Marató de Bangkok(Tailandia)8-Octubre-2017.

Marató de Bangkok(Tailandia)8-Octubre-2017.

24 Jul 2017 23:06 - 24 Jul 2017 23:10 #1 per jospon (Associat/da)
Mai hauria imaginat correr una marató en aquest pais tan exòtic i tropical,peró una serie d´esdeveniments m´han portat a inscriure´m a la Muang thai marathon de Bangkok.

Tinc el meu fill que se n´ha anat a treballar allà per una temporada i com no l´he d´anar a veure.I he aprofitat per fer coincidir els dies del viatge amb la marató.

No se si algú la feta,va per tu Arcadi,i em pot donar una mica d´informació d´aquesta marató.

A Bangkok deu fer molta calor ja que la marató comença a les tres de la matinada...mara meva!!!No se com hauré d´organitzar-me per arrivar despert a l´arc de sortida i com m´anirà el "jet lak " del viatge,doncs hi ha cinc hores de diferéncia horaria.

Serà tot una experiéncia i tot un repte...encara que a mi ja m´agraden aquestes coses!!!

Ja aniré informan de com van els entrenaments...psicológics,ja,ja,ja!!!

muangthaimarathon.com/
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2017 16:16 #2 per Mona (Associat/da)
Bravíssimo Josep!!!

Qué bé! Ostres, quina enveja! Segur que farà molta calorassa! Jo vaig anar a Bangkok en gener - febrer, i recordo moooolta calor, i això que jo dormo tapadeta fins i tot ara! Però estic convençuda que serà genial veure com organitzen una Marató els tailandesos. Recordo que la gent corria per un parc al costat del Palau Reial.

8 d'octubre em pilla en la recta final de la feina a tope, que si no, encara t'acompanyaria!

Ja aniràs informant de tot!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2017 09:41 #3 per curat (Associat/da)
Ja ens explicaràs com et va per Bangkok jospon
Això dels horaris, calors, etc no són importants, sobretot quan: "sarna con gusto no pica" ;)

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2017 12:39 #4 per jospon (Associat/da)
Doncs si Mariona,cap a Bangkok.
He vist les temperatures que tenen avui i la diferéncia térmica no es massa important.34 ºC de dia i 27 ºC de nit.Tot plegat 7 ºC de diferéncia.
Tinc una gorra que he portat en alguna cursa que porta un petit ventilador que funciona amb una placa solar...peró no em serveix perque es corra de nit.Ja,ja,ja.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2017 12:43 #5 per jospon (Associat/da)
Doncs si Jordi ja ho pots ben dir-ho."Sarna con gusto no pica"
Ja ho deia la meva avia que si hi haguesiu d´anar per força no hi aniria-ho !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2017 18:37 #6 per cargol (Associat/da)
Bona elecció Josep.
Qué no faríem per un fill !!!
Que us vagi molt be i esperem crònica i fotos.
Un altra país i continent.
Una abraçada.
Abel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2017 22:59 #7 per jospon (Associat/da)
Entrenar amb calor Abel...i aquest estiu per ara s´està portant prou be ja que de calor en fa molta...!!!
Crec que pel Setembre per terres belgues no t´en fara tanta en la teva marató.
Ahir vaig fer 23 km pel litoral i semblava que feia la ruta de les fonts!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2017 18:29 #8 per periku (Visitant)
Gran Josep !!!

A conquerir Bangkok per la causa correcat !!!

Prepara't per suar la cansalada i vigila els avituallaments no siguin en pols , molta força i anims valent, ves explicant cosetes i aveure si ens creuem entrenant algún matí vora mar.

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2017 21:12 #9 per jospon (Associat/da)
Com que es corre de nit espero que hi hagi força llum pels carrers i pugui anar esquivant tots els animals que m´aniré troban pel cami:rates,serps,"cucarachas"...Ja,ja,ja.!!!
Els avituallaments espero que no siguin picants com el menjar!!!

Aixó si la marató comenca a les tres de la matinada amb els seus vint i vuit graus...i a la sombra!!!ja,ja,ja!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2017 22:38 #10 per jospon (Associat/da)
Ahir vaig fer la cursa del Miner de Malgrat de Mar.Cursa de muntanya curta (13 km) pero dura.I primer ensurt a menys de dos mesos de la marató:Baixant el turó d. en Serra posu el peu malament i blincada del turmell del peu dret.En calent acabo la cursa peró avui tinc el peu tot morat i inflat com un botifarró.
En fi,paciencia i espero que d´aqui uns dies pugui tornar a entrenar amb normalitat.
Com que es feia la cursa per la tarda....suar si que vaig suar.Un bon entrenament per Bangkok.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2017 09:55 #11 per periku (Visitant)
Ondia quina mala llet
Anims i paciencia Josep, recupera t

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2017 17:54 #12 per cargol (Associat/da)
Molts ànims Josep, a recuperar-se que encara queden díes i a fer bondat.
No pateixis per l'entrenament. Tú a acabar-la i un altra al sac.
Una abraçada.
Abel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2017 09:44 #13 per gorka (Associat/da)
Acabat d'arribar de Bangkok!
No sé si a l'octubre canvien molt les coses, però ja et pots anar preparant per a córrer amb dues circumstàncies a les que no estem habituats del tot:
- Calor i humitat altíssima (els estius xafogosos de Barcelona són un "xiste" al costat de la xafogor de Bangkok).
- Contaminació molt alta (jo a Barcelona no la noto i allí tenia la sensació d'estar respirant carbó directament tota l'estona).
O sigui que molta calma i a disfrutar.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2017 13:53 #14 per jospon (Associat/da)
Molt bona i interessant informació Jordi.
Ho tindré molt en compte a l´hora de preparar l´estrategia de la marató.
Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2017 21:57 #15 per Mona (Associat/da)

jospon va escriure: Ahir vaig fer la cursa del Miner de Malgrat de Mar.Cursa de muntanya curta (13 km) pero dura.I primer ensurt a menys de dos mesos de la marató:Baixant el turó d. en Serra posu el peu malament i blincada del turmell del peu dret.En calent acabo la cursa peró avui tinc el peu tot morat i inflat com un botifarró.
En fi,paciencia i espero que d´aqui uns dies pugui tornar a entrenar amb normalitat.
Com que es feia la cursa per la tarda....suar si que vaig suar.Un bon entrenament per Bangkok.


Com tens el turmell?!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2017 22:56 #16 per jospon (Associat/da)
Doncs mira Mariona encara tinc el turmell una mica inflat peró quasi ja no em fa mal.Avui he probat de fer 12 km i m´ha anat prou be.Ara fins dissabte no faré absolutament res...de corre s´enten i veurem.Paciència!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2017 17:01 #17 per jospon (Associat/da)
Aixó de tenir la marató dels últims dies de l´estada a Tailandia no crec que m´afavoreixi gaire perque el meu fill ens ha preparat una seria de rutes i caminades sense descans per a poder veure el màxim de coses del pais.
Per les combinacions de les vacances havia de ser així i ja m´estic mentalitzant de fer la marató molt tranquil .Potser serà una marató que passi de les quatre hores.Ja m´ho estic plantejant molt seriosament tot aixó.A disfrutar-la sense mirar per res el temps.
I aixó que d´entrenaments vaig força be,amb el paréntesi de l´ensurt per la torçada de turmell del passat 15 d´Agost.
Apa,que això ja s´acosta!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2017 17:16 #18 per jospon (Associat/da)
Presentació de la Muang Thai marathon 2017.

Aixó ja motiva més no!!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2017 18:02 #19 per Mona (Associat/da)

jospon va escriure: Presentació de la Muang Thai marathon 2017.

Aixó ja motiva més no!!!


Au va! Ara ja no et queixes de les caminates que et faran fer abans de la Marató, eh?!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2017 23:35 #20 per jospon (Associat/da)
Ja tenia assumit començar la marató a les tres de la matinada i ara l´organització a avançat la sortida una hora i mitja,a la una i trenta minuts de la matinada.Crec que aquest nou horari es més bo per les combinacions de menjar i dormir que tenia previst fer el dissabte avans.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.