42nd BMW Berlin-Marathon - (27/09/2015)

42nd BMW Berlin-Marathon - (27/09/2015)

20 Nov 2014 14:55 #21 per kilometer (Associat/da)

Berlin i jo tenim un assumpte pendent des del 2012 on vaig veure dos vegades el Mur... :rofl: i al 2015 passarem comptes!  :666: :party: :whip:


Deibid, aixó vol dir que has tingut sort en el sorteig ?

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 14:59 #22 per kilometer (Associat/da)
Bé jo ja puc dir oficialment que hi soc inscrit  :yes: :yes: :great:

Bé en principi, no es cap sorpresa, tenia la marca que demanaven, així que cap a dintre. Ara bé, encara em queden uns mesos per a pensar-hi seriosament. Encara m'estic relamint les ferides de NYC, i ara per ara toca veure com evoluciona la temporada. Si les coses van bé, pasarem sense dubte l'estiu més dur i difícil que hem passat mai preparant Berlin, peró estic segur que valdrà la pena.

Algú més nois ?

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 15:24 - 20 Nov 2014 15:27 #23 per (Visitant)

Deibid, aixó vol dir que has tingut sort en el sorteig ?


Si! I vigila la teva esquena que en aquesta no me passejaré i la intenció és vindré fort!  :666: :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 16:39 #24 per RafaZ (Visitant)
Jo també soc dins!! :yipi: Així doncs aquest any que ve fare Barcelona i Berlin, ja que la marca per NYC no la podré aconseguir abans del 31 de desembre ni de broma  :'(

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 17:16 #25 per ivanlazaro (Visitant)
Ei molt bé!!! em sap greu als que no us hagi tocat, aviam per la propera si teniu més sort.

A mi també m'ha tocat el dorsal per córrer a Berlin, la idea és completar el circuit de majors pel 2016. Per ara acabo de reservar l'hotel a 15 minuts caminant de l'arribada, és amb cancel·lació gratuita. Recomaneu allotjar-se a prop de l'arribada o millor una altra zona? No conec Berlin i tampoc vull estar molt lluny del centre.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 17:29 #26 per uriiiii (Visitant)
Jo també estic dins, vamooooooooooos. Objectiu 2h 50, si feu algun grup d´entrenament aviseumeeeee  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 17:32 #27 per uriiiii (Visitant)

Jo també soc dins!! :yipi: Així doncs aquest any que ve fare Barcelona i Berlin, ja que la marca per NYC no la podré aconseguir abans del 31 de desembre ni de broma  :'(


Pero NY han canviat els temps eh, ara per marato demanen 2h 55 i per mitja 1h 23. Llavors si que pots entrar no?? no se si vaig equivocat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 18:26 #28 per kilometer (Associat/da)
Deibid, ho tindré en compte, hauré de córrer amb ganes que et veig amb molt interés per fer-ho bé  ;)

RafaZ, dos maratons en 6 mesos, serà un treball dur. Molts ànims. Per cert com diu l'uriiiii, han rebaixat les marques de NYC. Ara bé teniu-ho en compte. La marca garanteix la inscripció si s'aconsegueix a una cursa organitzada per la NYRR, si no us tocarà esperar a un sorteig especial, que crec serà més dur ja que amb la baixada de marques, augmentarà el nombre de garantits a través de les curses de la NYRR.

uriiii, molt bon objectiu. Serà un dur estiu. Per buscar aquesta marca haurem d'entrenar fort. :yes:

ivanlazaro, des de que et vaig veure a Paris 2013, em sembla veure't a totes les maratons  :whistle:. Em sembla que has fet Chicago i faràs Tokyo sino estic equivocat i ara Berlin. Encara no miraré per córrer Boston, peró t'asseguro que córrer a NYC serà complicat i a London gairebé impossible sense afluixar la mosca, ja t'ho dic. Per cert vas per feina ja veig, hotel reservat ja, si falten encara 10 mesos i no tens el vol ni res. En aquests aspectes, no corres, voles  :mdr:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 19:09 #29 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Bé jo ja puc dir oficialment que hi soc inscrit  :yes: :yes: :great:

Bé en principi, no es cap sorpresa, tenia la marca que demanaven, així que cap a dintre. Ara bé, encara em queden uns mesos per a pensar-hi seriosament. Encara m'estic relamint les ferides de NYC, i ara per ara toca veure com evoluciona la temporada. Si les coses van bé, pasarem sense dubte l'estiu més dur i difícil que hem passat mai preparant Berlin, peró estic segur que valdrà la pena.

Algú més nois ?


felicitats  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 19:44 #30 per ivanlazaro (Visitant)

Deibid, ho tindré en compte, hauré de córrer amb ganes que et veig amb molt interés per fer-ho bé  ;)

RafaZ, dos maratons en 6 mesos, serà un treball dur. Molts ànims. Per cert com diu l'uriiiii, han rebaixat les marques de NYC. Ara bé teniu-ho en compte. La marca garanteix la inscripció si s'aconsegueix a una cursa organitzada per la NYRR, si no us tocarà esperar a un sorteig especial, que crec serà més dur ja que amb la baixada de marques, augmentarà el nombre de garantits a través de les curses de la NYRR.

uriiii, molt bon objectiu. Serà un dur estiu. Per buscar aquesta marca haurem d'entrenar fort. :yes:

ivanlazaro, des de que et vaig veure a Paris 2013, em sembla veure't a totes les maratons  :whistle:. Em sembla que has fet Chicago i faràs Tokyo sino estic equivocat i ara Berlin. Encara no miraré per córrer Boston, peró t'asseguro que córrer a NYC serà complicat i a London gairebé impossible sense afluixar la mosca, ja t'ho dic. Per cert vas per feina ja veig, hotel reservat ja, si falten encara 10 mesos i no tens el vol ni res. En aquests aspectes, no corres, voles  :mdr:


jeje, la de Tokyo tot i que tinc la inscripció i hotel agafat, pot ser que per feina s'em compliqui, però a les que vull arribar al 100% per donar-ho tot ja em marco que seran Tokyo i Berlin, si al final no puc Tokyo, doncs al 100% per Londres, o Barcelona si al final no puc cap de les 2 majors. Lo de l'hotel si però sense mirar gaire, només he vist al mapa que estava a prop i amb bons comentaris. El vol ja més endavant, al gener suposo que l'agafaré. Coincidirem després de París, on tens marca. Espero donar-te sort a Berlin, segur que aconseguiràs l'objectiu que et proposis  8)
Felicitats a tots i als que no, sort l'any vinent.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 19:48 #31 per kilometer (Associat/da)
ivanlazaro. Si, si es qüestió de sort, et consultaré els meus propers moviments maratonians  :yes:

MIGUEL SBD  ;), gràcies


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 20:05 #32 per (Visitant)

Deibid, ho tindré en compte, hauré de córrer amb ganes que et veig amb molt interés per fer-ho bé  ;)


Tu sempre corres amb ganes, no m'enganyis!  :666:

Tot dependrà de com acabi físicament (i mentalment) del Ironman de Niça. Si tot va com ha d'anar, la idea és baixar de 2:50.  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2014 21:50 #33 per kilometer (Associat/da)

Deibid, ho tindré en compte, hauré de córrer amb ganes que et veig amb molt interés per fer-ho bé  ;)


Tu sempre corres amb ganes, no m'enganyis!  :666:

Tot dependrà de com acabi físicament (i mentalment) del Ironman de Niça. Si tot va com ha d'anar, la idea és baixar de 2:50.  :whistle:

Uauu, el que dèia, que no em podré despistar ni un pel.  :great:. Aixó ja és altra história eh :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 08:37 #34 per Flash (Visitant)
Un altre que hi anirà. 8)
Serà la meva primera marató internacional :party:
Serà el meu regal d'aniversari "50 tacos" :glasses:
Ja estic descomptant es dies jajaaaa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 11:28 #35 per Jord1 (Associat/da)
ivanlazaro, nen no pares mai tu?  :surprised: :surprised: :surprised:  Un plaer haver coincidit amb tu a València i veure que a part de fer tantes maratons, les fas competitives. No sé, però igual ens veiem al març a a Roma, no?  :whistle: :whistle: :whistle: Felicitats Ivan  8) 8) 8)

kilometer, no sé si ja l'has feta Berlin, però de ben segur que disfrutaràs i lluitaràs per la marca. Impecable organització, circuit totalment pla i temperatura ideal per córrer. Lo d'entrenar a l'estiu és dur però el dia de la marató et retorna al teu favor. M'agradarà llegir els teus entrenos i la teva marató crac  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 11:57 #36 per uriiiii (Visitant)

Deibid, ho tindré en compte, hauré de córrer amb ganes que et veig amb molt interés per fer-ho bé  ;)

[uriiii, molt bon objectiu. Serà un dur estiu. Per buscar aquesta marca haurem d'entrenar fort. :yes:

Deibid doncs fem grupeta per el 2h 50 no??? Seria un plaer intentar-ho amb tu :)  Moltes ganes de Berlin i guanyar-me el pase a la marato de NY amb el sub 2h 55 :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 12:40 #37 per RugbyMan (Associat/da)
Per als que aneu a Berlin,

No badeu amb els vols (prioritari) i els hotels que volen. Lo del vole es lo mes important i ara igual trobeu bones ofertes a Lufthansa (tot i que després t'ho canvien a German wings per que son del mateix grup  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:).

els hotesl també volen , pero si teniu algú amb S-Bahn o U-Bahn a prop ja va bé. Jo l'any passat vaig estar aqui i molt content amb metro a prop i molt bé comunicat:  www.schoenhouse.de/...i si feu al sopar post marató a Hofbräu Berlin el teniu a 5' caminant  :666: :666:

Desde Tegel a l'apartament el Taxi ens va costar 22€. Espero que ajudi

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 12:54 #38 per Sabadellenca (Associat/da)
Ohh, quina sort!!
jo tenia previst fer la marató del 2015 allà, però no m'ha tocat  :'(
Res, em tocarà esperar un altre any.... :arf:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 14:55 #39 per kilometer (Associat/da)

kilometer, no sé si ja l'has feta Berlin, però de ben segur que disfrutaràs i lluitaràs per la marca. Impecable organització, circuit totalment pla i temperatura ideal per córrer. Lo d'entrenar a l'estiu és dur però el dia de la marató et retorna al teu favor. M'agradarà llegir els teus entrenos i la teva marató crac  :great: :great: :great:


Moltes gràcies Jord1. La idea serà preparar-nos a tope i intentar buscar el Kimetto que pugui portar dintre. I a ben segur que ho intentarem, a l'igual que refer-nos de la "desfeta" de NY. Peró ara necessito poder fer bones curses que em retornin la moral perduda. Després vindrà l'estiu, que no només serà difícil per la calor, sino per les vacances, la criatura, el canvi d'horar laboral d el'agost, etc... Serà una odisea, peró sia rribo a Berlin superant aixó, faré tot el que estigui en la meva mà per a que aquell dia poguem donar-ho tot  :yes:

RugbyMan, gràcies per les indicacions  ;). Prenc bona nota

Per cert a tots, a mi m'ha arribat el mail confirmant qur hi estic inscrit, peró no aconsegueixo trobar-me a la llista d'inscrits. Ni per nom, cognom, club, data de naixement, població. Ho he intentat tot. Que en sabeu alguna cosa ?. A algú més li passa. Per si un cas jo ja he enviat un mail. Per exemple si busco corrdors.cat nomeés trobo a l'Ivan i al Ramon, peró en som més no ?

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 18:58 #40 per Altair (Visitant)
Ei hallo guten nach, mein freund. companyx.

Perdo pel meu silenci, fins ara que restaba amagat a la cova. :great:

Dons tambe m'ha tocat la rifa, estic conten. Repeteixo l'experiencia de 'any pasat, dons pel fet d'arribar una mica justet , Berlin es mereix dos dias a tutiplen :great:..

Jordi1 una salutacio especial per tu macu.

Rugby-man, Tambe per tu, i bueno tots els carrecats de l'edicio 41.

L'any que be, anirem tota la family, serem 6, estem valoran un apartament, o tanmateix el Hotel/Hostel, que varem estar , es economic i l'esmorçar esta força be. El diumenge farem assemblea .

De moment em quedo em Germanwings, ja que Luftansa, al capdevall et passa a la seva filial, si es veritat que els preus han augmentat, junt em la politica restrictiva, dons el pilots estan mantenint jornadas de lluita.


Kilometer, no et preocupis que ja sortiras en la llista, hom si que i soc, potser es perque ja estic al pot, recordo que l'any pasat costaba de trobarme.

Han i hagut modificacions, car l'any pasat tenies una setmana per pasar per caixa, ara enguany ja t'ho cobran, sense deixa-t`ho pensar,, crec que es per fer adrecera informatica. Que i farem.


Sobre la questio dels entrenaments, a mi ja no em preocupa, aixo, dons ja per l'edat que tinc estic en el nivell de + 4hores.

Els meus projecte vital pel proper any, son repetir la marato de Barcelona i Berlin, i continuar tancan trams de la ruta del cami de vinya del Penedes cami numero 1 del Monestrell, P 148, desde L'Arbos fins Sant Sadurni,,43Km, si tot va be, crec que el podre fer en el mes d'abril, a veure a veure :whistle: :whistle:.

Res mes ,,, ens anirem comunicant :yes: :yes: :yes: :yes:.

sort.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.