Geneva Marathon, 3/5/2014

Geneva Marathon, 3/5/2014

14 Oct 2014 21:55 #1 per Mona (Associat/da)
Estic mirant quina serà la propera marató, volia q fos cap a finals d'abril o principis de maig per poder entrenar bé després de les vacances, i que coincideixi amb l'inici de la temporada forta de feina, perquè més endevant ja em serà impossible poder entrenar bé. Gienbra em va bé pq no necessito hotel i puc tenir-hi claca, i la data és ideal!

He vist que en Buff! la va intentar el 2009, però no he trobat cap altre fil en què hi hagi més detall. Algú l'ha feta?!

Buff!, no voldries treure't l'espineta?!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2014 20:19 #2 per Mona (Associat/da)
Sembla que no la deu haver fet ningú?! Doncs algú haurà de ser el primer! Inscrita!!!
Algú més s'hi anima?!


http://www.genevemarathon.org/fr/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2014 22:08 #3 per No Surrender (Associat/da)
Si en Buff! no s'anima, l'hauràs de fer tu!
Sort en els entrenaments, ja ens explicaràs que tal aquesta Marató.  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 23:36 #4 per Buff! (Associat/da)
No, en Buff! no s'anima. :erf:
Hores d'ara encara estic pensant si retorno a la competició amb la marató de Barcelona, ja que aquest any no coincideix amb la de la Vall del Congost. Però es fa molt difícil establir un pla d'entrenament sense ganes. :winktongue:   
Malgrat no acabar-la el 2009 en tinc un bon record i una de les millors camisetes que encara porto a les vacances per "mudar" informal. :he:.
Veig que ara han canviat el circuit a una sola volta, fins al 30 la cosa pinta solitària i els següents 5 kilòmetres al costat del llac, que coincideixin amb el circuit del 2009 tampoc tenien gaire animació. La fira només eren mitja dotzena de carpes i els avituallaments correctes, però ara la cosa ha millorat amb isotònic a tots ells i quatre punts amb gel.
Espero que et surti, com gairebé sempre, una gran marató Mona. :great: Ja ens tindràs informats
. :eyes:
 

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2014 11:44 #5 per Buff! (Associat/da)
Correu de l'organització:

5 mois avant la 11ème édition du Harmony Genève Marathon for Unicef
Dans cinq mois, plus de 15’000 coureurs prendront le départ de la 11ème édition du Harmony Genève Marathon for Unicef. Inscrivez-vous avant le 31 décembre 2014 pour profiter d’un tarif préférentiel et prenez part à cette course réputée pour la beauté de ses parcours, la diversité de ses courses et l’atmosphère unique qui y règne.

Avec huit formats de course au programme, le Harmony Genève Marathon for Unicef rassemble des coureurs de tous les âges, de toutes les nationalités et de tous les niveaux.  Le dimanche 3 mai aura lieu le Marathon, le Marathon Relais (4-6 personnes), le Semi-Marathon et le Semi-Marathon Handbike et Fauteuil de course. La veille, le samedi 2 mai, des formats plus accessibles seront proposés : La Genevoise (5km pour les femmes à partir de 14 ans) et des courses pour les juniors (de 6 à 15 ans), qui seront organisées au cœur de la rade de Genève et dans le Jardin Anglais. Suite au succès rencontré en 2014, le 10 km ouvert aux coureurs et aux marcheurs se déroulera de nouveau le samedi en soirée.

Avec des conditions climatiques parfaitement adaptées à la course à pied en mai, et un parcours roulant, le Harmony Genève Marathon for Unicef apparaît comme un rendez-vous idéal pour les adeptes de la course à pied. Les participants auront la chance de sillonner la campagne genevoise en empruntant un parcours unanimement reconnu pour la beauté de ses paysages, puis de découvrir le centre-ville de Genève et ses monuments les plus emblématiques avant d’effectuer une dernière ligne droite de prestige sur le Pont du Mont-Blanc, avec une vue imprenable sur le célèbre Jet d’Eau. En savoir plus.

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2015 20:43 #6 per tonivet (Associat/da)

Sembla que no la deu haver fet ningú?! Doncs algú haurà de ser el primer! Inscrita!!!
Algú més s'hi anima?!


http://www.genevemarathon.org/fr/


Ja m'agradaria ja però em temo que m'hauré de conformar amb Empúries  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 22:51 #7 per Mona (Associat/da)
Després d'un mes de vacances i entrenaments poc seriosos  :oops:  comença ja l'entrenament específic per la Marató!!!  :yipi:  després d'un llarg descans sense maratons em ve molt de gust córrer séries i tirades llargues amb l'objectiu el 3 de maig! Avui he estat fent sèries per la Barceloneta, i tot i que he notat que haig de millorar forma, m'he motivat moltíssim!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2015 20:47 #8 per danili (Associat/da)
Ànims amb la preparació. Et veig capaç de tot!


21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2015 21:45 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Mona :love:

vinga a entrenar que et quedar poc per el 3 de maig  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2015 09:44 #10 per Mona (Associat/da)
Merci pels ànims! De moment capaç d'intentar-la preparar a consciència, després d'1any i mig sense cap Marató me'n moro de ganes i intentaré seguir tots els entrenaments! Me'n vaig cap a Badalona corrents!  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2015 18:33 #11 per Josep80 (Associat/da)
Mariona,

et queden 9 setmanetes... :whistle: :whistle:
com ho portes?
jo, a falta de 8 setmanetes, d'aquella manera..., a veure com va aquesta marató de primavera  ;)

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2015 08:05 #12 per Mona (Associat/da)

Mariona,

et queden 9 setmanetes... :whistle: :whistle:
com ho portes?
jo, a falta de 8 setmanetes, d'aquella manera..., a veure com va aquesta marató de primavera  ;)


Ho porto! Just fa un mes que vaig tornar de les vacances d'1 mes, i allà vaig sortir a trotar, però sense regularitat. Des de que he tornat m'hi he posat amb moltes ganes seguint el planing d'entrenament tant com puc. Després d'1any i mig sense córrer cap Marató les ganes em donen moltíssima energia!

Diumenge vaig fer la Mitja de Banyoles, primera cursa després d'un temps, i m'hi he sentit molt bé! 1h36'04''!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2015 19:00 #13 per AlbertRande (Associat/da)

Mariona  que vagi molt bé la preparació de la teva nova Marató .  :yes:

  Molt bon temps en la Mitja de Banyoles  :great: 

  Molta força pels propers entrenaments  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2015 10:40 #14 per Mona (Associat/da)
Gràcies Albert!!!

Aquest diumenge vaig fer les 5 Milles Femenines a Valldoreix, és una cursa tobogan, i va ser un repte, les 3 primeres calssificades anaven molt fortes, i em van motivar a anar-hi darrera! Vaig acabar amb un temps de 34'48'', molt contenta de l'esforç fet, i tenint en compte que porto 1 mes d'entrenament específic per la Marató, estic satisfeta del resultat.

ARa a seguir amb els entrenaments! i alguna altra cursa per donar-me més canya i velocitat. El 22 de març faré els 10km de la Running Badalona, i el 19 d'abril la Mitja Marató Costa Barcelona Maresme.

Continuo sentint-me bé amb els entrenaments!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2015 08:57 #15 per curat (Associat/da)
Mona,

aquesta marató me la vag mirar fa uns anys per anar-hi i té un atractiu el recorregut en anar envoltant una part del llac (podriem trobar similitud amb Banyoles  ;)) Finalmement, la vaig descartar un any per fer la d'Edimburg i un altre per fer la d' Empúries.

Que segueixin les bones sensacions en la teva preparació  8)

salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2015 11:28 #16 per Mona (Associat/da)
Curat, a la dEdinburgh li tinc l'ull posat fa temps, algun any caurà!

Es nota que la data de la cursa es va apropant, ja només queda un mes i des de la organització van enviant una pila de mails! Quina emoció!

Dissabte 2 de maig fan la Genevoise, una cursa femenina de 5km, m'hi he inscrit, la idea és córrer-la sense pressa amb les meves cosines que vindran a animar-me diumenge, i compartir alguns kms amb elles  :love:. Dissabte després de la Genevoise es fan una pila de curses d'entre 1km i 5km per nens d'entre 5 i 15 anys, i a la nit hi ha fins i tot una cursa de 10km! La Walking et Nordic Walking, aquesta deu ser ben maca, però prefereixo anar a dormir d'hora i donar-ho tot diumenge!

Veient la gran quantitat de curses que hi ha organitzades fent-hi participar gent de totes les edats i promovent-les fins i tot a gent que no sol córrer, m'imagino que, tot i ser una marató que no és molt multitudinària, la ciutat deu estar bolcada en la festa atlètica!  :party:

Els entrenaments continuen anant bé, l'altre dia en Lucius em va fer donar-ho tot en unes sèries a la platja, estava una mica adormida i sort de tenir algú que em donés canya! L'entrenament d'ahir no va anar gaire bé, estic mig engripada i ho vaig notar al sortir a córrer, però res que no es curi amb un parell de dies de descans per tornar a estar en plena forma ben aviat! El 22 de març vaig fer els 10km de Badalona amb en Xavi Giróde llebre i vaig fer 41'48'', era un recorregut planer i el dia era bo, així que pot ser un bon indicador per la Marató, que també és planeta, i estic convençuda que el clima serà bo!  :yes:  Dilluns m'esperen els 15km de Canovelles, pel que sembla el recorregut serà tobogan, i com que no el conec sortirem a veure com reaccionen les cames.

Ja només falta 1 mes per al Gran Dia!!!  :party:  Comencem el compte enrere!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2015 12:13 #17 per curat (Associat/da)
Vinga Mona, que això ja va de baixada  8)

La cursa de Canovelles és força divertida amb trams de tota mena: asfalt, camí, herba, pista d'atletisme. Una fusió entre ruta i cross. Si plou el dia abans pot ser encara més divertida. No sé si haurà canviat el recorregut però la part cross era molt guapa  :yes:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2015 19:56 #18 per Mona (Associat/da)
M'he passat la última setmana amb angines  :'(  així que l'última setmana de càrrega forta me l'he passada al llit... Dijous vaig sortir a trotar una mica per veure què tal anava, i aquest matí he sortit a fer unes sèries, encara no estic a ple rendiment, però no ha anat tan malament, espero estar del tot recuperada per la Mitja de la setmana que ve a Calella!

3 setmanes només per viatjar a Ginebra!  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2015 20:27 #19 per danili (Associat/da)
Seny i rauxa per aquests darrers 21 dies! La setmana vinent seré a Sant Feliu de Guíxols amb els de la TrailWalker. Que vagi bé la mitja!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2015 20:29 #20 per danili (Associat/da)
Enganxes pont del dia 1? Aprofita per descansar.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.