A la tardor,farem fartlecks un muntó

A la tardor,farem fartlecks un muntó

12 Des 2012 18:21 #201 per Sarcel (Associat/da)
3h54 :great: :smile:: una marca difícil d'aconseguir. Felicitats Lucius!
El tema ha estat tancat.
12 Des 2012 18:24 #202 per oriol6 (Visitant)
La Berta m'acava de dir que aneu fent, si ve vindrà tard
El tema ha estat tancat.
12 Des 2012 18:33 #203 per perekms (Visitant)
Doncs si em toca estar sol,marxo ja.Faig l`entrenament aviat i torno a casa a veure el futbol.  :mdr:
fins la setmana que ve
El tema ha estat tancat.
12 Des 2012 20:03 #204 per perekms (Visitant)
Avui estava mes sol que Pere Navarro i la seva proposta federalista  :yes:

3.57 (2.22) - 3.57 (2.17) - 4.01 (2.20) - 4.03
El tema ha estat tancat.
12 Des 2012 20:07 - 12 Des 2012 20:09 #205 per danili (Associat/da)

3h54 :great: :smile:: una marca difícil d'aconseguir. Felicitats Lucius!


2h54'

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes
El tema ha estat tancat.
12 Des 2012 20:10 #206 per danili (Associat/da)

com si fessiu ??? que no vens?  :whip:


No entenc què em vols dir excatament. No m'hi he passat gaire perquè darrerament he estat amb el meu pla.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes
El tema ha estat tancat.
12 Des 2012 21:24 #207 per perekms (Visitant)
Danili,no ho deia per tu,era per l`Enric que possa l`entrenament i diu com si fessiu...o sigui que ell no pensa fer-ho (despres ja he vist que deia que anava al teatre)
El tema ha estat tancat.
12 Des 2012 21:34 #208 per Franki2201 (Associat/da)
Ei companys,
Al final m'he visitat al traumatòleg i m'he fet una ressonància. Tinc un trencament parcial d'un dels tendons de l'isquiotibial dret (tendinopatia degenerativa). Atrapa el ciàtic i per això irradia dolor a la cama (no era el pramidal !!!!).
He començat tractament amb infiltracions que hauré de combinar amb carrera lenta, exercicis excèntrics i altres coses. Com a mínim el tractament durarà sis setmanes.
La lesió és crònica, que no vol dir que no es pugui recuperar en part o que no pugui tornar córrer (espero).
De moment tinc per una setmana més de no fer res, a partir de la setmana que ve hauré de córrer, no és que ja pugui començar sinó que hauré de començar com una part més de ltractament.
Ja em deixaré veure algun dimecres, encara que només sigui per rodar.
Salut, ànims amb els entrenos i fins aviat
Francesc                
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 01:34 #209 per Enric59 (Visitant)
Felicitats, Lucius:party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 01:35 #210 per Enric59 (Visitant)

Avui estava mes sol que Pere Navarro i la seva proposta federalista  :yes:

3.57 (2.22) - 3.57 (2.17) - 4.01 (2.20) - 4.03


:rofl:

Pere, t'han costat les dues darreres o no les has controlat?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 01:36 #211 per Enric59 (Visitant)

Avui no vindré, suposo que si sortiré però no més a fer la pujadeta al voltant de l'Espiral de l'Estació del Nord. Ya em cansaré el cap de setmana...

Al final no podré animar a en Danili a la marató de mitjanit que el relleu de les 24 hores amb el Run2Live el faré de 2 a 3 de la tarda i no de madrugada com ho tenia previst en un principi. Després faré la cursa d'eliminació a la nit, i el diumenge la Neorural que son 23 km de montanya. Masses coses en un cap de setmana... Dilluns, descansaré.


Sí, millor que descansis dilluns  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 01:37 #212 per Enric59 (Visitant)

Ei companys,
Al final m'he visitat al traumatòleg i m'he fet una ressonància. Tinc un trencament parcial d'un dels tendons de l'isquiotibial dret (tendinopatia degenerativa). Atrapa el ciàtic i per això irradia dolor a la cama (no era el pramidal !!!!).
He començat tractament amb infiltracions que hauré de combinar amb carrera lenta, exercicis excèntrics i altres coses. Com a mínim el tractament durarà sis setmanes.
La lesió és crònica, que no vol dir que no es pugui recuperar en part o que no pugui tornar córrer (espero).
De moment tinc per una setmana més de no fer res, a partir de la setmana que ve hauré de córrer, no és que ja pugui començar sinó que hauré de començar com una part més de ltractament.
Ja em deixaré veure algun dimecres, encara que només sigui per rodar.
Salut, ànims amb els entrenos i fins aviat
Francesc                


Francesc, no deixa de ser una bona notícia. Ara saps què tens i què has de fer.

Ànim!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 07:44 #213 per oriol6 (Visitant)

Avui estava mes sol que Pere Navarro i la seva proposta federalista  :yes:

3.57 (2.22) - 3.57 (2.17) - 4.01 (2.20) - 4.03


Jaja, em sap greu...el pròxim dia que falli tothom truca el Wert que segur que li anirà bé companyia!
Tot i anar sol has fet bé l'entreno!
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 07:46 #214 per oriol6 (Visitant)

Avui no vindré, suposo que si sortiré però no més a fer la pujadeta al voltant de l'Espiral de l'Estació del Nord. Ya em cansaré el cap de setmana...

Al final no podré animar a en Danili a la marató de mitjanit que el relleu de les 24 hores amb el Run2Live el faré de 2 a 3 de la tarda i no de madrugada com ho tenia previst en un principi. Després faré la cursa d'eliminació a la nit, i el diumenge la Neorural que son 23 km de montanya. Masses coses en un cap de setmana... Dilluns, descansaré.

Sort als dos per l'intens cap de setmana!Han dit que pujaran les temperatures  :biggrin:
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 07:52 #215 per oriol6 (Visitant)
Francesc, com bé diu l'Enric ara ja saps el que tens, per tant ja has de tirar en una direcció que saps que és la bona! Ja sabem de la teva força, poc després de nadal ja ens portaràs a tots darrere sense poder ni respirar quasi.

Per cert, felicitats Lucius, gran marca!

Com tenim el cros de cerdanyola? Segons la web ahir tancaven inscripcions...jo trucaré aquest matí a veure si ens podem inscriure...qui voldria venir?
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 14:01 - 13 Des 2012 14:15 #216 per perekms (Visitant)

Avui estava mes sol que Pere Navarro i la seva proposta federalista  :yes:

3.57 (2.22) - 3.57 (2.17) - 4.01 (2.20) - 4.03


:rofl:

Pere, t'han costat les dues darreres o no les has controlat?


les dues darreres? 3 voltes son 4 canvis rapids,no n`hi ha mes.Al final, amb la recuperacio rapideta,ja costava mes.No he canviat el ritme segons el crono,anava fent sense mirar gaire el rellotge.Haig de canviar l`entrenament dels dimarts,vaig provar el tabata i es  massa explosiu per les cames i no aporta res perque no em canso aerobicament.Despres vaig fer una mica de piscina amb dues series rapides al final amb poca recuperació,va ser molt millor que el tabata.
Ja preguntare a la Berta con es fan les series a la piscina
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 14:02 #217 per perekms (Visitant)
Francesc,suposo que ens veurem pel gimnas i ja parlarem sobre la teva lesió
Fins aviat
El tema ha estat tancat.
13 Des 2012 19:22 #218 per Enric59 (Visitant)

Francesc, com bé diu l'Enric ara ja saps el que tens, per tant ja has de tirar en una direcció que saps que és la bona! Ja sabem de la teva força, poc després de nadal ja ens portaràs a tots darrere sense poder ni respirar quasi.

Per cert, felicitats Lucius, gran marca!

Com tenim el cros de cerdanyola? Segons la web ahir tancaven inscripcions...jo trucaré aquest matí a veure si ens podem inscriure...qui voldria venir?


Se m'ha passat totalment trucar a Cerdanyola  :oops:

T'han dit res, Oriol?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
14 Des 2012 08:46 #219 per oriol6 (Visitant)
Les inscrpcions tancaven dimecres, i no m'ha plantejat en cap moment la possibilitat de poder-nos inscriure fora de plaç ni el mateix dia.
Un altre any, ells s'ho perden  :rofl:
El tema ha estat tancat.
16 Des 2012 20:01 #220 per Sarcel (Associat/da)
Danili, he llegit la teva crónica. Quina llàstima que t'hagis trobat malament i més tan a prop del final!

Atmos  8) Yo també m'ho vaig passar molt bé, fent un relleu amb el Run2Live i a la nit la cursa d'eliminació.

Va ser un bon cap de setmana d'esport i tot  un plaer trobar-se amb la gent.
El tema ha estat tancat.