Preparació entre competicions

Preparació entre competicions

28 Oct 2019 21:42 #1 per rathven (Visitant)
Hola companys, fa temps que no participo al fòrum

Tinc un dubte, al 2020 penso fer la marató de Barcelona (15/03), i després la Costa Brava Stage Run (24-26 d'abril), dues competicions amb molta exigència per a un corredor nivell mitjà-baix, com jo, fa 12 anys que corro de forma habitual.

El cas és que, si bé no penso en cap marca en particular, m'agradaria saber quin pot ser un bon pla entre competicions, donat que aquest any la marató és part de la preparació per la cursa per etapes, no fer-ho així seria un error de la meva part, però clar, el perfil de les dues curses és molt diferent.

Em podeu fer un cop de mà per preparar aquestes 5 setmanes que van de la marató als 3 intensos dies a la costa brava?

Com comentari, dintre de la meva preparació d'aqui al mes de març tinc previst 1 de cada 2 sortides llargues amb desnivell.

Gràcies per avançat !

Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2019 16:34 #2 per andreugg (Associat/da)
Bones Xavi, jo faria força mitges:
Mitja Marató de Sitges 12 Gener
Cursa Barri de Sant Antoni 10K 19 Gener
Mitja de Terrassa 26 Gener si la trobes massa per les pujades fes la 10K de Vilafranca
Mitja Granollers 2 Febrer
Mitja Barcelona 16 Febrer
Mitja Colomenca 1 de Març
Suposo que el 23 de Febrer serà la Maratest també seria una bona opció

Dins de tot això fer alguna tirada lliure per la costa crec que ja et deixara llest per tot el que dius.

PD Si busques desnivell també pots entrenar fent muntanya.

Apa salut i sort!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2019 18:31 #3 per Jorfer (Associat/da)
Bones,
Jo crec que fer una tirades amb desnivell és una bona opció doncs treballes el volum i la força. Algun dia entre setmana amb circuits trencacames amb 10/15 kms el dimarts o dimecres no estaria malament, així com el treball de força al gimnàs.

Molta sort i, vigila la setmana postmarató no fer molt volum.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.