Marató de València, 3 desembre 2023

Marató de València, 3 desembre 2023

30 Set 2023 17:41 #21 per Jorfer (Associat/da)
Mario, el cosí pare és més disciplinat i està fent una bona preparació. Tal com va calculo que estarem entre 3h59 i 4h15.
El seu fill no ho porta gaire bé, doncs porta tres entrenaments de 10 kms. :whip: :whip: així que intueixo que ens acompanyarà alguns trams.

Segurament farà dues mitges a Fuenlabrada i Moratalaz i després treurem conclusions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2023 13:53 #22 per Roubby (Associat/da)
Hola,

Com van aquestes preparacions? Ja queda poquet..:) Serà la meva primera marató a València i la segona al meu historial

Espero veure a uns quants correcats per allà

Saluts!

28 Oct 2023 21:19 - 28 Oct 2023 21:20 #23 per andreugg (Associat/da)
Roubby Si no falla res allà estarem! Això si, jo per darrera! Que jo soc vehicle lent i a sobre enregistrant jejej

La preparació? Doncs ja veus, sumant mitges i entrenaments de 10k.

Ens veiem pastanagues!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

29 Oct 2023 13:18 #24 per Toni VLC (Associat/da)
El mes d'octubre ha passat en blanc i, per tant, no correré la marató de València enguany. Ni les cames ni, el més important, els ànims i el cap han estat a l'alçada, per tant, a mitjan octubre vaig decidir dir adéu o fins aviat a la marató de València. És millor ser caut i no fer un esforç sense sentit.
No havia corregut massa enguany i eixa falta de rodatge i kilòmetres es feia sentir en cada entrene. Faré net i tornaré a rodar poc a poc fins aconseguir la regularitat d'abans. L'any vinent serà.
Molt ànims als que entreu ara en l'últim mes d'entrene, ja ho teniu a tocar. I espere poder-vos vore córrer per València, l'anim el tindreu.
Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

29 Oct 2023 13:40 - 29 Oct 2023 13:41 #25 per mario.cat (Associat/da)

Toni VLC va escriure: El mes d'octubre ha passat en blanc i, per tant, no correré la marató de València enguany. Ni les cames ni, el més important, els ànims i el cap han estat a l'alçada, per tant, a mitjan octubre vaig decidir dir adéu o fins aviat a la marató de València. És millor ser caut i no fer un esforç sense sentit.
No havia corregut massa enguany i eixa falta de rodatge i kilòmetres es feia sentir en cada entrene. Faré net i tornaré a rodar poc a poc fins aconseguir la regularitat d'abans. L'any vinent serà.
Molt ànims als que entreu ara en l'últim mes d'entrene, ja ho teniu a tocar. I espere poder-vos vore córrer per València, l'anim el tindreu.
Amunt!

Ondia Toni VLC, sap greu. Dos anys que la corro i cap dels dos has estat tu corrent. Si et serveix de consol, jo aquest any hi seré allà sense saber molt bé quin serà l'estat ja que un mes abans habré fet Porto. El Jorfer va amb els seus cosins, potser m'afegeixo jo també. Ja saps, encara estás a temps de prepar-te minimament i venir amb nosaltres que no anirem pas a tot gas, mes aviat tot el contrari, a acabar-la sense fernos mal. Animat Toni !!!!!

29 Oct 2023 17:26 #26 per Jorfer (Associat/da)
Ostres Toni em sap greu però el seny et diu que ara no és el moment.

Jo continuo animat i el meu cosí pare molt motivat fent 80/90 kms a la setmana. Avui ha fet test amb 30' d'escalfament a la Mitja de Fuenlabrada i ha pulveritzat la se va marca deixant-la en 1h52. El seu fill compagina el futbol i el córrer i no l'ha fet però el pare promet. Cada setmana que va passant m'estic creient que serà capaç de baixar de les 4 hores.

Per la meva banda continuo sumant kms, i aquesta setmana han caigut 68 més rematant-la a un deu a Cornellà per a saber com estic amb un temps de 43:10. Content.

29 Oct 2023 17:43 #27 per andreugg (Associat/da)
Toni VLC per un costat el que dius és totalment cert, a la marató si ja entres creuat per falta de ànims, entrenaments i mil coses els 42k poden fer-se un infern, per un altre et diria que segur que amb un ritme baix tu podries però clar, falta tenir el cap motivat.

Sigui com sigui amunt els ànims, si no passa res allà estarem per donar una altre volta a València, a la mitja no va fallar l'ambient ara a vera com va el pastis gros.

Una abraçada i espero que ens puguem veure en alguna aventura.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

29 Oct 2023 19:09 #28 per MATEN (Associat/da)
Bona nit

Aquest any vaig més justet que el passat per València (3 H 56').

Si no passa res, repetirem.

Avui 1 H 53' 33'' a la Mitja del Vendrell.

Serà un paler veure a :

Jorfer....si el seu cosi pare fa 80 / 90 kms a la setmana i 1 H 52' a Mitja, té assegurat el sub4H i més amb la llebre que portará. Ja em diràs quin serà el vostre objectiu final i ritme per si m'enganxo a vosaltres (el temps que pugui).

Andreugg : si no recordo malament, em vas fer un "hachazo" final a 500 metres de la Marató de Madrid . No ho oblidaré mai ....això no es fa a un M60 ! :lol:

Mario : esteu fent molts bons entrenamenst tu i Paco per Porto. A veure come et va i després ja decidirás sobre València.

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

29 Oct 2023 19:52 #29 per Jorfer (Associat/da)
Maten i Mario i qui vulgui doncs serà un plaer que ens acompanyeu.
Aquesta tarda he parlat amb ell i el dia 12/11 farà la de Moratalaz i crec que baixarà de 1h50.
A hores d'ara crec que estarem en la forquilla de 3h55/4h així que ja ho sabeu.

26 Nov 2023 11:31 #30 per Jorfer (Associat/da)
A falta d'una setmana ja tenim el cos i el cap a punt així com l'objectiu. El meu cosí Javier i el seu fill Javier Jr. han fet els deures (sobre tot el pare) i sortirem amb l'objectiu de lluitar el sub 4.

La idea és sortir amb la velocitat de creuer de 5´30" fins on es pugui i tant de bo sigui fins al final i així estarem al voltant de 3h50/3h55. Si ho clavem serien 3h 52' 04".

Fem barquetes?

Sub 4 hores: Varela, Varela Jr, Jorfer, Maten, Mario.cat

26 Nov 2023 18:35 #31 per mario.cat (Associat/da)
A una setmana vista i porto un refredat de tres parells de nassos. Només faig que tosir i treure mucossitat per parar un tren.
Espero que aquesta setmana pugui fer net i encara que no he entrenat aquests darrers dies, a veure si no m'afecta molt de cara a la visita a la SENYORA valenciana.

27 Nov 2023 17:47 #32 per Toni VLC (Associat/da)
Molt d'ànim als que correru esta marató, té una magnífica pinta. Esta setmana s'anuncia força calor (demà mínima de 15º i a migdia uns 26º), però sembla que per al cap de setmana baixaran les temperatures, almenys, les mínimes.

Segur que eixa barqueta sub 4h comanda pel capità Jorfer arribarà a bon port.
Mario.cat, hi ha dies per a recuperar.

Per la meua banda, un compromís m'obliga a estar fora de València tot el cap de setmana, des del divendres de nit; lamentablement no ens podrem vore, i axiò sí que em sap greu. No obstant, conteu amb el suport incondicional.

Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

27 Nov 2023 19:18 #33 per Jorfer (Associat/da)
Mario segur que aquests dies que falten poses la maquinària a punt.

Toni Vlc et trobarem a faltar.
Una abraçada

27 Nov 2023 20:58 #34 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Mario.cat

ja estes cagat :joy: :joy: :joy: :joy: :great: vinga que estes molt fort

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

28 Nov 2023 18:13 #35 per mario.cat (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Mario.cat

ja estes cagat :joy: :joy: :joy: :joy: :great: vinga que estes molt fort

No Miquel, tot al contrari. Vaig fer Porto molt convencut de les meves possibilitats i molt animat de com havia entrenat. I ara , de cara a València estava fent un manteniment per poder afrontar-ho també amb garanties.

I el dimecres passat vaig fer un entreno molt valent, amb poca roba i feia una mica de fresca al matí. I patapam, ja vaig rebre. Fins avuit molt encostipat, molta tos, molts mocs ..... i veig com tota la feina feta durant la preparació de Porto se'n pot anar al traste per un encostipat fort.

Després de 4 dies aturat, avui he sortit i encara tinc tos i les sensacions no han estat bones. Tenia l'impresió de que em faltava aire i que anava molt forçat. També pot ser degut a que anava amb un buf a la boca per no empasar aire fred i crec que em faltava oxigenació. No se, mes que cagalera, que també :joy: :joy: :joy: , veig que per un putu refredat puc espatllar tota la feina feta aquests darrers mesos.

28 Nov 2023 22:23 #36 per Jorfer (Associat/da)
Mario jo crec que no.
Diumenge serà un gran dia per tu i faràs MMP, que per cert, quina és?

28 Nov 2023 23:14 #37 per mario.cat (Associat/da)

Jorfer va escriure: Mario jo crec que no.
Diumenge serà un gran dia per tu i faràs MMP, que per cert, quina és?

Gràcies Jorfer per les teves paraules.
De la marca millor no parlar perque amb cracks com vosaltres, la meva fa riure. M'he esforçat poc amb el tema maratons i pensa que la meva primera Senyora va ser al 2015. Fins aleshores això dels 42 k's ho veia molt, però que molt lluny, vaja que ni hi pensava. 😜😜😜

01 Des 2023 15:49 #38 per MATEN (Associat/da)
Bona tarda

Fins ara molta feina i desconnectat.

Ho inentarem amb jorfer. (que es un rellotge).

Si sortim a 5'30'' anire amb vosaltres tot el temps que pugui (a la Marato de Madrid vaig anar a 5'30'' fins al km 25 .... i al final 4 H 10').

Vaig mes curt de prepracio que l'any passat (3 H 56').

Objectiu : gaudir, acabar amb ganes de fer una més (estic inscrit a Paris 2024) i m'agradaria no superar les 4 H 10'.

Ens veiem ! (ens hem fet privat per whatsapp amb Jorfer i tornare a contactar amb ell dissabte).

Una abraçada

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

01 Des 2023 23:13 #39 per Jorfer (Associat/da)
Maten segur que aconseguirem tots plegats de gaudir del ball amb la marató.
Ens veiem al calaix vermell tot al davant possible. Em trobaràs al costat de dos gurdaespatlles de dos metres, el meu cosí i el seu fill.

02 Des 2023 10:45 #40 per aurelian (Associat/da)
molta sort companys!

tornare l’any 2024 :sunglasses:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats