Què vol dir el teu nick?

Què vol dir el teu nick?

16 Jul 2008 21:54 #121 per Fugui (Visitant)
El meu molt sencill, abreviatura dl meu cognom: Foguet = Fugui, així de fàcil

Millors 10Km: Bombers '08   43'16''
Triatló Sprint Bcn'08:   1h 21'16''
1/2 Marató Gavà'09  1h 38'44''

jordifugui.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2008 23:31 #122 per mufasa (Visitant)
Ostres! No sabia de l'existència d'aquest fil!
Doncs el meu nick ve de l'etapa universitària, me'l van posar els companys quan vam veure la peli del Rei Lleo per una assignatura. Jo portava els cabells molt llargs i al ser ros, doncs de conya van fer la comparació. Mufasa és el pare de Simba, el Rei Lleó. A més, també és el meu signe zodiacal, i porto tatuat el cap d'un lleó.

10000 Sant Antoni 10 39:45

Mitja Sitges 10 1:29:56

Marató Mediterrani 08 3:40:13''

victorrunner.blogspot.com/

16 Jul 2008 23:45 #123 per ratadesants (Associat/da)
ratadesants: un company de de feina (i d'equip de fútbol sala) m'ho va posar fa uns anys. En aquella época jugava amb una samarreta grisa, i al diari van escriure que hi havia una plaga de rates a Sants (el meu barri), i d'aquí em ve el nick....

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

17 Jul 2008 08:31 #124 per tonicosco (Visitant)
Hola amics, el meu nick, abreviatura de nom i cognom, Toni Coscojuela, "tonicosco", !!!pa servirles!!! :whistle:

17 Jul 2008 08:36 #125 per Apintu (Associat/da)
Dons el meu Apintu, m'el va posar el meu fill quant tenia un any i poc, lo que va començar com un "apa" (papa) amb el temps va derivar a "apintu" em va fer gracia i des de llavors sempre l'he utilitzat..... el nen ja te 9 anys

10km:       42:52  (Nassos 2014)
21km:    1:33:13  (Barcelona 2015)
Maratò:  3:34:51  (Barcelona 2015)

17 Jul 2008 09:47 #126 per Aipeyo (Visitant)
Doncs el meu també és bastant sencill....

Aitor rez i "yo" :party:

Aipejo en català :rofl: :rofl:

No em pregunteu perquè...tampoc ho sé!... :mdr:

Ens veiem!

17 Jul 2008 10:16 #127 per sioux (Associat/da)
No coneixia aquest fil, el meu nom fa referencia als Natius Nortamericana, del qual jo soc un gran amant,per que els Sioux, doncs be, aquest vivian als territoris de Nebraska, Dakota del Norte, Montana, Dakota del Sur i Wyoming, algun dia espero poguer visitar aqueslles contrades i per que no fer-hi alguna cursa, ja amb veig corrent entre els que m´hagues agradat que fossin els meus avanpassats.

17 Jul 2008 18:03 #128 per jcros (Associat/da)
Bones, al 10 de 1000 em feia dir Armari, i era referent a la meva envergadura " no confondre el terme armari ( sortir del armari) i no relacionar-lo amb (en verga dura, no va per aqui el tema, degut a la confusio vaig adoptar u nick mes sencill jcros que vol dir res tan simple com Josep Cros, en fi Jcros per servir-los senyors  :biggrin:

encara no se que hi faig aqui

17 Jul 2008 18:18 #129 per dani78 (Visitant)
Digueu-me original...  :whistle:

"dani" perquè així em dic,
"78" perquè aquí hi ha mooolts altres danis i calia diferenciar-me per poder inscriure'm; i perquè són les dues últimes xifres de l'any que vaig néixer.
:intello:

18 Jul 2008 16:32 #130 per dekard (Associat/da)
El meu també és molt senzill.

Buscava un nick q comencés per la inicial del meu nom (David), i un bon dia, veient Blade Runner resulta que el replicant es deia "Deckard", així que el vaig adaptar com a nick, eliminant la c del mig q no es pronuncia.

També és un nick q arrosego des dels meus anys universitaris, i el vaig tornar a fer servir al registre akí.

Salut.

18 Jul 2008 17:22 #131 per Chabbie (Visitant)
El meu ve d'una estada que vaig fer per aprendre anglès als 17 anys a Manchester. Jo vaig dir a la família amb qui vaig estar que em deia Xavi, i un dia que vaig arribar a casa i ells no hi eren em vaig trobar una nota on havien escrit Chabbie. Em va fer tanta gràcia que des d'aleshores el faig servir com a nick allà on calgui.

20 Jul 2008 20:28 #132 per antoniu (Associat/da)
Al motiu del meu nik es molt simple, es com amb dic i com tutom
(o casi tutom) amb diu :great:

adeuu

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

20 Jul 2008 20:59 #133 per merce.merce (Visitant)
Ostres!!!!!!!!! Quines explicacions tan divertides !!!! :rofl:

El meu es tant senzill com que al voler inscriurem a la web i no poguer posar merce, perquè sempre em diu que ja esta agafat ho vaig posar dos cops.
I sort que me'l va acceptar, sino, en poso 3 i no em cap tot el nick a la samarreta taronja. :whistle:

na fent na fent.

20 Jul 2008 22:22 - 23 Set 2008 21:28 #134 per koldo (Visitant)
Com Luis (que és el meu nom) estava agafat, doncs em vaig posar el meu nom en euskera

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

20 Jul 2008 22:34 #135 per Fletxa Platejada (Visitant)
Em dic FERRAN, i el nick de "FLETXA PLATEJADA" no ve pas de les meves marques, us ho asseguro... Tot va començar a la botiga Runnersworld, quan jo vaig començar a córrer preparant-me per la meva primera cursa en serio: LA BEHOBIA 2006. Vaig anar amb uns amics a comprar-nos roba tècnica, jo vaig triar una samarreta amb bandes platejades a les espatlles, un dels amics va dir en conya "com ens enganxem a aquest món del running fins i tot ens podem posar un nick, tu Ferran amb aquesta samarreta et podries dir "flecha plateada" ja ja ja"...
La veritat és que l'experiencia de Behobia 2006 ens va enganxar de mala manera a aquest esport perquè té tots els ingredients per aconseguir-ho... poc després vaig descobrir "corredors.cat", i vaig pensar que podria aprofitar el nick que, en conya, en va posar el meu company..

Reconec que em fa vergonya presentar-me als correcats amb aquest nom, però ara ja no el cambiaré... per això sempre procuro signar quan escric alguna cosa amb el nom de Ferran.

Bé companys, bon estiu a tots!!!!

Ferran :eyes:

"Si la ilusión me alcanza... si vuelco en ganas, puede el viento y puedo yo, llenar de aire las alas... si pongo corazón.."
(Rosana)

23 Jul 2008 19:06 #136 per Enric59 (Visitant)
El meu, un clàssic: el nom + l'any de naixement.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

23 Jul 2008 19:23 #137 per Lay-Nah (Visitant)
Doncs el meu, si els meus mínims coneixements de la llengua Cherokee no m'han trait, lay-nah significa rierol, o neixement d'un riu. Per a mi, per l'època de la meva vida en la que el vaig triar, te molt de significat, el neixement d'un riu es com el començament d'una nova vida, i aixó es el que vaig fer fa uns anys, "borrón y cuenta nueva" que diuen amb la vida que portava i sobretot amb qui la compartía. Abans em deia "Wamblí" que es l'àliga sagrada dels indis però queda ben poc d'aquella àliga.

23 Jul 2008 19:54 #138 per XaviPapell (Associat/da)
Lay-Nah l'àliga aquella que quan arriba a certa edat te que fer un pensament si vol continuar vivint. L'àliga que te més longevitat de la seva especie i que quan porta uns 35 anys marxa cap un penya-segats, es fa un niu, s'arrenca el pic contra el mur i la roca, deixar-lo creixa per arrencar-se les ungles i quan aquestes tornen a creixa es treu tot el vell plomatge perquè li surti un de nou. Que per fer tot això s'està 150 dies aproximadament per tornar a fer el seu vol majestuós i poder viure uns quants anys més ??
Es aquesta l'àliga a que et refereixes, es la mateixa ?? es la mateixa àliga que surt en l'escud dels EUA ??

23 Jul 2008 20:30 #139 per Lay-Nah (Visitant)
Collons Xavi, aquesta àliga es una mica masoquista no?  :he:
La veritat es que Wanbli, que abans m'he equivocat a l'escriure, està considerada com un animal de poder entre els indis i per aixó, els penatxos que porten, estan fets de les seves plomes. Quantes més plomes tenen, més importants eren els guerres, perquè significava que havien mort molts enemics en batalla.
L'Aliga si que es aquella del cap blanc, i ells la consideraven com l'esperit de Wakan Tanka als cels i des d'allà ho veia tot i els giava pel bon camí.
D'aixó que dius tu, la veritat es que no tenía ni idea, el nick el vaig agafar per aixó i perquè m'encanten les àligues, des de ben petit. Quan era jovenet, al poble del meu pare n'hi havía moltes i una vegada vam recollir una cria que havía caigut del niu i la vam criar fins que va poder volar per ella sola. Va ser una experiència al.lucinant i des de les hores, son els meus animals preferits, juntament amb els dofins.

24 Jul 2008 16:00 #140 per XaviPapell (Associat/da)
Company dons ja saps una cosa més d'aquesta àliga de coll blanc  8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats