Bones! La setmana passada i molt sorprenentment perquè no és habitual entre nosaltres, uns amics em van regalar una marató europea de tardor.
Vam mirar varies opcions ( Porto, Florència, Munich, Odense, Bruges…) i la escollida és Lisboa.
Motius, principalment perquè és un lloc còmode i relativament barat, una ciutat preciosa, una data equilibrada entre l’inconvenient evident d’entrenar a l’estiu i prou distanciada de l’objectiu de l’any que probablement torni a estar a les 24 hores d’ultrafons de Barcelona.
Faig un incís aquí per fer una demanda ( suplica) als organitzadors de les 24 hores, si algú em llegeix, s’ha valorat mai la idea de fer una prova de 100k independent? ( encara que per lògica en paral·lel a les 12 hores). Em faríeu un favor enorme

ja que no em veig preparat per les 12 hores encara
Relacionat amb això, hi ha el motiu que ha fet decantar definitivament cap a Lisboa, em permet córrer la marató el dissabte i la mitja el diumenge

volum del bo per agafar ritme amb fatiga. Sembla agosarat i segurament ho és, però els que veieu els meus entrenaments, ja sabeu que faig bastants quilòmetres i que si ho gestiono be no hauria de tenir problemes.
La cursa, surt de Carcavelos i va fins al centre de Lisboa tot seguint el mar, em fa patir una mica que faci vent al estar tan exposats, però també pot fer calor, pot fer pluja…

ja ens ho trobarem
La mitja surt del pont Vasco da Gama i també va al centre de Lisboa o sigui que cap dels dos circuits és circular, amb les complicacions logístiques pertinents.
Per a més informació i inscripcions
maratonaclubedeportugal.com/
Remarcar pels que es queixen dels preus de Barcelona, que les curses aquestes son caríssimes, el pack marató+mitja de Barcelona 2027 em va costar 110,24 euros i el mateix a Lisboa 207 euros, una bestiesa.
No crec que faci massa seguiment en aquest fil, no és una prova objectiu, ho he posat per veure si s’anima algú, per mi serà un cap de setmana amb amics però amb dos curses

i ja que hi som, l’objectiu a la marató serà el sub3 i a la mitja veurem les cames com estan.