Firenze marathon 27 Novembre 2022

Firenze marathon 27 Novembre 2022

06 Des 2022 15:08 #41 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies per la crònica Tonivet!!

Sí, és estrany el flato, doncs a aquests ritmes de marató no haurien de sortir. Potser per menjar o beure massa ràpid?!?

Un altre sub 3h30... que fa ja anys que no ho faig jo!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2022 16:53 #42 per Tiny (Associat/da)
Molt bona crònica tonivet !

Sembla una marató força recomanable, i encara més si hi ha temps per fer turisme.

Molta reguralitat fins al final i mantenint el sub 3h30 :great:
Desitjo que segueixis amb aquesta forma per moooolt temps!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

09 Des 2022 17:59 #43 per tonivet (Visitant)

Dennis Teuling va escriure: Gràcies per la crònica Tonivet!!

Sí, és estrany el flato, doncs a aquests ritmes de marató no haurien de sortir. Potser per menjar o beure massa ràpid?!?

Un altre sub 3h30... que fa ja anys que no ho faig jo!

Si, alguna vegada m'havia passat que per menjar ràpid havia tingut flato. Ja miraré d'investigar ;)
Això de les marques en marató és qüestió de regularitat i tu per desgràcia últimament no n'has tingut. A veure si enganxes una bona ratxa!

09 Des 2022 18:01 #44 per tonivet (Visitant)

Tiny va escriure: Molt bona crònica tonivet !

Sembla una marató força recomanable, i encara més si hi ha temps per fer turisme.

Molta reguralitat fins al final i mantenint el sub 3h30 :great:
Desitjo que segueixis amb aquesta forma per moooolt temps!

Moltes gràcies Tiny . Doncs si es una marató amb bon perfil, bonica, preus d'allotjament acceptables, i si t'agrada l'art ideal per a fer turisme

12 Des 2022 09:04 #45 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona tonivet, una molt bona marató. :tada: :party:
Moltes gràcies per la crònica

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

12 Des 2022 11:19 #46 per brigante (Associat/da)
Bona crónica Tonivet!

I bona cursa de bon veterà. Sense obcecar-se amb un ritme concret, sino adaptant-lo a les forçes que tenim. Fantàstic sub 3h30'. Jo al igual que diu dennis , fa temps que no ho faig. A veure si a primavera puc entrenar millor.

Hem compartit circuit a les teves darreres maratons (que jo recordi), Berlin, Saragossa i Floréncia. A veure on ens porta el 2023...

Abraçada!!

12 Des 2022 22:16 #47 per tonivet (Visitant)

Danigoal va escriure: Enhorabona tonivet, una molt bona marató. :tada: :party:
Moltes gràcies per la crònica

Moltes gràcies a tú per llegir la

12 Des 2022 22:18 - 12 Des 2022 22:20 #48 per tonivet (Visitant)

brigante va escriure: Bona crónica Tonivet!

I bona cursa de bon veterà. Sense obcecar-se amb un ritme concret, sino adaptant-lo a les forçes que tenim. Fantàstic sub 3h30'. Jo al igual que diu dennis , fa temps que no ho faig. A veure si a primavera puc entrenar millor.

Hem compartit circuit a les teves darreres maratons (que jo recordi), Berlin, Saragossa i Floréncia. A veure on ens porta el 2023...

Abraçada!!

També vaig fer Barcelona el 2021, al Novembre.
Ostres si! Doncs estic entre Madrid, Viena (23 d'Abril) i Edimburg (30 de Maig).
Tu on tens pensat? Potser canvio de parer 😂

12 Des 2022 23:27 #49 per mario.cat (Associat/da)
Enhorabona Toni. Jo de gran vull ser com tu i no fer estropicis com el que vaig fer jo a València la setmana pasada !!!!

Tota la meva admiració de lo constant que ets i els entrenaments que et casques cada dia. Un "aplaus".

A mi també m'agafa flato de tant en tant i vaig llegir que la manera de fer-ho passar es agafar una pedra y tancar-la a la mà dreta i anar corrent amb ella. Com a molts llocs que corro o entreno no hi han pedres al terra, tenco la mà com si portes la pedra i fins que desapareix el flato. :laughing: :laughing: :laughing:

Molt bé campió i a per una altre !!!!

13 Des 2022 11:03 #50 per brigante (Associat/da)

tonivet va escriure:

Abraçada!!

Ostres si! Doncs estic entre Madrid, Viena (23 d'Abril) i Edimburg (30 de Maig).

Doncs mira, tinc resposta per aixó.
-Edimburg em vaig inscriure a començaments del 2020. Amb la pandèmia la van posposar al 2021, i després al 2022. Aquest any ja no ho podia cuadrar amb el treball i vaig escollir una altre per fer a la primavera...

-...que va ser Viena. Es una marató per fer bona marca, però no tan monumental com es la ciutat. Aquest any va sortir un dia ventós, però em sembla que no es gaire habitual. La part del prater, que promocionen molt amb imatges del sub2h de Kipchoge, es bastant ensopida, i arriba als kms claus de la cursa. Tot i així es una cursa bonica i molt ben organitzada. I la ciutat, espectacular.

-A Madrid sí que aniré. Serà la 6ªvegada que la faci, i a títol personal, la que més m'agrada repetir. Gairebé sempre fa molt calor, i per molt que vagin canviant el recorregut, sempre es duríssim (el recorregut que van fer el 2014 el recordo demencial). Però tot i així sempre la trobo molt agraïda cuan la fas, i sempre que puc torno. Llástima que ja no acavi al Retiro.

Facis la que facis estaré atent, company.

salutacions!

15 Des 2022 17:16 #51 per tonivet (Visitant)

mario.cat va escriure: Enhorabona Toni. Jo de gran vull ser com tu i no fer estropicis com el que vaig fer jo a València la setmana pasada !!!!

Tota la meva admiració de lo constant que ets i els entrenaments que et casques cada dia. Un "aplaus".

A mi també m'agafa flato de tant en tant i vaig llegir que la manera de fer-ho passar es agafar una pedra y tancar-la a la mà dreta i anar corrent amb ella. Com a molts llocs que corro o entreno no hi han pedres al terra, tenco la mà com si portes la pedra i fins que desapareix el flato. :laughing: :laughing: :laughing:

Molt bé campió i a per una altre !!!!

moltes gràcies mario.cat, ja saps que a les preparacions improviso poc jo...

Ja provare aixó de la pedra :thumbup:

15 Des 2022 17:18 #52 per tonivet (Visitant)

brigante va escriure:

tonivet va escriure:

Abraçada!!

Doncs mira, tinc resposta per aixó.
-Edimburg em vaig inscriure a començaments del 2020. Amb la pandèmia la van posposar al 2021, i després al 2022. Aquest any ja no ho podia cuadrar amb el treball i vaig escollir una altre per fer a la primavera...

-...que va ser Viena. Es una marató per fer bona marca, però no tan monumental com es la ciutat. Aquest any va sortir un dia ventós, però em sembla que no es gaire habitual. La part del prater, que promocionen molt amb imatges del sub2h de Kipchoge, es bastant ensopida, i arriba als kms claus de la cursa. Tot i així es una cursa bonica i molt ben organitzada. I la ciutat, espectacular.

-A Madrid sí que aniré. Serà la 6ªvegada que la faci, i a títol personal, la que més m'agrada repetir. Gairebé sempre fa molt calor, i per molt que vagin canviant el recorregut, sempre es duríssim (el recorregut que van fer el 2014 el recordo demencial). Però tot i així sempre la trobo molt agraïda cuan la fas, i sempre que puc torno. Llástima que ja no acavi al Retiro.

Facis la que facis estaré atent, company.

salutacions!

Tenim un destí comú :laughing: , durant aquestes festes m'ho aniré rumiant

18 Des 2022 07:26 #53 per sandmannn (Associat/da)
tonivet i Brigante! Enhorabona per una nova Marató!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats