- Missatges: 247
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jim, quina enveja...! A Can Jubany!
Ja saps quin és el sistema de l’Oscar Wilde per lliurar-se d’una temptació
Autor del tema
Autor del tema
Respecte als 1000m de la Bòbila...
I després de llegir tot el que s’ha escrit… (...)
Per la meva part només dir que m’ho vaig passar molt bé però ja no tan sols corrent sinó també veient com altres companys ho feien. Vaig gaudir especialment veient com Correlolacorre s’estrenava en una cursa i ho feia tant i tant bé (això només és el principi!). A la mateixa sèrie em va agradar molt la decisió amb la que va sortir l’Eva D. I l’atac final que va fer en Javier Ortega.
Autor del tema
Tete Xavi (La fletxa de Florència) dixit:
Respecte als 1000m de la Bòbila...
I després de llegir tot el que s’ha escrit… (...)
Per la meva part només dir que m’ho vaig passar molt bé però ja no tan sols corrent sinó també veient com altres companys ho feien. Vaig gaudir especialment veient com Correlolacorre s’estrenava en una cursa i ho feia tant i tant bé (això només és el principi!). A la mateixa sèrie em va agradar molt la decisió amb la que va sortir l’Eva D. I l’atac final que va fer en Javier Ortega.
El meu cervell comença a gestar un pla maquiavèlic per escapar-me a la Cursa de la Dona a París, el pont de l'onze de Septembre!
Autor del tema
Avui tinc metge, em sembla que alguna cosa no vaig fer bé dilluns que tinc el tormell un xic inflamat i no vull deixar que la cosa vagi a més.
El meu cervell comença a gestar un pla maquiavèlic per escapar-me a la Cursa de la Dona a París, el pont de l'onze de Septembre!
Alguns i algunes marxem aquell pont a la Marató del Medoc ( França), a beure avituallaments de vi i caviar. Disfressats de superguerrers...Si t'ho repenses, ja ho saps...jo la faré caminant (encara no podré córrer després de l'operació)....o rodolant...
:rofl: :rofl: :rofl:
Et eixo el link per si et vols fer una idea...
www.marathondumedoc.com/pages/en/accueil.php
Un petó, guapa!!
Autor del tema
El més curiós de tot és que m'ha dit que les molèsties molt probablement no venen de còrrer, sinó de canviar el calçat d'hivern, tancat i de sola gruixuda, pel d'estiu! I a sobre, tornant cap a casa m'he trobat a la Mercé008 i a la Laura (sorry, no en recordo el nick). Això és sincronicitat, crec.
Autor del tema
Calçat d'hivern amb talons alts? Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... el fetitixisme :he:
Per entendre la filosofia d'aquesta marató, nomes cal saber que al que arriba al primer, l'esbronquen, ja que aixo vol dir que no ha sabut disfrutar de la Marató i totes les seves "peculiaritats" com realment es mereix.