BMW Berlin Marathon 2020 27/09/2020

BMW Berlin Marathon 2020 27/09/2020

24 Jun 2020 18:49 #21 per tonivet (Associat/da)
Efectivament, el que no queda clar encara es si optes per l'any seguent si hauras de tornar a pagar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2020 10:22 #22 per OscarBolo75 (Associat/da)

tonivet va escriure: Efectivament, el que no queda clar encara es si optes per l'any seguent si hauras de tornar a pagar

Transfer of the personal race entry to the BMW BERLIN-MARATHON 2021 on September 26 of next year.
If you select this option, you will receive a personalized voucher code until the middle of October at the latest to register for the BMW BERLIN-MARATHON 2021. This choice to transfer your race entry is considered a binding registration for the BMW BERLIN-MARATHON 2021; our terms and conditions of participation and general terms and conditions apply.

L'altra opció es el refund dels €.

La meva opció:
My feedback: Transfer of the personal race entry to 2021

Fins 2021.
Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2020 11:03 #23 per tonivet (Associat/da)
Jo anava per agencia, aixi que la unica opcio era reembolsament de diners. De cara a l'any que ve ja veurem que fem

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2021 18:51 #24 per tonivet (Associat/da)
Doncs finalment em vaig apuntar aquest any i em va tocar la lottery. Ja tinc vols i hotels i ja he comencat amb rodatges vius, canvis de ritme i alguna tiradeta de 18-20km.
Se que oscarbolo també la prepara, algu mes?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2021 19:28 #25 per OscarBolo75 (Associat/da)
Ei companys/es.

Doncs si @tonivet, tenia plaça l'any passat per marca > 45 anys i la vaig transferir pel 2021.
Estic a la 2ona setmana de preparació, repetint el mateix que vaig començar per l'edició de 2020. 17 setmanes que m'han de portar a Brademburg Thor.
Serà la meva 2ona vegada a Berlin.

Comentar que la dona també farà la Marató, així que almenys 3 Corredors tindrem allà..

Salut i cames

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2021 11:02 #26 per brigante (Associat/da)
Bon dia,

Al igual que tonivet, tinc dorsal amb la lottery d'aquest any. Fa 8 anys vaig fer la de Munich, i anava al darrera de fer la d'Hamburg que m'atreu molt, però com que sempre m'apunto al sorteig de Londres i Berlin, no es pot desaprofitar cuan toca.

Estic acavant la temporada (curtíssima de kms per lesions) amb marató de Tossa i marató dels bastions. Faré aquesta setmana i la que ve rodatges suaus, després 2 setmanes de parada del tot, i el 5 de juliol començaré.

Ara he mirat si la mitja de Sabadell tenia data i em sembla que no es fa. Llàstima perquè era ideal.

Ànims amb aquests entrenaments a l'estiu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2021 18:57 #27 per tonivet (Associat/da)
Doncs ja som tres! Jo també anire amb una colla que compartim entrenador, aixi que algun sopar muntarem.
Dema toca tirada llarga, aixi que acabi de cap a l'aigua!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2021 17:34 #28 per tonivet (Associat/da)
Hola companys! Com portem els entrenaments?

A mi s'em fan durs amb la calor, toca matinar mes. Avui per exemple a les 7 del mati 3 x 4000 a 4:30-4:35 rec 1`30" l'hem salvat.

M'han arribat noticies que les maratons de Colònia i Frankfurt s'han suspés; a veure que passa amb Berlin...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2021 12:17 #29 per brigante (Associat/da)
Bon dia,

Els entrenaments precisament aquests dies es fan cada cop més pesats, perque cada cop toca matinar més i més perque no ens enxampi la calor.
En el meu cas, he completat la 6ª setmana després d'haver parat del tot unes setmanes a finals de juny i començament de juliol. Molt content que no em fa mal res i puc completar entrenos només amb el cansament. Kilometratge escàs (58 kms de mitjana setmanal de moment), però suficients per mí.

Satisfet amb el mail que fa poc ens va enviar la organització donant moltes garanties que es farà.

Ànims Tonivet. Em sembla que estem preparant ritmes semblants de cursa pel que veig. Aviam si ens surt bé.

Salutacions!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2021 16:44 #30 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bona tarda companys!

Tot i que em penedeixo, jo també estic inscrit. Vaig aprofitar la marca sub2h45 de València per entrar amb l'opció "fast runners"
Tema vol i apartament ja ho tinc tancat de fa temps.

Aquest diumenge es fa la mitja marató, en principi amb 25.000 corredors. Veurem com surt l'experiment, ja que la marató depèn d'aquesta prova.

Vaig estar revisant els requeriments d'entrada i potser ens demanen un test negatiu (PCR o antígens) a banda de la vacuna. Veurem d'aquí un mes com està el tema.

Només tinc un objectiu per la marató, no fer pitjor marca personal.
Estic passat de pes i la preparació que estic fent és força fluixa. Tinc quatre setmanes per arreglar-ho una miqueta, però miracles no es poden demanar.

Al final hi serem uns quants correcats per Berlin :party:

Salut!



Salut!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2021 18:41 #31 per fandes (Associat/da)
Ànims als que prepareu aquesta marató, us seguim ben atents!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2021 00:08 #32 per tonivet (Associat/da)

fandes va escriure: Ànims als que prepareu aquesta marató, us seguim ben atents!


Gracies! Es la primera marató que preparo a l'estiu i es fa mooolt feixuc!

Aquest diumenge toquen 30 km's....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2021 18:56 #33 per OscarBolo75 (Associat/da)
Ei companys/es.

Benvinguts brigante & Raúl Martínez.

Raúl Martínez va escriure: Només tinc un objectiu per la marató, no fer pitjor marca personal.
Estic passat de pes i la preparació que estic fent és força fluixa. Tinc quatre setmanes per arreglar-ho una miqueta, però miracles no es poden demanar.

Per la meva part, he passat d'aspirar a apropar-me a MMP, a rumiar fer marca de tardor ...... i ara només veig factible millorar la marca que tinc a Berlin :scream: ...com bé dius a veure si en aquestes setmanes es pot arreglar una mica l'estat de forma....perque la bàscula no vull veure-la. :cheer: :) :)

tonivet va escriure: Gracies! Es la primera marató que preparo a l'estiu i es fa mooolt feixuc!

Aquest diumenge toquen 30 km's....

Uffff 30Km...ara mateix els veig molt molt llunyans tonivet.

Jo he preparat Saragossa, Nova York (començant la part específica el 25 de juliol), Berlin, Chicago, Amsterdam, Moscu, Illa de Man (de fet la vaig entrenar juny/juliol i la Marató és a l'agost )....i aquest any es el pitjor que recordo de sensacions, de cames, de ritmes, de tot.

Pero, gràcies al teu comentari, he anat a veure els entrenaments de la meva millor Marató de tardor, Amsterdam, per comparar l'estat i m'ha donat una petita empenta, perque l'agost d'aquell any va ser molt pitjor a nivell kms i de resultats dels entrenaments.


No defalliu companys, en 5 setmanes i poc, estem creuant la porta de Brandemburg.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2021 14:39 #34 per luzyan54 (Associat/da)
No defalliu companys, en 5 setmanes i poc, estem creuant la porta de Brandemburg.

Yo también, espero cruzarla en condiciones

Saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2021 13:57 #35 per tonivet (Associat/da)
Bones a tots,

Ja nomes queden 9 dies i ja hauriem de tenir tots els deures fets. Per part meva, em conformo en estar al voltant de 3h20 (ritme mig de 4,45), les tirades de 30km no han anat tot lo be que jo esperava i prefereixo un objectiu mes realista.

El dimarts al mati marxo amb ryanair i tornaré el diumenge a la tarda, segurament el diumenge que ve serà l'últim entrenament que faci, una metatarsalgia m'esta fent la punyeta de fa un mes i vull fer net.

Com aneu la resta?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 12:35 #36 per brigante (Associat/da)
Bon dia,

Donç jo podria copiar casi bé tot el missatge de tonivet. Tenia unes expectatives que no he pogut assolir amb el pas de les setmanes, i finalment també sortiré a 4'45'' mes o menys.

Ahir vaig aprofitar el dorsal que tenia encara de la mitja de Calella (ens veiem a Saragossa sandmannn :666: i vaig fer la darrera tirada fent del km10 al 20 a 4'40 aviam si podia ser, però el pols es encara una mica alt i em sembla que 3h20min i ja veurem.
No puc demanar més, 11 setmanes i 62 kms de mitjana es justet. Al menys he pogut tornar a entrenar amb una mica de planificació i espero que serveixi per fer un específic com Deu mana l'any que vé.

Vinga que ens vagi bé a tots. Que comença per fi la temporada de maratons i n'hi han ganes. A veure que tal se'ns dona Berlin (i Madrid, que també els hi toca).

Ànims tonivet, oscarbolo, Raul Martinez y luzyan. Sort a tots!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 17:39 #37 per luzyan54 (Associat/da)
En primer lugar, gracias "Brigante" por tus deseos.

Así también espero que a todos/todas nos vaya bien en esta "Major" que se ha hecho esperar.
Para mi, lo importante es terminarla con sensaciones buenas y traerme la ansiada medalla.

Me he ido entrenando de aquella manera... así que ya veremos

Un saludo y lo dicho que vaya bien...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 20:42 #38 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort berlinesos.
Entrem a la vostra setmana.
A Madrid no sé si tenim representació correcat....:whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 13:06 #39 per tonivet (Associat/da)
Doncs dema es el día. Al final tidrem una mica de calor (17-22) i una mica de vent.
La meva sortida será a les 9.35 i tinc el dorsal 51848

Molta sort a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 14:10 #40 per Jorfer (Associat/da)
També córrer l'Ignasi del grup jb que no escriu gaire al foro (27146) i Raúl Martínez (17941).
Estarem pendents de les vostres maratons.
Molt seny i apreteu quan toqui, no abans de temps.

Sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.