Mar (correlolacorre)

Mar (correlolacorre)

29 Mai 2010 21:13 #81 per krlos (Associat/da)

L'orígen va ser un sobtat atac de "carpe diem", "el que cal és afegir vida als anys i no anys a la vida"

Ostres Jim, cada vegada em deixes més sorprès. Soc habitual del foro correrenasturias per raons obvies (a banda que faig en una setmana la marató d'aquell país) i fa només uns minuts, un forero a deixat anar la mateixa frase.  :oh:

I quina colla de frikis aquests galifardeus que has posat per aquí  :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2010 21:33 - 29 Mai 2010 21:39 #82 per Correlolacorre (Visitant)
No, no, per mi continueu parlant de Lost, aquí... suposo que s'hi pot encabir tot, oi? Al capdavall, jo vaig treure el tema (friki, friki, friki)

Per cert, Danili coincideixo plenament amb els que diuen que el reportatge és un "must"  Un treball collonut, de debó!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

30 Mai 2010 23:41 - 30 Mai 2010 23:43 #83 per danili (Associat/da)
Merci!
L'article ara està a la pàgina principal però no està enllaçat al fil on de fet els penjo i on hi ha més articles com aquest.
la marató en genèric i anar cap enrera.

(jim:no he acabat d'entendre la sinèrgia dels genolls - Kyriakides va partir butllofes a Bòston- però tot sigui per difondre. Merci)

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

30 Mai 2010 23:59 - 31 Mai 2010 00:08 #84 per Jim (Associat/da)

(jim:no he acabat d'entendre la sinèrgia dels genolls - Kyriakides va partir butllofes a Bòston- però tot sigui per difondre. Merci)

No, la coincidència entre la lesió de la Mar i el Kyriakides que jo comentava, no venia pas per les bullofes, sinó pel mal de genolls. Cito del reportatge:

"Res feia preveure que mai Kyriakides no seria algú de renom.

En aquesta època corre per les nits seguint unes pautes que li havia donat un metge a qui havia acudit per un dolor als genolls ......"

Si, ja sé que en el cas del Kyriakides es diu que el dolor era perquè feia l'estirada i que la nostra companya l'estirada ja l'ha fet fa ..... mesos, però era una manera de mirar d'animar-la fent veure  que a vegades "no hay mal que por bien no venga"  perquè va ser el metge que li va tractar el mal de genolls el que es va adonar de les baixes pulsacions i les seves facultats extraordinàries. És a dir: El mal de genolls va ser l'orígen de l'èxit.

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

01 Jun 2010 20:01 #85 per Jim (Associat/da)

Ja anirem parlant de com hi anem, I suppose?

Indeed.

01 Jun 2010 23:51 #86 per mcbeath (Visitant)

Per cert, algú de vosaltres mira la sèrie Lost, que demà s'acaba? En acabat del capítol, em sembla que faré uns quants kilòmetres-homenatge al personatge de Desmond, que és el corredor de la sèrie (sóc una friki, ho sé). No sé si anar a catar la Ciutadella o repetir a CdA, ni a quina hora hi aniré, però si algun altre fan s'apunta, miraré el fil quan em llevi i us dic el què.

En Desmond, en Jack i en La línia alternativa la penny tb corre. :winktongue:

Tb va agradar-me el final però amb els dies el vaig paint, em va fer més mal el final de ashes to ashes a la BBC (però molt més ben tancat)aquella mateixa setmana  :arf:

03 Jun 2010 18:08 #87 per squash (Associat/da)
Hola

Mar, sóc un dels convocats per en Jim a la canjuvanyada  :great:

Potser t'interessa donar un cop d'ull a aquesta entrada del meu bloc... tu que ets de cuina baixa  :he:

Fins ara.

Jordi

04 Jun 2010 08:13 #88 per Correlolacorre (Visitant)
Squash... Jo tindria curiositat per anar al Noma, malgrat tot.  :whistle: I més després d'una marató!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

07 Jun 2010 21:11 - 07 Jun 2010 21:13 #89 per Jim (Associat/da)

Jo ho tinc fumut tant el cap de setmana com el 22.5, com el següent, i potser fins i tot l'altre (a casa gairebé tothom és Gemini. El del 5-6 faran el que jo digui, que al capdvall és el meu, d'aniversari).

Com que ja vam detectar que no ets ni del cinc ni del sis de juny i que, coquetament, et treies 1 ó 2 dies d’edat, avui és el dia:

[move]Per molts anys Mar ! [/move]

Hores d’ara et deus estar mig recuperant de la celebració anticipada. Espavila que dissabte tens cursa de mil metres. Ja has vist els teus companys/es de sèrie ?

Ja saps que figures com a líder de la núm 7 ?        A Q U I    

07 Jun 2010 22:56 #90 per Correlolacorre (Visitant)

Hores d’ara et deus estar mig recuperant de la celebració anticipada. Espavila que dissabte tens cursa de mil metres. Ja has vist els teus companys/es de sèrie ?

Ja saps que figures com a líder de la núm 7 ?        A Q U I    

¿CÓMORRRRRRRRRR? :oh: :oh: :oh: :surprised:

Jo vull venir, però còrrer una sèrie no entrava als meus plans! Pensava rondar per allà una estona, presentar-me, recollir el buf i l'equipació i, i, i... ai Déu! Que tinc massa sentit del ridícul!!!!!!!! Això no pot acabar bé!

Per cert, sabeu com s'hi va a La Bòbila en transport públic?

Gràcies mil per l'aniversari, per cert. L'he celebrat sortint a còrrer de bon matí. Se'm ha fet molt estrany celebrar-lo així, però estic contenta i bastant orgullosa d'entrar en el món "senyora" (n'he fet 37) sortint a còrrer. Mai no hagués pensat que ho podria fer.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

07 Jun 2010 23:01 #91 per danili (Associat/da)
Felicitats mestressa!
Dissabte vindrem a saludar!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

08 Jun 2010 00:05 #92 per Enric59 (Visitant)
Per molts anys, Mar  :party:

Per cert, molt interessant el teu bloc (en aquests moments m'estic menjant un iogurt amb cereals i maduixes: és el meu ressopó)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

08 Jun 2010 00:18 #93 per Enric59 (Visitant)
Jim, quina enveja...! A Can Jubany!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

10 Jun 2010 15:20 #94 per Correlolacorre (Visitant)
Per cert, sereu a Gavà el dissabte? Sabeu a quina hora comença ? Ja tinc més o menys apamat com pujar en transport públic. S'ha d'anar en RENFE fins a Gavà i d'allà agafar un bus que pressumptament et deixa molt a prop. Per cert, no correré... Crec que vaig cometre una errada, perquè em pensava que per anar a la festa calia inscriure's al TPV, però no vaig veure que era per a les sèries.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

10 Jun 2010 16:27 #95 per Alba (Associat/da)

Amb retard però... felicitats!!!!!!

Per molts anys!!!

10 Jun 2010 18:19 #96 per Jim (Associat/da)

Jim, quina enveja...! A Can Jubany!

Ja saps quin és el sistema de l’Oscar Wilde per lliurar-se d’una temptació

Per cert, sereu a Gavà el dissabte?

La majoria si. L’Enric59 i jo no. Ell serà a Manresa fent una triatló, i jo, si em permeteu el cap-i-cua diré: “Mar, seré a mar”. Temo que navegamt amb menys sol del que voldria, però no em puc pas queixar.

Sabeu a quina hora comença ? Ja tinc més o menys apamat com pujar en transport públic. S'ha d'anar en RENFE fins a Gavà i d'allà agafar un bus que pressumptament et deixa molt a prop. Per cert, no correré... Crec que vaig cometre una errada, perquè em pensava que per anar a la festa calia inscriure's al TPV, però no vaig veure que era per a les sèries.

La festa és de 9 h. a quarts d’una / la una. Està molt bé fer us del transport públic però recorda que al fil de la festa en Zenon s’ha ofert a passar-te a buscar. A més és ell qui et donarà el teu polo nou.

Per altra banda, vora casa teva segur que surten cotxes cap allà: BcnRosie, PedrodeSants, Kasumei, Dani, etc. Si vols quedar, jo et dono un cop de mà per lligar-ho. Així pel camí us coneixeu i tu pots aprofitar per preguntar el que vulguis sobre córrer. Són tot/es ells/es uns/es cracks.

Pel que fa a no córrer, tu mateixa però un 1.000 fet entre la gent de casa i amb molta animació, segur que és una bona ocasió per debutar. La marca és el de menys (i a més faràs el teu rècord personal).

10 Jun 2010 18:33 #97 per Correlolacorre (Visitant)
El problema que tinc per quedar, Jim, és que segueixo amb el problema de que no rebo els missatges privats  :aww:. Ara provaré de donar-n'hi un al Zenon amb el meu mail... Si ho veig cru, t'ho dic per aquí. I quant als 1000 metres, em segueix fent respecte... Depèn de com ho vegi, si es pot escalfar allà, com estigui de cansad, etc... Al menys tinc un títol garantit; el de la més lenta  :P

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

10 Jun 2010 19:28 #98 per Jim (Associat/da)
OK.

(La resta, perdoneu que utilitzem el fil per fer MP però és que sembla que no funcionen)

Per facilitar la quedada de dissabte, puc donar al Zenon i cia. el mail del baixagastr.... ?

10 Jun 2010 19:45 #99 per squash (Associat/da)
Hola

Mar, més que tenir problemes amb el teu MP el què vaig comprovar, la setmana passada, és que el tenies desactivat.

Em sembla que anant al teu perfil el pots activar des d'allí  :great:

Fins ara.

Jordi

10 Jun 2010 21:44 #100 per Correlolacorre (Visitant)

Mar, més que tenir problemes amb el teu MP el què vaig comprovar, la setmana passada, és que el tenies desactivat.

Em sembla que anant al teu perfil el pots activar des d'allí  :great:

No, si en rebo de tant en tant, dels administradors... I em consta que es poden enviar, crec que s'ha de posar com a destinatari "Mar" i no "Correlolacorre" (o al revés...).

Per facilitar la quedada de dissabte, puc donar al Zenon i cia. el mail del baixagastr.... ?

I tant! Jo n'hi he enviat un, de PM, on li donava una altra (les tinc totes redireccionades a una mateixa bústia), però t'ho agraïré molt perquè no tinc ni idea de si ha arribat a rebre el meu missatge o s'ha perdut al ciberespai.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats