Mar (correlolacorre)

Mar (correlolacorre)

10 Jun 2010 21:52 #101 per DaniTub (Associat/da)
Mar desde la estació fins a las pistes tens 10 minuts com a molt caminat. Pujes tota la Rambla y quan arrivis al quiosq de premsa cap a la esquerra( tot es carrer peatonal), segueixes tot recte fins arrivar a l´ajuntament ( trobaras una plaça endevant).
Quan arrivis a l´ajuntament les pistes queden al darrera , pots pujar per qualsevol del dos carrers que hi ha.

No se si m´explicat be  :he: :he:, pero t´ho dic perque el bus urba no se cada quan temps pasa i jo vaig caminant desde alla i no se triga molt. :he: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2010 00:45 #102 per Enric59 (Visitant)

Jim, quina enveja...! A Can Jubany!

Ja saps quin és el sistema de l’Oscar Wilde per lliurar-se d’una temptació

Ja, ja, ja... Què poc cristià que és això, Jim!

Digues què he de fer per caure en la temptació i vinclaré els genolls per servir el meu senyor  :666:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

12 Jun 2010 14:12 #103 per Correlolacorre (Visitant)
Moltes gràcies a tothom!! Acabo d'arribar de la Bòbila i m'he sentit superbenacollida. No vull esmentar noms perquè em deixaria seguríssim a molta gent, però sou tots encantadors i us dono les gràcies de debó perquè m'ho he passat bomba. Tinc MOLTES, MOLTES ganes de posar-me una mica més en forma per començar a còrrer amb tots vosaltres.

Avui m'he posat un pitrall per primer cop a la vida, i encara que he arribat apretada i a molta distància del penúltim, ha estat un subidón!  :party:

Un altre cop, mil gràcies perquè sou uns veritables cracks!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

12 Jun 2010 22:51 #104 per krlos (Associat/da)
Ha estat un plaer conèixer-te avui en persona. Benvinguda als moments bambi de corredors.cat  :mdr:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

12 Jun 2010 23:02 #105 per kasumei (Associat/da)
Hola guapa! ;) Un plaer haver-te conegut! Espero que ens tornem a trobar aviat! :great:

12 Jun 2010 23:20 #106 per koldo (Visitant)
Benviguda a la secta!!! Ara ja no pots marxar  ;)

Ens veiem a la Maquinista, recollint el teu dorsal  :yes:  :yes:

Et passo el link per apuntar-te per si vols acompanyar al Barni: Cursa 5km la Maquinista

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

13 Jun 2010 00:00 #107 per manu prats (Visitant)
¡Encantat d'haber-te conegut, MarCorreLolaCorre!
Com diu en Koldo ara ja estàs engantxada i cada cop et costarà més deixar de còrrer! ;)
Ens veiem! 8)

13 Jun 2010 21:20 #108 per Correlolacorre (Visitant)
Doncs sí, m'he apuntat ja a La Maquinista! (Després vaig caure en que el dia abans toca Can Jubany...  :he: )

Us veig allà! Saludeu-me quan em dobleu!!!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

14 Jun 2010 11:35 #109 per Jim (Associat/da)
Carai ! Es pot ben dir que això és exactament la imatge d'una entrada triomfal, no ?  :great:

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

16 Jun 2010 21:29 #110 per Jim (Associat/da)

Tete Xavi
  (La fletxa de Florència) dixit:

Respecte als 1000m de la Bòbila...

I després de llegir tot el que s’ha escrit… (...)

Per la meva part només dir que m’ho vaig passar molt bé però ja no tan sols corrent sinó també veient com altres companys ho feien. Vaig gaudir especialment veient com  Correlolacorre s’estrenava en una cursa i ho feia tant i tant bé (això només és el principi!). A la mateixa sèrie em va agradar molt la decisió amb la que va sortir l’Eva D. I l’atac final que va fer en Javier Ortega.

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

17 Jun 2010 07:32 #111 per Correlolacorre (Visitant)

Tete Xavi
  (La fletxa de Florència) dixit:

Respecte als 1000m de la Bòbila...

I després de llegir tot el que s’ha escrit… (...)

Per la meva part només dir que m’ho vaig passar molt bé però ja no tan sols corrent sinó també veient com altres companys ho feien. Vaig gaudir especialment veient com  Correlolacorre s’estrenava en una cursa i ho feia tant i tant bé (això només és el principi!). A la mateixa sèrie em va agradar molt la decisió amb la que va sortir l’Eva D. I l’atac final que va fer en Javier Ortega.

Jaaa, que majo el Tete Xavi... La veritat és que "bé" no seria la paraula que jo faria servir... :rofl: però gràcies! Avui tinc metge, em sembla que alguna cosa no vaig fer bé dilluns que tinc el tormell un xic inflamat i no vull deixar que la cosa vagi a més.

El meu cervell comença a gestar un pla maquiavèlic per escapar-me a la Cursa de la Dona a París, el pont de l'onze de Septembre!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

17 Jun 2010 09:58 #112 per kasumei (Associat/da)

El meu cervell comença a gestar un pla maquiavèlic per escapar-me a la Cursa de la Dona a París, el pont de l'onze de Septembre!

Alguns i algunes marxem aquell pont a la Marató del Medoc ( França), a beure avituallaments de vi i caviar. Disfressats de superguerrers...Si t'ho repenses, ja ho saps...jo la faré caminant (encara no podré córrer després de l'operació)....o rodolant... :whistle:
:rofl: :rofl: :rofl:
Et eixo el link per si et vols fer una idea... :whistle:
www.marathondumedoc.com/pages/en/accueil.php

Un petó, guapa!! :great:

17 Jun 2010 11:00 #113 per Correlolacorre (Visitant)
Buf, jo no sé si em veig capaç de caminar 42 km, encara... Però la Marató del Medoc és un dels meus objectius a llarg terme, des de que en vaig sentir parlar per primer cop...

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

17 Jun 2010 18:06 #114 per (Visitant)

Avui tinc metge, em sembla que alguna cosa no vaig fer bé dilluns que tinc el tormell un xic inflamat i no vull deixar que la cosa vagi a més.

Ja ens escriuràs el que t'han dit. Esperem que no sigui res!

17 Jun 2010 18:53 #115 per Alba (Associat/da)

Alguns i algunes marxem aquell pont a la Marató del Medoc ( França), a beure avituallaments de vi i caviar. Disfressats de superguerrers...Si t'ho repenses, ja ho saps...jo la faré caminant (encara no podré córrer després de l'operació)....o rodolant... :whistle:
:rofl: :rofl: :rofl:
Et eixo el link per si et vols fer una idea... :whistle:
www.marathondumedoc.com/pages/en/accueil.php

Un petó, guapa!! :great:

Kasumei, puc anar a rodolar amb tu la Marató del Medoc???  :oops:

Sembla una cursa divertida, no??

17 Jun 2010 18:56 #116 per David C (Visitant)
Jo aquesta tambe la vull fer, aquest any no podré, pero el vinent es possible que m'ho planteixi.

Per entendre la filosofia d'aquesta marató, nomes cal saber que al que arriba al primer, l'esbronquen, ja que aixo vol dir que no ha sabut disfrutar de la Marató i totes les seves "peculiaritats" com realment es mereix.

Propera parada ... ¿?

17 Jun 2010 19:57 #117 per Correlolacorre (Visitant)
El metge m'ha dit que en principi no és gran cosa, que em compri unes plantilles viscoelàstiques, que aquesta setmana no vagi massa de pressa (com si això fos possible!) i que em posi gel...

El més curiós de tot és que m'ha dit que les molèsties molt probablement no venen de còrrer, sinó de canviar el calçat d'hivern, tancat i de sola gruixuda, pel d'estiu! I a sobre, tornant cap a casa m'he trobat a la Mercé008 i a la Laura (sorry, no en recordo el nick). Això és sincronicitat, crec.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

17 Jun 2010 20:06 #118 per squash (Associat/da)

El més curiós de tot és que m'ha dit que les molèsties molt probablement no venen de còrrer, sinó de canviar el calçat d'hivern, tancat i de sola gruixuda, pel d'estiu! I a sobre, tornant cap a casa m'he trobat a la Mercé008 i a la Laura (sorry, no en recordo el nick). Això és sincronicitat, crec.

Calçat d'hivern amb talons alts? Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... el fetitixisme  :he:

Sincronicitat com aquesta?   :great:

Fins ara.

Jordi

17 Jun 2010 20:10 #119 per Correlolacorre (Visitant)

Calçat d'hivern amb talons alts? Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... el fetitixisme  :he:

Més aviat al contrari... A l'hivern porto sabates de Frankenstein i a l'estiu rescato les sandàlies i els talons. :P

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

17 Jun 2010 22:20 #120 per Alba (Associat/da)

Per entendre la filosofia d'aquesta marató, nomes cal saber que al que arriba al primer, l'esbronquen, ja que aixo vol dir que no ha sabut disfrutar de la Marató i totes les seves "peculiaritats" com realment es mereix.

Ja havia llegit alguna cosa al respecte. Em sembla molt divertit!  :great:

Mar, m'alegro que només sigui pel canvi de sabates i que els teus turmells et deixin córrer sense problemes!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats