Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Mar:
Fixar la data per can Jubany ha estat accidentat. Sembla mentida però tot i que és a tocar de Vic, hem hagut de canviar la que teníem prevista (22.5) per culpa del volcà islandès: El farmacèutic (aquí conegut com Squash) estava inscrit i havia de córrer la marató de Viena però com que no hi va poder anar per la cancel•lació de vols, correrà la de Copenhaguen que és precisament dissabte 22.5, si el volcà no li torna a esguerrar el plan. Per tant, ho hem ajornat.
Autor del tema
jim li envio MP i passa de mi
Et proposo que et plantegis inscriure’t a la cursa de 5.000 m de Barberà que és el proper dia 27 de juny. Pot ser un bon debut. Per la logística no t’amoïnis, segur que aquell matí sortirà un cotxe a tocar de casa teva que anirà cap allà.
Per anar fent ambient, pots fer un cop d’ull a la fisonomia del recorregut que fa el mestre Pucurull. aqui
Si ets de prop de Sants, tens un munt de gent d'aquest fòrum que son de la zona.
T'ho reconfirmo, XaviPapell. No tinc cap missatge!
Autor del tema
Benvinguda Mar!
Jo no sóc de exactament de Sants, però sí formo part del grupet que entrena els dimecres a la Diagonal i et puc dir que gran part són de la zona i comencen l'entrenament desde la Rambla Brasil. La resta ens unim ja a la Diagonal on fem casi 5km junts a ritme apocapoc. Si t'animes, ja saps, passat pel fil del grup d'entrenament Apocapoc
T'ho reconfirmo, XaviPapell. No tinc cap missatge!
ara ho entenc tot, ja m'estranyaba a mi que en papell hem fes proposicions deshonestes... ¡¡Papell¡¡ t'has equivocat de bustia¡¡¡ :mdr:
Et fan fer exercicis per reforçar els quàdriceps i ajudar a millorar el règim penitenciari dels genolls ?JimOsti, em tempta molt. Però en paraules del meu traumatòleg, tinc els genolls en llibertat condicional
Demà passat segur que no em passo (demà tinc un sopar que promet acabar a las quinientas
i sé ja ara que dimecres només faré entrenament de sofà). Però més endevant segur que sí!! On quedeu, de la Diagonal?
Alba i Javier Si aneu a CdlA dissabte o diumenge al matí a una hora de senyor :sleep: potser ens veiem. Avui he llegit que la Maria hi va a les 6 h 30. Cristuensvalgui ! :surprised:
Veus Jim li envio MP i no em contesta i això que es una cosa bona per ella, en fi, deu ser la mala fama que tinc
Jim, nosaltres hem quedat allà a plaça mireia a les 9. T'hi apuntes?
Autor del tema