Què vol dir el teu nick?

Què vol dir el teu nick?

24 Jul 2008 16:48 #141 per sioux (Associat/da)
no m´ho crec, con la iglesia hemos topado  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2008 17:37 #142 per rafalgueri (Visitant)
Hola!

El meu nick és el nom d'una zona montanyosa de la Sénia que es troba al Parc Natural dels Ports.

I de pas aprofito per presentarme al foro, em dic Joel i com he dit abans soc de la Sénia.

Salut!

25 Jul 2008 14:22 #143 per ancho (Visitant)
Benvingut, jo hagúés dit que et dius 'Rafa'  :glasses:

25 Jul 2008 14:50 #144 per rafalgueri (Visitant)

Benvingut, jo hagúés dit que et dius 'Rafa'  :glasses:

Jejeje, no està mal pensat no  :mdr:

05 Ago 2008 22:19 #145 per MònicaRUNselló (Visitant)
Hola,

Jo em dic Mònica Roselló, com que Mònica i variants ja estaven agafats, un bon amic em va donar la idea d'introduïr la paraula RUN dintre del meu nom obtenint: MònicaRUNselló!!!! no és molt treballat però graciós...!

06 Ago 2008 08:40 - 06 Ago 2008 08:42 #146 per Debutante (Associat/da)
Que nick más chulo Mònica!! :whistle: :whistle:

Y por cierto, veo que ya te has asociado. :great: Así me gusta. Llegar y besar el santo!!! :yipi: :yipi:

06 Ago 2008 10:39 #147 per sergicb (Associat/da)
Doncs el meu nick ("sergicb"), per sorprenent que pugui semblar...és el meu nom + les inicials dels cognoms....tinc tants usernames en tantes pàgines diferents, que al final opto per posar un fàcil de recordar...(Per nick curiós el que tinc al foro del grup on juga el meu equip de futbol...allà em dic "McFly", en honor a la gran saga de "Regreso al Futuro")

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

07 Ago 2008 14:35 #148 per (Visitant)
En  "español" garbansso, en anglès cigroning, en francès  cigggroonet, en italia cigronetti, alemany cciggrottenn,etc... :clown:
Bones vacas a tothom

07 Ago 2008 15:39 #149 per Echevarria (Visitant)
Hrievid es una variacion de mi apodo cuando jugaba a balonmano, mi entrenador nos ponia motes a cada uno para que cuando cantaramos alguna jugada sabieramos para quien iba el ultimo pase sin que lo supieran los rivales (al final acabas jugando contra los mismos equipos y todo el mundo se conoce), y el mio era reivid (de Rey David, el que mato a un gigante con una piedra), al hacerme mi direccion de hotmail reivid ya lo tenia mas de 30 personas, por lo que cambie por rievid que tambien lo tenian unas cuantas, y por ultimo le añadi la h.
Este nick es provisional, el dia que me associe (el dia despues de mi primera carrera), lo cambiare por Echevarria que es mi apellido y es el que me gustaria llevar en la camiseta.

07 Ago 2008 18:48 #150 per Serju16 (Visitant)
El meu nick es senzillament un conjunt de lletres del meu nom + nom de la meva filla+ el dia de naixament :great:

salutacions

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

11 Ago 2008 16:31 #151 per Sancho (Associat/da)
Mi nick según la Wikipedia:
Personaje de origen italiano, creado por los hermanos Nino y Toni Pagot así como por Ignazio Colnaghi, Calimero nació en 1961 para la publicidad del detergente "Miro Lanza" y sus anuncios fueron emitidos en el programa publicitario Carossello que se emitía de 20:50 a 21:00 para toda Italia. En la publicidad del detergente, Calimero recuperaba su plumaje amarillo al ser lavado con el detergente del anuncio. Apareció primero en la serie "La costanza dà sempre buoni frutti", traducible como "La constancia da siempre buenos frutos", y luego en una serie dedicada a él titulada "Calimero, el pollito negro" a partir del 14 de julio de 1963. En esta serie explica que si es negro es porque cayó en el lodo cuando nació.

La notoriedad de calimero pronto fue muy grande en Italia y metió en el léxico colectivo frases del personaje como su célebre frase "Tutti mi vogliono male perché sono piccolo e nero..." ("Nadie me quiere porque soy pequeño y negro...").

Después de la muerte de Nino Pagot, se recuperaron los derechos sobre Calimero y produjo a principios de los 70 una serie de dibujos animados no publicitarios (en color) de 1 minutos, después 2, luego 5 y por fin 20 minutos. Estos episodios, destinados al mercado internacional, fueron hasta exportados a Japón.

Posteriormente, los derechos sobre los personajes fueron adquiridos en Japón y usados para realizar dos series de anime. La primera fue realizada por Toei Animation y se emitió desde el 15 de octubre de 1974 al 30 de septiembre de 1975, y la segunda, con nuevos escenarios y personajes, y mostrando un Calimero adolescente, fue realizada en 1992. En total, fueron hechos 99 episodios japoneses (47 en la serie de 1974 en Toei y 52 en la de 1992).

La serie, que ha pasado al imaginario generacional de aquellos que la conocieron en la infancia, se caracteriza (aparte de por sus personajes animales antropomorfizados y su espíritu infantil e inocente) por la tremenda inocencia e ingenuidad de su protagonista y su sensación constante de ser incomprendido y marginado por los demás manifestándolo en frases como "¡No es justo! ¡Qué injusticia!" o "¡Es que los mayores no me entienden!". A pesar de los muchos años que han pasado desde su emisión, todavía se utiliza el nombre de Calimero para definir a una persona melancólica, insegura, tímida, infantil o ingenua que se siente marginada por los demás con o sin motivo para ello."

Bueno, una vez visto lo que pone en La Wiki creo que: ¡no es justo y es una injusticia", estos de la Wiki "no me entienden".
Realmente el ponerme este nick no tiene nada que ver con esto, pero quedara para más adelante.
Saludos y Kilometros.

11 Ago 2008 16:51 #152 per Sancho (Associat/da)
Para ver el principio de Calimero (kalimero)

15 Set 2008 13:37 #153 per josecarnero (Associat/da)
El meu és força evident: em dic Jose, i una companya de feina em va començar a dir joselito en plà carinyòs, i com em va agradar i el meu nom SEGUR que estaria agafat, doncs vaig pensar que estava bé.

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

05 Nov 2008 20:26 - 05 Nov 2008 20:28 #154 per Buff! (Associat/da)
Recupero aquest fil, una mica oblidat i també desconegut, per als que fa poc us heu incorporat com a usuaris i us vingui de gust explicar-ne el motiu per triar el vostre nick.  :great:
De pas, ens permetrà conèixer una mica més de cadascú.
  :glasses:

Milers de kilòmetres

05 Nov 2008 21:02 #155 per TRI-GAT (Visitant)
Donc el meu es un adaptat, en principi be de quan jugava a Basket que els meus entrenadors em deien TRIlero perque amagava la pilota en el bot i el defensor (deien) no la trobaven. ho vaig adaptar al meu poble Sant CuGAT pero fen servir el TRI con TRIatló, que es la disciplina que m'agrada força, en fi un rotllo que us he explicat no?  :wink2:

07 Nov 2008 19:45 #156 per Upe (Visitant)
El meu nick és evident: em dic Guadalupe, però els amics i la família em diuen Upe.  :smile:

07 Nov 2008 20:14 #157 per PereBoss (Associat/da)
El meu també és bastant evident:
Pere, perquè em dic Pere (i la meva feina vaig tenir per canviar-ho al registre en català)
Boss, té doble lectura. Perquè a la feina sòc uns dels "jefes" i alguns em diuen Boss carinyosament, i perquè com haureu vist pel Born to run i la signatura (que és la darrera frase del Born to run del Bruce), sòc un fan del Boss. La seva música predomina al meu mp3 per còrrer.
Salutacions

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

07 Nov 2008 21:20 #158 per Pucho (Visitant)
Em dic Carles i al donar-me d'alta vaig trobar que el nick 'Carles' ja existia i com no volia ser Carles17 vaig haver de cercar un altre. Ràpidament vaig pensar en una persona que m'inspira molt i que desde el cel em dona forces: el meu pare[/b], a qui li deiem Pucho. Per tant es un homenatge a una persona molt important a la meva vida.

Voleu saber d'on ve el nom 'Pucho'? Ben curiós...Quant era petit vaig posar-li el nom Muchi a la meva mare. No se exactament perque, crec que per allò de Mamuchi. Un cop els meus 5 germans i jo li deiem Muchi a la mare, va èsser el moment de "batejar" al meu pare. I vaig pensar que la parella ideal d'una Mamuchi era..... un Papucho. I per tant, si la mare era Muchi el pare havia d'esser Pucho... :smile:

Si penses que pots, tú pots. I si penses que no pots, tens raó....

Caure està permès. Aixecar-se és obligatori!

07 Nov 2008 21:27 #159 per Buff! (Associat/da)

Per tant es un homenatge a una persona molt important a la meva vida.
el pare havia d'esser Pucho... :smile:

pel pare  :great:
i per en Pucho 
:rofl:

Milers de kilòmetres

09 Nov 2008 18:21 #160 per Upe (Visitant)

Ràpidament vaig pensar en una persona que m'inspira molt i que desde el cel em dona forces: el meu pare[/b], a qui li deiem Pucho. Per tant es un homenatge a una persona molt important a la meva vida.

Et desitjo que et segueixi ajudant molt!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats