- Missatges: 466
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Vamos!!! ja queda menys, cada vegada amb més motivació, i encara més desprès de còrrer ahir la Mitja de Sabadell. Jo era conscient de que havía de posar-me un dorsal abans de la marató si o si per treure un entrenament de confiança i ho he conseguit.
Ahir 1h18´15" a Sabadell, fent marca personal (per més d´un minut) sense buscar-la i a un circuit dels que no es consideren ràpids. Vaig fer un calentament llarg i després vaig allargar 3 kms més. En volia fer 5 pero algo em va sentar malament a la pantxa i vaig haver de parar per evitar una catastrofe :rofl:
Se que 1h18´15" potser no es un temps que signifiqui 2h45 a Berlin, pero crec que si en comptes de Sabadell hagues estat Barcelona, podría haver tret un 1h17´30" aproximadament, pel que ja em cuadraría mes. Kilometer, tu que ets l´expert, quina opinió tens?
Molta força a tots aquestes tres setmanes que queden, i sobretot a cuidar-se be per no fer-nos mal!
Vamos!!! ja queda menys, cada vegada amb més motivació, i encara més desprès de còrrer ahir la Mitja de Sabadell. Jo era conscient de que havía de posar-me un dorsal abans de la marató si o si per treure un entrenament de confiança i ho he conseguit.
Ahir 1h18´15" a Sabadell, fent marca personal (per més d´un minut) sense buscar-la i a un circuit dels que no es consideren ràpids. Vaig fer un calentament llarg i després vaig allargar 3 kms més. En volia fer 5 pero algo em va sentar malament a la pantxa i vaig haver de parar per evitar una catastrofe :rofl:
Se que 1h18´15" potser no es un temps que signifiqui 2h45 a Berlin, pero crec que si en comptes de Sabadell hagues estat Barcelona, podría haver tret un 1h17´30" aproximadament, pel que ja em cuadraría mes. Kilometer, tu que ets l´expert, quina opinió tens?
Molta força a tots aquestes tres setmanes que queden, i sobretot a cuidar-se be per no fer-nos mal!
Ostia, quin tiempassu !!
1h18'15" ahir a Sabadell, per mi, equival a 1h16 a Barcelona al febrer (molt millor temperatura i recorregut) Si segueixes entrenant, ho podrem comprovar !!
Ahir vas anar a 3.42 i a la marató 3.54 Jo crec que no és gens descabellat aquest +12" i més comptant que Berlin és planera i sol fer una temperatura molt fresqueta i bona per córrer. De 20 graus a 10 hi ha un món.
Bona feina !
Tranqui. Molts ànims. Va per marca. Quan eecollis el dorsal sortirà. Segurament tindràs la lletra B. ÀnimsHo tindré en compte jcarpa gràcies.
De totes les setmanes de la preparació crec que aquista es de les pitjors en quan a sensacións, i l amotivació m´ha baixat bastant. Ahir tenia 6x2000 i nomès en faig fer un i vaig marxar cap a casa.. les sensacións eren dolentes, les cakes pesadez i molt poques ganes de còrrer...
En fi, espero no "cagarla" aquesta setmana i poder cumplir amb la resta d´entrenaments, que son suaus menys dos que tenen tela (un 25x400 demà i un 10x1000 dissabte)
Per altre banda no se com va el tema de calaixos de sortida, si va per dorsal, per marca o com... amb el dorsal 38750 te pinta de que sortiré bastant enrrere no? Ai mare..