em presento!

em presento!

06 Abr 2008 19:27 #1 per (Visitant)
Hola a tots!! em dic Mariona, tinc 23 anys, i fa temps que de tant en tant miro el vostre fòrum... avui he participat a la Cursa de Bombers i he vist a alguns de vosaltres amb la vostra equipació i he pensat: va, hi escriuré!!! per cert, he fet 46:32!! tot i que m'he cansat molt i molt... més que l'any passat que vaig fer 19 segons menys!
Doncs bé... em presento una miqueta... sóc de Girona, però durant la setmana visc a Barcelona, ja que estudio medicina aquí; fins ara anava a córrer amb una amiga, però se n'ha anat a treballar a l'estranger, amb lo qual me quedat sola!! més cosetes... fa uns 2 anys que corro, i la veritat és que em motiva bastant, sobretot les curses. He fet vàries curses de 10km, i algunes mitges maratons, i algun dia m'agradaria provar la marató! però crec que serà més endavant...
Doncs bé, per avui això és tot!!! que vagi tot molt bé!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 19:41 #2 per Buff! (Associat/da)
Benvinguda Mariona!! :love:
Has trobat el lloc adient pels qui s'enganxen al món del córrer. Jo no he anat a la Cursa de Bombers però de ben segur que en acabar també diria això de m'he cansat molt; no obstant, sempre queda superat per la satisfacció d'aver-ho aconseguit. L'horitzó de la marató el tens mès proper a cada pasa i, si algun cop defalleixes en una cursa, sempre tindràs algun CoRReCaT a mà :great:.
Fins aviat

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 19:50 #3 per cachirulo (Associat/da)
Bienvenida "colega",espero que puedas continuar con este vicio que lo de la medicina absorve mucho tiempo ,sobre todo los primeros años. :wink2:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 20:21 #4 per danigir (Visitant)
Benvinguda Mariona!