Voilà el plan C de la temporada de la pandèmia: la marató de Castelló.
Si la faig, serà la segona vegada que la faré, sent la primera al 2012 amb una bona expedició CoRReCaT i uns dies després de la mort del meu pare i on vaig fer MMP per uns segons.
Aquesta és la web per si algú es vol informar, on tenim 10 kms i la marató.
A veure si perdura en el calendari...
www.maratonbpcastellon.com/
I començo amb els resums:
Setmana 5/17 del 30 de novembre al 6 de desembre
Setmana de cinc dies amb tres rodatges, un test de 2000 i una tirada avui.
Destaco el test fet a les pistes de Cornellà on vam fer un simulacre de competició en pistes sobre 2000. Vaig sortir amb l'objectiu que un grup de cinc baixessim tots de 8.00 fent-lo de forma progressiva i ens ba sortir doncs tots vam assolir l'objectiu. En el meu cas vaig fer 7.47 (3.58/3.49) i content doncs des del 2014 no feia aquests temps en pista en un 2000.
I molt content amb l'iGnasi, Josep58, Joan33 i Sr. Door per les seves marques també sub 8.
Avui he començat augmentant el volum i més d'una mitja, fent més de 22 kms a 4.51. Ja tinc objectiu per a la setmana propera: un mínim de 23 kms i a 4:50 com a mínim.
Intentaré també fer una mitja dimarts o dimecres per anar apropant-me els 80 kms i intentaré fer un mínim d'un dia core (me parto).
Dades:
Quilòmetres setmanals/totals/mitja setmanal: 68.54/361.80/72.36
Pes setmana: 75.1 (setmana anterior -0.3)
Cuideu-vos i a portar-se bé, que ja queda una setmana menys per a la final de la pandèmia.
Continuem!!