em presento!

em presento!

06 Abr 2008 19:27 #1 per (Visitant)
Hola a tots!! em dic Mariona, tinc 23 anys, i fa temps que de tant en tant miro el vostre fòrum... avui he participat a la Cursa de Bombers i he vist a alguns de vosaltres amb la vostra equipació i he pensat: va, hi escriuré!!! per cert, he fet 46:32!! tot i que m'he cansat molt i molt... més que l'any passat que vaig fer 19 segons menys!
Doncs bé... em presento una miqueta... sóc de Girona, però durant la setmana visc a Barcelona, ja que estudio medicina aquí; fins ara anava a córrer amb una amiga, però se n'ha anat a treballar a l'estranger, amb lo qual me quedat sola!! més cosetes... fa uns 2 anys que corro, i la veritat és que em motiva bastant, sobretot les curses. He fet vàries curses de 10km, i algunes mitges maratons, i algun dia m'agradaria provar la marató! però crec que serà més endavant...
Doncs bé, per avui això és tot!!! que vagi tot molt bé!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 19:41 #2 per Buff! (Associat/da)
Benvinguda Mariona!! :love:
Has trobat el lloc adient pels qui s'enganxen al món del córrer. Jo no he anat a la Cursa de Bombers però de ben segur que en acabar també diria això de m'he cansat molt; no obstant, sempre queda superat per la satisfacció d'aver-ho aconseguit. L'horitzó de la marató el tens mès proper a cada pasa i, si algun cop defalleixes en una cursa, sempre tindràs algun CoRReCaT a mà :great:.
Fins aviat

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 19:50 #3 per cachirulo (Associat/da)
Bienvenida "colega",espero que puedas continuar con este vicio que lo de la medicina absorve mucho tiempo ,sobre todo los primeros años. :wink2:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 20:21 #4 per danigir (Visitant)
Benvinguda Mariona!
Jo també sóc de Girona, i espero veure't també en alguna cursa per aqui, per exemple la propera cursa Ciutat de Girona el 11-05-08 (9 i 21 km) o la del carrer Nou a l'octubre (10 km), que són les més mediàtiques de les nostres contrades. Espero que entris sovint a la web per explicar-nos les teves progressions, que hi ha molt pocs correcats gironins! Per cert, Déu n'hi do 46:32 és una marca boníssima!!!

daniovide.blogspot.com

Millor Marató: 03:46:33 Barcelona'08
Millor Mitja: 01:38:53 Barcelona'08
Millors 10 km: 44:30 Girona-Carrer Nou'08
Millors 5 km: 20:30 Lloret'07

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 20:35 #5 per Jorfer (Associat/da)
Mariona benvinguda al foro i espero que et trobis molt a gust entre tot@s nosaltres.

Ens veiem!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2008 21:09 #6 per antoniu (Associat/da)
benbinguda mariona ja son un mes en aixo de corre,

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 00:17 #7 per Josep58 (Associat/da)
Mariona, ben benviguda siguis al fòrum, compte que enganya tant o més que les curses.

A la propera cursa/ trobada fes-te veure. Som una colla de gent molt maca.

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 21:06 #8 per Dani (Associat/da)
Benvinguda al forum mariona !

Molt bon temps el que vas fer a Bombers, tot i que sembla que no va ser un dia massa bo per molts correcats. Potser la calor, potser l'humitat, no se...

El següent pas és presentar-te a algun de taronja! Gairebé sempre quedem abans per fer la foto de familia, ja ho saps, hi seràs molt benvinguda.

I per qualsevol dubte ja ho saps, només ho has de preguntar.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 22:31 #9 per XaviPapell (Associat/da)
Quan anem a córrer per Girona, ja pots anar muntan una sortideta per uns 50 correcats amb una bona sessió tècnica per desprès de la corrida  :party: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 22:41 #10 per llança (Associat/da)
...després de queeeee...  :surprised: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2008 00:29 #11 per XaviPapell (Associat/da)
de la corrida , que no anirem a córrer ??
Em sembla que aquesta noia tant jove se m'espantara  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2008 07:49 #12 per llança (Associat/da)
Es que com tinc la ment tan depravada.  :mdr:

Suposo que ja estarà curada en salut  :he:  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2008 09:00 #13 per krlos (Associat/da)
Molt benvinguda Mariona. A veure si et presentes a alguna cursa quan fem la foto, i aixi ja et tindrem "fitxada" :he: :wink2:

Felicitats pel temps final perque va ser un dia dificil per fer bones marques (o aixo em va semblar a mi  :'()

Ja saps que el 20 hi ha la mitja d'Olot, aixi que si vols coneixer un grup de grillats que aniran cap a les teves terres, t'hi esperem...i despres hi haura un dinar de germanor :mdr:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2008 16:31 #14 per (Visitant)
Gràcies a tots!!! sóc jove, però tranquils, que no m'espanto ;) x mi la cursa de bombers d'aquest any també va ser molt dura! em vaig cansar molt més que l'any passat, no sé si devia ser pel temps o què.
Així el dia 20 hi ha la mitja d'olot?? no ho sabia! a veure si m'animo, que ja tinc ganes de fer alguna altra mitja!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2008 20:52 #15 per krlos (Associat/da)

Gràcies a tots!!! sóc jove, però tranquils, que no m'espanto ;) x mi la cursa de bombers d'aquest any també va ser molt dura! em vaig cansar molt més que l'any passat, no sé si devia ser pel temps o què.
Així el dia 20 hi ha la mitja d'olot?? no ho sabia! a veure si m'animo, que ja tinc ganes de fer alguna altra mitja!!


http://mitjagarrotxa.cjb.net/ No t'ho pensis  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.