Mar (correlolacorre)

Mar (correlolacorre)

28 Mar 2010 22:10 - 28 Mar 2010 22:18 #1 per Correlolacorre (Visitant)
Hola,

Em dic Mar. Ja m'he presentat una mica en un altre tema, demanant consell. Sóc principianta absoluta en això de còrrer. De fet, a l'escola ho odiava. Fa uns anys vaig trobar un pla per arribar a còrrer 5 km d'una tirada i el vaig provar, però em va aflorar un problema de genoll, i fins que no m'he recuperat no hi he pogut tornar. Conclusió: que malgrat m'he comprat un fotimer de llibres en anglès (els de la Jenny Hadfield, entre d'altres), que ja tinc calçat adequat, i que m'estic prenent seriosament -però sense forçar- el tema entrenament de força, vaig perdudíssima. No tinc ni una idea massa clara de llocs per on sortir a còrrer, de què puc esperar de mi mateixa (arribaré mai a fer alguna cursa?) ni de res. Només una certesa: m'encanta. És el millor moment del dia.

Per això us volia dir hola, i demanar-vos tant d'ajut i bons consells com pogueu donar.

Mar

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2010 22:17 #2 per crica (Visitant)
Benvinguda. Si ja tens les sabatilles de qualitat, ja pots córrer segura. Sempre les sabatilles han de ser bones, ja que és la part més important de l'quipació.
Vigila per quina superfície corres. Diuen que el millor és herba. Jo crec que pot ser perillós, ja que pot haver forats i irregularitats que no pots veure, a no ser que corris per un camp de futbol o similar. Crec qeu el millor és terra premsada (pista forestal o similar). Després ve l'asfalt, el formigó, i per últim les voreres. Aquest és l'ordre invers d'absorció d'impacte del terra. Les voreres no esmorteeixen gens.

De tu mateixa pots esperar el que vulguis. Aquí hi ha gent que fa una temporada es van plantejar el mateix que tu, i ja han acabat la primera marató.

Salutacions i benvinguda.

28 Mar 2010 23:41 #3 per XaviPapell (Associat/da)
Molt be Mar has escollit el millor lloc per trobar de tot en això del mon del córrer encara que et tinc que dir que cap dels que entrem aquí estem sans del cap  :mdr: :mdr: :mdr:
Per quina zona vius, un lloc maco per anar a córrer i que trobaràs molta gent fent esport es la CdLA (Carretera de les Aigües ) es planera te al voltant de 18 kms (entre anar i tornar) de terra en un 95% amb unes vistes de Barcelona impressionants
Tu pregunta com si focis una advocada que nosaltres els culpables et respondrem amb molt de gust  :mdr:

28 Mar 2010 23:42 #4 per Enric59 (Visitant)
Benvinguda, Mar  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 Mar 2010 23:47 #5 per XaviPapell (Associat/da)
Collons Enric que sosu

30 Mar 2010 18:14 #6 per Mei (Associat/da)
Benvinguda Mar!! 8)

Jo també sóc nova en aquest tema però poc a poc te n'aniràs fent.

Diumenge passat vaig fer la meva primera cursa de 5k i vaig començar al desembre amb un planning semblant al teu, o sigui que tranquil·la, prent-ho amb calma i gaudeix!! :party:

14 Abr 2010 21:11 #7 per Dani (Associat/da)
Benvinguda !!!

No et tallis i pregunta tot el que vulguis. Aquí moltíssims hem començat de zero. De fet a la meva primera cursa no tenia clar com es posava el pitrall..... En aquest aspecte no he millorat gaire.

Ara de cara a l'estiu tindras moltes curses curtes perfecte per debutar.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 Abr 2010 21:30 #8 per Raimon (Associat/da)
  Benvinguda Mar!  :great:

14 Abr 2010 23:11 #9 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benviguda Mar, ánimo aqui encontrarás todo lo que buscas relacionado con todas las competiciones,opiniones,entrenos,series vamos todo,todo.
hasta pronto

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

09 Mai 2010 15:30 #10 per Correlolacorre (Visitant)
Ei, gràcies a tothom! No he entrat gaire aquí darrerament, perquè el meu progrés és molt lent (que avui he fet una tirada de 20' sense caminar i és un rècord  :party: ) Però poc a poc augmenta la meva resistència, i en part és gràcies a la motivació de veure els vostres missatges!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

09 Mai 2010 23:22 #11 per Enric59 (Visitant)

Collons Enric que sosu

Què vols, que no em dirigeixi la paraula d'entrada  :666:

Bereshit

09 Mai 2010 23:30 #12 per Enric59 (Visitant)
Mar, per on vius? Així et podrem dir on tens el grup d'entrenament més proper.

Bereshit

10 Mai 2010 13:09 #13 per Correlolacorre (Visitant)
Visc a Les Corts, tocant a Sants...

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

10 Mai 2010 13:24 #14 per Correlolacorre (Visitant)
...i moltíssimes gràcies!!!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

10 Mai 2010 13:48 #15 per David C (Visitant)

Visc a Les Corts, tocant a Sants...

Dons, tot i que no ho tens al costat pero ho tens proper, per trotar una miqueta sense sortir de la ciutat, es corre prou be per la Diagonal, direcció a la univesitat. Si et ve de gust, pots entrar als jardins del palau de pedralbes, i fer un parell de voltetes, o si vols fer puijades fortetes, anar fins al parc cervantes, i fer unes voltes per allí.

Si dius que fas 20 minuts sense parar (que esta molt be per començar), si vols pots anar intercalant correr amb caminar, per exemple fer 15 minuts corrents i 5 caminant, i despres 10 mes corrents, i mica en mica anar augmentant el tems de correr, i reduir el temps caminant, fins que no t'hen adonarás i faras 40 minuts corrents  :party:

No tinguis presa, que encara que anem corrent, de presa no en hi ha cap. Mira de disfrutar, que si disfrutes, tot vindrà sol  :yes:

Propera parada ... ¿?

10 Mai 2010 13:56 #16 per Correlolacorre (Visitant)
Sí, de fet el pla que faig és lent, i crec que en això rau la clau de no haver-me agobiat! Ara he descobert que tinc la Carretera de les Aigües a tocar de la feina, i si el temps ho permet, vull "estrenar-la" dimecres al migidia.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

10 Mai 2010 14:00 #17 per David C (Visitant)

Sí, de fet el pla que faig és lent, i crec que en això rau la clau de no haver-me agobiat! Ara he descobert que tinc la Carretera de les Aigües a tocar de la feina, i si el temps ho permet, vull "estrenar-la" dimecres al migidia.

Dons la CdLA es un lloc perfecte per correr, i si vas el cap de setmana, allo semblen les rambles del esportistes, un fotimer de gent corrent, altres amb la bici, gent fent caminades, per la banda del pla dels maduixers hi ha fonts per refrescarte, es perfecte.

Ja ens explicaràs com t'ha anat ¡

Propera parada ... ¿?

10 Mai 2010 14:34 #18 per krlos (Associat/da)
Benvinguda Mar. Si ets de prop de Sants, tens un munt de gent d'aquest fòrum que son de la zona. Poc a poquet acabaràs agafant ritme i ja veuràs que riuras de quan "només" corries 20' sense parar (i gairebé tots hem passat per això; jo fa tres anys i poc no vaig poder córrer 4 km's seguits)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

10 Mai 2010 14:41 #19 per Nurita (Visitant)
Hola Mar benvinguda  :party:

I cuidadín amb l'Enric59, el David C. i el mes perillós de tots el XaviPapell  :beurk: Es broma son molt macus.  :love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

10 Mai 2010 16:16 #20 per David C (Visitant)

Hola Mar benvinguda  :party:

I cuidadín amb l'Enric59, el David C. i el mes perillós de tots el XaviPapell  :beurk: Es broma son molt macus.  :love:

:whistle:

Propera parada ... ¿?

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats