Com federarme sense club?

Com federarme sense club?

31 Gen 2015 22:24 #1 per victordavid97 (Visitant)
Hola, soc un noi de 17 anys i m'agradaria competir en pista, el problema és que vull entrenar sense club (podent escollir el lloc i l'horari). Per això m'agradaria federarme com a independent. Com puc fer-ho? A on? Quan? I quines diferencies hauria amb estar federat per club?

Qualsevol coneixement al respecte és agraït. Salutacions.

QUIEN LUCHA SIN DESCANSO TRUNFA.

4'40'' --> Milla Barri Covadonga 2014.
7'01--> 2.400 Cursa Popular Ripollet 2014.
17'56'' --> 5km La Nostra 2014.
39'59'' --> 10km Sant Quirze del vallès 2014.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2015 22:57 #2 per Vicenç (Associat/da)
Et pots federar sense club, això si es mes car, a l'enllaç de la Federació Catalana d'Atletisme (cap al final de la pàgina tens totes las opcions).

www.fcatletisme.cat/

Vicenç.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2015 23:18 #3 per jordimarti (Visitant)

    Abans de federar-te sense club mira opcions amb club. Hauràs de pagar una quota, però segons què busquis potser t' acabarà resultant més econòmic.

    Primer, la llicència, tal i com ja ha escrit en Vicenç, és més cara com a independent que si vas amb un club. Si no tens intenció d'  entrar a una pista d' atletisme econòmicament sí que t' acabarà sortint més barat com a independent, però si vols entrar a una pista potser no. Si et fas soci d' un club hauràs de pagar la quota que tingui (n' hi ha de realment barates, jo pago 70 euros l' any), però si vas per lliure el més probable és que hagis de pagar una quota d' entrada i, fins i tot, depèn de la pista potser tindràs l' horari restringit o, fins i tot, no podràs entrar si no ets soci d' algun dels seus clubs.

    El meu club paga la fitxa als que participen en competicions per equips, de manera que ens surt molt més econòmic treure'ns fitxa pel club que per lliure. I, a sobre, amb dret a entrenador cada dia.

    Ja et dic, tot depèn de què vulguis fer, però jo preguntaria pels clubs que tinguis més a prop.

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2015 16:13 #4 per victordavid97 (Visitant)
Entrar a les pistes de Barberà és gratis així no perdo diners  :yipi: . Em reviso la federació com ha dit Vicenç i a veure que tal.
Gràcies al dos!  :^^:

QUIEN LUCHA SIN DESCANSO TRUNFA.

4'40'' --> Milla Barri Covadonga 2014.
7'01--> 2.400 Cursa Popular Ripollet 2014.
17'56'' --> 5km La Nostra 2014.
39'59'' --> 10km Sant Quirze del vallès 2014.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2015 16:38 #5 per victordavid97 (Visitant)
Ya he mirat preus i això i crec que ho faré independent. Aquesta llicència serveix per indepentent(adjunt)? Com que demana club i entrenador...
Una altre pregunta: si també vull federarme a fons/cros s'ha de pagar 95€ més?  :o

Víctor.

QUIEN LUCHA SIN DESCANSO TRUNFA.

4'40'' --> Milla Barri Covadonga 2014.
7'01--> 2.400 Cursa Popular Ripollet 2014.
17'56'' --> 5km La Nostra 2014.
39'59'' --> 10km Sant Quirze del vallès 2014.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2015 19:24 #6 per Vicenç (Associat/da)
La llicencia de Fons/cros val 95€ (per independents) i no serveix per pista.

Las llicencies de RFEA 175 € (per independents) es d'àmbit estatal, inclou pista, cros i fons.

Las llicencies de FCA 128 € (per independents) es d'àmbit català, inclou pista, cros i fons.

Com a comentat en jordimarti, la clau es si penses competir en pista, ja que entrenar en pista sembla que ho tens de franc.

Vicenç.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2015 22:29 #7 per jordimarti (Visitant)
Si et vols federar com a independent, l' apartat d' entrenador de la llicència el deixes en blanc i a la de club poses "independent".

En quan a la segona pregunta, en Vicenç t' ho ha contestat.

De tota manera, no sé què val fer-se soci del Barberà, però té molts bons entrenadors i, per poc que puguis, sempre és millor està ben assessorat en els entrenaments. Això és decisió teva, però segur que t' ajudaria en els teus resultats.

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2023 12:51 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bon dia Vicenç, jordimarti!

Han passat ja 8 anys des de l'última comunicació, però ara jo m'estic mirant el tema de les llicencies, i la veritat que no trobo res a la pàgina de la FCA ni de la RFEA (aquesta última des del canvi de web no trobo res).

Dius que "cap al final de la pàgina tens totes las opcions", però no ho veig. Potser no estic al apartat correcte.
També els preus (de fa 8 anys):
La llicencia de Fons/cros val 95€ (per independents) i no serveix per pista.
Las llicencies de RFEA 175 € (per independents) es d'àmbit estatal, inclou pista, cros i fons.
Las llicencies de FCA 128 € (per independents) es d'àmbit català, inclou pista, cros i fons.


Tampoc no sé on trobar els preus.

A més, com a estranger, potser és encara més complicat tramitar-ho...

Gràcies,
Dennis.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2023 16:19 #9 per aurelian (Associat/da)

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2023 20:56 #10 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies Aurelian :thumbup:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2023 18:55 #11 per fandes (Associat/da)
És igual de fàcil que si no ets extranger Dennis. L'única pega és pel tema dels campionats de Catalunya (incloent els màsters). No pots optar a ser-ho si no tens nacionalitat espanyola o duus 3 anys consecutius federats.

Plantejant-te tornar a la pista? Curiositat de com li haurà anat al VictorDavid97!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2023 00:50 #12 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Fandes!!

VictorDavid97??

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats