Mar (correlolacorre)

Mar (correlolacorre)

14 Mai 2010 16:48 #41 per Correlolacorre (Visitant)
T'ho reconfirmo, XaviPapell. No tinc cap missatge!

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2010 00:39 - 15 Mai 2010 11:10 #42 per Jim (Associat/da)
Mar:

Fixar la data per      can Jubany   ha estat accidentat. Sembla mentida però tot i que és a tocar de Vic, hem hagut de canviar la que teníem prevista (22.5) per culpa del volcà islandès: El farmacèutic (aquí conegut com Squash   estava inscrit i havia de córrer la marató de Viena però com que  no hi va poder anar per la cancel•lació de vols, correrà  la de Copenhaguen que és precisament dissabte  22.5, si el volcà no li torna a esguerrar el plan. Per tant,  ho hem ajornat.

Els meus companys tenen unes agendes de compromisos que enfote-te’n de l’Obama. Hores d’ara ja saben les competicions de tota mena que faran fins l’any que ve inclòs. Ara passaré pel fil gasosa a  refrescar el tema i els parlaré de la teva possible assistència com a guest star gastronòmica. Hi ha uns dies que et vagin millor que altres ?

Constato que tenim una certa coincidència de gustos, a tu t’agrada el Hamm i a mi el pernil. ;)

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

15 Mai 2010 14:43 #43 per Correlolacorre (Visitant)

Mar:

Fixar la data per      can Jubany   ha estat accidentat. Sembla mentida però tot i que és a tocar de Vic, hem hagut de canviar la que teníem prevista (22.5) per culpa del volcà islandès: El farmacèutic (aquí conegut com Squash   estava inscrit i havia de córrer la marató de Viena però com que  no hi va poder anar per la cancel•lació de vols, correrà  la de Copenhaguen que és precisament dissabte  22.5, si el volcà no li torna a esguerrar el plan. Per tant,  ho hem ajornat.

Jo ho tinc fumut tant el cap de setmana com el 22.5, com el següent, i potser fins i tot l'altre (a casa gairebé tothom és Gemini. El del 5-6 faran el que jo digui, que al capdvall és el meu, d'aniversari). Si no m'hi puc enganxar aquest cop, segur que el següent, però trieu en funció del que us vagi millor a vosaltres i jo ja miraré d'adaptar-m'hi.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

16 Mai 2010 00:01 - 16 Mai 2010 00:05 #44 per Jim (Associat/da)
OK Mar. Entesos.

Ara parlem de tu com a corredora. Et sona estrany ?:

A més dels premis i càstigs que t’autoapliques disciplinadament en forma de pa de fleca o Bimbo segons si has nedat/corregut o no, em sembla que per mantenir la motivació t’aniria bé tenir un objectiu que sigui il•lusionant, factible i no massa llunyà en el temps.

Et proposo que et plantegis  inscriure’t a la cursa de 5.000 m de Barberà que és el proper dia 27 de juny. Pot ser un bon debut. Per la logística no t’amoïnis, segur que aquell matí sortirà un cotxe a tocar de casa teva que anirà cap allà.

Per anar fent ambient, pots fer un cop d’ull a la fisonomia del recorregut que fa el mestre  Pucurull. aqui   

Un advertiment no atlètic: Si li confesses al XP que ets de l’espanyol, encara t’enviarà més MP.

16 Mai 2010 00:06 #45 per XaviPapell (Associat/da)
jim li envio MP i passa de mi

16 Mai 2010 01:04 #46 per Jim (Associat/da)
Xavi, relááááájate. Ja has vist que t’explica que no els ha rebut.

De totes maneres, i encara que entre pericus us aveniu, no l’atabalis massa, eh ? Tot just està fent els primers passos, deixa que pugui dir ben lliurement quan li ve de gust començar a compartir entrenaments.

Bona nit, que avui toca competir bastant lluny.

16 Mai 2010 14:02 #47 per Correlolacorre (Visitant)

jim li envio MP i passa de mi

XaviPapell, a veure, em sembla que el problema que hi ha amb el meu compte és que es veia el meu nom (i no el meu nick, que és Correlolacorre ) i per això no rebia missatges. Prova-ho ara, me n'he enviat un a mi mateixa després de canviar-ho i l'he rebut.

Et proposo que et plantegis  inscriure’t a la cursa de 5.000 m de Barberà que és el proper dia 27 de juny. Pot ser un bon debut. Per la logística no t’amoïnis, segur que aquell matí sortirà un cotxe a tocar de casa teva que anirà cap allà.

Per anar fent ambient, pots fer un cop d’ull a la fisonomia del recorregut que fa el mestre  Pucurull. aqui   

JimOsti, em tempta molt. Però en paraules del meu traumatòleg, tinc els genolls en llibertat condicional (fa dos anys ja vaig provar de començar a còrrer i vaig too much, too soon. El tio em fiscalitza de mala manera la progressió, però així és com ha de ser) Ara vaig a investigar la inscripció, etc... I m'ho rumio. Per cert, les fisonomies del Pucurull són un tresor! No hi ha cap editor espavilat en aquest país que li vulgui editar un llibre? Si jo encara estés al mundillo de l'edició, ni m'ho pensaria.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

17 Mai 2010 12:45 #48 per Danigoal (Associat/da)
Benvinguda Mar!

Si ets de prop de Sants, tens un munt de gent d'aquest fòrum que son de la zona.

Jo no sóc de exactament de Sants, però sí formo part del grupet que entrena els dimecres a la Diagonal i et puc dir que gran part són de la zona i comencen l'entrenament desde la Rambla Brasil. La resta ens unim ja a la Diagonal on fem casi 5km junts a ritme apocapoc. Si t'animes, ja saps, passat pel fil del grup d'entrenament Apocapoc  :great:

Molta sort i ànims!, que aviat milloraràs molt  :yes:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

17 Mai 2010 16:01 #49 per David C (Visitant)

ara ho entenc tot, ja m'estranyaba a mi que en papell hem fes proposicions deshonestes  :whistle: ... ¡¡Papell¡¡ t'has equivocat de bustia¡¡¡  :mdr:

Propera parada ... ¿?

17 Mai 2010 21:52 #50 per Correlolacorre (Visitant)

Benvinguda Mar!

Jo no sóc de exactament de Sants, però sí formo part del grupet que entrena els dimecres a la Diagonal i et puc dir que gran part són de la zona i comencen l'entrenament desde la Rambla Brasil. La resta ens unim ja a la Diagonal on fem casi 5km junts a ritme apocapoc. Si t'animes, ja saps, passat pel fil del grup d'entrenament Apocapoc  :great:

Demà passat segur que no em passo (demà tinc un sopar que promet acabar a las quinientas  :666: i sé ja ara que dimecres només faré entrenament de sofà). Però més endevant segur que sí!! On quedeu, de la Diagonal?

ara ho entenc tot, ja m'estranyaba a mi que en papell hem fes proposicions deshonestes  :whistle: ... ¡¡Papell¡¡ t'has equivocat de bustia¡¡¡  :mdr:

You are fatalometer  :eyes:! Reconfirmat, sembla que hi ha un problema amb la web nova, que confon noms i nicks en els que ens hem registrat darrerament.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

17 Mai 2010 21:59 #51 per Alba (Associat/da)

Mar! Quan t'animaràs a fer un entrenament per la carretera de les Aigues amb Javier i amb mi??

17 Mai 2010 23:00 #52 per XaviPapell (Associat/da)
Pero Mal mi amol, te he reenviat el MP que em vas enviar

18 Mai 2010 00:48 - 18 Mai 2010 00:50 #53 per Jim (Associat/da)

JimOsti, em tempta molt. Però en paraules del meu traumatòleg, tinc els genolls en llibertat condicional 

Et fan fer exercicis per reforçar els quàdriceps i ajudar a millorar el règim penitenciari dels genolls ?

Està molt bé que progressis a poc a poc i miris d’evitar el too much too soon.   Pel meu maluc, com deia la Carol King, ja  és too late i la sentència inapel•lable.

Demà passat segur que no em passo (demà tinc un sopar que promet acabar a las quinientas  :666: i sé ja ara que dimecres només faré entrenament de sofà). Però més endevant segur que sí!! On quedeu, de la Diagonal?

El rendez vous dels dimecres és al quiosc (llegits que són) de Diagonal – Tall Britànic, vorera muntanya a les 20 h. Es va en plan tranqui fins el parc de Cervantes on es fa el cim i després es baixa per l’Av de Pedralbes per retornar a la Diagonal fins el quiosc.

Quan vagi bé, podries quedar amb els veïns santsencs  BcnRosie, PedrodeSants i Dani, tots ells habituals dels dimecres diagonalerus per anar plegats cap allà i ajuntar-se a la resta. La llista d’assistents s’acostuma a penjar    aquí dilluns/dimarts.   

Alba i Javier Si aneu a CdlA dissabte o diumenge al matí a una hora de senyor  :sleep: potser ens veiem. Avui he llegit que la Maria hi va a les 6 h 30. Cristuensvalgui !  :surprised:

20 Mai 2010 17:45 #54 per Jim (Associat/da)
..... Des que ha arribat el bon temps, la mar és en calma.

20 Mai 2010 17:55 #55 per XaviPapell (Associat/da)
Veus Jim li envio MP i no em contesta i això que es una cosa bona per ella, en fi, deu ser la mala fama que tinc

20 Mai 2010 18:00 #56 per Alba (Associat/da)

Alba i Javier Si aneu a CdlA dissabte o diumenge al matí a una hora de senyor  :sleep: potser ens veiem. Avui he llegit que la Maria hi va a les 6 h 30. Cristuensvalgui !  :surprised:

Jajaja!! A les 6:30 jo no tinc consciència del meu propi cos... menys encara podria entrenar o gaudir de les vistes de Barcelona des d'allà, que dieu són tan maques. Em conformo amb hores més "humanes"  :winktongue:

Jim, nosaltres hem quedat allà a plaça mireia a les 9. T'hi apuntes?  8)

20 Mai 2010 23:54 #57 per Jim (Associat/da)

Veus Jim li envio MP i no em contesta i això que es una cosa bona per ella, en fi, deu ser la mala fama que tinc

Xavi És per qüestions tècniques, no per temor a la teva fama. No s'espanta pas fàcilment.

Jim, nosaltres hem quedat allà a plaça mireia a les 9. T'hi apuntes?  8)

Vull tornar a anar per CdlA i ja coincidirem, però a les 9 ...., on és el foc ?

23 Mai 2010 20:48 - 23 Mai 2010 20:52 #58 per Correlolacorre (Visitant)
Alba, Javier, XP, Jim he estat uns quants dies missing, ho sé. Dilluns vaig sortir a còrrer i no vaig tenir gaire bones sensacions als genolls, però ahir hi vaig tornar i -toquem fusta- avui em trobo perfecte  :yipi:. Suposo que només va ser un dia tonto, però em va agafar el pànic, i per superstició ni tan sols volia entrar al fòrum (el cop anterior que vaig intentar còrrer, vaig crear un blog sobre el tema dos dies abans de lesionar-me. D'això se'n diu tenir ull).

Per cert, algú de vosaltres mira la sèrie Lost, que demà s'acaba? En acabat del capítol, em sembla que faré uns quants kilòmetres-homenatge al personatge de Desmond, que és el corredor de la sèrie (sóc una friki, ho sé). No sé si anar a catar la Ciutadella o repetir a CdA, ni a quina hora hi aniré, però si algun altre fan s'apunta, miraré el fil quan em llevi i us dic el què.

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

23 Mai 2010 20:55 #59 per Alba (Associat/da)
Mar, m'alegro molt que hagis tingut bones sensacions de l'entrenament!

Javier i jo avui hem corregut els 10km de la cursa de Nou Barris i ha anat bastant bé. No ens podem queixar però a tots dos ens queda molt camí per recórrer...

Jo demà volia entrenar aprofitant que tinc festa però no sé on anar. Si entreneu a una hora decent, m'hi podria incorporar. Com sóc de fora de Barcelona trigo una mica en arribar a segons quins llocs.

Jo no sóc fan de Lost però Javier sí, i em sembla que s'està mirant ara el capítol en qüestió per internet. A altres menys afortunats ens toca treballar ara...  :frown:

23 Mai 2010 21:01 #60 per danili (Associat/da)
Mar,

Jo també dormiré poc avui aprofitant que demà és festa. Ja fa 6 anys que la segueixo!
Vaig a córrer ara també a la Ciutadella. Duré la samarreta de corredors.cat o sigui que si em veus saluda!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats