1ª Marató del dia dels inocents 28.12.2015. Plaça Catalunya a les 10h mati

1ª Marató del dia dels inocents 28.12.2015. Plaça Catalunya a les 10h mati

27 Des 2015 23:56 - 28 Des 2015 00:08 #1 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

No he vist cap fil obert i obro amb la informació que he trobat ;)

Es tracta de donar 84 voltes a la Plaça Catalunya (cada volta 500m). Les inscripcions es poden fer fins mitja hora abans a la secció de cosmetica de El Corte Ingles i hi ha avituallament davant del Triangle a cada volta.

Hi ha servei de llebres però no son Correcats. Hi haurà control de retallades evitant que la gent passi pel mig de la plaça d'un cantó a l'altre i espanti als coloms.

Foto Correctat a les 9h30'. Ens veiem al mig de la Plaça.

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 00:17 #2 per Vicenç (Associat/da)
Alguns dubtes, es plana?, tancaran el circuit per la gent que va a comprar?, tenen servei de guardabosses?, crec que las dutxes estan una mica lluny al Corte Inglés de Diagonal, es cert?.

Fins d'aquí una estona.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 00:25 - 28 Des 2015 00:33 #3 per Polgi (Associat/da)
Hola Vicenç

Les dutxes es veritat que estan al CI de la Diagonal però el guardarroba esta al Louis Vuitton de P. Gracia  :yes:

La cursa fa pujada davant del C.Ingles però pel cantó contrari recuperes  8)

Ens veiem a la foto  :great:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 00:28 #4 per Vicenç (Associat/da)
Moltes gràcies, vaig a dormir, que demà no tenia prevista cap Marató, però aquesta novetat mereix un canvi de plans  :party: .

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 00:56 #5 per jaume86 (Associat/da)
Culló Vicenç que estàs fort!! Ahir Mitja Espirall i avui Marató  :yipi: :yipi:

Polgi pels que venim amb rodalies, donen bitllets d'anada i tornada? Més dubtes, em vaig deixar d'acreditar la marca i estic al darrer calaix, és cert que les incidencies previes a cursa son al CI de Can Dragó? Si no aconsegueixo que em canviin el calaix, com que hauré de sortir del final, quantes sortides hi ha?

Bona iniciativa això de que regalin unes bambes a la bossa del corredor  :great: :great:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 06:19 #6 per No Surrender (Associat/da)
Inscrita!!!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 06:38 #7 per danili (Associat/da)
Puntua a la Lliga Patates Xips?

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 07:52 #8 per (Visitant)

Catxondos!!!  :party: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 08:50 #9 per jordi mas (Associat/da)
Pablo Villalobos serà la llebre de sub 3 hores.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 09:08 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Per poc peró inscrit  :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 09:54 #11 per Pescallunes (Associat/da)
Acaben de tancar inscripcions, som 42.195 inscrits

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 10:03 - 28 Des 2015 10:08 #12 per danili (Associat/da)
El circuit! 84 voltes de 503 metres. L'organització, molt encertadament, ha tingut la cura de sumar l'1 per mil a la distància de 42,195 per assegurar l'homologació de les marques.


21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 10:08 #13 per tonivet (Associat/da)
Hola he estat mirant la informació que heu poSat pero no veig els avituallaments. ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 10:21 #14 per quicu111 (Visitant)
:party: :party: :party:

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 11:12 #15 per mario.cat (Associat/da)
He aribat tard i les inscripcions están tencades  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Puc correr sense dorsal ??  Algú me'l pot vendre ??

Si vaig per passadisos soterranis de la plaça Catalunya, es considera retallar??

Espero que a part de les zapas que regalen a la bossa del corredor, no hi falti el caldo Aneto  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Si al final no la puc fer, doncs ja la faré un altre dia. Com demà sense anar mes lluny. Espero que els de championchip no retirin les alfombres fin que jo acabi !!!!   :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 11:30 #16 per pinelli (Associat/da)

He aribat tard i les inscripcions están tencades  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Puc correr sense dorsal ??  Algú me'l pot vendre ??

Si vaig per passadisos soterranis de la plaça Catalunya, es considera retallar??

Espero que a part de les zapas que regalen a la bossa del corredor, no hi falti el caldo Aneto  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Si al final no la puc fer, doncs ja la faré un altre dia. Com demà sense anar mes lluny. Espero que els de championchip no retirin les alfombres fin que jo acabi !!!!   :whistle: :whistle: :whistle:

mario jo he aconseguit 4 dorsals .. ja ho saps .. aixo si, son del calaix sub 3h .. o caixa o faixa !! :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 11:36 #17 per mario.cat (Associat/da)

He aribat tard i les inscripcions están tencades  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Puc correr sense dorsal ??  Algú me'l pot vendre ??

Si vaig per passadisos soterranis de la plaça Catalunya, es considera retallar??

Espero que a part de les zapas que regalen a la bossa del corredor, no hi falti el caldo Aneto  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Si al final no la puc fer, doncs ja la faré un altre dia. Com demà sense anar mes lluny. Espero que els de championchip no retirin les alfombres fin que jo acabi !!!!   :whistle: :whistle: :whistle:

mario jo he aconseguit 4 dorsals .. ja ho saps .. aixo si, son del calaix sub 3h .. o caixa o faixa !! :yipi:


Ondia tu, que a aquest ritme de sub 3 aniré molt lent. !! :whistle: :whistle: :whistle:
No se  que fer !!!  Es igual, gràcies pel oferiment, pero ara m'enrecordo que tinc visita amb el ginecóleg i no la puc fer !!!!  :gasp: :gasp: :gasp:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 11:42 #18 per pinelli (Associat/da)

He aribat tard i les inscripcions están tencades  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Puc correr sense dorsal ??  Algú me'l pot vendre ??

Si vaig per passadisos soterranis de la plaça Catalunya, es considera retallar??

Espero que a part de les zapas que regalen a la bossa del corredor, no hi falti el caldo Aneto  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Si al final no la puc fer, doncs ja la faré un altre dia. Com demà sense anar mes lluny. Espero que els de championchip no retirin les alfombres fin que jo acabi !!!!   :whistle: :whistle: :whistle:

mario jo he aconseguit 4 dorsals .. ja ho saps .. aixo si, son del calaix sub 3h .. o caixa o faixa !! :yipi:


Ondia tu, que a aquest ritme de sub 3 aniré molt lent. !! :whistle: :whistle: :whistle:
No se  que fer !!!  Es igual, gràcies pel oferiment, pero ara m'enrecordo que tinc visita amb el ginecóleg i no la puc fer !!!!  :gasp: :gasp: :gasp:

va mario que tu ets el primer en engrescar a la gent per fer maratons .. que somo leones o huevones  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 11:52 #19 per mario.cat (Associat/da)

He aribat tard i les inscripcions están tencades  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Puc correr sense dorsal ??  Algú me'l pot vendre ??

Si vaig per passadisos soterranis de la plaça Catalunya, es considera retallar??

Espero que a part de les zapas que regalen a la bossa del corredor, no hi falti el caldo Aneto  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Si al final no la puc fer, doncs ja la faré un altre dia. Com demà sense anar mes lluny. Espero que els de championchip no retirin les alfombres fin que jo acabi !!!!   :whistle: :whistle: :whistle:

mario jo he aconseguit 4 dorsals .. ja ho saps .. aixo si, son del calaix sub 3h .. o caixa o faixa !! :yipi:


Ondia tu, que a aquest ritme de sub 3 aniré molt lent. !! :whistle: :whistle: :whistle:
No se  que fer !!!  Es igual, gràcies pel oferiment, pero ara m'enrecordo que tinc visita amb el ginecóleg i no la puc fer !!!!  :gasp: :gasp: :gasp:

va mario que tu ets el primer en engrescar a la gent per fer maratons .. que somo leones o huevones  :rofl:


huevones, huevones .....    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2015 12:19 #20 per Koose (Associat/da)
Una altra cursa al sac!  :party:

Ambient molt festiu i temperatura ideal per córrer. Tots els ingredients perfectes per fer MMP. Lamentablement semblar ser que la cursa no estava ben mesurada. A mi el Garmin m'ha marcat 42,5. A algú més l'ha passat el mateix?  :grrrrrr:

Des de que la Colau és a l'Ajuntament totes les curses d'aquestes ciutat estan mal mesurades.

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.