Mar (correlolacorre)

Mar (correlolacorre)

23 Mai 2010 21:43 #61 per Correlolacorre (Visitant)

Mar,

Jo també dormiré poc avui aprofitant que demà és festa. Ja fa 6 anys que la segueixo!
Vaig a córrer ara també a la Ciutadella. Duré la samarreta de corredors.cat o sigui que si em veus saluda!

Danili, avui ja no surto (ja he sopat), però si demà t'hi veig i reconec la samarreta -de vegades veig samarretes taronges, però no sé si són les nostres - et dic hola.

Mar, m'alegro molt que hagis tingut bones sensacions de l'entrenament!

Javier i jo avui hem corregut els 10km de la cursa de Nou Barris i ha anat bastant bé. No ens podem queixar però a tots dos ens queda molt camí per recórrer...

Jo demà volia entrenar aprofitant que tinc festa però no sé on anar. Si entreneu a una hora decent, m'hi podria incorporar. Com sóc de fora de Barcelona trigo una mica en arribar a segons quins llocs.

Jo no sóc fan de Lost però Javier sí, i em sembla que s'està mirant ara el capítol en qüestió per internet. A altres menys afortunats ens toca treballar ara...  :frown:

Quant al capítol, suposo que el que ara mira el Javier és el de la setmana passada. Respecte a còrrer, u la intenció és anar a fer un tomb cap a mig matí, o acabat el capítol, depenent de com tingui el cap de clar. Però penseu que de la setmana passada fins ara no he abandonat el meu estatus de patata bullida, eh? (ahir vaig fer la meva primera tirada de 25 minuts, chispas) Una altra opció és que entrenem tots més o menys pel mateix lloc, ni que sigui a diferents ritmes, i després fem una birra :mdr: I felicitats per la Cursa! Jo estic començant a mirar calendaris perquè aquesta tardor vull còrrer-ne alguna, de 5 o potser 10 km, en funció de com vagi l'estiu...

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2010 23:06 #62 per danili (Associat/da)
No pateixis que hi ha dies. A la Ciutadella que encara era obert es corria molt bé.
Les samarretes són fàcils d'identicar. Si t'agafes qualsevol fil d'una cursa i busques fotos d'algú que les hagi penjades al picassa tindràs algunes mostres.

Del tema lost. Rellegint això que dius no sé si entés bé els horaris. Fins l'any passat me'ls baixava però aquest any no i quan he escrit tot just acabava de veure el de Cuatro que crec era el 6x15 (Jacob) i d'aquí unes 4 hores (2:50 am) fan d'una tirada també a Cuatro els que manquen sense doblar. Per si no ho sabies!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

23 Mai 2010 23:30 #63 per Jim (Associat/da)

.......... , però ahir hi vaig tornar i -toquem fusta- avui em trobo perfecte  :yipi:.

:great:

A quarts d'una del migdia ? La noia dels pantalons llargs de xandal gris clar ? (En Danili, aquí present, en diu "Vintage")

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

23 Mai 2010 23:50 - 23 Mai 2010 23:52 #64 per danili (Associat/da)
Jim, Si ets tan críptic no entendrà res!

[move] [/move]

24 Mai 2010 00:15 #65 per Javier Ortega (Visitant)
Si Mar estaba viendo el capitulo de la semana pasada. Suerte la vuestra que teneis fiesta para poder ver los capitulos finales en directo, otros tendremos que ir a hacer como que trabajamos, xD

Jim, aprovecho para decirte que tienes un mensaje en tu bustia!!!

24 Mai 2010 08:11 - 24 Mai 2010 09:10 #66 per Correlolacorre (Visitant)

Si Mar estaba viendo el capitulo de la semana pasada. Suerte la vuestra que teneis fiesta para poder ver los capitulos finales en directo, otros tendremos que ir a hacer como que trabajamos, xD

Jim, aprovecho para decirte que tienes un mensaje en tu bustia!!!

Acabo de ver el capítulo final (no es el primero que me chupaba a las seis de la mañana), y sin hacer Spoilers, te diré que me ha dejado de muy mala uva... Casi que has tenido suerte de no verlo aún. Creo que me voy a correr a ver si se me pasa. Perdonad que finalmente no quedo, pero necesito digerirlo. :'(

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

24 Mai 2010 16:25 #67 per Javier Ortega (Visitant)
Ostras Mar ya he visto por foros que la gente esta cabreada por el final. Ahora mismo acabo de bajarlo para poder verlo, pero hasta la noche no podre, ahora toca ir a estudiar que tengo unos examenes finales chungos.

Ala, a correr que eso quita todas las penas!!!  :party:

24 Mai 2010 17:23 #68 per danili (Associat/da)
Sort que no he fet comentaris explícits que t'hauria fomut el capítol. Ara si has llegit fòrums alguna idea deus tenir.
Ara no diré gran cosa, podem discutir els detalls després, però per si de cas....  spoiler!!!!

El final no ha resolt gran cosa i els guionistes s'han enmerdat però el balanç de les sis temporades m'ha agradat molt i al final juga amb preguntes bàsiques que tenim tots: Tinc una finalitat en aquest vida? Sóc especial? Trobaré algú? Quan i com moriré? Hi ha res després de la vida?
Tot plegat s'ha basat molt en les relacions humanes de molts personatges al llarg de més de 100 capítols amb força idees. A mi aquesta part emotiva, de vegades és veritat una mica exagerada m'ha enganxat molt.

24 Mai 2010 18:43 #69 per Correlolacorre (Visitant)

El final no ha resolt gran cosa i els guionistes s'han enmerdat però el balanç de les sis temporades m'ha agradat molt i al final juga amb preguntes bàsiques que tenim tots: Tinc una finalitat en aquest vida? Sóc especial? Trobaré algú? Quan i com moriré? Hi ha res després de la vida?
Tot plegat s'ha basat molt en les relacions humanes de molts personatges al llarg de més de 100 capítols amb força idees. A mi aquesta part emotiva, de vegades és veritat una mica exagerada m'ha enganxat molt.

Si, jo no vull aixafar-li el capítol a ningú. Han quedat moltíssimes coses penjades, i el que passa és que, com posava algú avui al facebook, aquesta és una sèrie a la que ens hem estimat molt, i com la cosa ha acabat com ha acabat, ara encara no en recordem els bons moments. Suposo que d'aquí un temps la revisarem i potser el final semblarà millor (no ha ajudat gaire que Cuatro n'amputés vint minuts).

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

24 Mai 2010 19:38 #70 per danili (Associat/da)
Avui es nota que és festa! Ahir ja em va semblar que fallava alguna cosa i efectivamnet falten 6 minuts interessants (trobada entre el grup de Jack i el de Locke) A moltes web els pots veure mirant el capitol sencer.
Seguir Lost via Cuatro ha estat més acte de fe que pitjar els botó cada 108 minuts. Canvis de dimarts a diumenge. Del diumenge alhora canvis d'hora. L'han cuidada molt poquet.

Quan l'hagis vist JavierOrtega avisa i discutim entre el be i el mal!

24 Mai 2010 19:55 #71 per krlos (Associat/da)
On estigui Twin peaks!  :666: :rofl: :rofl: :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

24 Mai 2010 21:27 #72 per Alba (Associat/da)

On estigui Twin peaks!  :666: :rofl: :rofl: :rofl:

Jo em quedo amb "El príncipe de Bel-air"  :he:

:rofl:

25 Mai 2010 12:02 #73 per Danigoal (Associat/da)
Abans de tot, disculpes per convertir el fil en un foro de Lost. Me'n alegro de saber que no era l'únic friki  :mdr:
Jo també l'he seguit del principi al final.

Avui es nota que és festa! Ahir ja em va semblar que fallava alguna cosa i efectivamnet falten 6 minuts interessants (trobada entre el grup de Jack i el de Locke) A moltes web els pots veure mirant el capitol sencer.

:surprised: ¿De veritat? Merd... jo també vaig tenir la sensació...  :grrrrrr:
l'hauré de tornar a veure (igualment s'havia de tornar a veure) :winktongue:

Seguir Lost via Cuatro ha estat més acte de fe que pitjar els botó cada 108 minuts. Canvis de dimarts a diumenge. Del diumenge alhora canvis d'hora. L'han cuidada molt poquet.

:rofl: :rofl: :rofl: sí, una mica sí. Abans, a tve, també passava. Costa molt que una serie que va perdent audiencia, la mantinguin.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

27 Mai 2010 14:18 #74 per Jim (Associat/da)

Mar

1.- Com evolucionen els genolls que tens en règim de probation ? Just d'ací a un mes és la cursa de 5 qm de Barberà. Si has anat entrenant una mica i preveus que ho podràs seguir fent, pren la Visa entre les dents i clica el formulari:

d'inscripció .

(Per ara tu has de triar l'opció "sense xip")

2.- Tema Juvany:

Jo ho tinc fumut tant el cap de setmana com el 22.5, com el següent, i potser fins i tot l'altre (a casa gairebé tothom és Gemini. El del 5-6 faran el que jo digui, que al capdvall és el meu, d'aniversari). Si no m'hi puc enganxar aquest cop, segur que el següent, però trieu en funció del que us vagi millor a vosaltres i jo ja miraré d'adaptar-m'hi.

La cosa ara per ara pinta pel dissabte 3 de juliol. Què tal et va ? (Per cert: No sempre estic ben informat, creia que eres del dia 7)

27 Mai 2010 22:02 #75 per Correlolacorre (Visitant)

Mar

1.- Com evolucionen els genolls que tens en règim de probation

No m'atreveixo, encara. Acabo de passar de la part del pla d'entrenament on s'alternava caminar i cursa a la part en que és corre només d'una tirada, i ho estic notant. No arribo a tenir tantes molèsties com per saltar-me dies d'entrenament, però sí que de tant en tant algun doloret Així que em reservo per a la tardor (i amb una mica de sort el meu ritme haurà millorat una mica). A més, vull tornar a veure el traumatòleg i, potser, fer-me unes plantilles amb el Florenciano.

2.- Tema Juvany:

La cosa ara per ara pinta pel dissabte 3 de juliol. Què tal et va ? (Per cert: No sempre estic ben informat, creia que eres del dia 7)

Vull pensar-m'ho. A mi se m'acaba el contracte de la feina a finals de Juny (ja estava previst), i vull pensar-m'ho amb calma perquè naturalment he de valorar què passarà després. I sí, sóc del 7 de Juny (que aquest any cau en dilluns  :whip:. Tu parles de Juliol, correcte?

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

27 Mai 2010 23:49 #76 per Jim (Associat/da)
1.- Està molt bé progressar a poc a poc i no tenir pressa per debutar.  :great:  Gosava suggerir la cursa de Barberà perquè només és de 5 qm., encara falta un mes  i d'aquesta distància no n'hi ha gaires.

2.- Quan dic que el dinar serà el "3 de juliol" em refereixo a ..... juliol.

Naturalment que has de valorar què fer després de finalitzar el contracte a finals de juny, però no sé veure com aquesta reflexió pot ser incompatible amb que et convidin a dinar un dissabte de juliol.  Si et va bé, deixa't convidar i parlarem de córrer i de menjar (temes que són la Mar de compatibles). Es tracta d'una mena de celebració que fem de tant en tant per commemorar el dia que vaig decidir tornar a córrer ("Salga el sol por Antequera").  Vaig estar un temps retirat  per prescripció facultativa; el trauma m'ho va suggerir perquè es va posar de manifest la meva coixera per artrosi de maluc avançada.

Ànims amb els entrenaments. !!

Danis (goal i Li) també esteu decebuts amb el final de Lost ?

28 Mai 2010 08:08 #77 per Correlolacorre (Visitant)

1.-   Gosava suggerir la cursa de Barberà perquè només és de 5 qm., encara falta un mes  i d'aquesta distància no n'hi ha gaires.

Si, ja sé que no hi ha gaires de 5km. De cara a la tardor hi ha la Cursa de la Dona, però filosòficament em repateja fer una cursa que exclou a la meitat de la població, així que em sembla que hauré de seguir buscant. Sense presses.

Naturalment que has de valorar què fer després de finalitzar el contracte a finals de juny, però no sé veure com aquesta reflexió pot ser incompatible amb que et convidin a dinar un dissabte de juliol.  Si et va bé, deixa't convidar i parlarem de córrer i de menjar (temes que són la Mar de compatibles). Es tracta d'una mena de celebració que fem de tant en tant per commemorar el dia que vaig decidir tornar a córrer ("Salga el sol por Antequera").  Vaig estar un temps retirat  per prescripció facultativa; el trauma m'ho va suggerir perquè es va posar de manifest la meva coixera per artrosi de maluc avançada.

No, no, no em deixo convidar, home, que tampoc no caldria! Va, m'apunto! Que em fa molta gràcia coneixer-vos/anar a Can Jubany (només espero no tenir el sopar de final de programa la nit abans, o estaré en un estat semicomatós...) Ja anirem parlant de com hi anem, I suppose?

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!

29 Mai 2010 09:26 - 30 Mai 2010 02:18 #78 per danili (Associat/da)
Jim,
Si la Mar no diu res més de Lost jo no ocuparé el seu espai amb més comentaris. Ja xerrem del tema.
Allò que més m'interessa és aquest sopar. No sé si és una convocatòria oberta. Prometo menjar-m'ho tot.

Mar,
Fas bé a recuperar-te amb seny. És important anar progressant sense lesions. Tu pregunta que aquí adoctrinem.

29 Mai 2010 10:34 - 29 Mai 2010 10:37 #79 per Jim (Associat/da)
Bon dia !!

Abans de res, ja que sóc entre dos corredors lletraferits permeteu-me que enllaci el mal de genolls de la Mar amb el mal de genolls del Kyriakides que amb els anys el va acabar duent a la glòria. A saber si mutatis mutandis algun aspecte la història es repeteix.

Mar: Per si no l'has llegit, aqui t'enllaço  el reportatge  que el Danili ha elaborat amb el seu rigor habitual sobre el teu "company de mal de genolls" i que està penjat a la pàgina principal. It's a must.

Danili No és un sopar, és un dinar. Com explicava més amunt és una tradició que vam començar a  les Cols i mirarem de consolidar, anant de tant en tant a restaurants que facin il·lusió a un o altre. L'orígen va ser un sobtat atac de "carpe diem", "el que cal és afegir vida als anys i no anys a la vida" i expressions similars que em va agafar el dia em vaig adonar que no seria capaç de seguir respectant el consell mèdic de no córrer mai més, vaig decidir que tornava i que ho volia celebrar compartint una bona taula amb amb els que volguessin venir de can gasosa, que són uns  ximples i uns galifardeus que em van estar donant molts ànims i carinyu durant les setmanes posteriors al diagnòstic.

Un dels assistents al xeflis, serà l'home del  cap invertit   i un altre serà el  dels calçotets roses     :rofl:

29 Mai 2010 13:49 #80 per danili (Associat/da)
Bo, aquest sopar-dinar! Jo també et desitjo allò millor! nyam, nyam!
I sí, prefereixo córrer poc temps que veient córrer la resta l'eternitat. Ja intercanviarem cossos un dia perquè puguis fer-ho sense dolències. Jo ara duc 8 anys sense lesions!

Mar,
Digues alguna cosa! No volem forçar-te a obrir un altre fil!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats