Zurich Rock´n´Roll Running Series Madrid 23/04/2023

Zurich Rock´n´Roll Running Series Madrid 23/04/2023

25 Abr 2023 22:59 - 25 Abr 2023 23:02 #1 per andreugg (Associat/da)
Bones, doncs res ja s'ha finalitzat l'edició número 45 de la Zurich Rock´n´Roll Running Series Madrid, en el meu cas era el primer cop que estava en aquesta cursa i anava més atemorit que mai. Tants comentaris de les pujades i més pujades vaig anar amb la idea de sobreviure.

La idea era sortir darrera de la llebre de 4h 15 minuts, seguir sempre i quan les pulsacions no fossin altes, en aquest cas hagues baixat més el ritme. La idea era complir el que m'havia dit el David arribar a Casa de Campo fresc.

A la sortida la meva sorpresa va ser trobar-me al Maten, vam fer la foto corredors.cat improvisada allà en mig del pilot abans de començar.

Vam comentar com donada la temperatura d'aquell moment la cursa seria calorosa, efectivament seria una cursa amb calor.

Un cop va començar la cursa, vaig saludar a ContadordeKm (Ángel) que era un dels speakers i vam fer uns metres junts, un cop començada la cursa la idea era seguir el cap fred. Així que entretingut amb mirar el paisatge, turisme i anar fent els meus vídeos.

Un cop coronades les Torres Kio i creuat el km5 veia que anava bé però també que les llebres pujaven el ritme, sobre el km10 crec recordar que era creuant el pont iniciant una segona pujadeta vaig decidir superar el grup i tirar al meu ritme, vaig anar fent i bé, l'animació a Madrid anava com a Barcelona, depenent de com de proper estaves de la meta o de punts de metro trobaves gent i cal sumar la gent que va finalitzar la 10K que també animaven.

Els avituallaments eren correctes tot i que els d'isotònic em va sorprendre que en algun cas vaig tenir d'agafar jo el got i no pas que m'ho donessin. Sobre el Km12 o 13 crec recordar que vam creuar un túnel, mare meva quina xafogor feia allà dins, solament sé que quan vam sortir tots dèiem "Quina calor!!"
Sigui com sigui arribem al km19 estem prop de la separació de la mitja i la marató i va fer-me gràcia com ens vam acomiadar i desitjar bona sort entre els grups. Un cop agafem rumb al Palau Reial, el silenci agafa un xic de protagonisme, menys persones i torna a pujar.

Sobre el 23 entrem entrem en el Parque Oeste, esta maco, una visita breu però agafar una mica de vida i preparar la ment perquè en 3 km comença Casa de Campo. Superem el Parque Oeste, fem un tram urba que per a mi era pesat perquè pensava tota l'estona amb el que tenia de venir... Un cop arribats al 26 la meva mentalitat de ciclista era la que operava, descens ràpid d'aquell petit accés, llençar ampolla carregar ampolla nova, agafar got, prendre liquits i abandonar lastre que començava el mambo. La pujada no és forta, és puja bé si no arrives cardat i el descens igual si no et flipes tot bé. això si la rampa de sortida de la Casa de Campo sobre el 32, mare meva de nou canvi de passa i en aquest cas al ser uns 300m o 400 a tot estirar crec, vaig apretar esforç més que afluixar. Un cop coronat aquell petit cim era graciós veure el cementiri al costat.

Un cop arribats en aquest punt la cursa era fàcil ment reventable ja que venien uns quants puja baixa més i finalment del 36 a meta amb pujada constant. Per tant vaig anar procurant mantenir la sang freda i no fer grans canvis de ritme, un cop en el 40 un company va animar-me i xerrar una estona, això va distreure'm un xic i wala, ja estem Atocha, un cop aquí ja era seguir menys d'un km i la meta era a tocar. Un cop superat el 41 el públic pujava de crits i ànims i sobre el 41.5 vaig tornar a veure el Maten. Ja era moment d'apretar, recta de meta i uns em molestaven, una família gravant el seu familiar ocupant tot l'espai. Finalment salto la separació per poder superar-los i arribar bé.

I res pels amants del temps 04:07:40 i amb aquesta completo les meves tres maratons seguides (Sevilla, Barcelona, Barcelona) ja que de València a Sevilla hi ha més d'un mes no la conto en aquesta traca jeje.



Y colorin colorado este cuento aun no se ha acabado ja que falta el vídeo que encara tinc de finalitzar.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2023 17:14 #2 per Tiny (Associat/da)
Felicitats andreugg per aquesta nova marató i gràcies per la crònica :great:

La pregunta es si la vas trobar tan dura com sembla pel perfil ascendent final...

Descansa una mica... i ja explicaràs quina serà la propera.. :whistle:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2023 17:44 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona per aquest "triplete" Sevilla-BCN-Madrid !!!

Tenies bona cara (molt millor que els que anaven al teu grup :lol: :lol: )

Gràcies per la crònica! Doncs... sembla dura...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2023 21:25 #4 per MIGUEL SBD (Associat/da)
andreugg

estes on fire total crak moltes felicitats a veure si vens al desembre a Malaga i ens veiem :stucktongue

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2023 00:16 #5 per andreugg (Associat/da)
Com aquests dies vaig força enfeinat encara no tinc apunt el resum habitual. Per fer un petit tast us deixo la versió express que segur que serà la que la gent miri més (Ja que dura 4 minuts) per a mi personalment no és el meu gust. La versió habitual permetrà veure els carrers, escoltar i reviure part de la cursa. Però ves per gustos colors.


MIGUEL SBD Mil gràcies! Ui Malaga? Tinc València però ves pot ser tingui una anada de cap qui sap! Per ara no ho tinc en ment jeje.
Dennis Teuling Gràcies! Vaig procurar seguir els consells i sigui casualitat o que vaig tenir un bon dia vaig acabar molt content i complert, això va permetrem desprès continuar per Madrid fent turisme jeje.
Tiny Gràcies, sobre la duresa d'aquesta cursa, si és dura però si la penses i administres les forces considero que no és res impossible, la definició seria la Mitja de Terrassa, és dura, es guapa però si portes el ritme que no toca "nyeee", la pujada de Casa Campo i els darrers 6km certament son molt de cap ja que si esperes una marca has de jugar molt bé les cartes, no es terreny de marquitis.

Apa salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2023 19:32 #6 per MATEN (Associat/da)
Andreu, el que has fet és molt lleig i sol.licitaré formalment a la Junta de corredors.cat que et sancionin : avançar a un company de 60 anys a 700 metres de la meta en una Marató no es fa :stucktongue

És broma. Va ser una sorpresa agradable trobar-te. Podriem haver anat junts. Esperava estar en les 4 H i al final m'en vaig anar a 4 H 10' 12". Fins al km 25 anava a 5'30'' x km però la rampa a la sortida de la Casa de Campo al Km 32 em va deixar tocat. A partir d'allà vaig caminar a estones. Tocava patir i arribar. El circuit és dur, només cal veure el perfil.

Pel que veig tornarem a coincidir a València !

Per últim, de quina pasta estàs fet ? 4 Maratons en cinc mesos !!!! :scream:

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2023 22:58 #7 per andreugg (Associat/da)
Bones MATEN el comite d'arbitres em fotra un puro de campionat jeje ja que les imatges no enganyen i el càmera a sobre era jo "es de ser inutil" jejeje

Doncs si a València estarem de nou allà, ja tinc ganes que a la que li agafes el gust de fer una marató per mes et quedes buit al no tenir-la jeje, això si content de que hagi pogut gaudir de la darrera marató consecutiva bé.

La meva tàctica va ser sortir amb la llebre de 4h 15 minuts i anar amb ella fins el 10 quan ja vaig tirar més al meu ritme, no m'agradava el ritmes variables que feien jo ho vaig fer més constant.

PD Et deixo que acabo de publicar el vídeo complert, he tardat un xic més però en ell surts per si ho vols veure

Apa salut! Ens retrobem en properes curses.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2023 21:02 #8 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona per la marató i felicitar-te perquè despres de Sevilla i BCN, correr una tercera en tan poc temps de diferencia i més dureta pel perfil i la calor, i fer-ho tant regular... 2h03'45 + 2h03'55 és impressionant.

Moltes gràcies tant per la crònica escrita com pel video (el llarg, per suposat) Només m'ha faltat la càmera lenta al moment de "l'hatxassu" al MATEN :666: És broma
No hi havia pensat en el fet de que amb la música de grups en directe, és fàcil que a alguns els toqui la mala sort de que el grup pari una mica per descansar entre cançons (cosa totalment normal)

A recuperar forces de cara a Valencia, company.
A veure si els que fem marató abans us serveix per animar-vos en els vostres entrenaments i maratons posteriors. Clar que vist el ritme de maratons que portes potser no et cal més motivació :laughing:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2023 20:11 #9 per fandes (Associat/da)

andreugg va escriure:


M'encanten els teus resums audiovisuals! I encara que diguis que vas amb por... La teva valentia per anar acumulant reptes!

Felicitats andreugg!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.