Què opineu del nou format de curses previstes per la tardor?

Què opineu del nou format de curses previstes per la tardor?

14 Jun 2020 12:28 #21 per andreugg (Associat/da)
La incoherència que mencioneu és la que tenim tots en el cap, per un costat no podem tenir curses per seguretat però els camps de futbol és preveu una retornada esglaonada a mitjans de juliol. Per un altre costat tenim que aquest dia 21 de juny tornara el turisme per tant zones com la Sagrada Família, Passeig Marítim o les rambles seran tant densament com curses que no siguin el Top10 de les més saturades o si...

Per tant a vera com va tot, aquí tenim un equilibri salut, economia i poders que serà el que ens farà veure un resultat o un altre. Sigui com sigui cada dia és una sorpresa

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2020 17:53 #22 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bones!

Com he llegit, comparteixo el criteri de la majoria.

Ara estic més per passar de fase i poder fer "quedades" amb companys que fa mesos que no puc quedar, que posar-me un dorsal.

Entenc la part del organitzadors. És la seva feina, i com hem fet tots, han de trobar la manera de tornar-hi.

Esperem a veure com va tot i si ben aviat, tornem a la "normalitat".

Ens veiem.

Xavi Crespo

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2020 17:29 #23 per fandes (Associat/da)
Doncs a mi no em desagrada... Potser perquè he viscut veient totes les contrarellotges de ciclisme i em vull sentir una mica com aquelles bèsties jajajaja! Encara que no s'assembli en res.

Al final, crec que canvia el format de competició (i on més "fot" és en el fet que vols compartir una cursa amb algú en concret). Però que voleu que us digui, jo a molts de vosaltres no tinc opció de veure-us en cursa i potser així si que ens creuem. I per mi és un guany.

A més, que entenc que abans d'anar a la cursa ja coneixerem l'onada que ens tocaria sortir, així que com els bars i les plaçes ;) segueixen estan obertes i posades (en aquell moment ja no tindrem els límits de com a molt 15 com ara) podrem seguir fent quedades i anar a prendre quelcom després.

No estic dient que siguin la solució, sols que està bé que es pensin coses noves, i a mi les novetats m'agrada provar-les :P (després potser la poso verda)!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2020 09:36 #24 per squash (Associat/da)
Hola

coincideixo amb en fandes; crec que la majoria de nosaltres anirem acompanyat de gent del nostre nivell encara que la sortida sigui esglaonada. O sigui, quasi una cursa normal.

Un altre tema serà pels organitzadors, que la durada de la prova s'allargarà, i, potser, la intolerància social cap els corredors, s'agreujarà.

I per afegir un punt diferent, diria que es podrien fer 2 curses en 1 si el circuit admetés córrer en ambdós sentits, així la sortida i arribada d'un seria l'arribada i sortida de l'altre. Molaria.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2020 16:56 #25 per fandes (Associat/da)

squash va escriure: I per afegir un punt diferent, diria que es podrien fer 2 curses en 1 si el circuit admetés córrer en ambdós sentits, així la sortida i arribada d'un seria l'arribada i sortida de l'altre. Molaria.


:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

He d'admetre que jo també ho havia pensat això... O diferents circuits que s'entrecreuessin... Una contrarrellotge tipus Mario Kart!

:666: divertit ho seria, ara, les assegurances... :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2020 22:46 #26 per andreugg (Associat/da)

fandes va escriure:

squash va escriure: I per afegir un punt diferent, diria que es podrien fer 2 curses en 1 si el circuit admetés córrer en ambdós sentits, així la sortida i arribada d'un seria l'arribada i sortida de l'altre. Molaria.


:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

He d'admetre que jo també ho havia pensat això... O diferents circuits que s'entrecreuessin... Una contrarrellotge tipus Mario Kart!

:666: divertit ho seria, ara, les assegurances... :666:


Si vull ser dolent, tothom a primera hora i en una bola com la de la loteria dient els pitralls (Qui sap quan sortirà el teu numero) que surten, ja que no serien grups sinó curses individuals afegiria corriols amb pendent com els del Carmel i baixades per carrers estrets o amb escales. D'aquesta forma fem un silil a la de muntanya en versió ciutat. I proposaria que la mercè acabes al castell de Montjuïc fent la rampa de la cronoescalada.

Bromes a un costat, aquesta petita muntanya que poc utilitzada la tenim a nivell de curses.

Salut i bon cap de setmana!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.