Autor del tema
Mar,
Jo també dormiré poc avui aprofitant que demà és festa. Ja fa 6 anys que la segueixo!
Vaig a córrer ara també a la Ciutadella. Duré la samarreta de corredors.cat o sigui que si em veus saluda!
Mar, m'alegro molt que hagis tingut bones sensacions de l'entrenament!
Javier i jo avui hem corregut els 10km de la cursa de Nou Barris i ha anat bastant bé. No ens podem queixar però a tots dos ens queda molt camí per recórrer...
Jo demà volia entrenar aprofitant que tinc festa però no sé on anar. Si entreneu a una hora decent, m'hi podria incorporar. Com sóc de fora de Barcelona trigo una mica en arribar a segons quins llocs.
Jo no sóc fan de Lost però Javier sí, i em sembla que s'està mirant ara el capítol en qüestió per internet. A altres menys afortunats ens toca treballar ara... :frown:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
.......... , però ahir hi vaig tornar i -toquem fusta- avui em trobo perfecte :yipi:.
Autor del tema
Si Mar estaba viendo el capitulo de la semana pasada. Suerte la vuestra que teneis fiesta para poder ver los capitulos finales en directo, otros tendremos que ir a hacer como que trabajamos, xD
Jim, aprovecho para decirte que tienes un mensaje en tu bustia!!!
Autor del tema
El final no ha resolt gran cosa i els guionistes s'han enmerdat però el balanç de les sis temporades m'ha agradat molt i al final juga amb preguntes bàsiques que tenim tots: Tinc una finalitat en aquest vida? Sóc especial? Trobaré algú? Quan i com moriré? Hi ha res després de la vida?
Tot plegat s'ha basat molt en les relacions humanes de molts personatges al llarg de més de 100 capítols amb força idees. A mi aquesta part emotiva, de vegades és veritat una mica exagerada m'ha enganxat molt.
On estigui Twin peaks!
:rofl: :rofl: :rofl:
:surprised: ¿De veritat? Merd... jo també vaig tenir la sensació... :grrrrrr:Avui es nota que és festa! Ahir ja em va semblar que fallava alguna cosa i efectivamnet falten 6 minuts interessants (trobada entre el grup de Jack i el de Locke) A moltes web els pots veure mirant el capitol sencer.
:rofl: :rofl: :rofl: sí, una mica sí. Abans, a tve, també passava. Costa molt que una serie que va perdent audiencia, la mantinguin.Seguir Lost via Cuatro ha estat més acte de fe que pitjar els botó cada 108 minuts. Canvis de dimarts a diumenge. Del diumenge alhora canvis d'hora. L'han cuidada molt poquet.
Jo ho tinc fumut tant el cap de setmana com el 22.5, com el següent, i potser fins i tot l'altre (a casa gairebé tothom és Gemini. El del 5-6 faran el que jo digui, que al capdvall és el meu, d'aniversari). Si no m'hi puc enganxar aquest cop, segur que el següent, però trieu en funció del que us vagi millor a vosaltres i jo ja miraré d'adaptar-m'hi.
Autor del tema
Mar
1.- Com evolucionen els genolls que tens en règim de probation
2.- Tema Juvany:
La cosa ara per ara pinta pel dissabte 3 de juliol. Què tal et va ? (Per cert: No sempre estic ben informat, creia que eres del dia 7)
Autor del tema
1.- Gosava suggerir la cursa de Barberà perquè només és de 5 qm., encara falta un mes i d'aquesta distància no n'hi ha gaires.
Naturalment que has de valorar què fer després de finalitzar el contracte a finals de juny, però no sé veure com aquesta reflexió pot ser incompatible amb que et convidin a dinar un dissabte de juliol. Si et va bé, deixa't convidar i parlarem de córrer i de menjar (temes que són la Mar de compatibles). Es tracta d'una mena de celebració que fem de tant en tant per commemorar el dia que vaig decidir tornar a córrer ("Salga el sol por Antequera"). Vaig estar un temps retirat per prescripció facultativa; el trauma m'ho va suggerir perquè es va posar de manifest la meva coixera per artrosi de maluc avançada.