilometer (Associat/da)
Està fet un crack Altair  :wink2:. De momnet hem fet coses molt bones i acumulat molt fins al moment, peró només de pensar en el que ha de venir, pot resultar una mica estresant, per la intensitat i per la calor. Ara bé, et llegeixo a tú i trobo aquest punt de relaxació en la teva preparació zen  :mdr:. Algun dia he pensat mentre corria, segur que l'Alatair, ja ha fet la feina i deu estar relaxant-se amb el porronet  :mdr: :mdr:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2015 13:09 #148 per RafaZ (Visitant)
Molt bones! això comença a posar-se serio.. com m´agrada!
Aquesta setmana, de moment, es la que més volum m´ha sortit. Sort que aquests últims dies ha fet algo més de fresquet, la veritat es que s´ha notat a l´hora d´entrenar.

La setmana ha anat així:

Dilluns: 1h de rodatge (4´30")
Dimarts: 25´escalfament + 15x500 a 1´42" (en pista) recuperant 1´30" + 20´
Dimecres: 1h20´de rodatge (4´30")
Dijous: Rodatge de 25´+ 25´a 3´47 + 20' (total 1h10´)
Divendres: 1h de rodatge (4´35")
Dissabte: 25´escalfament + 3x4000 + 15´. (els 4000 en 15´10", 15´00" i 14´45") en pista.
Diumenge: 1h45´ progresius de 4´50" a 3´50".

Total KM d´aquesta setmana 114Km. Ara comença la canya, just quan marxo de vacances  :rofl: espero no saltarme cap entrenament :neutral:
Molta força a tots!!


1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2015 10:36 #149 per Altair (Visitant)
Uep bon dia. nois.

Ja veig que aneu complint etapas, deu n'hi do,

RafaZ , Kilometer, segur que fareu mmpp a Berlin, una vegada hageu arribat a Unter den Linden, i albireu la Branderburger Tor, volareu cap endavant. L'any pasat vaig defallir a PotsDammer Platz km 40, pero quant vaig arribar o la Unter den Linden uaggg, va ser alucinat em sembla que en Buda va sentir el mateix, jejejeje, es bromaaaa. Be es dificil explicar-ho.

Ara a l'edat que tinc ja no paga fer entrenaments especifics, ara be puc dir , que tambe e pasat per aquesta etapa, dons mira ara no trobo las fitxas, pero feia uns entrenaments de caldeu tu,, Farleks, , itervals trainigs, ritmes reisitencia de 10m i 15m, estiraments i movilitat articular, tecnica de cursa,,caballo andaluz . talons al gluteo, genolls , multisalts, pujades em escales, de tot, tot per completar la meva primera marato a BCN 1985,,,,,mmpp 3h04m55s,,,, tinc el diploma enmarcat tu,,,ara be pero va ser el meu limit,,a partir d'aquest punt, ja no pagaba , millorar la marca, dons era un sacrifici massa exigent, calia tocar de peus a terra..

Ara disfruto i gaudeixo d'una altre manera, ¿Zen? , no crec que no, diria que mes aviat en el Tao ; en la quietud del moviment, i del moviment en la quietud. apa.

Aquest mes sera de carga, intentare augmentar els km setmanals, el meu limit sera d'un cicle setmanal de 84km , i ja esta be.


Tschüss.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2015 11:58 #150 per RafaZ (Visitant)
Altair està clar, lo important es disfrutar d´aquest esport tot el temps que poguem, d´una manera o altra. Ara per ara a mi el que m´agrada es intentar anar superant les meves MMP, pero algun dia canviare el xip...
Quines ganes tinc de fer el ultim Km de la Marató de Berlín.. Tinc al cap el video de "informe Robinson" on en Haile Gebrselassie fa record del mon, els últims km son de pell de gallina.. uff!

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2015 12:15 #151 per kilometer (Associat/da)

Altair està clar, lo important es disfrutar d´aquest esport tot el temps que poguem, d´una manera o altra. Ara per ara a mi el que m´agrada es intentar anar superant les meves MMP, pero algun dia canviare el xip...
Quines ganes tinc de fer el ultim Km de la Marató de Berlín.. Tinc al cap el video de "informe Robinson" on en Haile Gebrselassie fa record del mon, els últims km son de pell de gallina.. uff!


Estic totalment d'acord RafaZ  :wink2:. per cert quina setmana que t'has fotut. Sort que agafes vacances per que amb aquest nivell d'entrenament les agrairàs. Jo vaig fer també un bon grapat de km, gairebé 110 km, per rubicar la setmana 8 de prepraració i va naar força bé per estar 2h15 i sol gairebé deper la CDLA. Al final van sortir uns 32,5 km a 4:09/ km. Molt satisfet pel resultat i per que ja hem superat el 50% del treball previst. Aixó vol dir que ens queden ja només 8 setmanes, menys de 2 mesos per la cita.

Ara vindran 4 setmanes dures, ja que jo si que treballo a l'agost i el canvi d'horari al treball, a més, m'obliga a entrenar ben d'hora, abans d'anar treballar. Esperem que el cos ho vagi tolerant bé, com fins ara.

Altair, molts ànims i endevant, que aixó ja comença a fer baixada, tot ique la calor no ens ho acabi de deixar veure 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2015 13:02 #152 per DION (Associat/da)
M’alegra veure-us on fire companys, quins entrenaments¡¡¡ :surprised: :surprised: recordo quan un era jove... :'(

En aquestes caloroses dates, la veritat es que no porto ni la intensitat ni els ritmes adients per molèsties al ciàtic, però malgrat tot, intento complir amb el quilometratge setmanal previst combinant muntanya i planer. Espero els propers dies poder incrementar ritmes :whip: però en tot cas tractaré d’arribar en la millor forma possible. :oops:

Bones vacances a tothom¡¡ :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2015 09:15 #153 per kilometer (Associat/da)
Ànims DION, que ha queda menys. És qüestiuó d'anar fent feina. Estic segur i convençut de que el sacrifici que estem fent aquest estiu ha de ser recompensat a Berlin  :yes: :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2015 10:25 #154 per Frank63 (Visitant)
Hola nois
Jo també estic preparant la marató de Berlin, però a una intensitat mès baixa. Esteu fets uns cracks !!

Aniré per primera vegada a fer una marató fora de BCN. Espero gaudir-la !!!

Que vagin bé els entrenaments d'agost !!

10 k: 43:17 Cursa Nassos 2009
21 k: 1:37:46 Gava 2010
42 k: 3:34:43 Barcelona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2015 10:39 #155 per kilometer (Associat/da)

Hola nois
Jo també estic preparant la marató de Berlin, però a una intensitat mès baixa. Esteu fets uns cracks !!

Aniré per primera vegada a fer una marató fora de BCN. Espero gaudir-la !!!

Que vagin bé els entrenaments d'agost !!


Benvingut Frank63, i ànims també amb aquests entrenaments d'agost. Si el teu debut internacional és a Berlin, ja et puc assegurar una cosa, i és que no ho oblidaràs ja veuràs. Si em permets et diaria tambe que ho vagis gaudint ja, des de la mateixa preparació, per que una major no es corre cada dia

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2015 12:01 #156 per Frank63 (Visitant)
Gracies pel  consell kilometer

Entrenar a l'agost necessita de molta motivació.


10 k: 43:17 Cursa Nassos 2009
21 k: 1:37:46 Gava 2010
42 k: 3:34:43 Barcelona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2015 09:12 #157 per DION (Associat/da)
Frank63, quina agradable sorpresa¡¡¡ :party: ens retrobarem de nou, l’any passat vam fer junts els 30km per la via verda de Girona a  5’/km. Que tal si portem el mateix ritme durant una dotzena de quilòmetres més a Berlin? jo ho tenia previst per intentar fer sub 3h30, com ho veus?  T’animes i ho provem junts?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2015 13:11 #158 per Frank63 (Visitant)
Hola Dion

Espero veure't per Berlin.

Jo també voldria anar a aquest ritme, però acompanyaré a un amic que debuta en marató i no se com anirà.

Molt xula la foto de Vies Verdes. La hem de repetir a Berlin

10 k: 43:17 Cursa Nassos 2009
21 k: 1:37:46 Gava 2010
42 k: 3:34:43 Barcelona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2015 15:03 #159 per kilometer (Associat/da)
Mite'ls, ja feieu bona parella, jo crec que haurieu de repetir.  :yes:

Ja està disponible l'app de la marató. Jo ja la he descarregada a l'ipad. És gratuïta, tot i que falten moltes coses per actualitzar, fet que aniran fent en les properes setmanes i es que té un comptador de marxa enrera que ja ens indica potc més de 7 setmanes per la cita. Nois a tope, que aixó ja s'apropa  :yipi: :yipi:. Jo demà em prendré el dia de descans, que me l'he guantyat després de córrer tots els dies d'agost que portem  :whistle:, per un total de més de 122 km... :yipi: :yipi: :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2015 16:27 #160 per kilometer (Associat/da)
Eii "da diese ausbildungen, freunde gehen", que vindria ser que tal van aquests entrenaments amics ?. Aixó cada dia està més a prop i la sensació de que s'apropa, almenys per a mi, és més gran quan passo de la meitat de la preparació. Parlava no fa tant de la setmana 8 i ja estem immers en la 10ena setmana, el que vol dir que ens queden poc més de 5 setmanes :yes: :yes:

Com ho teniu aixó de lligat, vols hotels, turisme.... Yo estic acabant de quadrar el calendari de turisme  :mdr:, sobretot per la family, peró l'hotel el vaig lligar ràpid, quan vaig veure que volaven ja la tardor passada i el vol, he fet un seguiment com a NYC l'any passat i m'ha funcionat fins a la data molt bé, doncs, no he trobat cap vol més barat, que el del dia 1 de juny, que va ser quan el vaig comprar (a NYC, em va passar el mateix).

La part atlètica continua endevant a tota màquina i amb més ganes cada cop de que s'apropi el 27-S i no per les elccions  :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.